Jakie auto byście polecili do 20-23K typu sedan nie starsze niż 10-12lat (obowiązkowo benzyna) , na razie mam na oku A4B6 oraz Toyote Avensis
Ja bym polecił Renault Lagunę 2.0T - jest to co prawda liftback, ale wygląda jak sedan. Wystarczy nie wierzyć w stereotypy i ma się bezawaryjne autko.
A ja polecę Hondę Accord z silnikiem benzynowym 2.4. Bardzo niezawodny samochód, dający dużo radości.
Jeżdżę Avensisem, tyle że kombi. Niezawodne i komfortowe auto. od 11 lat nawet tłumik nie był wymieniany.
Choć teraz by już trzeba, bo mruczy jak po wiejskim tuningu.
Ja bym polecił Renault Lagunę 2.0T
Plastik fantastic. Klocki Lego są zrobione z lepszej jakości materiałów. Plus Renault co roku spada na łeb z ceną dlatego moim skromnym zdaniem dałbym sobie z nim spokój.
A ja polecę Hondę Accord z silnikiem benzynowym 2.4.
Również bardzo fajna alternatywa. Ładnie się prezentują te Accordy oby nie był kombi;)
na razie mam na oku A4B6 oraz Toyote Avensis
Brałbym zdecydowanie B6. Plus można poszukać z quattro. Kto nie jeździł ten nie będzie wiedział o co chodzi;) Mimo, że to już ,,wiekowe'' auta to i tak wciąż dobrze wyglądają. Zwłaszcza kombi w pakiecie S-Line.
Niestety za wadę można zaliczyć w niektórych rocznikach przyciski pokryte słabej jakości powierzchnią. Zdzierają się z wiekiem. Poprawili w dalszych te słabsze lata. Oczywiście można śmiało takie przyciski oddać do regeneracji i nie kosztuje to fortuny.
Plastik fantastic. Klocki Lego są zrobione z lepszej jakości materiałów.
Skąd ta opinia, Laguna III ma dość dobrze oceniane wnętrze, nie wspominając o karoserii.
Po co komuś Quattro do zwykłej jazdy? Ja autorowi proponuje w miarę młode i bezawaryjne auto, a wy polecacie mu jedna z najdroższych aut na rynku (stosunek cena/rocznik), które na dodatek są jedna z najpopularniejszych aut sprowadzanych z Niemiec po dzwonach - A4 chyba wygrywa ten ranking w klasie średniej.
Poza tym Audi dalej trzyma cenę premium, mimo że premium już w nim nie czuć - to auto, które ma już TRZECH następców.
Skąd ta opinia, Laguna III ma dość dobrze oceniane wnętrze
Nie wiem jak ma oceniane. To jest moja opinia po oględzinach auta;)
Po co komuś Quattro do zwykłej jazdy?
No widać, że nie bardzo wiesz o co chodzi;) Jeśli sądzisz, że quattro to tylko na szuter i hmmm... rajdy to jesteś w błędzie;) Bez urazy;)
a wy polecacie mu jedna z najdroższych aut na rynku (stosunek cena/rocznik)
No tu się zgodzę. Ceny są wciąż wysokie i w podobnej można kupić sporo młodsze roczniki innych marek.
Poza tym Audi dalej trzyma cenę premium, mimo że premium już w nim nie czuć
Możesz mi wierzyć, że w takiej 13 letniej B6 czuć większe ,,premium'' niż w każdej Renault z tego roku modelowego bądź młodszego rocznika;) Nie wspominając o np. S-Line;) Mam tu na myśli wykorzystane materiały, ogólny spas plastików czy zadbanie o detale.
Ale co by nie było nie chce tu nikomu nic narzucać bo każdy ma inny gust czy inne zapotrzebowanie;) I jeden woli to a drugi tamto.
Najważniejsze żeby się dobrze czuć w aucie;)
A moze bmw e60 lub e90 ??
Edit. Myslalem do 30 tysi;P
Ja wzialbym pod uwage jeszcze mazde 6
Mazdy mają przykrą tendencję do szybkiego rdzewienia.
Do 23k ciężko będzie znaleźć saab'a 9-3 w wersji po lifcie, ale "przedliftowe" też są ładne. Zdecydowanie polecam, bo mało ich jeździ więc są na swój sposób rzucające się w oczy.
A moze bmw e60 lub e90 ??
E60 może być chyba za drogie na budżet 30 tys. jeśli chce się coś kupić w miarę dobrze utrzymanego.
Nie proponuje E46 bo podejrzewam, że będzie za małe;) Ale jeśli już to 2.8. Dobrze znosi instalacje jeśli ktoś preferuje;)
Mazdy mają przykrą tendencję do szybkiego rdzewienia.
Potwierdzam. Widziałem 4 letnią ,,szóstkę'' gdzie po otwarciu drzwi właściciel pokazał pierwsze oznaki korozji. Co będzie dalej i gdzie?
A i zapomniałem napisać jeszcze, że mimo wszystko B6 nie jest dużym autem w środku na jakie wygląda.
BMW E60 przy takim budżecie to będzie zawsze klepane razem z przystankiem, a silnik do generalnego remontu. Audi jest dobre, ale tylko jak masz z pewnego źródła i z prawdziwym przebiegiem. Jak chcesz koniecznie tę markę, to szukaj 1.8T, to stosunkowo prosty silnik, który wytrzymuje spore przebiegi i jest dość mało awaryjny, a przy tym całkiem żwawy.
NEMROK19 - A4 B6 1.8 T , najlepiej BEX i Quattro :) Ale ze BEX'a ciezko dorwac, to bierz 1.8 T i Q a bedziesz zadowlony :) Sam mam co prawda 1.9 TDI i Ośkę ale i tak autko super i nie narzekam a mam je juz od 2011 roku :) Zadnej powaznej awarii nie mialem, wymienial tylko rzeczy i czesci ktore sie po porstu zuzywaja, jak tarcze, klocki, rozrzad :) Tylko pamietaj by nie rzucac sie na byle co. Zaplac te 300 zl i jedz do ASO jesli autko ci sie spodoba i bedzie wygladalo na ok, tam ci przeswietla auto i bedziesz wiedzial na co stoisz :)
ursosowa220 -a chociazby po to, ze w zimie bez problemu bedzie sobie smigal po zaspach i nic go nie zaskoczy jak i lepiej auto sie bedzie trzymalo drogi
ktos wyzej wogole ci polecal krolowa lawet czyli lagune :D od tego dziadostwa z dala :)
A4 B6 1.8 T , najlepiej BEX i Quattro :)
BEX - szczerze się pod tym silnikiem podpisuje:) Niestety mało ich jest i dosyć szybko schodzą.
[5] Zwłaszcza kombi w pakiecie S-Line. potwierdzam, tata ma tyle że 2,5 tdi ale autko wygląda super, ładne fele, czarna, jeździ się też super. Wnętrze według mnie też jest bardzo ładne, wygląda lepiej niż w wv czy bmw.
[10] A i zapomniałem napisać jeszcze, że mimo wszystko B6 nie jest dużym autem w środku na jakie wygląda.
Potwierdzam, mimo to i tak wybrał bym audi.
Wiarołomca
Błagam cię, nie pisz jak nie masz pojęcia w ogóle o motoryzacji. Królowa lawet to była Laguna II 1.9 dCi, a ja mu polecam Lagunę III 2.0T.
BMW E60 przy takim budżecie to będzie zawsze klepane razem z przystankiem, a silnik do generalnego remontu.
Nie mów hop, bo dwa miesiące temu wyrwaliśmy igłę od potrzebującego :) I to 530d 231KM :)
Doszła robota świadoma przy zakupie turbo - 900zł.
legrooch -> Za 23k ciężko jest dostać dobrą E46.
Jeżeli kupiłeś E60 po lifcie elektroniki z 231hp (2005+ ?) za 23k i da się tym jeździć to jesteś w czepku urodzony :)
Zax ==> Dobry tato był syna :) Co prawda ze scyzoryków ciągnięta, ale prześwietlona porządnie :)
INPA, później drobiazgowo ISTA i DIS, a na koniec warsztat wybrany osobiście i znajomy rzeczoznawca od powłoki.
To zazdroszczę :)
Marzy mi się E60 i zastanawiam się czy nie zacząć już szukać. Będzie mnie stać za kilka lat, może coś trafię w tym czasie :)
Doszła robota świadoma przy zakupie turbo - 900zł.
Jeśli tylko tyle to faktycznie farcik:) Tylko pamiętaj, że pierwsze dolegliwości, bolączki i prawda ujawnia się po czasie;)
Texas84 ==> E39, E60, E46 i E90 mamy w małym palcu, o ile jadą na gówniaku.
Wyjdą jeśli już to sprawy eksploatacyjne. Reset adaptacji skrzyni nie zmienił stylu jazdy, a Tate podobno ją robił synowi, co się przekłada 1:1. Przyznam szczerze, że sam szwagrowi zazdroszczę. Tyle, że ja u siebie zrobiłem chyba wszystko, co było do zrobienia poza Nivo i blacharką....
Renault Scienic II - rocznik 2007, benzyna (jest też diesel, ale jeśli nie chcesz). :)
Dzisiaj jadę oglądać Honde Accord 2.0 155 KM, Sedan, tak więc na razie dzięki wszystkim za propozycje
Dzisiaj jadę oglądać Honde Accord 2.0 155 KM, Sedan, tak więc na razie dzięki wszystkim za propozycje
Powodzenia:) pochwal się czy zakup został dokonany;)