Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Fable Legends – rezultaty pierwszych testów z użyciem DirectX 12

24.09.2015 22:06
pieterkov
1
pieterkov
143
Senator

Dopóki nie pokaże się test na dx11 vs dx12 to samą 12 można sobie wsadzić bo nie ma żadnego porównania. Równie dobrze gra może być zrobiona pod AMD i dobrze zoptymalizowana, a na dx11 ta korelacja się nie zmieni.

24.09.2015 22:28
aope
👍
2
odpowiedz
aope
191
Corporate Occult

Średnia nie dochodzi do 60 kl/s na 970 i to w żadnym 4k tylko w FHD. A to dobre, prawie jak "GTX 660 wystarczy na całą generację" :]

24.09.2015 22:32
3
odpowiedz
zanonimizowany714315
111
Legend

A na XONE już potwierdzone full hd i 30 klatek? Nie wiadomo jakie to ustawienia, może jakiś super uber anti aliasing zabija klatki albo coś jeszcze innego czego na konsoli w ogóle nie będzie

24.09.2015 23:00
kaszanka9
4
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

pieterkov [1]

Dopóki nie pokaże się test na dx11 vs dx12 to samą 12 można sobie wsadzić bo nie ma żadnego porównania.

I tak nic nie porównasz, bo nie zweryfikujesz czy czegoś czasem nie pogorszono celowo albo nie wykorzystano maksymalnie najlepiej jak się da, więc jedynie średnia z kilkunastu gier mających dx11 i dx12 na raz, jakiś obraz wyłoni. No, ale wszyscy wiedzieli, że niskopoziomowe api da więcej, pytanie ile i czego.

aope [2]

. A to dobre, prawie jak "GTX 660 wystarczy na całą generację" :]

Założymy się, że ten gtx 660 będzie w stanie wygenerować lepszą grafikę w tej grze niż xone?

24.09.2015 23:03
dj_sasek
👍
5
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Poza rozdzielczością nie ma słowa o tym jakie opcje graficzne są włączone (tylko ogólnikowe "Ultra"), nie ma porównania do dx11, nie wiadomo jak gra będzie chodzić na konsoli Xbox One, obie strony (AMD, Nvidia) nie dostarczyło sterowników do dx12, tylko bazują na obecnych. Test o kant wiecie czego można obić. Ale jak widać panu aope to nie przeszkadza w podjęciu werdyktu... :)

25.09.2015 10:31
pawell75
😜
6
odpowiedz
pawell75
62
Centurion

A gdzie tutaj widać ten straszny skok wydajności względem DirectX 11?
Co ten test miał pokazać

25.09.2015 20:41
JaspeR90k
7
odpowiedz
JaspeR90k
58
ONE MAN ARMY

Teraz już chyba wiem dlaczego AMD otwarcie nawoływało deweloperów do porzucenia swojej autorskiej technologii Mantle na rzecz DirectX 12...

Wiadomość Fable Legends – rezultaty pierwszych testów z użyciem DirectX 12