Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

14.03.2016 15:00
1
pabloNR
109
Generał

Broń ze screena odrobinę przypomina Shock Rifle z UT :)

14.03.2016 20:16
Agrelm
2
odpowiedz
Agrelm
59
Pretorianin

Wygląda jak Painkiller na sterydach. Grafiki robią ogromne wrażenie.

14.03.2016 21:18
czekoladowyjoe
👍
3
odpowiedz
czekoladowyjoe
77
Konsul

Bardzo jestem ciekawy tego projektu i mam nadzieję, że wypali bo wygląda interesująco.

15.03.2016 08:40
4
odpowiedz
pabloNR
109
Generał

Kiedy Polacy stworzą duchowego następce STALKER-a?

post wyedytowany przez pabloNR 2016-03-15 08:40:23
15.03.2016 15:30
😜
5
odpowiedz
sWtwzW
9
Legionista

Lokacje klimatyczne widać ale moment gdy strzela w szkielety taki trochę mętny powolne wrażenie jak by mało werwy w tej grze było.

15.03.2016 23:22
Powder
6
odpowiedz
Powder
54
Pretorianin

Klimat sączy się z ekranu obficie. Wydaje się że wszystko już było, ale tutaj grafika jest w pewien sposób wyjątkowa. Projekt lokacji jest naprawdę świetny, a duża ilość detali też robi swoje. Gameplay póki co wygląda bardzo topornie, chociaż pewnie już lepsze takie coś niż symulator chodzenia. Zawsze to jakaś interakcja z otoczeniem ;d

15.03.2016 23:35
kuba1711
7
odpowiedz
kuba1711
97
Ten post może kłamać?
8.5

Kurczę, projekt świata wygląda naprawdę zacnie, od razu nasuwają się skojarzenia z Baksińskim czy Gigerem. Nic tylko trzymać kciuki, byśmy dostali świetną grę.

20.03.2016 11:30
Marder
8
odpowiedz
Marder
249
Senator

Koncepcja graficzna bardzo klimatyczna, wrogowie także, ale model strzelania jakiś bardzo drętwy.

26.03.2016 06:24
9
odpowiedz
Srebrnobury
16
Chorąży

Widzę, że z okazji tych wszystkich Souls'ów wypuszczanych co roku, ktoś w końcu postanowił wskrzesić Painkillera w takiej właśnie konwencji, nieco krzyżyując go z Hexenem. Brzmi ciekawie.
Po trailerze można stwierdzić, że klimat wylewa się z ekranu na klawiaturę. Ale... to strzelanie ze spawarki do zombich było strasznie niemrawe. Efekt mizerny. Ciekawiej byłoby już okładać żywe bydło elektrycznym pastuchem, niż tak miziać prądem z darkalienowato wyglądającej spawarki.
Oby więc tej gry nie położył zbyt stateczny gameplay, bo klimat to za mało, co wiemy na przykładzie choćby STALKER'a. Problemem Painkillera z kolei była niekiedy zbyt duża dynamika. Niezdejmowanie palca ze spustu było męczące, a czasami wręcz nużące, bowiem wokół widać było jedynie flaki naszych przeciwników, i nic poza tym. Jednak nie widzi mi się FPS w stylistyce Dark Souls i konwencji Bioshocka (o ile twórcy zechcą dolewać do tego jakichś elementów cRPG). Trudno będzie im z tego ulepić coś, co porwie graczy na dłużej i nie zniechęci zbytnim udziwnieniem czy zbyt ciężkim klimatem. Choć kto wie, skoro Border Lands się udało...

28.03.2016 15:44
Nolifer
10
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Wygląda całkiem klimatycznie i chyba tyle na razie można powiedzieć o tej grze :)

Zapowiedź Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS