Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Deus Ex Mankind Divided – szczegóły na temat bossów i jakości grafiki

12.08.2015 15:19
Stavik
1
Stavik
54
Chorąży

podaliście link do anglojęzycznego oryginału wywiadu, ale na polskim Eurogamerze jest wersja w całości przetłumaczona na język polski

12.08.2015 15:24
2
odpowiedz
zanonimizowany980453
48
Pretorianin

Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawione. :-)

12.08.2015 15:32
reksio
3
odpowiedz
reksio
214
Pies Pogrzebany

Olivier Proulx stwierdził, że oprawa graficzna finalnej wersji gry będzie mniej więcej odpowiadała temu, co zobaczyliśmy w demie z tegorocznych targów E3.

Warning! Downgrade detected!

12.08.2015 20:05
xsas
😒
4
odpowiedz
xsas
184
SG-1

Myślałem, że jednak będzie można "pokonać" bossa wyłącznie rozmową (przekonanie do swoich argumentów) a tutaj się okazuje, że owszem, rozmowa będzie, ale walki się nie uniknie. Nie wiem dlaczego nie dano trzeciej ścieżki dot. pokonanie bossa za pomocą dialogu. Poza tym, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy czasami wdanie się w rozmowę nie wyeliminuje możliwości "cichego" i bezkrwawego pokonania bossa?

12.08.2015 20:40
5
odpowiedz
Bazylisheq
103
Konsul

Ja w ogóle nie wiem, po co bossowie w ogóle są. Zbędny element. Poprzednia cześć gry nic by nie straciła bez tych debilnych wstawek. Właściwie to by zyskała sporo w moich oczach.

Wiadomość Deus Ex Mankind Divided – szczegóły na temat bossów i jakości grafiki