Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Downgrade w grach wideo - o cięciach graficznych i nie tylko

25.03.2016 13:09
1
raziel_x
15
Legionista

Fajny artykuł, przedstawiający różne oblicza downgrade`u.
Każdy gracz powinien go przeczytać, aby w przyszłości mieć większy dystans do prezentacji gier we wczesnej fazie.

26.03.2016 06:48
2
odpowiedz
yadin
94
Senator

Sprawa jest więc prosta. Dopóki nasz sprzęt ma określone możliwości, twórcy będą mieć bariery. Wiemy, że już dziś dałoby się w studiach spiąć po kilka procesorów i zrobić coś, czego nasze oczy jeszcze nie widziały. Jednak konsola PlayStation 4, która miałaby to wyświetlić, musiałaby także mieć lepsze bebechy. Jest to oczywiści możliwe i problem nie leży w technice, lecz w rozmiarach urządzenia i jego cenie. Kto z nas chciałby mieć PlayStation 4, które waży 10 kilogramów?

26.03.2016 21:14
3
odpowiedz
Demilisz
120
Generał

Większość porównań końcowego produktu odnosi się do dema pokazanego na E3 w 2012 roku. Te jednak powstało w oparciu o nieznane w tamtym momencie parametry konsol nowej generacji.

1. Gdyby Ubisoft je znał to nadal by pokazał ten sam materiał. Po prostu nie potrafię uwierzyć, że Francuzi pokazali by prawdziwy i stwierdzili, że lepiej się nie da, bo nowej generacji konsol na więcej nie stać. To nawet nie byłby policzek dla MS i Sony, to byłoby jak narobić im na środku salonu tuż przed wielkim przyjęciem.

2. Gdyby Gracze je wtedy znali i pokazano ten bullshot to znalazło by się wielu, którzy i tak by uwierzyli.

gameplay.pl Downgrade w grach wideo - o cięciach graficznych i nie tylko