Lords of the Fallen raz jeszcze – eksploracja i magia z Tomaszem Gopem
Widzę, że Tomek osiwiał od tych Soulsów i LotF ;P A gra z każdym materiałem prezentuje się coraz lepiej. Z początku byłem trochę zawiedziony, że to nie będzie erpeg w stylu Wiedźmina czy Gothiców. Ale teraz nie żałuję, bo Gopowi chyba lepiej taki styl pasuje skoro jest wielkim fanem Dark Soulsów.
Ładniejszy i w moim odczuciu lepszy Dark Souls, choć porównywać można będzie dopiero po premierze... Na obecną chwilę bardzo mi się podoba.
Dokładnie, wygląda jak takie mniej toporne, unowocześnione Dark Souls, jeśli będzie tak dobrze, jak to się na razie prezentuje na materiałach, to jest poważny pretendent do GOTY.
Na pewno zaopatrzę się w ten tytuł bo po kilku bardzo dużych sandboxach z mało zręcznościową walką ta gra będzie w sam raz.
Zaczynam odzyskiwać wiarę w CI Games. Mam nadzieję, że będzie to naprawdę dobra gra :)
Meh, wygląda jak biedne Dark Souls dla ubogich. Gop się stara z tą swoją gadką ale mnie nie przekonuje.
W pewnym momecie Hed był tak wpatrzony w Lords of the Fallen i jakby chciał to by wyrwał pada Tomaszowi Gopowi igrał by za niego :)
Giera ogólnie wygląda bardzo fajnie ale jeszcze widać że trochę rzeczy do poprawki jest, właśnie te spadki płynności, peleryna przenikająca przez tarcze na pleckach, dźwięki efektów mogły by być jeszcze podrasowane, a może to przez to że oglądam tylko film i w samej grze będzie lepiej, ale mi się wydaje że są zbyt ciche, nie czuć tej mocy w uderzeniach. Drażni mnie też ten pasek i punkty obrażeń nad głową przeciwnika, chyba lepiej by było że pasek życia był by stały w lewym górnym rogu ekranu, a te cyferki uciekające z nad głowy niepotrzebne, tak samo kółko pod nogami zaznaczonego przeciwnika... mogło by być bardziej dyskretne, coś jak w tych Dark Soulsach, a nie takie duże białe kółko, bo takie szczegóły psują trochę klimat... wiadomo że za dużo by było w tym Dark Soulsów xD ale tam to dobrze wyglądało...:D
Czy może się wypowiedzieć osoba która dużo grała w DS2 ale nie fan-boy tej gry, jak po tych prezentacjach Lordowie wypadają w stosunku do DS2. Osobiście nie grałem w żadną z tych dwóch gier, ale po filmach wygląda że polska gra jest ciekawsza, dużo lepiej dopracowana.
nie wiem jaki sens jest w porownywaniu tych dwoch gier...to calkiem inna bajka..
;3 Super, kolejny wywiad rozwijający wystarczająca ilość istotnych niewiadomych na temat gry żeby przekonać niezdecydowanych do śledzenia losów gry i pewnie kupna. Jeszcze trochę takich wywiadów i będę narzekała jak znikną :)
Propo tego odprowadzania NP, głosuje za słabnącym staruszkiem.
Propo pojawiajacego się narratora w walce z topornikiem, było to całkiem miłym zaskoczeniem i cała reszta smaczków, impressive. TAK się robi gry.
Jakoś w połowie filmiku postanowiłam dodać Pana na portalach społecznościowych, mam nadzieje że się Pan nie obrazi jeśli w ten sposób ponasłuchuje sobie wieści :)
Dla mnie MUST HAVE i zapewne zrobie pre-order w wersji PS4.
Trzymam kciuki by produkcja odniosła sukces.
Najlepszy moment jak Tomek chcial potwierdzic ze tootwarty swiat ale kapnal sie ze jego gra jest liniowa i zamknieta, sprytnie wkyrecajac sie ze definicja otwartego swiata jest ludziom znana inaczej niz jemu, a raczej nie chcial pograzyc swojej gry.
Dla mnie dyskfalifikuje ta gre, nie lubie miec 0 swobody i chodzic od "areny do areny" co potwierdzil Tomasz w materiale.
Sama walka to nie wszystko.
Materiały których naprawdę, ale to naprawdę brakuje to : podejście do opcji społecznościowych w grze : czy głównie będzie to singe player bez żadnych opcji współpracy, czy planujecie dodanie czegoś w stylu Dark souls lub też coś własnego. Tamten człowiek z filmiku był NPC-tem i Hurra za to, bo to było mistrzowskie zagranie, ale co z innymi graczami?
niektóre komentarze np. te clony mają sens dopiero jak się widzi praktyczne zastosowanie na dalszej czesci filmiku, więc obejżenie go drugi raz nadaje więcej sensu początkowym obrazowym opisom zaklęć.
dopiero teraz za drugim obejrzeniem widzę, że Pan Gop mruknął coś wymijająco na temat opcji wieloosobowej, możemy liczyć na pełen komentarz?
Mam nadzieję, że CI zatroszczy się o kolekcjonerów i wypuści w PL jakąś fajną edycję specjalną ze steelbookiem :) Gra wygląda zacnie.
Baadco - z tego co mówią twórcy wynika jasno, że w Lords of the Fallen nie będzie żadnych opcji sieciowych.
Super materiał, Pana Tomka bardzo dobrze się słucha, a gra wygląda obiecująco. ;)
Gra wygląda ciekawie ale trzy filmiki i żadnego pytania odnośnie wersji językowej?? Wiedźmina można zrobić z bardzo dobrymi Polskimi głosami to i tutaj da się. Możecie odpowiedzieć na to pytanie w następnym komentarzu???
Uh... Takie mocno Dark Soulsowate. Mam oczywiście nadzieję, że wyjdzie fajnie, ale jak dotąd jakoś mnie nie przekonuje. To pewnie przez to, że dotąd nie pokazali nic oprócz walki, do tego przez styl graficzny (proporcje postaci) i połączenie ciężkich broni z szybkimi unikami, które kojarzą mi się z Darksiders, które zupełnie mi nie podeszło.
Ale i tak oczywiście życzę powodzenia! :P
O w końcu coś ciekawego o lokalizacjach i magii w grze. Zgadzam się super materiał widać że Tomasz Gop ostatnimi czasy się rozgadał jeśli chodzi o Lords of the Fallen;) Ten czar z klonem bardzo fajnie wyglądał już teraz, ciekawe tylko czy dopracują to do tego stopnia żeby on był 100% klonem naszej postaci.
Trochę zbyt szybki ten "taniec", mimo wszystko w dark souls fajne jest to, że czuć masę i siłę zarówno postaci gracza jak i przeciwnika, tutaj ewidentnie tego brakuje, zwłaszcza rogalowi, no i jeszcze wygląda na to, że czary będą op, ale oprócz tego to nie mam większych zastrzeżeń, trzymam kciuki, żeby dobra gra wyszła.
Dziękuję za materiał. W prawdzie Tomasz Gop nie odpowiedział tu na moje pytania, które się cały czas tam gdzieś w głowie pojawiały, ale trochę pokazał, przede wszystkim to, że ta gra będzie wymagająca, Tomasz Gop z tego, co kojarzę bardo lubi Dark Souls i myślę, że ten poziom, ta jakość tutaj będzie chciał nam przenieść w takiej swojskiej wyobraźni. Gra mi się podoba, fajny wywiad, sporo pracy tutaj jeszcze jeśli chodzi o optymalizację tej gry, bo widać wyraźnie, że klatkuje, ale myślę, że dla Tomka to nie będzie za duży problem, podobnie jak dla twórców Wiedźmina 3, którego też twórcy optymalizują, aby konsole go pociągły w pięknej oprawie wizualnej oraz z przyzwoitym framerate. Życzę udanej sprzedaży - Nie wiem ile Tomek zakłożył sprzedać kopi tej gry, aby uznac za sukces dla Niego samego, tak czy inaczej życzę powodzenia, mam nadzieję, że recenzenci nie będą tu zbytnio porównywać jej do Dark Souls, bo mogło by to się różnie skończyć. Jeśli chodzi o mnie to kupię ją wtedy, gdy zakupię PS4, czyli niedługo. Dzięki raz jeszcze za wywiad. Pozdrawiam :)
straszna zrzynka z Dark Souls. Gość proboje mowić ze nie, że to nie to samo, że nie lubi porównań ale kurde no polecieli w gre tak podobnej że nie da się uciec od porównań.
Zamkniety świat
liniowość
brak opcji sieciowych?
Dla mnie gdyby nie grafika to gra rodem sprzed 10 lat. Sorry ale ubogo to wszystko wygląda.
Mechanika? Gość atakuje przeciwnika a na przeciwniku te ciosy nie robią wrażenia. nie zmieniaja jego ruchów. Przeciwnik dalej atakuje mimo ze dostaje cios w brzuch. Serio? Przerywanie ataku to podstawa.
Ogólnie nieźle to wygląda, ale styl graficzny, jak dla mnie, za bogaty. Wszędzie rogi, zdobienia, wypustki itp. Mogłoby to wszystko być troszkę mniej wypasione. Chociażby wspomniana lekka zbroja wcale na lekką nie wygląda.
Poza tym, walka nie robi takiego wrażenia, jak w DSach (bez porównań nie da rady). Rąbnięcie młotem powinno pokazywać energię takiego uderzenia, jak np Wielka Pałka w DS. Tam się czuło, że tłuczemy przeciwnika czymś ciężkim i potężnym.
No i ostatnia, ale najważniejsza sprawa, to tryb wieloosobowy. Walka z NPCami jest dość ok, ale takie covenanty w Dark Soulsach, to przeogromny plus. Niespodziewana napaści, dodatkowi bossowie, unikalne przedmioty, pomoc innych graczy itp, to ogromna dawka dodatkowych emocji. Bez tego bardzo skromny może być efekt końcowy, a chyba w tym względzie będzie biednie, bo pan Gop chyba coś wspomniałby o tak ważnych elementach gry.
JEJ zawsze czegoś trza się czepić a to że za bogato a to że za biednie nigdy nie będzie w sam raz. Jak mogą wyglądać walki efektownie skoro Tomasz zna dokładnie każdy element tej gry i wie jak walczyć kiedy uskoczyć itd. Wydaje mi się że w momencie gdy my zasiądziemy za konsolami czy PC-tami walki będą dużo trudniejsze i bardzie efektowne. Z resztą trzeba poczekać i pograć takie gdybanie jest na nic, bo gra jest nadal w fazie rozwoju - i jak na razie pcha mocno do przodu.
Produkcja będzie dobra, ale jeżeli nie będzie się jej porównywać z Dark Souls, bo wtedy wyjdzie to jako uboga jego wersja.