Witajcie, nie wiem, której szkoły rynsztunek mam wybrać? Nie wiem, który jest najlepszy, i najbardziej uniwersalny, czy może kota, może niedźwiedzia, może wilka, może gryfa, a może żmiji? Nie wiem, doradźcie, ja preferuje raczej mieszany styl walki, czyli miecze z delikatną pomocą magii..Dzięki
Ja grałem z rynsztunkiem niedźwiedzia, bo najlepiej wyglądał, statystyki w ogóle nie pasowały do mojej postaci. Poziom trudności się nie liczy, nawet na najwyższym możesz sobie pozwolić na zakładanie sprzętu który wygląda efektownie, a niekoniecznie pasuje ci do postaci.
Wybierz ten który najbardziej Ci się podoba.
W sensie statystyk to żmii, ale on jest dostępny dopiero w dodatku. Tak naprawdę nie ma specjalnie znaczenia, każdy będzie dobry. Bardziej niż na rynsztunku trzeba skupić się na alchemii, znakach czy szermierce w zależności od stylu gry. Walka w Wiedźminie jest w sumie dość prosta, siła przeciwnika polega na tym, że ma więcej HP i DMG i walka trwa dłużej a nie na tym, że walczy lepiej/sprytniej/szybciej.
Powiem wprost: nie wiem który rynsztunek jest skuteczniejszy: Wilka, czy Kota??? :)
Wilka ma ciut wyzsze statystyki, ale jak juz wyzej ludzie pisali - nie ma to wielkiego znaczenia.
Jeszcze przed patchami w lato to pytanie miało sens bo faktycznie różniły się statystykami. Gryf był najsłabszy a Wilk najsilniejszy. Teraz wszystkie mają takie same wymagania i główne staty, różnią się tylko pomniejszymi odpornościami względem Lekki(najmniejsze) a Ciężki(największe) ale wpływa to też na bonusy. Każdy wybiera jak lubi i tyle.
Najlepszy aktualnie jest żmii w dodatku, nie wiem tylko czemu on jest jako średni a nie lekki, bo wolałbym bonus do walki zamiast znaków.
Ciekawe jaką szkołę dorzucą w nowym dodatku.. może Rosomak(lekki)? albo Dzik(ciężki) :D
Możesz iść do zaklinacza słów i "przerobić" każdy pancerz na lekki.
Ja bym wybrał kota, bo jest fajny talent dotyczacy lekkiego rynsztunku - +5%dmg i +25% crit dmg za kazdy posiadany element. W dodatku zmienilem rynsztunek na Ofirska zbroje/rekawice/buty/spodnie, tez lekkie ale z lepszymi statystykami.
Z tego co się dowiedziałem, to cech kota idzie w miecze. A cech wilka idzie w co?
Jeżeli bym wybrał cały set wilka to dużo stracę na ataku?
Nie wiem czego nie rozumiesz w stwierdzeniu, że nie ma to większego znaczenia. Możesz nawet założyć koszulę z prologu, a i tak dużo nie stracisz.
No jak nie ma to znaczenia...???!!!Niedźwiedź głównie idzie w silny atak, kot w szybki i głównie pod dps, gryf niewiem i wilk też za bardzo niewiem w co idzie? więc się pytam, bo może idzie w magię?
Ku*wa nie umiesz wejść sobie w umiejętności i sprawdzić jakie bonusy daje lekki pancerz, średni i ciężki a potem w opisy pancerzy? Musisz truć dupe takimi pierdołami na forum?
Gryf ma bonusy do znaków, Wilk z tego co pamiętam jest najbardziej zbalansowany ale jest to średni pancerz więc z umiejętności odpali bonus do znaków. Wystarczy umieć czytać.
Te bonusy mają jednak tak marginalne znaczenie, że możesz chodzić w czymkolwiek chyba że jara Cię to że w stara h będziesz miał 1500 dmg zamiast 1350.
https://www.youtube.com/watch?v=mCILEeYTZhA
Na golasa walka z Eredinem trwa 5 minut na najwyższym poziomie trudności.
Ze zbroją pewnie jakieś 30 sekund szybciej, bo nie musisz się tak skupiać na przeżywalności.
sama statystyka armoru nie ma znaczenia ale inne już tak ja zawsze brałem niedźwiedzia ale wilk wydaje mi się że jest taką trochę hybrydą
Po 3 latach na pewno mu się przyda ta informacja. Dziękuję w jego imieniu