Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin 3 Dziki Gon – poznaliśmy pełną listę zmian w patchu 1.07

10.07.2015 19:27
1
zanonimizowany946917
74
Generał

Aha, czyli nic w temacie crashów na Skellige uniemożliwiających dokończenie gry. Super.
Od 10 dni utknąłem na wyspie jak bardzo wielu innych użytkowników, i zamiast zajmować się tą kwestią jako priorytetową wolą zajmować się ulepszaniem zachowania konia przy przepaściach.
To już zakrwawa na kpinę.

10.07.2015 19:29
2
odpowiedz
zanonimizowany1018116
16
Konsul

To może być duży patch, a zmiany wyglądają następująco:

Wprowadzono nowy, alternatywny tryb responsywności poruszania się Geralta. Aby z niego skorzystać, należy włączyć go w opcjach rozgrywki.
Usunięto problem z unoszącym się w powietrzu koniem.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zostać zablokowany w animacji celowania jeśli próbował rzucić bombę jadąc na koniu.
Naprawiono rzadki problem z niekończącym się ekranem ładowania podczas zadania Panie Lasu.
Wprowadzono różne poprawki dotyczące kolizji postaci oraz przedmiotów.
Naprawiono błąd, który powodował, że po zakończeniu głównego wątku wciąż można było spotkać wojowników Dzikiego Gonu.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli ciągle kupować zagraniczne monety od lichwiarza i sprzedawać je w Banku Vivaldiego.
Usunięto możliwość zbierania złota z jednej skrzynki więcej niż raz.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre umiejętności nie były usuwane po użyciu Eliksiru Oczyszczenia.
Usprawniono mechanizm wybierania aktywnego przeciwnika na celowniku.
Wprowadzono zmiany w niektórych lokacjach, aby powstrzymać nieplanowaną progresję zadań mogącą spowodować problemy z grą, a także uniemożliwić opuszczenie fragmentów terenu.
Błąd sprawiający, że gracze nie mogli czasami używać znaków po pierwszej wizycie na Skellige został naprawiony.
Usunięto czasem występujące problemy z niepoprawnie naliczanymi obrażeniami.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre rodzaje broni nie traciły wytrzymałości.
Naprawiono błąd powodujący, że czasem prędkość gry nie wracała do normy po wcześniejszym użyciu ręcznego celowania.
Medytacja już nie będzie uniemożliwiona z powodu niektórych zadań.
Naprawiono problem z błędnie regenerującą się wytrzymałością.
Naprawiono błąd ze źle zliczanymi statystykami Geralta, w momencie gdy gracz stał w oparach bomby dwimerytowej.
Wprowadzona bardzo dużo poprawek, ulepszeń oraz doprecyzowań dotyczących wskazówek na mapie oraz etapów zadań.
Naprawiono błąd powodujący, że czasami grawitacja nie działała na konia gracza.
Dodano skrzynkę dla gracza. Gracze mogą teraz przechowywać w niej przedmioty, a dostęp do skrzyni uzyskają w różnych miejscach świata gry zaznaczonych na mapie.
Koń nie będzie już bez powodu zatrzymywał się niespodziewanie przed mostami oraz wąskimi przejściami.
Naprawiono błąd niesłusznie sugerujący, że gracz jest przeciążony.
Naprawiono rzadki błąd powodujący, że gracze nie mogli wybierać znaków.
Naprawiono problem powodujący, że gracz nie mógł czasami wytwarzać glyfów.
Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy kupcy nie przyjmowali rupieci.
Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie mają już wagi.
Naprawiono problem z brakiem kompatybilności między niektórymi częściami pancerza a fryzurami.
Naprawiono problem, który powodował, że czasami znak Quen wybuchał na Geralcie podczas scen dialogowych.
Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że gracz nie mógł zagrać w Gwinta z Madame Serenity w Passiflorze.
Karta Zoltana (Gwint) powinna teraz zawsze być dostępna pod Drzewem Wisielców jeśli gracz nie wygrał jej wcześniej w Białym Sadzie.
Naprawiono problem uniemożliwiający graczom rozmowę oraz grę w Gwinta z karczmarzem w przybytku Na Rozstajach.
Poprawione rozmaite literówki oraz błędy we wszystkich wersjach językowych gry.
Liczne usprawnienia w systemie streamowania gry. Gracze zauważą znaczne zmniejszenie ilości tekstur niższej rozdzielczości, NPCe pojawiają się teraz szybciej, rozmaite elementy świata gry będą teraz ładowane znacznie szybciej. Zmiany te powinny być najbardziej widoczne na komputerach oraz konsolach bez dysków SSD.
Usprawniono wydajność na bagnach na terenie Ziemi Niczyjej.
Naprawiono problem powodujący spadki w wydajności gry podczas gdy w pobliżu była mgła.
Zoptymalizowano rozmaite efekty graficzne w zadaniu Bitwa w Kaer Morhen w celu uzyskania lepszej wydajności.
Wprowadzono szereg usprawnień, które pozytywnie wpływają na wydajność gry w wielu miejscach.
Usprawniono ogólną wydajność gry.
Naprawiono problem powodujący, że magiczna kopuła Keiry czasem negatywnie wpływała na wydajność.
Usunięto kursor myszy pojawiający się podczas niektórych przerywników filmowych.
Dodano ostrzeżenie pojawiające się w momencie, gdy na dysku nie ma miejsca na wykonanie nowego pliku zapisu.
Gra będzie teraz poprawnie zapamiętywać wybór ustawienia trybu wiedźmińskich zmysłów dla daltonistów.
Naprawiono błąd, przez który Zoltan czasami pojawiał się w złym miejscu po zakończeniu zadania Represje w Novigradzie.
Naprawiono problemy z dialogiem między Geraltem a Yennefer podczas zadania Ostatnie Życzenie.
Naprawiono błąd powodujący sytuację, w której pojawiały się dwie takie same postaci w jednej scenie w zadaniu Spis Cudzołożnic.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre etapy zadania Bitwa w Kaer Morhen były niedostępne dla gracza i niepoprawnie oznaczane jako niewykonane.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Lambert nie wsiadał do łódki w zadaniu Ostatnia Próba.
Naprawiono błąd, za sprawą którego w niektórych przypadkach Madame Serenity pojawiała się w złym miejscu podczas zadania Spisek.
Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie Fałszywe Papiery było oznaczane jako niewykonane w przypadku kiedy gracz nie wspomniał, że jeden z braci zginął.
Naprawiono błąd, który czasami nie pozwalał graczom wziąć udziału w ostatnim wyścigu konnym na Skellige, Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!.
Naprawiono błąd, który powodował obecność niepożądanych przedmiotów w Novigradzie po zakończeniu zadania Bitwa w Kaer Morhen.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na dalsze postępy w fabule w przypadku gdy zostali znokautowani przez strażników podczas podążania za Krwawym Baronem w zadaniu Sprawy Rodzinne.
Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli użyć pochodni w zadaniu Dorwać Juniora.
Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania w zadaniu Żelazna Dziewica.
Naprawiono błąd, który powstrzymywał graczy przed zakończeniem kontraktu Zlecenie: Barciowe Widziadło. Gracze, którzy mają problem z tym zadaniem będą musieli wrócić do zamarzniętego ula i jeszcze raz zbadać znajdujące się nieopodal ślady stóp.
Usunięto błąd, który powodował, że gracz mógł zostać zamknięty w pokoju w zadaniu Przez Czas i przestrzeń.
Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał graczom progresję głównego wątku po zakończeniu zadania Dorwać Juniora, zwłaszcza po wizycie w obozie Vernona Roche'a.
Naprawiono problem z kupowaniem wina, który czasami nie pozwalał graczom zakończyć zadania Serce nie sługa.
Naprawiono błąd, który powstrzymywał progresję zadania W wilczej skórze po tym jak gracz przeczytał pamiętnik Morkvarga.
Usunięto rzadko występujący błąd powodujący, że gracze nie mogli przeszukać ciała żołnierza Dzikiego Gonu podczas zadania Echa przeszłości.
Keira teraz będzie bez problemów korzystać z portalu kiedy poprosimy ją aby udała się do Kaer Morhen podczas zadania Dla dobra nauki.
Naprawiono problem powodujący, że znajdującym się niedaleko Novigradu partyzantem Scoia'tael nie zawsze można było zagrać w Gwinta.
Naprawiono błąd powodujący sytuację, w której gracze mogli zostać zamknięci w piwnicy podczas zadania Królewski gambit.
Naprawiono błąd, który czasem powodował, że gracz nie mógł znaleźć Triss podczas zadania Ostatnie przygotowania.
Naprawiono problem z okazyjnym brakiem karczmarza w tawernie Zimorodek po zakończeniu zadania Teraz albo nigdy.
Naprawiono problem z Yennefer, która nie zawsze pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania Wielka Ucieczka.
Naprawiono problem powodujący, że Kapitan Wolverstone nie pojawiał się w karczmie Złocisty Jesiotr.
Naprawiono rzadki błąd powodujący, że ochroniarze nie byli wrogo nastawieni w zadaniu Racja stanu.
Naprawiono problem powodujący, że gryf w kontrakcie Zlecenie: Bestia z Oxenfurckiej Puszczy nie zawsze się pojawiał.
Wywerna będzie teraz zawsze pojawiać się w konktrakcie Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu.
Naprawiono problem ze zrekrutowaniem Sukrusa ze Skellige na ochroniarza podczas zadania Miecze i pierogi.
Naprawiono rzadki problem, który powodował, że wizje w zadaniu Echa Przeszłości nie zawsze był wyświetlane.
Zlecenia: Licho przy studni już nie będzie liczyć się do osiągniecia Geralt Zawodowiec.
Naprawiono rzadko występujący problem powodujący, że gra nie mógł rozmawiać z Lambertem w Kaer Morhen podczas zadania Ostatnia Próba.
Naprawiono rzadki problem powodujący, że gracze nie mogli zakończyć zadania Tajemniczy handlarz.
Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie zawsze mogli przywołać konia po zakończeniu zadania Lekcja szermierki.
Wejście do mauzoleum podczas zadania Poszukiwani: Rynsztunek szkoły żmii nie będzie już zamknięte bez powodu.
Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli używać znaków ani mieczy po zakończeniu walki na pięści w Szałwii i Rozmarynie podczas zadania Spis cudzołożnic.
Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom zbadanie źródła sygnału podczas zadania Zakłócenia.
Naprawiono problem z zadaniem Brudna forsa.
Naprawiono rzadki błąd związany z ekranem ładowania podczas kontraktu Zlecenie: Upiór z Eldbergu.
Naprawiono problem związany z ekranem ładowania w rezydencji Aeramasa podczas zadania Nabiał i ciemne siły.
Naprawiono problem, który powodował, że NPCe oferujący kontrakty, Zlecenie: Śmiertelne rozkosze oraz Zlecenie: Leśnica znikali.
Szereg usprawnień mających na celu poprawę stabilności działania gry.
Eliksir Oczyszczenia nie będzie już podpinał się w miejsca szybkiego wyboru w momencie, gdy graczowi skończy się jedzenie.
Dodano oddzielny panel na książki w ekwipunku.
Wprowadzono dodatkowe podpowiedzi na ekranach ładowania.
Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
Wprowadzono funkcjonalność, która zaznacza obecnie wyekwipowane przedmioty w panelu napraw.
Dodano rozróżnienie między książkami przeczytanymi i nieprzeczytanymi.
Lista dostępnych pakietów DLC jest teraz wyświetlana w osobnym menu celem większej przejrzystości.

10.07.2015 19:59
3
odpowiedz
Primer93
26
Chorąży

Ja tam poboczne misje pominąłem na Skellige, za 2 razem udałem się tylko przeważnie fabułą + cześcią seta Wilka / Kota i tyle. Bo za 1 razem zrobiłem wszystkie questy ( bo do 1 czerwca się jeszcze dało ), a potem to tylko czysta full profeska. Za 3 razem zrobie całego gwinta i przejde Passiflore ...

10.07.2015 20:09
Ojboli
👍
4
odpowiedz
Ojboli
141
Konsul

Wprowadzono nowy, alternatywny tryb responsywności poruszania się Geralta. Aby z niego skorzystać, należy włączyć go w opcjach rozgrywki.
Usunięto problem z unoszącym się w powietrzu koniem.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zostać zablokowany w animacji celowania jeśli próbował rzucić bombę jadąc na koniu.
Naprawiono rzadki problem z niekończącym się ekranem ładowania podczas zadania Panie Lasu.
Wprowadzono różne poprawki dotyczące kolizji postaci oraz przedmiotów.
Naprawiono błąd, który powodował, że po zakończeniu głównego wątku wciąż można było spotkać wojowników Dzikiego Gonu.
Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli ciągle kupować zagraniczne monety od lichwiarza i sprzedawać je w Banku Vivaldiego.
Usunięto możliwość zbierania złota z jednej skrzynki więcej niż raz.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre umiejętności nie były usuwane po użyciu Eliksiru Oczyszczenia.
Usprawniono mechanizm wybierania aktywnego przeciwnika na celowniku.
Wprowadzono zmiany w niektórych lokacjach, aby powstrzymać nieplanowaną progresję zadań mogącą spowodować problemy z grą, a także uniemożliwić opuszczenie fragmentów terenu.
Błąd sprawiający, że gracze nie mogli czasami używać znaków po pierwszej wizycie na Skellige został naprawiony.
Usunięto czasem występujące problemy z niepoprawnie naliczanymi obrażeniami.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre rodzaje broni nie traciły wytrzymałości.
Naprawiono błąd powodujący, że czasem prędkość gry nie wracała do normy po wcześniejszym użyciu ręcznego celowania.
Medytacja już nie będzie uniemożliwiona z powodu niektórych zadań.
Naprawiono problem z błędnie regenerującą się wytrzymałością.
Naprawiono błąd ze źle zliczanymi statystykami Geralta, w momencie gdy gracz stał w oparach bomby dwimerytowej.
Wprowadzona bardzo dużo poprawek, ulepszeń oraz doprecyzowań dotyczących wskazówek na mapie oraz etapów zadań.
Naprawiono błąd powodujący, że czasami grawitacja nie działała na konia gracza.
Dodano skrzynkę dla gracza. Gracze mogą teraz przechowywać w niej przedmioty, a dostęp do skrzyni uzyskają w różnych miejscach świata gry zaznaczonych na mapie.
Koń nie będzie już bez powodu zatrzymywał się niespodziewanie przed mostami oraz wąskimi przejściami.
Naprawiono błąd niesłusznie sugerujący, że gracz jest przeciążony.
Naprawiono rzadki błąd powodujący, że gracze nie mogli wybierać znaków.
Naprawiono problem powodujący, że gracz nie mógł czasami wytwarzać glyfów.
Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy kupcy nie przyjmowali rupieci.
Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie mają już wagi.
Naprawiono problem z brakiem kompatybilności między niektórymi częściami pancerza a fryzurami.
Naprawiono problem, który powodował, że czasami znak Quen wybuchał na Geralcie podczas scen dialogowych.
Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że gracz nie mógł zagrać w Gwinta z Madame Serenity w Passiflorze.
Karta Zoltana (Gwint) powinna teraz zawsze być dostępna pod Drzewem Wisielców jeśli gracz nie wygrał jej wcześniej w Białym Sadzie.
Naprawiono problem uniemożliwiający graczom rozmowę oraz grę w Gwinta z karczmarzem w przybytku Na Rozstajach.
Poprawione rozmaite literówki oraz błędy we wszystkich wersjach językowych gry.
Liczne usprawnienia w systemie streamowania gry. Gracze zauważą znaczne zmniejszenie ilości tekstur niższej rozdzielczości, NPCe pojawiają się teraz szybciej, rozmaite elementy świata gry będą teraz ładowane znacznie szybciej. Zmiany te powinny być najbardziej widoczne na komputerach oraz konsolach bez dysków SSD.
Usprawniono wydajność na bagnach na terenie Ziemi Niczyjej.
Naprawiono problem powodujący spadki w wydajności gry podczas gdy w pobliżu była mgła.
Zoptymalizowano rozmaite efekty graficzne w zadaniu Bitwa w Kaer Morhen w celu uzyskania lepszej wydajności.
Wprowadzono szereg usprawnień, które pozytywnie wpływają na wydajność gry w wielu miejscach.
Usprawniono ogólną wydajność gry.
Naprawiono problem powodujący, że magiczna kopuła Keiry czasem negatywnie wpływała na wydajność.
Usunięto kursor myszy pojawiający się podczas niektórych przerywników filmowych.
Dodano ostrzeżenie pojawiające się w momencie, gdy na dysku nie ma miejsca na wykonanie nowego pliku zapisu.
Gra będzie teraz poprawnie zapamiętywać wybór ustawienia trybu wiedźmińskich zmysłów dla daltonistów.
Naprawiono błąd, przez który Zoltan czasami pojawiał się w złym miejscu po zakończeniu zadania Represje w Novigradzie.
Naprawiono problemy z dialogiem między Geraltem a Yennefer podczas zadania Ostatnie Życzenie.
Naprawiono błąd powodujący sytuację, w której pojawiały się dwie takie same postaci w jednej scenie w zadaniu Spis Cudzołożnic.
Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre etapy zadania Bitwa w Kaer Morhen były niedostępne dla gracza i niepoprawnie oznaczane jako niewykonane.
Naprawiono błąd, który sprawiał, że Lambert nie wsiadał do łódki w zadaniu Ostatnia Próba.
Naprawiono błąd, za sprawą którego w niektórych przypadkach Madame Serenity pojawiała się w złym miejscu podczas zadania Spisek.
Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie Fałszywe Papiery było oznaczane jako niewykonane w przypadku kiedy gracz nie wspomniał, że jeden z braci zginął.
Naprawiono błąd, który czasami nie pozwalał graczom wziąć udziału w ostatnim wyścigu konnym na Skellige, Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!.
Naprawiono błąd, który powodował obecność niepożądanych przedmiotów w Novigradzie po zakończeniu zadania Bitwa w Kaer Morhen.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom na dalsze postępy w fabule w przypadku gdy zostali znokautowani przez strażników podczas podążania za Krwawym Baronem w zadaniu Sprawy Rodzinne.
Naprawiono problem, który powodował, że gracze nie mogli użyć pochodni w zadaniu Dorwać Juniora.
Usunięto występujący czasami niekończący się ekran ładowania w zadaniu Żelazna Dziewica.
Naprawiono błąd, który powstrzymywał graczy przed zakończeniem kontraktu Zlecenie: Barciowe Widziadło. Gracze, którzy mają problem z tym zadaniem będą musieli wrócić do zamarzniętego ula i jeszcze raz zbadać znajdujące się nieopodal ślady stóp.
Usunięto błąd, który powodował, że gracz mógł zostać zamknięty w pokoju w zadaniu Przez Czas i przestrzeń.
Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał graczom progresję głównego wątku po zakończeniu zadania Dorwać Juniora, zwłaszcza po wizycie w obozie Vernona Roche'a.
Naprawiono problem z kupowaniem wina, który czasami nie pozwalał graczom zakończyć zadania Serce nie sługa.
Naprawiono błąd, który powstrzymywał progresję zadania W wilczej skórze po tym jak gracz przeczytał pamiętnik Morkvarga.
Usunięto rzadko występujący błąd powodujący, że gracze nie mogli przeszukać ciała żołnierza Dzikiego Gonu podczas zadania Echa przeszłości.
Keira teraz będzie bez problemów korzystać z portalu kiedy poprosimy ją aby udała się do Kaer Morhen podczas zadania Dla dobra nauki.
Naprawiono problem powodujący, że znajdującym się niedaleko Novigradu partyzantem Scoia'tael nie zawsze można było zagrać w Gwinta.
Naprawiono błąd powodujący sytuację, w której gracze mogli zostać zamknięci w piwnicy podczas zadania Królewski gambit.
Naprawiono błąd, który czasem powodował, że gracz nie mógł znaleźć Triss podczas zadania Ostatnie przygotowania.
Naprawiono problem z okazyjnym brakiem karczmarza w tawernie Zimorodek po zakończeniu zadania Teraz albo nigdy.
Naprawiono problem z Yennefer, która nie zawsze pojawiała się w Oxenfurcie podczas zadania Wielka Ucieczka.
Naprawiono problem powodujący, że Kapitan Wolverstone nie pojawiał się w karczmie Złocisty Jesiotr.
Naprawiono rzadki błąd powodujący, że ochroniarze nie byli wrogo nastawieni w zadaniu Racja stanu.
Naprawiono problem powodujący, że gryf w kontrakcie Zlecenie: Bestia z Oxenfurckiej Puszczy nie zawsze się pojawiał.
Wywerna będzie teraz zawsze pojawiać się w konktrakcie Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu.
Naprawiono problem ze zrekrutowaniem Sukrusa ze Skellige na ochroniarza podczas zadania Miecze i pierogi.
Naprawiono rzadki problem, który powodował, że wizje w zadaniu Echa Przeszłości nie zawsze był wyświetlane.
Zlecenia: Licho przy studni już nie będzie liczyć się do osiągniecia Geralt Zawodowiec.
Naprawiono rzadko występujący problem powodujący, że gra nie mógł rozmawiać z Lambertem w Kaer Morhen podczas zadania Ostatnia Próba.
Naprawiono rzadki problem powodujący, że gracze nie mogli zakończyć zadania Tajemniczy handlarz.
Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie zawsze mogli przywołać konia po zakończeniu zadania Lekcja szermierki.
Wejście do mauzoleum podczas zadania Poszukiwani: Rynsztunek szkoły żmii nie będzie już zamknięte bez powodu.
Naprawiono błąd powodujący, że gracze nie mogli używać znaków ani mieczy po zakończeniu walki na pięści w Szałwii i Rozmarynie podczas zadania Spis cudzołożnic.
Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom zbadanie źródła sygnału podczas zadania Zakłócenia.
Naprawiono problem z zadaniem Brudna forsa.
Naprawiono rzadki błąd związany z ekranem ładowania podczas kontraktu Zlecenie: Upiór z Eldbergu.
Naprawiono problem związany z ekranem ładowania w rezydencji Aeramasa podczas zadania Nabiał i ciemne siły.
Naprawiono problem, który powodował, że NPCe oferujący kontrakty, Zlecenie: Śmiertelne rozkosze oraz Zlecenie: Leśnica znikali.
Szereg usprawnień mających na celu poprawę stabilności działania gry.
Eliksir Oczyszczenia nie będzie już podpinał się w miejsca szybkiego wyboru w momencie, gdy graczowi skończy się jedzenie.
Dodano oddzielny panel na książki w ekwipunku.
Wprowadzono dodatkowe podpowiedzi na ekranach ładowania.
Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
Wprowadzono funkcjonalność, która zaznacza obecnie wyekwipowane przedmioty w panelu napraw.
Dodano rozróżnienie między książkami przeczytanymi i nieprzeczytanymi.
Lista dostępnych pakietów DLC jest teraz wyświetlana w osobnym menu celem większej przejrzystości.

Dla redakcji jednak to za mało ,żeby zrobić "Licze na Glicze" bo przecież "Nic się nie stało......"

10.07.2015 20:10
bone_man
5
odpowiedz
bone_man
200
Omikron Persei 8

Nie ma to jak czekać w nieskończoność na łatki, bo muszą wyjść razem na wszystkich platformach a certyfikacja na konsolach trwa wieki.

10.07.2015 20:47
6
odpowiedz
ebooola
2
Junior

A co z każdorazowym wyjmowaniem i wkładaniem mutagenów w drzewku umiejętności po odpaleniu gry? Gra "zapomina" o włożonych mutagenach! Za każdym razem po włączeniu gry trzeba wyjąć mutageny i włożyć ponownie aby poprawnie naliczyło obrażenia!
A co z runami? Można tylko "powiększać" te kupione u npc, te znalezione nie!

10.07.2015 21:30
7
odpowiedz
Legtom
12
Legionista

To już nie w tym tygodniu, a łaskawie datę poznamy w przyszłym no to prawdziwa kpina.

10.07.2015 23:09
😐
8
odpowiedz
wowek1219
6
Legionista

A o niezwykle irytujących ścinkach podczas poruszania się kłusem na koniu (ewidentnie spitolona animacja) to panowie zapomnieli :( no cóż... trudno... może kiedyś się doczekam fixa.

11.07.2015 00:25
9
odpowiedz
jaalboja
47
Generał

ta gra to niekonczaca się opowieść... o łataniu:D

11.07.2015 00:43
10
odpowiedz
Kriszo
149
Generał

Super, a kiedy patch się pojawi? Za miesiąc? Miał być w tym tygodniu, a tu okazuje się, że w przyszłym poznamy dopiero datę jego ukazania się. Oczywiście osoby, które kupiły grę zaraz po premierze i ją ukończyły, raczej wiele nie skorzystają na tej, kolejnej już łatce. Ja ledwie zacząłem zabawę, ale coś czuję, że patcha doczekam, gdy będę kończył. Wniosek jest taki, że gry należy kupować minimum miesiąc po premierze. Może społeczność powinna się zbuntować i zacząć tak właśnie robić, aby zmusić wydawców do skończenia z wypuszczaniem wersji beta. Tymczasem co robimy? Kupujemy w przedsprzedaży, aby dostać jakąś pierdołę w prezencie. Wiedźmin, to w sumie nie jest wielki problem, bo gra generalnie działa bez większych problemów, ale najnowszy Batman? To już jest jawna kpina. Kiedy go połatają? Za miesiąc, dwa? Pół roku?

11.07.2015 08:26
😜
11
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Nic nowego, choć całkiem sporo poprawki. ;)

Nie ma co się dziwić. CD-Projekt nie jest aż tak ogromny zespół, by zrobić taką gra w ciągu kilku lat. W3 jako sandbox-RPG jest bardziej skomplikowany od zwykły sandbox. Już łatwiej jest zrobić liniowy i exclusive jRPG jako gra bez bugi na premiera.

Przynajmniej W3 jest na tyle grywalny na premiera, że nie ma co popłakać w przeciwieństwo do Batman PC, Daggerfall, Gothic 3 czy AC: Unity (na premiera). Owszem, jest o czym się narzekać na błędy, które sprawiają, że niektóre questy nie da się ukończyć. :P

@ste100 -> [1] Tak jak pisał @Maddred [12]. Najpierw się narzekasz, zanim coś przetestujesz. ;P

11.07.2015 08:50
12
odpowiedz
zanonimizowany871976
78
Generał

ste100 Jak mówisz o bugu związanym z zadaniem "Władca Undvik" , to został już załatany w którymś z poprzednich patchy.

11.07.2015 10:03
13
odpowiedz
zanonimizowany946917
74
Generał

@up
Nie, mówię o takim bugu że mam na koncie ze 120h+, wszystkie misje na Skellige wykonane, i z jakiegoś powodu za każdym razem gdy próbuję opuścić wyspę mam crasha. Próbowałem z łódkami, z portami, z wcześniejszymi save'ami itp. itd. - praktycznie wszystkie sposoby z neta na crashe związane z konkretnymi questami, dlc i innymi pierdami i NIC.
Te wszystkie questy które mogły sprawiać problemy już dawno miałem wykonane.
Fast travel jest kompletnie sp... i co bym nie robił gra wywala. Sprzęt zaktualizowany, weryfikację plików robiłem, kombinowałem z ustawieniami grafiki, dźwięku, opcji gry i inne cuda i NIC.
Pisałem do CDPR - o problemie wiedzą, ale nic z nim nie robią, bo za bardzo ich zajmuje poprawa animacji konia przy przepaści niż błąd powodujący niemożność ukończenia gry.
Jak próbuję przejść do Novigradu/Velen/Białego Sadu wywala po 2 sekundach wczytywania, jak do Wyzimy i Kaer Morhen to wczytuje jakieś 10-12 sekund i wtedy wywala.
Jak ktoś zna fix na ten problem to chętnie wysłucham propozycji, bo ja do momentu wgrania dlc do skellige /od którego zaczęły się problemy/ wracać nie będę, jako że to jakieś 50-60h gry w plecy, a już jeden powrót 20h robiłem.
@Sir Xan
Ja za testera dla CDPR robić nie będę. Jeśli po wgraniu 1.07 nadal będzie wywalać /a będzie, bo log nic nie wspomina o naprawie tego błędu, choć tematów w tej sprawie na ich forum od groma/ to zwracam towar jako uszkodzony, chyba że pokażą mi jak go naprawić.
A grę ponownie zakupię za jakieś rok, w edycji GOTY, kiedy będzie już wersją grywalną a nie testową.

11.07.2015 11:29
Persecuted
14
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Ehh, trzeba chyba zaczekać na Wiedźmin 3 EE, żeby można było w końcu w pełni cieszyć się grą :/.

No i liczę na to, że dodatki będą fajne. Nie mogę się zwłaszcza doczekać by zobaczyć Toussaint według wizji CDPR. W książkach to miejsce uchodziło za przepiękną, wręcz bajkową krainę i mam nadzieję, że uda im się to uchwycić.

11.07.2015 13:47
15
odpowiedz
Gerr
63
Generał

ste100

Nie lepiej przeinstalować DLC, skoro to ono powoduje buga? Ewentualnie wrzucić save na internety i poprosić kogoś by wykonał to FT? Bo po 120h gry wątpię że ktokolwiek przyjmie zwrot. Wątpię też że rzucą wszystko co teraz poprawiają i zaczną poprawiać błąd który występuje odsetkowi graczy...

11.07.2015 15:55
16
odpowiedz
duncan777
84
Pretorianin

"Miecze i pierogi" NARESZCIE !!!
No i parę innych rzeczy, ciekawe kiedy będzie.
Ludzie mają bardzo dużo czasu na granie, ja kupiłem grę w dzień premiery a dopiero od kilku godzin jestem na Skellige.

11.07.2015 16:19
17
odpowiedz
zanonimizowany946917
74
Generał

@Gerr
A myślisz że nie próbowałem ? Przeinstalowałem wszystko i 2 razy robiłem weryfikację plików.
Odinstalować zaś tych DLC nie można, bo save nie chce się uruchomić. Przeszedłem zadanie na Skellige z DLC
ale drugie jest w Velen a tam już nie mogę się dostać.
Przyjmą zwrot ? A to mnie nie interesuje jak oni sobie to wytłumaczą. Bezproblemowo zareklamuję to z tytułu
niezgodności towaru z umową - nie poinformowano mnie przy zakupie że w grze mogą wystąpić błędy uniemożliwiające dokończenie rozgrywki. Skontaktowałem się z producentem prosząc o pomoc ale mnie odesłano z kwitkiem. W tym momencie racja jest po mojej stronie.
I mylisz się że to się tyczy małego odsetka osób. Z tego co czytałem problem pojawia się u osób którego grają od niedawna; Ci którzy kupili na premierę lub krótko po tego problemu nie uświadczyli - jest jakiś schemat że jeśli wgrałeś te DLC na Skellige jeszcze PRZED odwiedzeniem Skellige po raz pierwszy, to możesz mieć problemy. Czasem chodziło o pojedyncze questy - tym ludziom udało się jeszcze jakoś uratować swoje rozgrywki, innym nie.
Widziałem że tu na forum tylko kilka osób ma podobny problem, a większość nie - z prostego powodu - bo większość grała od dnia premiery lub krótko po. Możliwe że podczas kolejnej rozgrywki napotkają dokładnie ten sam problem. Z wypowiedzi niektórych modów CDPR wynika że nie mają pojęcia to crash'e powoduje - skutek znają ale nie wiedzą co jest przyczyną, bo u każdego problem pojawia się w innej formie i inaczej się zaczyna. Jak widać musi mieć to związek ze sposobem jak się wykonywało jakieś określone zadania, może chodzi o ich kolejność, albo sposób ich wykonania.
U mnie bynajmniej zaczęło się od DLC Skellige, ale wtedy jeszcze udało mi się trickiem z save'ami wydostać z wyspy i posunąć się z fabułą jakieś 50-60h do przodu, kiedy jednak wróciłem by dotrzeć na Wyspę Mgieł kaplica. Nie mogę nic zrobić.
A serio, jeszcze raz gry przechodzić nie będę. Szczególnie że nie mam pewności, czy błąd w takiej lub innej formie znowu się nie pojawi.

11.07.2015 20:04
18
odpowiedz
zanonimizowany871976
78
Generał

@up. Pytałem, bo sam miałem problem z "Władcą Undvik" ale patch go naprawił.
Swoją droga dziwny ten bug u Ciebie występuje. Może to problem konfiguracji sprzętowej? Bo chyba jest on dość rzadki.

Ja bym jeszcze sterowniki przeinstalował i samą grę odinstalował, wywalił wszystko oprócz savów i zainstalował na nowo.

Reklamować zawsze możesz, ale czy to zostanie uznane, to już inna strona medalu. Jeśli okaże się że nie jest to wada produktu, a jak wspomniałem wyżej konfiguracji sprzętowej to niestety figę otrzymasz.

11.07.2015 20:23
19
odpowiedz
zanonimizowany946917
74
Generał

To nie sprzęt kolego /I5 3,4ghz - MSI 970 - 8GB HyperX itd./, to wina gry.

Ale mam rozwiązanie.
Z góry dziękuję za pomoc anglojęzycznym fanom W3 z forum;
Wpierw trzeba ściągnąć czysty save z forum Nexus "http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/245/?"
Wrzucić go do katalogu z savegame, odpalić.
Pamiętajcie by podczas tej operacji nie robić żadnego save'a na tym pliku, bo gra w jakiś dziwny sposób
nadpisze bug z fast-travel i rozwiązanie nie podziała.
Nie wchodźcie w dziennik gościa ani w jakikolwiek interakcje, bo gość ma 70lvl (!) i spojlery Was zaleją, po
prostu podejdźcie do najbliższego znaku i przejdźcie kolejno Velen->Skellige->Novigrad.
Jak już będziecie w Novigradzie, wejdźcie w menu, odszukajcie swój zabugowany save na którym utknęliście na Skellige i odpalcie go. Jak się odpali, podejdźcie do najbliższego znaku i przejdźcie na rynek w Novigradzie.
Po tej operacji zapiszcie grę i najlepiej już nigdy nie wracajcie na tą cholerną wyspę.......

Jest to jedyne rozwiązanie jakie u mnie zadziałało. Mam nadzieję że komuś też pomoże.

12.07.2015 00:46
20
odpowiedz
zanonimizowany871976
78
Generał

@up No i co z tego że I5 3,4ghz itd. itp. jak nie wiesz jak to współgra z resztą osprzętu.
Cały szkopuł w tym, że konfigów na PC jest cała masa. To nie konsola, która każda jest jednakowa.
Tutaj właśnie, może coś kaszanić sprzętowego.

Tak czy inaczej, fajnie że jakoś się udało problem ( chociaż częściowo ) rozwiązać. Mam nadzieję, że przyszła łatka wyeliminuje bug o którym piszesz i będziesz mógł cieszyć się grą już bez stresowo :)

12.07.2015 01:27
21
odpowiedz
jaalboja
47
Generał

@up

hahahaa no tak, bo gość ma temperature na procku o 3 stopnie za wysoką i mu crashuje. Albo taktowanie pamieci za niskie. Albo nie daj boże za dużo wpiętych wentylatorów w płytę:d

HAHA jesteś żałosny.
Gra może lagować na pewnym sprzęcie, może crashować jeśli nie spełnia limitów minimalnego sprzętu, ale nie ma prawa crashować jesli sprzęt spełnia wymagania.

I uwielbiam mowienie typu: redzi to małe studyjko i nie mogliby zrobić takiej ogromnej gry w kilka lat. czytaj: oh to nic że przekładali premierę, te bugi należy wybaczyć bo za mało ludzi mają:D

uwielbiam takie coś. Pewnie jak ci murarz w domu zrobi scianę tak że odpadnie połowa albo powie że zrobi za rok bo ma mało ludzi to powiesz: oh dobrze, zapłacę teraz, a pan mi zrobi na czasie:D

Jak się nie potrafi ogarnąć projektu to się go obcina z pewnych rzeczy. A nie robi na siłe a potem robi nieskonczoną liczbę patchy.

12.07.2015 03:45
22
odpowiedz
Eunuj
88
Pretorianin

>Ebooola

A co z każdorazowym wyjmowaniem i wkładaniem mutagenów w drzewku umiejętności po odpaleniu gry? Gra "zapomina" o włożonych mutagenach! Za każdym razem po włączeniu gry trzeba wyjąć mutageny i włożyć ponownie aby poprawnie naliczyło obrażenia!
A co z runami? Można tylko "powiększać" te kupione u npc, te znalezione nie!

Właśnie! Nie mogę ulepszyć run które znalazłem, pomimo że mam przepis i materiały.

12.07.2015 09:17
23
odpowiedz
Gerr
63
Generał

@jaalboja
Proponuję nie wypowiadać się na tematy, na które nie masz pojęcia, gry mogą crashować z masy różnych przyczyn, niezależnych od wymagań sprzętowych... no ale w końcu ty zawsze wiesz lepiej.

Up
I zapewne nigdy nie będzie to możliwe, jeśli takie jest założenie twórców, głównie z tego powodu że tych run znajduje się masę i może to wpłynąć na balans gry.

Podobno bug z mutagenami również poprawi ta łatka i kilka innych pomniejszych których nie ma w opisie.

12.07.2015 10:15
24
odpowiedz
zanonimizowany871976
78
Generał

@jaalboja żałosny to Ty jesteś chłopcze ze swoim trollowej jakości komentarzem do rozmowy, w której nikt nic nikomu nie zarzuca, a jedynie próbuje podsunąć rozwiązanie problemu.

Widać całego postu nie przeczytałeś i nie zrozumiałeś ( co mnie nie dziwi ), bo dorabiasz do tego jeszcze jakieś swoje dyrdymały o studyjku, murarzach i innych rzeczach.

Ekspert od wszystkiego się znalazł...

14.07.2015 12:44
25
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

14 lipca a patcha jak nie było tak nie ma. A ponoć miał być w zeszłym tygodniu...

"Termin debiutu łatki 1.07 mamy poznać w przyszłym tygodniu. Poniżej znajdziecie pełny spis zmian z nadchodzącej aktualizacji, pochodzący z wpisu na oficjalnym forum gry.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/wiedzmin-3-dziki-gon-poznalismy-pelna-liste-zmian-w-patchu-107/ze16ad2"

LOL, dopiero doczytałem. Buhahaha, w zeszłym tygodniu było info, że patch pojawi się jeszcze wtedy a tu jest info o TERMINIE DEBIUTU patcha.

23.07.2015 02:16
26
odpowiedz
Masterczolki
19
Legionista

Wszystko fajnie tylko po ukończeniu zadania gdy gra ma automatyczny zapis wyskakuje błąd nieco męczące szczególnie na trudnym poziomie i trzeba samodzielnie zapisywać rozgrywkę tyczy się konsoli ps4

Wiadomość Wiedźmin 3 Dziki Gon – poznaliśmy pełną listę zmian w patchu 1.07