Minecraft niedługo otrzyma największą aktualizację w historii
Kuzynek się w to zagrywa na tablecie od komunii, nie wiem jak mu się to nie znudziło. Tam nawet nie ma jak owcy ostrzyć przez brak prawego przycisku myszki. :P
Przeczytalem patchnotes i... nic nie usprawiedliwia 300 dni tworzenia, no chyba ze siedziala nad tym jedna osoba. ;) Nie ma to jak odcinac kupony, zeby mowilo sie w branzy nadal o tej grze - a noz ktos jeszcze kupi.
Z początku jeszcze jarałem się tym bardzo i to bardzo ale potem porobili takie cuda że za dużo tego po prostu, przesyt jak dla mnie. Jakbym miał teraz wrócić to zapewne nie wiedział bym od czego zacząć i za co się zabrać :D
Przesyt? Za dużo? Sam chętnie bym pograł gdyby nie fakt że gra nie ma żadnego celu/fabuły. Już wolę program do budowania z klocków Lego niż coś takiego.
Lista zmian jakoś mnie nie powaliła. Może nie oddaje ona ilości włożonej pracy, ale mi to nie wygląda na potężną aktualizację.
Powiesze do gory nogami kogos kto gra w ten badziew i smie pisac na forum o grafice innych gier...To g powinno wyjsc z 25 lat temu a nie cofac do kamienia lupanego poziom gier.Sorki ale trzeba byc deb...kupujac to na ps3 i Xboxa i zagrywac na blaszaku
TitoX1: oh oh. takie gupie, takie kwadratowe!
kain_pl: Dorośnij, potem wróć i ładnie przeproś. Może wybaczymy. :)
PS. Grafika w grach wysokobudżetowych to w większości wannabe-fotorealistyczny crap. Jak widzę kolejnego Butterfielda, czy Skrytobójcę, to trochę mi się obiad wraca, ale potem wchodzę na Twittera, Tigsource itd. i oglądam dzieła indie devów, których followuję i jest mi lepiej. Poważnie. Tak jest. Naprawdę.
Kochajcie wszyscy pixele i lowpoly modele, bo tak szybko odchodzą!
I chiptune, nie zapominajcie o chiptune.
To, ze cos jest niezalezne, nieznaczy ze nie powinno prezentowac pewnych standardow. Istnieja granice.
Sethlan: Nie wiem co to jest to pierwsze. Ktoś może sobie zrobił grę na szybko i co? Jestem pewien, że robiła ją jedna osoba w czasie wolnym. Ktoś sobie stawia pierwsze kroki w świecie gamedevu i co? Nie wolno jej?
Widziałeś Shovel Knight? Ale oczywiście lepiej znaleźć najgorszy obrazek z czyjegoś pierwszego dzieła wrzuconego na jakiś Ludum Dare. (robienie gry w 48 godzin)
http://www.ludumdare.com/compo/ludum-dare-30/?action=preview Tu masz tyle tych okropieństw ile tylko chcesz. (pomiń tylko wszystkie Super Hoty)
Oczywiscie, ze widzialem Shovel Knight - tak powinny wygladac, tzw. "gry retro".
Wszystko bierzesz powaznie? Ten obrazek, to nie jest pojedynczy przyklad, takich gier prawdopodobnie powstaje wiele, a tworcy swoje lenistwo pod wzgledem tworzenia oprawy graficznej usprawiedliwiaja wlasnie takimi frazesami.
Minecraft jest wlasnie swoistym "lenistwem" - tak przynajmniej ja uwazam. Gra w 3D, ktora wyglad... Wlasciwie to w ogole nie wyglada. 0x10c rowniez zapowiadalo sie na ten sam schemat oprawy graficznej.
Istnieja gry, ktore na pierwszy rzut oka moga odstraszac grafika, ale po dokladniejszym przyjrzeniu sie - istnieje w nich swoisty artyzm (Wspomniany SK oraz, np. Hotline Miami) - Minecraft tego po prostu nie ma.
Nie wiem (co niektórzy) widzą w tym całym Minecrafcie...
Sethlan: Minecraft był robiony przez jedną osobę, która nie spodziewała się, że osiągnie taki sukces. Gdyby od początku planował ultra hit, to raczej zainwestowałby w grafika, zamiast wszystko robić samemu.
Wiem, że to nie jest odosobniony przypadek. Podałem link do innych przypadków.
Nie rozumiesz, że nie każda gra jest zrobiona przez duet programista-grafik? Pogódź się z tym, że nie zakażesz takiemu Notchowi programować gier dla samej przyjemności ich programowania i zwyczajnie wybieraj to co Ci pasuje.
Shovel uzbieral 300k z 75k ktore chcial - Minecraft nie mial zadnego kicka, poprostu powstal i stal sie popularny wlasnie przez brak granic - robisz co chcesz, i budujesz co chcesz. Nie wiem jak to wyglada w srodku bo kiedys kupilem Alphe i moze do dzis zagralem w sumie w godzine w ta gre, probowalem zobaczyc wersje na Rifta ale nie dzialala. W grupie taka gierka ma sens, chetnie bym cos pobudowal we 2-3 osoby na Rifcie wraz z Hydra.
https://www.youtube.com/watch?v=iJPK_ankcJE&list=UUTlgIRnl3viQb1zCJqFJwqw
Tak sobie czytam komentarze pod Watch_dogs i Minecraftem. Ktoś jeszcze wierzy, że dla graczy grafika nie jest najważniejsza?
Minecraft nie jest zbyt urodziwy, ale szybko można do tych sześcianów się przyzwyczaić, a zabawa jest przednia. To jest prawdziwy sandbox, w którym można robić, co się chce. Szkoda tylko, że jest tak słabo zoptymalizowany (Java) i robi tyle problemów technicznych.