Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Olany przez Ubisoft

22.10.2015 01:41
Laston
1
Laston
157
Chaos Lord

Olany przez Ubisoft

Witajcie. Mam problem z Uplayem. Aktywowałem grę na tej platformie ale nie pokazała mi się ona w bibliotece gier. Chciałem skontaktować się z pomocą techniczną Ubisoftu w tej sprawie. Napisałem do nich ticketa przez ich własną stronę i ... nic. Nic już od dwóch tygodni. Miał ktoś z nimi już do czynienia? Jest jakiś alternatywny sposób dotarcia do nich? Chciałbym tą sprawę wyjaśnić, wydałem pieniądze a oni milczą.

22.10.2015 01:57
Czarny  Wilk
2
odpowiedz
Czarny Wilk
129
Generał

GRYOnline.pl

Możesz spróbować napisać na oficjalnym polskim fanpage'u - sprawy tam na pewno nie rozwiążą, ale przy odrobinie szczęścia przekierują ją do odpowiednich osób

22.10.2015 02:07
Laston
3
odpowiedz
Laston
157
Chaos Lord

Pisałem na polskim fanpage'u Uplaya i angielskojęzycznym. Nie raczyli odpowiedzieć.

22.10.2015 07:48
Raistand
4
odpowiedz
Raistand
172
Legend

Co to za gra?
Jaki komunikat otrzymujesz przy kolejnej próbie aktywacji tej gry?

22.10.2015 09:50
5
odpowiedz
Haszon
125
Senator

Ten ich system jest jakiś wadliwy. Też tak mam, że gra mi zniknęła w uPlayu, ale w interfejsie dostępnym z poziomu strony www nadal mam ją na koncie. Zaloguj się przez stronę i sprawdź czy masz ją na koncie.

22.10.2015 11:40
Laston
6
odpowiedz
Laston
157
Chaos Lord

@Raistand
AC: Unity. Komunikat jest taki - "Ten klucz CD lub klucz aktywacyjny został już użyty na tym koncie Uplay. Prosimy otworzyć bibliotekę gier, aby uzyskać dostęp do swoich gier."

Forum: Olany przez Ubisoft