Dlaczego w przemyśle gier nie ma featuringów?
Tzn. gra do której np. Naughty Dog tworzy fabułę, Valve postacie, Rockstar świat itd.
Albo po prostu o grę którą produkuje dwóch producentów (nie 2 studia jednego producenta)
A po co mieliby dzielić się pieniędzmi skoro mogą zgarnąć cały zysk dla siebie.
Każda gra jaką wypuszczą sprzeda się jak świeże bułeczki, także nie ma co kombinować.
Czesto sie zdarza ze studia zlecaja przygotowanie nietkorych assetow zewnetrzynm firmom.
Wszystko jest oczywiscie objete klauzyla poufnosci. Polecam sledzenie uwaznie creditsow na koncu gier.
Dotyczy to mniejszych studiow, wielkie studia ktore wymieniles maja zatrudnione setki osob wiec nie ma takich potrzeb.
[3]
Mniej zarobią ale i mniej mają do zrobienia.
[5]
Ale gdyby robić grę w której jeden producent mógłby dać jeden element który mu wychodzi najlepiej?