Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Netia. Moja przygoda z tą firmą. Kara za brak zwrotu routera

30.10.2015 22:07
1
dominatorek232
1
Junior

Netia. Moja przygoda z tą firmą. Kara za brak zwrotu routera

Cześć chce się podzielić moją opinią na temat firmy Netia oraz historią, która mi sie przytrafiła....

Na wstepię podam numer abonanta (może jakis pracownik będzie to czytać) 45129876

Po 2 letniej umowie z Netią miałem oddać ich router. Wysłać na wskazany adres.
Netia daję klientom dwa rodzaje routerów "nowoczesny" router Netiaspot
oraz router starszego typu "Asmax"

Gdy podpisałem umowę z Netią miałem duże problemy z internetem (sprawę
skierowałem do uokik , po ich interwencji Netia dała mi 3 miesiące
darmowego internetu oraz naprawiła internet tak, że chodził stabilnie)

Panowie z serwisu byli u mnie w domu z 10 razy i szukali problemu. Różni panowie. Czasem razem czasem osobno. (kompletne patałachy)

Podczas wizyt wymieniali routery jak rękawiczki. Gdy zaczynałem umowę
z Netia miałem router "netiaspot" Ale Panowie z Netii dali mi po
którejś wizycie starszy model router "Asmax" Który faktycznie
spisywał się o wiele lepiej od "netiaspot" Zaznaczę tutaj, że panowie dosłownie przynieśli do mojego domu z 10 neitaspotów i podłączali każdy po kolei z nadzieją, że któryś będzie działać :) Aż w końcu przynieśli "asmax" i on działał prawidłowo. Spakowali się i szczęśliwi wyszli. Cała ta naprawa i szukanie przyczyny zajęła im z miesiąc. Ja też byłem szczęśliwy.

Po 2 latach postanowiłem, że koniec z tą firmą. Wysłałem im router
"Asmax" Taki który posiadałem w domu na wskazany adres. Do routera dołączyłem karteczkę z moimi danymi, numer klienta itp.

Po kilku tygodniach przyszło pismo, że nie zwróciłem im routera.... A
ja potwierdzenie wysłania już dawno zgubiłem. Więc nie posiadałem,
żadnych dowodów, że router wysłałem. Grozili karą 300 zł

Myślałem... Ehh mój błąd mogłem trzymać to potwierdzanie wysłania paczki.

Rozmawiałem z pracownikiem Netii przez telefon. Zapytałem, czy mogę
kupić taki sam router na allegro i im wysłać (na allegro nowy router
50 zł) Zgodzili się. Wysłałem im ten router "Asmax" i posiadam skany
potwierdzające nadanie przesyłki oraz zdjęcia routera od spodu (numery
seryjne)

Jednak od kilku dni dzwoni już do mnie firma windykacyjna abym
spłacił 300 zł :)

Gdy zadzwoniłem do Netii oni odpowiedzieli, że miałem im wysłać router
"Netiaspot" i że z ich strony sprawa jest zakończona.

Teraz wiem, że oby dwa routery które im wysłałem "Asmax"
prawdopodobnie doszły . Jednak oni identyfikują te nadesłane routery
z numerami seryjnymi przypisanymi do klientów (numery seryjne są pod
spodem taka naklejka) .

Oczywiście przyczyna, to panowie serwisanci, którzy nie dopilnowali by
powiadomić o tym "centrale" że mam już inny starszy typ routera. Niedawali mi też nic do podpisania, że router był wymieniany.

Ja tych 300 zł nie zapłacę. Jestem uczciwy. Wysłałem im nawet 2 razy
ten sam router. Nigdy nie miałem problemów z długami a mam 28 lat.
Bałagan po ich stronie sprawił, że ja mam płacić karę. Nie zgadzam
się. Ta firma utrudnia mi życie przez 3 lata. Będąc jej abonentem i
teraz kiedy już z nią nie jestem. Męczarnia. .

Jednym słowem Netia To kawał Ch****a. I nie zapłacę im ani żadnej firmie windykacyjnej ani grosza. Sprawa już została zgłoszona do uokik a jeśli, to nie pomoże sprawę skieruję do sądu :) Chyba niemuszę mówić, że dług w takiej firmie może mi zaszkodzić w przyszłości np podczas kredytu itp.

Nie polecam tej firmy nikomu. Złych opini na ich temat w internecie jest mnóstwo. Radze poważnie zastanowić się każdemu, kto bierze pod uwage związać się umową z ta firmą. Traktują swoich klientów jak bydło i szukaja frajerów.

youtube.com/watch?v=d0B8NYHHV3E

Jeśli macie lub mieliście jakieś przygody z tą firmą piszcie.

30.10.2015 22:17
Falcao_82
2
odpowiedz
Falcao_82
153
!AssociazioneCalcioMilan

Twój błąd. Jeżeli za coś odpowiadasz, masz zwrócić to od panów z serwisu powinieneś dostać lub samemu się upomnieć protokół wymiany sprzętu. Pod koniec umowy wysyłasz sprzęt który masz z xerem tego protokołu i nie masz problemów. Nie muszę pisać że potwierdzenia nadania poleconego, paczki trzeba trzymać, po to jest te potwierdzenie.

30.10.2015 22:18
NewGravedigger
3
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

tak z ciekawosci, co zglosisz do sadu? :>7

30.10.2015 22:32
4
odpowiedz
Haszon
125
Senator

Ameryki nie odkryłeś, przecież nie od dziś wiadomo, że należy się od nich trzymać z daleka. Popełniłeś ten błąd, że podpisałeś z nimi umowę, a gdybyś wcześniej poczytał opinie w necie to wiedziałbyś, że to najgorsza głupota jaką można popełnić w życiu.

30.10.2015 22:34
Cainoor
5
odpowiedz
Cainoor
264
Mów mi wuju

Skopiuje swój post z poprzedniego wątku.

Jestem bardzo niezadowolonym klientem Netii. Miałem UPC i wszystko było cacy. Aż nabrałem się na hasła reklamowe i gładką gadkę sprzedawców Netii. Po pierwsze zostałem oszukany już przy podpisywaniu umowy. Co innego ustaliłem, a co innego znalazło się w finalnych dokumentach do podpisu (telefon, którego nie zamawiałęm). Pierwsza reklamacja, na szczeście uznana. Następnie już po aktywacji usługi (TV) okazało się, że ich player nie wspiera dzwięku przestrzennego! w obecnych czasach to jest jakaś kpina. Mimo zapewnień w trakcie podpisywania, że wszystko jest wspierane. Druga reklamacja - niestety, ale nic z tym się nie dało zrobić. Nie miałem tego nagranego, nie ma o tym mowy w samej umowie. Dupa. Kolejny temat to załatwienie z UPC rozwiazania umowy bez dodatkowych kosztów. Netia tak świetnie sobie z tym poradziła, że UPC przysłało mi fakturę. Trzecia reklamacja, na szczęście ta też uznana.

Teraz tkwię z Netią do końca obecnej umowy, czyli jeszcze prawie rok. Nie polecam tych cwaniaczków. Dekoder do TV jest dosyć słaby. Router od netu lubi się zresetować sam z siebie. Jedyny pozytyw to faktycznie konkurencyjna cena. W UPC płaciłem 135pln za zestaw TV (z HBO, Canal+) i 30Mb/s, a w Netii płacę 105pln za praktycznie to samo (też HBO, C+, mniej kanałów których w ogóle nie oglądam) i net 100Mb/s.

30.10.2015 22:38
NajPhil
6
odpowiedz
NajPhil
78
Fiu Fiu

Netia jest dokładnie takim samym kolosem, jak każda inny provider na rynku. Nie ma co tu szukać sensacji. Im w papierach musi się zgadzać i nikt nie ma czasu ani ochoty podchodzić do sprawy indywidualnie. To samo miałem z TPSA. Zdałem sprzęt osobiście, dostałem protokół to potwierdzający, ale już gdzieś w kadrach to komuś umknęło. Przez kolejne 10 miesięcy ze cztery razy musiałem się fatygować do debili i pokazywać im protokół, bo przychodziły do mnie maile, że wiszę im 1000zł za nieoddany sprzęt.

Jeśli myślisz, że przechodząc do innej firmy trafisz na bardziej myślących, empatycznych i gotowych do zrozumienia urzędasów, to się mocno zdziwisz. :)

31.10.2015 01:34
cswthomas93pl
7
odpowiedz
cswthomas93pl
135
Legend

A ja nie narzekam. Mam podpisaną umowę z Netią - żadnych problemów. Kilka lat wstecz miałem problem z połączeniem, wystarczył jeden telefon - naprawili + zwiększyli prędkość.

31.10.2015 02:31
NewGravedigger
8
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

o ja z pewnością nie podpisze żadnej umoyz Netia

31.10.2015 06:13
👍
9
odpowiedz
zanonimizowany998044
19
Senator

Dobrze, że jadę na SKY. Dość że router (a raczej hub) dali mi gratis to dodatkowo mam od nich wiele opcji w pozytywie :)

SKY Rules :)

31.10.2015 09:47
FanGta
10
odpowiedz
FanGta
167
Generał

Jeśli nie Netia to co, neostrada, czy tam orange? Do jednorodzinnego domu bardziej opłaca mi się chyba wziasc mobilny z playa i placic 45 za lte niż prawie 80 za żałosne 10mb, bo oczywiscie te 39zl w reklamach to jedno wielkie oszustwo, nie wiem do kogo skierowane, jesli w niebloku musze bulić haracz utrzymania kurwa łącza, a te 80mb to chyba tylko w centrum warszawy miałbym

31.10.2015 10:19
11
odpowiedz
dominatorek232
1
Junior

Ktoś się tam pytał co podam do sądu. Więc podam ich za to, że naliczyli mi karę niesprawiedliwie. Podczas wymiany sprzętu, serwisant powinien mi dać papierek, że taka wymiana nastąpiła. Sąd w takich kwestiach stoi po stronie klienta. Mam świadków. Zresztą nie wiem czy czasem nie istnieje możliwość aby operator sprawdził przez jaki sprzęt się łączyłem. Czy był to netiaspot czy smax. Pewnie da rade to sprawdzić jeśli gdzieś przechowują "logi"

31.10.2015 10:37
12
odpowiedz
Haszon
125
Senator

FanGta -> Po pierwsze ten z Playa ma lejek, więc do normalnego korzystania w domu się nie nadaje. Po drugie LTE jest tylko z nazwy, ponieważ maksymalnej prędkości to nie uzyskasz nawet w centrach miast, nie mówiąc o częstym zrywaniu połączenia. Zajrzyj na forum playa to zobaczysz jak ludzie narzekają i to nawet mieszkańcy Warszawy. Do Neostraty to naprawdę nie można tego porównać, bo Neotrada bije to na głowę pod każdym względem.

31.10.2015 11:56
Fett
13
odpowiedz
Fett
233
Avatar

Podpisałem z Netią umowę w promocji "50Mb w senie 20Mb". Blok w którym mieszkam ma nieco ponad rok, nowiutka infrastruktura i okablowanie bo nowe osiedle... Prędkość na speedtestach nigdy nie przekroczyła 35Mb

31.10.2015 13:20
maly_17a
14
odpowiedz
maly_17a
155
Senator

a ja mam na zadupiu z Orange 'do 10', jak miewałem w okolicach 3, to sie niezwykle radowałem, wlasciwie ciagle problemy i rozlaczenia, ciagle cos nowego potrafia spierdolic, jedyna alternatywa to jeszcze wieksi zlodzieje z netii. ;) no i wuj, teraz mam ~1.5, w miastach taki internet byl 10 lat temu :D

01.11.2015 10:21
FanGta
15
odpowiedz
FanGta
167
Generał

@Haszon
To 80zl za 10mb i tak bedzie lepsze niz wszelki mobilny net? Chyba nigdy nie uwolnie sie z tej pojebanej ceny, chyba że za 100lat zrobili by światłowody

01.11.2015 15:40
16
odpowiedz
zanonimizowany1009
49
Konsul

neti juz nic nie zrobisz. Oni sprzedali twoj dlug do firmy windykacyjnej i z ich strony ta sprawa jest juz zamknieta.
odkrecenie tego teraz juz nie jest mozliwe, bo netia juz z tym nie wiele ma wspolnego.

Forum: Netia. Moja przygoda z tą firmą. Kara za brak zwrotu routera