Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: The Division - wrażenia z bety

28.01.2016 16:45
1
1
micin3
125
Buc

The Division - wrażenia z bety

Wątek założony aby móc podzielić się wrażeniami z bety która dziś wystartowała.
Jako dumny posiadacz Xbone miałem dziś (nie)przyjemność przetestowania wersji bety. Spodziewałem się czegoś na wzór ulepszonego Watch_Dogs, który bardzo przypadł mi do gustu.
Po przegraniu 2 godzin mogę stwierdzić jedno - kupię jak będzie za 5 dych chodzić.

Początkowa scena wzbudza uśmiech politowania - ja rozumiem że Xbox nie jest jakąś bestią, nie wygeneruje obłędnej grafiki, ale kiedy widzę jakąś rozmazaną ciape która ma imitować budynek to mi Nvidia w kieszeni otwiera. Miasto z lotu helikoptera wygląda jakby gra była wydana w 2012 roku, parę prostokątów z rozmytymi teksturami.
Po wylądowaniu wcale nie jest lepiej, nie jest taka tragedia jak wyżej opisałem, ale mam wrażenie że jest gorzej niż w Assassin Creed Unity bądź Syndicate. Ale cóż, na PC będzie pewnie piękniej.

AI przeciwników, a raczej jego brak i Episode II: Atak klonów.
Taktyka przeciwników jest niezwykle złożona, byłem często zdumiony ich poczynianiami i muszę przyznać, że sam bym na taką taktykę nie wpadł. Taktyka wejdź za osłone-wyjdź z osłony i stań na otwartym terenie przez 10 sekund-wejdź za osłonę-powtórz wprawiała mnie w osłupienia i sprawiała że zastanawiałem się czy gram w grę z 2016 roku czy przypadkiem nie cofnąłem się do roku 2000 (aczkolwiek mogę się założyć że już wtedy potrafiono napisać lepsze algorytmy AI).
Nie mam pojęcia jak można było to tak skopać, szczególnie że w Watch_Dogs nie było takich cyrków. Szczytem było 3 pistoleciarzy którzy jeden po drugim wykonali dokładnie ten sam manewr w sznurku - od osłony podbiegli do mnie (cały czas w sznurku) i jak jeden mąż ginęli od strzelby, tak że ich ciała zlały się w jedno.
Niewybaczalne jest także wygląd przeciwników, takiego ataku klonów nie pamiętam od czasów pierwszego Maxa Payne'a. Każdy gość z kijem bejsbolowym wygląda tak samo, każdy pistoleciarz wygląda tak samo, każdy z kałachem tak samo. Wygląda to strasznie i nie chce mi się wierzyć, że Xbox nie byłby w stanie wyświetlicz kilku rodzajów przeciwników na raz.

Misję. Każdy kto grał w Watch_Dogs odnajdzie się jak w domu. Mnóstwo misji generowanych (takie miałem wrażenie) na bieżąco, tutaj porwani ludzie, tam twierdza riotersów, trochę dalej wojsko próbujące utrzymać pozycję. Nie da się przejść przez dzielnicę żeby nie dostać jakiejś misji, za to ogromny plus.
O misjach głównych się nie wypowiem, są całe 2 w becie - odbicie bazy i odbicie lekarki, fabuła mnie nie porwała gdyż żadnej fabuły na razie nie ma, tego w stanie ocenić nie jestem.

Ogólnie po becie wystawił bym ocenę 6.0. Standardowa, rzemieślnicza robota Ubisoftu, nihil novi, beta utwierdziła mnie w przekonaniu że dobrze uczyniłem anulująć pre-order.

post wyedytowany przez micin3 2016-01-28 16:46:40
28.01.2016 16:58
2
odpowiedz
1 odpowiedź
TheKingInYelllow
13
Centurion

No niczego wiece imho spodziewac sie nie mozna bylo. Ubisoft + pseudo MMO + gra AAA czyli target to przecietny idiota z IQ70-80 (i nie - nie tylko amerykanski). Poziom trudnosci zerowy (ewentulnie HP i DMG x10 i hurr! durr! nasza gra byc trudna!), AI zerowa (jak w kazdej grze AAA - dawno juz sie to przestalo rozwijac w jakikolwiek sposob).

Do tego wszelakie systemy, wlaczajac to grafike uproszczone na maza zeby kosolka ogarnela. A zapomnialbym - 50% kontentu z gry wyciete pod DLC.

Ogolnie gra robiona w mysl zasady gier AAA - "od idiotow dla idiotow". No i niestety idioci kupia wiec bedzie tylko gorzej. :/

A najbardziej mnie smieszy jak jeden z drugim dziennikarzyna bedzie sie tasowal na budzetem i "oh oh gry byc drogie! budzety ogromne! technologia taka zawansowana! panie kup pan Titana plx!" podczas gdy patrzac na jakosc gier AAA to cale to pierdolamento o budzetach i jak to musi byc 60EURO i DLC bo pan programista i jego autystyczny syn Brajan umra z glodu jak nie kupisz (i piractwo to juz wogole rak tego swiata gorszy niz ISIS) jest totalnie wyssane z palca (ewentulanie 90% idzie w reklame). Zarobki korporacji i najwyzszego managementu na tych grach musza byc ogromne (w porownaniu do nakladow, ktore wbrew temu co pierdola imho sa nikle) a jeszcze wiekszy musi byc ich smiech jak widza jak wywijaja coraz wieksze walki a idioci i tak kupuja.

Masakra.

post wyedytowany przez TheKingInYelllow 2016-01-28 17:04:22
28.01.2016 17:00
2.1
micin3
125
Buc

"AI zerowa (jak w kazdej grze AAA - dawno juz sie to przestalo rozwijac w jakikolwiek sposob."

Problemem nie jest nierozwijanie AI, tylko jej cofnięcie. Watch_Dogs miał standardowe AI, ni to sprytne było ni głupie.
Division ma najgłupsze AI jakie widziałem od lat, czego nie jestem w stanie pojąć skoro wydali już grę podobną (czyli WD).

28.01.2016 21:35
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1143571
3
Pretorianin

Podbije. Jak rozumiem beta na PC startuje w nocy o 0:00? Bo mam zamiar poczekać i posznupić bo raczej tylko w nocy będę mógł grać. Super sobie miesiąc na betatesty wybrali, akurat sesja...

28.01.2016 21:40
3.1
micin3
125
Buc

Na Xboxie było od godziny 12 lub 14, więc zdaje mi się że na PC też się od tej godziny zacznie.

post wyedytowany przez micin3 2016-01-28 21:40:22
28.01.2016 22:46
Elessar90
3.2
Elessar90
85
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

Na PC start o 13:00.

29.01.2016 14:50
BloodPrince
4
1
odpowiedz
BloodPrince
169
Senator

Dosłownie pierwsze wrażenie z pecetowej wersji. Gra wygląda naprawdę ładnie.

29.01.2016 19:11
5
odpowiedz
Xardas661
80
Pretorianin

jakby ktoś miał ochotę to mam jeden zbędny klucz do bety, żaden znajomy nie chciał/mają to mogę oddać, podajcie meila, pierwsza osoba dostanie :)

Forum: The Division - wrażenia z bety