Witam, jako iż zebrało mi sie na wspomnienia, a wszystkiego też sobie sam przypomnieć nie potrafię to zwracam się z pytaniem do was. Jaka gra wywołuje w was sentyment podczas grania? Jakiś stary hit, a może niedocenione arcydzieło? Gatunek nie ma znaczenia ani konkretny rok, moze to byc 10 letnia gra 5 letnia 8, 15 Po prostu nie interesują mnie te nowe gry coś w stylu "w to sie grało"
Najdłuższa Podróż - cudowna wyprawa, świetna opowieść ...
Dungeon Keeper 2 - w tą grę naprawdę, przegrałem setki godzin ...
Ultima Online - równie wiele godzin spędzonych w świecie Sosarii...
Powerslide
Motorhead
Bubba n' Stix - https://www.youtube.com/watch?v=N6SO5xAlLA8
Fire and Ice - https://www.youtube.com/watch?v=l64gEUMUAsw
TOKI - https://www.youtube.com/watch?v=9Tog7Y3mxY4
Curse of Enchantia - https://www.youtube.com/watch?v=JGy-A9uVNsw
Hired Guns - https://www.youtube.com/watch?v=Gr0tczfK4-A
Green Beret - https://www.youtube.com/watch?v=EkslCLMX8qA
Seek and Destroy - https://www.youtube.com/watch?v=TZ21ksguCws
Draconus - https://www.youtube.com/watch?v=41WF7rFsn84
... i tak dalej.
Crash bandicoot (cała seria na ps)
Gran turismo 1 i 2
Final fantasy przed VII (te 2D są dla mnie najlepsze)
Heroes III
Summoner, Hostile Waters - zawsze mi się w to dobrze grało mimo że nie są to jalieś specjalnie dobre gry
Divine divinity i beyond divinity
Morrowind
RTC Wolfenstein
Serious sam pierwsze i drugie starcie
Jakbym chwilę dłużej pomyślał to jeszcze cos bym znalazł.
Gothic, gry na Amigę (możesz odpalić na emulatorze), rzecz jasna fallouty, baldurs gate, diablo 2.
Zingus! Ty żyjesz!
- Redline
- Legacy of Kain
- Max Payne
- Mafia
- The Neverhood
- The Lost Vikings
- WarCraft
- Prince of Persia
- Duke Nukem
- Need for Speed
- Rayman
- Beyond Good & Evil
- Carmageddon
- Tomb Raider
- Diablo
- MDK
- Outlaws
- Shadow Warrior
- Grand Theft Auto
- Trespasser
- Unreal
- Half-Life
- Quake
- Motorhead
- Shadow Man
- Mortyr
- Soldier of Fortune
- Chrome
- Driver
- Deus Ex
- Alice
- No One Lives Forever
- Hitman
- Red Faction
- Rallisport Challenge
- FlatOut
- Destruction Derby
- Colin McRae Rally
- TOCA
- BloodRayne
- Call of Duty
- Xpand Rally
- Far Cry
- Wiedźmin
- GT Legends
- Gun
- Fahrenheit
- Deluxe Ski Jump
- Total Overdose
- El Matados
- The Longest Journey
- Crashday
- F.E.A.R.
- Just Cause
- Prey
- Call of Juarez
- Portal
- Crysis
- Gears of War
- Kane & Lynch
- Jade Empire
- Mass Effect
- Timeshift
- Assassin's Creed
- Bully
- World of Goo
- SAS: Secure Tomorrow
- Batman: Arkham
- Saints Row
- Mirror's Edge
- The Saboteur
- Wheelman
- X-Men Origins
- Dark Sector
- Terminator: Salvation
- Darksiders
- Sniper: Ghost Warrior
- Nail'd
- Rage
- Bulletstorm
- Limbo
- L.A. Noire
Shogo, Requiem: Avenging Angel, Sin, Messiah (mam sentyment do tej gry), Dungeon Keeper, Thief, System Shock, Aliens vs Predator, Age of Wonders, Might & Magic 7, Jazz JackRabbit 2 (hehe), Dispel (warto sprawdzic).
UGH
Prehistoric
Cannon Fodder
Desert Strike
Jungle Strike
Jet Strike
Jazz Jack Rabbit
Alien Carnage
ROBOCOD
Lion King
Prince of Persia
Alladin
UFO
XCOM Terror from the deep
Legends of Krynlandia
Daggerfall
Prisoner of Ice
Indiana jones and fate of atlantis
Discworld
Lemmings
Lemmings Paintball
Dungeon Keeper
System Shock 2
Deus Ex
Project IGI
Worms
Hexen
Doom
Rise of the Triad
Test Drive
STUNTS
Incredible machines
Micromachines
Ignition
Death Rally
Full throttle
Monkey Island
Zork
Leisure Suit Larry
Myst
Duke Nukem 3D
Ultima
Stonekeep
Simcity
Command and Conquer
Settlers 2
Theme Park
Theme Hospital
Colonization
Port Royale
Sea Dogs
Coirsaris
Warcraft II
GTA 1
Phatasmagoria
Gabriels Knight
Broken Sword
Wolfenstein 3d
Baldurs Gate
Icewind Dale
Ceasar
Faraon
Wing Commander
Ninja Rabbit
Street fighter
Mortal Kombat
Interstate 76
Driver
Need for speed
Alien vs Predator 2
Alone in the dark
Rollercoaster Tycoon
Sacrafice
Homeworld + Cataclysm
Heroes of M&M 2
Might and Magic 6 i 7
Vampire the Masquarade Redemption
Total Anihilation
Seven Kingdoms
Tzar
Armies of Exigo
Battle Realms
Divine Divinity
Beyond Divinity
Blood
Soldier of Fortune
Zool
Dizzy
Brutal paws of fury
Cadaver
Carmageddon
Metal slug 1,2,3
Freespace
Populus
Pirates!
Crusader
Fallout
Fallout 2
Heroes of Might & Magic III: The Restoration of Erathia
Half-Life
The Elder Scrolls III: Morrowind
Mafia: The City of Lost Heaven
Grand Theft Auto
Star Wars: Knights of the Old Republic
Battlefield 2
SWAT 4
Project IGI
Gothic II: Noc Kruka
Mount & Blade
Diablo II
-Conflict Desert Storm: Piaskowa Burza
-oczywiście Postal 2
-Fable 1
-Toon Car
-Wiedźmin
-Gothic
- Mafia: The City of Lost Heaven
- The Elder Scrolls III: Morrowind
- WarCraft 3
- Crash Bandicoot (Z PlayStation 1)
- Metal Gear Solid (1)
- Syphon Filter (Z PlayStation 1)
- Medal of Honor (Z PlayStation 1)
- Heroes 3
- Duke Nukem 3D
- Jazz Jackrabbit
- Half-Life
- Rayman 1,2,3
- Max Payne 1,2
- Legacy of Kain (Cała Seria)
- Aliens vs. Predator 2
- Gothic 1,2
- Diablo 1,2
To chyba na tyle :D
... Jeszcze później może coś dopiszę :)
Z milion tych gier będzie, ale z tych co chyba nie ma powyżej
Commander Keen cała seria
Crystal Caves cała seria
Duke Nukem 1, 2, 3D
Secret Agent cała seria
Red Alert 1
Dużym sentymentem darzę dwie pozycje:
- Severance: Blade of Darkness - moim zdaniem strasznie niedoceniona gra.
- Clive Barker's Undying - lubię Barkera i tej produkcji udało się nawiązać, choć trochę, do klimatu znanego z jego książek. W odróżnieniu od gry "Jericho".
Mam je na dysku w wersji z GOG, ale trochę boję się w nie ponownie zagrać po tylu latach :)
To jak z czytaniem książek, które w młodości wydawały się świetne, a przeczytane ponownie po latach, postawiają człowieka obojętnym lub lekko zniesmaczonym :)
Całkiem niedawno przypomniałem sobie ten tytuł, dostałem klucz na gogu za punkty z jakiegoś programu lojalnościowego, dalej mega:)
Realms of the Haunting
https://www.gry-online.pl/gry/realms-of-the-haunting/z41a99#pc
Zdecydowanie Gothic 1 i 2 i Diablo 2 nigdy nie zlicze godzin przenerdzonych w te tytuly
Gothic, Crash bandicoot i Spyro the dragon. Bardzo dobre, stare gry w które nawet teraz chętnie gram i polecam ;) .
Wiele jest takich gier, ale niestety mało które wytrzymały próbę czasu (trudno je winić).
Ku mojemu zaskoczeniu jednak w Sid Meier's Pirates! z 1987 roku i Theme Hospital nawet dziś gra się wspaniale.