Cześć,
Potrzebuje pomocy w kupnie auta.
Zakładany budżet do 14k. Cały czas sie zastanawiam czy za tą kwotę coś kupić czy lepiej za 10k a resztę doinwestować na start.
Interesuje mnie benzyna lub gaz. Diesela raczej nie chce.
Zależy mi na niskich kosztach eksploatacji ( koszty napraw, spalanie)
Dodatkowe wymagania:
Wspomaganie, elektryczne szyby, centralny zamek z kluczyka (ewentualnie do pominiecia) i klima.
Wstępnie patrzylem na fiata pandę (ocynkowana buda) z silnikiem 1.2 ale sam juz nie wiem. Niby młody rocznik pewnie udałoby sie dorwać ale wiadomo ze rocznik to nie wszystko. Znajomy doradza większy samochód.
Co poradzicie?
Jak chcesz wydać na samochód 14k, to ze swoje strony polecam opel asts h. Trafił mi się chyba dobry egzemplarz, bo auto póki co (tfu tfu) jest bezawaryjne. Nie ma problemu z częściami do niego i nie sa też drogie. Tu masz pierwszy lepszy egzemplarz w gazie:
allegro.pl/astra-1-6-klima-serwis-bezwyp-z-gazem-oplaty-i6073495491.html
Start w używanym aucie w tej cenie to zawsze 1000-2000zł a czasami więcej więc jak masz 14k to nie kupuj auta za 14k tylko za 10-11k
jak ktoś tego nie wie a już kupuje auto pod względem podoba/niepodoba to należy mu tylko życzyć szerokości :)
Interesowałeś się Mazdą 2 pierwszej generacji w wersji poliftingowej? Auto ma opinię bezawaryjnego (szczególnie w benzynie, jak przystało na Japończyka) oraz praktycznego.
BTW: W Twoim budżecie nietrudno będzie trafić na bogatszą wersję, niejednokrotnie nawet ze skórzaną kierownicą!
A4 B5 1.8 T,spalanie gazu bedzie 12-14 l wiec tak jakby palil niecale 5 beny :) A frajda bedzie :)
Celowalbym w cos takiego ---> allegro.pl/honda-civic-vii-1-4-is-16-v-90-km-piekna-i6148717952.html
Sam zjezdzilem pol swiata taka lecz z silnikiem 1.6.
Dynamiczna, niezawodna, malo pali, gazu nie potrzeba ale bardzo ladnie sie do niego dostosowywuje.
Przestronna - brak tunelu skrzyni biegow powoduje spory przyrost miejsca z przodu oraz zwlaszcza z tylu.
Bagaznik bardzo ladowny.
Mankamenty - laczniki stabilizatorow, czasem mozna trafic "wyjaca" skrzynie biegow (lozyska na walku glownym). Silniki Hondy potrzebuja dosc czestej regulacji zaworow - max co 70k km.
Moim zdaniem Civic 7 jest brzydka, Civic 4-6 wyglądała na sportową a z siódemki zrobili auto dla emerytów i rencistów