Witajcie. Mam problem z Uplayem. Aktywowałem grę na tej platformie ale nie pokazała mi się ona w bibliotece gier. Chciałem skontaktować się z pomocą techniczną Ubisoftu w tej sprawie. Napisałem do nich ticketa przez ich własną stronę i ... nic. Nic już od dwóch tygodni. Miał ktoś z nimi już do czynienia? Jest jakiś alternatywny sposób dotarcia do nich? Chciałbym tą sprawę wyjaśnić, wydałem pieniądze a oni milczą.
Możesz spróbować napisać na oficjalnym polskim fanpage'u - sprawy tam na pewno nie rozwiążą, ale przy odrobinie szczęścia przekierują ją do odpowiednich osób
Pisałem na polskim fanpage'u Uplaya i angielskojęzycznym. Nie raczyli odpowiedzieć.
Ten ich system jest jakiś wadliwy. Też tak mam, że gra mi zniknęła w uPlayu, ale w interfejsie dostępnym z poziomu strony www nadal mam ją na koncie. Zaloguj się przez stronę i sprawdź czy masz ją na koncie.
@Raistand
AC: Unity. Komunikat jest taki - "Ten klucz CD lub klucz aktywacyjny został już użyty na tym koncie Uplay. Prosimy otworzyć bibliotekę gier, aby uzyskać dostęp do swoich gier."