Cześć ! Przybyłem, wiec się witam. A w temacie - w/w/ firma ma "gdzieś" swoich klientów. Taka błahostka, jak permanentny error gry, monitowany zresztą niejednokrotnie przez użytkowników (co jest widoczne w sieci), nie należy do zainteresowań pomocy technicznej "Techlandu" (dziwnie się ta nazwa jakoś kojarzy... Z techniką...? czy coś podobnego...?). Liczy się tylko sprzedaż, sprzedane, po co sobie głowę zawracać, zysk jest, a czas stracony na pomoc i reklamacje - po co. Nie życzę nikomu błędów w grach i innych produktach "firmy" Techland. Pozostaniecie bez wsparcia. Osobiście jestem tego właśnie zdania, osobiście bowiem wystarczy mi jeden przypadek. Opowiadam tutaj o potraktowaniu, a raczej braku potraktowania problemu z kultową już prawie grą Flatout (Seria "Dobra Gra"). Zero odpowiedzi ze strony możliwych kontaktów podanych na okładce pudełka. Pozdrawiam
Może nie wiesz jak działa branża gier. Ale Techland tylko wydaje Flatout i nie jest producentem tej gry.
Co ma Ci poradzić pomoc techniczna? Gra ma 12 lat, już od dawna nie jest wspierana przez producenta. Ten błąd o którym mówisz już nigdy nie zostanie naprawiony więc co oni mogą na to poradzić?
Na ich miejscu też bym Cię olał, lepsze to niż wysłuchiwanie biadolenia jak to jesteś niezadowolony bo 12- letnia gra, kupiona za jakieś 2 dyszki) ma błąd.
Kilka razy przyszlo mi kontaktowac sie z obsluga klienta Techlandu i za kazdym razem wszystko bylo na najwyzszym poziomie. Naprawde czulem, ze zalezalo im, aby mi pomoc.
Następnym razem starocie kupuj na gog.com. Widzę, że jest Flatout 1 oraz 2. Gry tam są lekko modyfikowane, żeby działały na nowoczesnych systemach oraz komputerach, do tego fantastyczne wsparcie techniczne, a jak nic nie pomoże, to możesz oddać grę odzyskując pieniądze.