League of Legends - pięciu wybrańców pomoże w stworzeniu Championów
"Z reguły na jedną postać twórcy poświęcają ok. sześciu miesięcy przekładających się na ponad 10 tysięcy roboczogodzin niemal stu pracowników."
Nie wierzę w ani jedno słowo w tym zdaniu.
[1]
Tak, bo to pewnie wystarczy zrobić model postaci, 2 skórki, wrzucić te 4 skille i heja.
[1]
W sumie to dość prawdopodobne liczby pamiętając że pierwsza wersja championa strasznie się może różnić od ostatecznej. Im więcej championów tym trudniej stworzyć jakiegoś który jest jednocześnie unikalny i pasuję do świata gry. Poza tym pewnie w te 10k godzin wliczane są też materiały promocyjne jak animacje, lore i inne takie.
A co do propozycji TB to raczej odmówią bo postać z aukcji charytatywnej byli by raczej zmuszeni stworzyć czy tego chcą czy nie.
[1] Przecież pewnie mają ChampionCreatora, gdzie tylko zaznaczyć trzeba kilka pól, a najwięcej czasu to schodzi na wymyślenie imienia.
Pure marketing :P
Co tak szydzicie z [1]?
Dla grafika zrobienie takiej skórki to kwestia kilku godzin.
Animacje to też nie są jakies super ekstra skomplikowane.
Oprogramowanie tego to też kopiuj wklej bo mają już schematy działania po tylu czempionach.
A wymyślenie championa? Na forum codziennie fanatycy wymyslaja iluś championów. kwestia czytania.
Dajcie sobie wmówić jak to super długo trwa, przestaniecie narzekac ze 5 letnia gra ma 3 mapy:D
przestaniecie narzekac ze 5 letnia gra ma 3 mapy
No i co z tego ze ma 3 mapy ? Piłka nożna ma tylko 1 mapę i nikt nie płacze.
Dla grafika zrobienie takiej skórki to kwestia kilku godzin.
Dokładnie to 6 minut i 43 sekundy.
Animacje to też nie są jakies super ekstra skomplikowane.
Animator robi je w 8 minut i 22 sekundy.
Oprogramowanie tego to też kopiuj wklej bo mają już schematy działania po tylu czempionach.
Programista robi kopiuj-wklej w 28 sekund.
Tako rzeczy specjalista jaalboja!
Wiekszosc bohaterow Lola sa postaciami ktore kazdemu gdzies mignely czy to ksiazka,mitologia,komiks czy cos podobnego. Wiec trzyma sie to kupy,Jedyny problem jest zbalansowanie bohatera, oraz nadanie mu pracy jaka ma pelnic w grze,w ktorej i tak czasem gracze robi po swojemu:-) jedyny problem jest wymyslenie stosownych skilli i balans aby nie stala sie zbyt silna w grze.
[7] "Nie znam się, więc się wypowiem"
Mechanika to na 100% copy/paste, taki najnowszy Azir musiał być przez miesiąc wyłączony, bo dalej coś nie tak działało.