CD Projekt RED wybiera najlepsze mody do gry Wiedźmina 3
Wybrali mody, które ułatwiają rozgrywkę a nie ją polepszają bądź fajnie rozszerzają.
"Young Geralt" - typowy mod dla typowych zniewieściałych nastolatków chodzących w rurkach ...
Raczej bym powiedział 'dla fanów Final Fantasy oraz innych azjatyckich specjałów' :)
Fakt, pierwsza wersja moda strasznie zniewieściała. Prawie jak emo. :D
Ale najnowsza wersja wygląda całkiem nieźle.
Mody polegające tylko na edycji pliki ini. Nie ma co ukrywać, gdyby Redzi wydali narzędzia jak te do Wieśka 2 lub narzędzia jakie wydaje Bethesda to gra by dłużej żyła tak to mody lipa.
Odemnie - za takie podejście jakieś tandetne czity nie wiadomo po co. Ja lubię gry na poziomie a nie na tym by były proste i nie miały żadnej mechaniki więc takie mody mogą dla mnie nie istnieć.
Młody Geralt :D...Na niektórych obrazkach z moda wygląda jak elfie książątko...Ale mod całkiem fajny można bardziej zbalansować jego wygląd pod "oryginalny" z Wiedźmina 1. Ale jak ktoś woli starszego to jeszcze bardziej powinni pójść w drugą stronę...
Młody Geralt to mi przypomina trochę takiego mrocznego księcia Drakulę, rzecz jasna, wiecznie młodego .
To są mody? Ja bym to prędzej trainerami nazwał. I jeszcze ten podział przykładowo na konsolę lub "mod", który umożliwia skok z dowolnego miejsca na mapie, a z konsoli to niby ja tego zrobić nie mogę?? Co za miernoty nam tu próbują wciskać. Modem to ja mogę przykładowo nazwać "Lost Alpha" do Stalkera a nie te bzdety.
Wciąż się dziwię że Wiedźmin odniósł JAKIKOLWIEK sukces. W tym tandetnym świecie cukierkowych bezstresowych gierek z grafomańską fabułą i prowadzeniem za rączkę (wszyscy pamiętają tragedię Wiedźmina 2 tj. braku "porządnego" samouczka) od punktu a do b ciężko sprzedać coś co jest 'dziełem' pasji a nie 'produktem' wynikającym z kalkulacji potrzeb bandy nastoletnich neo-rezusów, dla których wyzwaniem jest choćby wyjazd na wieś :D Wynik głosowania nie jest dziełem przypadku lecz kolejnym dowodem na postępującą w społeczeństwach degradację pragnień, wysiłków czy indywidualizmu... choć większość tego nie dostrzega nawet gdyby taka degradacja przyszła i wytrzaskała ich po pryszczatym pysku ;)
polecam dodatek " serca z kamienia " nowe bestie potwory i zadania oprocz misji glownej nowej i troche nowego terenu na wschod od novigradu
Jeżeli ktoś jest zainteresowany najlepszymi modami do Wiedźmina 3 Dziki Gon to ta lista zdecydowanie ułatwi mu życie i zaoszczędzi wiele czasu. Sam ich używam i szczerze polecam. Wszystkie poniżej wymienione prze zemnie mody są dostępne na http://www.nexusmods.com/witcher3/?
1. Super Turbo lighting Mod
2. High Quality Faces
3. Lore-friendly Witchers
4. Slots Slots SLOTS
5. Geralt on steroids
6. No Dirty Lens Effect
7. No More Rolling Down Stairs
8. Crossbow Damage Boost and Balance
9. Ultra Gore 2 - A Dismemberment Mod
10. BLOOD
11. Weather Enhanced
12. Improved Sign effects
13. Better Icons
14. No Witcher Sense Zoom FX plus Toggle and Range
15. Better Trophies
16. The Gwent Card Dealer
17. AutoLoot - AutoLoot the items you want
18. Always Full Exp
19. Increased Creature Loot
20. Wealthy Vendors with Fair Sale
21. All Quest Objectives On Map
22. Fast Travel from Anywhere
23. The Witcher 3 HD Reworked Project
24. Increased LOD
25. Debug Console Enabler
26. All NPC Scabbards
27. Script Merger
28. Jump in Shallow Water
29. Concept Art Bear Armor
30. No Auto Sword Sheathe - Unsheathe
Większość podanych przez ciebie modów, znacznie ułatwia grę, to już lepiej żebyś używał trainera.
Jest mod żeby gra była trudniejsza? Jakikolwiek?
Przecież po 10 poziomie doświadczenia Geralt jest terminatorem (na najwyższym poziomie trudności).
O Nowej Grze Plus nie wspomnę z litości, bo to dopiero wygląda jak mod...
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/769/?
Ten mod powinien spełnić Twoje wymagania, ponieważ podkręca poziom trudności m.in. przez manipulację statystykami NPC-ów i potworów, ale to i tak nie wszystko bo wprowadza jeszcze wiele innych zmian wpływających na poziom trudności gry.
mi wystarcza mod na wyłączenie jaskra przy każdorazowym ładowaniu gry/przechodzeniu na inna mapę.
Jest naprawdę źle skoro to mają być najlepsze mody. :D Większość to raczej retekstury czy jakieś znaczne ułatwienia rozgrywki, które można byłoby załączyć z poziomu konsoli, gdyby była dostępna od razu w dniu premiery, a nie była osobnym modem. Tak po prawdzie to ten ich cały MODKit nie daje zbyt wielkich możliwości. Może kiedyś wypuszczą REDKita, ale dopiero po premierze drugiego z dodatku. Gdyby opublikowali go tuż po premierze W3 to fanowskie mody mogłyby stanowić pewną konkurencję dla oficjalnych rozszerzeń. Fajnie by było gdyby można było tworzyć nowe historie, w nowych światach, może nawet niekoniecznie związane z uniwersum Wiedźmina. Może wtedy W3 dorobi się większej sceny moderskiej i wielu lepszych modów. Wystarczy wspomnieć taką serię Gothic, do której nawet po 15 latach powstają nowe modyfikacje z nowymi światami i opowieściami. Część nawet dodaje nowe mechaniki, jak chociażby Returning.
Jeśli zaś chodzi o mody to najbardziej zadowolony jestem z Absolute Camera (już przed premierą W3 strasznie mi się nie podobała ta oficjalna) oraz No Item Levels, czyli zniesienie ograniczeń poziomowych dla ekwipunku, które uważam za bzdurne w grze z otwartym światem. Jeszcze wgrałem sobie moda na niepsucie się ekwipunku, bo ten element uważam za totalny zapychacz. Mam jeszcze kilka zainstalowanych, jak chociażby Geralt Weathered Face (bardziej pobrużdżona zmarszczkami i "szorstka" twarz), White Wolf From Rivia (Geralt nie wygląda już jakby był opalony tylko rzeczywiście jest Białym Wilkiem) czy STLM. Darkers Nights czy Meditation UI coś mi nie chcą poprawnie działać, pewnie wchodzą w konflikt z innymi modami.
A zna ktoś moda na wyłączenie automatycznego wyciągania broni? Chyba za każdym razem mam tak, że Geralt automatycznie wyciąga miecz w tym samym czasie kiedy ja to robię, więc ostatecznie ją na powrót chowa.
EDIT. Ok, już znalazłem to będzie No Auto Sword Sheathe - Unsheathe.
Jakie mody? Wiedźmin 3 nie ma prawie żadnej sceny modderskiej, a to za sprawą samego CDP. Sorry, taka prawda. Wystarczy wejść na Fallout 4 Nexus i Witcher 3 Nexus i porównać. Niebo, a ziemia... a szkoda. Bo W3 mógłby z takim silnikiem, grafiką i wsparciem developera dla modderów żyć jeszcze dobrych kilkanaście lat (jak Morrowind), a tak, aż się serce kraje na taki zmarnowany potencjał.
Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące modów a w szczególności moda Better Combat Evolved 2.0.
Czy blokują one zaliczanie osiągnięć?