League of Legends – nowy tryb rozgrywki zaoferuje starcia 6 vs. 6
Ja to bym chcial "prawdziwe pole bitwy", czyli mape z 6 liniami i 15vs15. Nie mowie o lolu tylko ogolnie, ze ktoras moba mogla by zerwac z 5 vs 5 i zrobic takiego "battlefielda" w rzucie izometrycznym. To moglo by byc ciekawe.
Oczywiscie wszystkie skille oslabic na tyle zeby jak sie spotka wiecej niz 5 graczy to walki potrwaly troche a nie kto pierwszy ulti odpali.
W takiej moba wiekszego problemu z balasnem by nie bylo, bo doatkowe linie mozna by urozmaicic (sciagnac cos z MMO) a np same AoE zeby dzialaly na zasadzie rozkladanego dmg, czyli im wiecej targetow tym mniejszy dmg, wtedy walki byly by sycace i spotkania w jednym miejscu 20 graczy nie skonczylo by walki w 10 sekund. Oczywiscie trzeba by wzmocnic suport i postacie co lecza/buffuja defensywnie druzyne.
Ech marzenia... niestety kazda firma leci na kase i ciagle nowe moby powstaja o ktorych zapewne wiekszosc czytelnikow GoL nawet nie wie i ktore sa szybko zapominane. Ja sie pytam po co? Czas na jakas powazniejsza zmiane, przeciez nie ma jeszcze gry moba gdzie jest faktyczne, masowe pole bitwy.
@Nolifer Opublikowano ten news wczoraj około 22 na stronie League of Legends, więc jakie 2 tygodnie?
Sprzedałem konto i rzuciłem te grę w cholerę. Gra niedopracowana, wiecznie zlagowana, słaby balans postaci, mnóstwo noobów i hejterów. Wolę pograć w jakieś normalne gierki typu Assassin's, Battlefield czy Tropico niż kolejny raz w życiu babrać się w tym gównie.
@Wielki Gracz od 2000 roku
Co Ty pierdzielisz? Jaki słaby balans postaci? Jest ich tak dużo, że każda z nich jest dobra, choć oczywiście na jednym bardziej a na drugich mniej. Chyba, że chcesz mnie oświecić i podasz postać, która wygra bez problemu z każdym.
Co do reszty to się zgodzę, ale to raczej wina F2P. Oczywiście niby im wyżej tym lepiej, ale zawsze znajdzie się ktoś kto uważa się za lepszego i nie wybaczy ci twoich błędów... Wtedy zaczyna się tzw. "shitstorm" i koniec radości z rozgrywki ;)
@BOLOYOO
A nie zastanawia Cie dla przykładu dlaczego Kassadin ma ~91% banrate? Jak dla mnie Jinx jest op, 68% mam nią gier wygranych (34 win, 16 lose), z czego ostatnio penta mi sie zdarza raz na tydzień. Siedze w Gold II.
Na tegorocznych LCS'ach do tej pory wybrano 41 postaci z ponad 100 dostępnych championów. Balans postaci w LoLu ssie, nie da sie tego ukryć.
EDIT: Banrate Kassadina to 94.71% na chwile obecną.
[8] Nom, kassadin to pierwsza postać jaką blokuję za każdym razem, strasznie wkur... i za duży dmg od początku :)
Ostatnio spieprzyli też xeratha dając mu reworka. Próbowałem z tym gównem walczyć na midzie, ale zasięg i szybkość użycia skilli jest zbyt duża (zwłaszcza ulti, którego nie da się normalnymi ruchami unikać, leci zbyt szybko).
Trochę za dużo bawią się w reworki zamiast balansować.
Od ponad roku nie poznałem gry, która miałaby taką grywalność jak LoL a naprawdę szukałem. Wszystko mnie nudzi po kilku rundach/meczach. A do lol'a wracam pomimo wszystkich debili, którzy grają :)
Co do balansu: ciekaw jestem, który z marudzących ogarnia chociaż tych 41 championów, że tak marudzi na balans :) Ja tam gram może 10 (głównie w jungli) a i tak wiem, że mogę się nadal poprawić (i to jest chyba to co mnie tak przyciąga do tej gry :))
Po za tym system rankingowy powinien być w KAŻDEJ grze pvp.
@V3n
Czyli on jest nie do zabicia? Nawet gdyby to wymieniłeś tylko jedną postać, gdzie ten zły balans?
Osobiście się na tym nie znam bo gram dla zabawy, ale mam srebro i w zwykłych grach (bez wyboru draftowego) nie przypominam sobie, żebym grał przeciwko Kassadinowi. Dlaczego, skoro jest taki pro?
Wow 6vs6 Update tak duży Wow gra taka gówniana wow Pracy tak dużo wow
Sikajmy nowym trybem wow Wielki powrut lola na arene internetowego gejmingu
Wow
Na górze róże na dole kredens
Nie masz dziewczyny go grasz w league of legens