Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Thief – zobacz opcje konfiguracyjne gry na nowym filmie

28.01.2014 13:54
1
salusta
26
Pretorianin

No i proszę:) Jednak można sobie samemu wszystko ładnie ustawić. Miło.

28.01.2014 13:57
koobun
2
odpowiedz
koobun
42
wieszak

chciałem delikatnie zauważyć, że panowie w filmie źle wymawiają tytuł tej gry

28.01.2014 14:01
Rewo
3
odpowiedz
Rewo
126
Generał

Fajnie mieć tyle opcji i móc samemu dostosować rozgrywkę do siebie, zamiast sztywnie zafiksowanych poziomów trudności. Trzeba pochwalić Eidos, dobrze jak ktoś potrafi słuchać potencjalnych klientów.

28.01.2014 14:37
Nerka
👍
4
odpowiedz
Nerka
156
Generał

Chętnie bym widział takie modyfikacje trudności w nowym Batmanie

28.01.2014 14:52
5
odpowiedz
Drau
82
Legend

"A nie mowilem"?

28.01.2014 15:36
👍
6
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

[Jestem niesłyszący] Zaawansowane opcje w poziomu trudności to rzecz, która właśnie nam brakowało od dawna w większości gier. Marzenie dla gracze, co narzekali na zbyt niskie lub wysokie poziom trudności w grze! Albo niepotrzebne elementy np. strzałka do celu i zbędne ułatwienie. Plus dla Eidos! :) Mam nadzieję, że Thief nie będzie ostatnia, która stosuje takie rozwiązanie i wyznacza nowy standard dla większości gier. ;) Będziemy sami zbalansować gry dla własnej umiejętności i gustu. Dlaczego nikt z deweloperzy nie wpadł na taki pomysł od dawna?

Cytat: "Bywają one użyteczne, kiedy na przykład ktoś jest niesłyszący, a chciałby zagrać." - OOO!! Jakże mi miło z strony Eidosa! :D Kolejny plusik dla niego!

28.01.2014 15:49
😃
7
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Ech... Chętnie zobaczyć to w Metro Last Light, gdzie mogę ustawić tryb STALKER (wymagające przeciwnicy, podatność na obrażenie, mało ilość amunicji, wyłączony celownik i polegać na tradycyjny celownik) plus włączany opcje "widok ilości posiadane amunicji w kieszeni" i "włączony sygnał, że już podniosłeś dany przedmiot". Oraz wyłączony "regeneracji zdrowia" (fajny dla nowicjusze, ale za to jest niepożądany dla weteranów). :D Marzenie...

28.01.2014 16:15
Matekso
8
odpowiedz
Matekso
96
Generał

to są tylko konsolowe badziewia dojadą jeszcze do tego ustawienia Pc systemu to się pogubimy.

28.01.2014 16:27
😁
9
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@Matekso [-1] Pfff... Możesz po prostu wybrać standardowy poziom trudności bez skorzystanie zaawansowane opcje. :P Te rozbudowane opcje są przeznaczone dla zaawansowane gracze, co już grali od wielu latach tak jak ja i szukali wyzwanie lub lepsze wyczucie u klimatu gier. Chociaż menu i okno w grze przydają się lepsze grafiki a la Thief 1-3.

28.01.2014 16:37
Martius_GW
10
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

Dodają to na sam koniec i niby to ma poprawić Thi4fa? Jasne....

28.01.2014 16:50
11
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@Martius_GW -> Nawet w StarCraft II pod koniec też zmieniono grafiki na lepsze i skład jednostki. Takie rzeczy często się zdarzają, kiedy wersja alpha i beta przechodzi do finałowa wersja. Zobaczymy, jak recenzenci oceniają nowy Thief po premiery.

28.01.2014 16:56
Martius_GW
12
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

I co to niby ma wspólnego z niby rozbudowanymi poziomami trudności? Edios/Square gdzieś mieli krytykę fanów, dopiera teraz to dodali. Jak dla mnie to za późno, co z tego, że można to wszystko wyłączyć skoro i tak gra była projektowana pod focus i resztę pierdołów?

28.01.2014 17:38
Marder
13
odpowiedz
Marder
249
Senator

Widać, że chcieli zadowolić wszystkich. Tylko jak coś jest dla wszystkich to tak naprawdę jest dla nikogo, bo każdy element gry będzie skopany ponieważ musieli znaleźć jakiś kompromis.

28.01.2014 17:43
14
odpowiedz
Drau
82
Legend

sami magistrzy wrozki tutaj. moze zagrajcie najpierw, a potem piskajcie.

28.01.2014 18:12
Martius_GW
15
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

@up
Według takiej logiki to nikt na forum nie powinen pisać nic na temat Thi4fa bo jeszcze w niego nie grał....
Piskajcie? Ty tak na serio? Słowo "hejtować" już nie jest modne?

28.01.2014 18:14
😡
16
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Dokładnie! @Drau [+1] ma rację. Ci, co jeszcze nie grają w grze, a już narzekają, są skończone ignoranci i ślepcy. "Zbyt szybkie wydanie osądy" nie jest dobra cecha u człowieka. :( @Martius_GW [-2] A ty siedź cicho i dorośnij. Bycie hejter nie świadczy nic dobrego o Tobie. Już widziałem sporo graczy, co już narzekali na gry przed premiery, a po premiery często zmieniali zdanie po wypróbowaniu. Jest powiedziane: "Nie oceniaj gry po okładce". Ja nie mogę zbyt wcześnie ocenić Thief, dopóki nie wyjdzie i nie poczytam recenzje od doświadczone graczy.

28.01.2014 18:24
17
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

Fajnie. Ale to powinna być jedna z pierwszych, a nie ostatnich informacji. Przed premierą DE3 twórcy również wielokrotnie zmieniali koncepcję samej gry w odpowiedzi na komentarze internautów (pamięta ktoś w ogóle te białe, sterylne screeny z NPCami jak z plastiku?), ale robili to dużo szybciej. Jakkolwiek samodzielna konfiguracja systemu trudności jest jednoznacznie pozytywną informacją, to wiadomo, że wielu rzeczy zmienić już się nie da. A jeśli wierzyć Eurogamerowi (tu w sumie nie m co wierzyć, przecież pokazali to na filmiku), wielkość i architektura lokacji pozostawia wiele do życzenia. W pierwszych dwóch częściach ogromne wrażenie robiły rozmach i złożoność kolejnych poziomów. Wszystko wskazuje na to, że nowy Thief pod tym względem będzie stał co najwyżej na poziomie Deadly Shadows. Przy czym DS nadrabiał to ogólnie rozumianym klimatem i zróżnicowaniem poszczególnych lokacji. A z tym ostatnim jest ponoć największy problem, jeśli powoływać się znów na słowa Eurogamera.

28.01.2014 18:29
Martius_GW
18
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

[16]
Panie, daj Pan spokój... Uwielbiam taką hipokryzje. Pozytywne komentarze jak najbardziej, ale negatywnych nie wolno pisać...

28.01.2014 18:46
19
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Mephistopheles: ale to nie jest ostatnia informacja. Oni nie od dzis mowia o tej customizacji opcji. Fakt, ze detale przedstawili dokladnie byc moze teraz, ale sledzac rozne previewy dziennikarzy z branzy - widac wyraznie, ze pracowali nad tym juz od dawna.

Inna sprawa, ze jestem osobiscie przekonany, ze wiekszosc narzekaczy i tak dalej by miala developerom za zle nawet wtedy, gdyby za te opcje zabrali sie na poczatku. Wtedy bylby dopiero pojazd, ze co oni robia, zaimast zajmowac sie gameplayem, bawia sie opcjami etc.
Tak zle i tak niedobrze.

@Martius_GW: wiesz, jest pewna roznica w wypowiadaniu sie o grze w stylu "wydaje sie", "wyglada na to, ze" etc, a mowieniem od samego poczatku, ze Thief to bedzie kleska, porazka i ze to w ogole nie jest gra z serii. To jest wlasnie te twoje "hejtowanie" (nigdy nie przepadalem zbytnio za tym slowem).
A takich wypowiedzi byla cala masa w poprzednim topicu o tej grze, gdzie nawet niektorzy smieli byc obrazeni, ze developer, posiadajac prawa do marki, zabral sie za nowa gre w serii (technicznie reboot).

No ale co ja tam wiem, ja tylko obserwuje rozwoj gry i ani nei wychwalam jej pod niebiosa, ani nie potepiam - bo zwyczajnie relacja i screeny to dla mnie za malo, by wyrobic sobie jeszcze jednoznaczne zdanie o niej.

28.01.2014 18:48
20
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@Martius_GW Masz 100% prawo do pisanie negatywne komentarze. Ale niektóre z Twoich komentarze według mnie są za wcześnie. Jak Thief wyjdzie, to przekonamy się, czy twórcy dobrze wykonali ten kawałek po wprowadzeniu zaawansowane opcje trudności w ostatniej chwili. Życie bywa nieprzewidywalna, a ludzie czasem zaskakują. Dlatego radzę Ci wstrzymać przed pisanie takie komentarze, tak będzie najlepiej. Wiem to z doświadczenie. Na razie obserwuję wiadomości o Thief.

28.01.2014 19:04
21
odpowiedz
zanonimizowany166638
152
Legend

[19]

Skoro wcześniej niczego nie pokazali, to równie dobrze mogli niczego nie mieć albo mieć wręcz mikroskopijną wersję tego, co ostatecznie pokazano. Sytuacja prawie jak ze Star Wars 1313, o którym wszystkich dobrych rzeczy dowiadujemy się dopiero po skasowaniu projektu. Marketing polega na promowaniu najlepszych cech produktu, a nie ukrywaniu ich do ostatniej chwili (tak, miesiąc przed premierą to już w zasadzie jest ostatnia chwila). Czyli albo Square-Enix nie zna się na marketingu (wątpliwe), albo jednak pokazane na filmiku opcje zostały wprowadzone całkiem niedawno.

A co do narzekaczy - gdyby nie oni, twórcy nie zmieniliby niczego, bo nie mieliby ku temu powodu. To właśnie wyrażanie niezadowolenia prowadzi do zmian, a nie grzeczne potakiwanie. Nawet jeśli na dziesięć negatywnych komentarzy tylko jeden dostarcza konstruktywnej krytyki, to i tak lepsze niż sto postów o treści "fajna gra".
Inna sprawa, że narzekanie na narzekających to też narzekanie. I to dużo mniej konstruktywne niż punktowanie możliwych słabostek danego produktu.

28.01.2014 19:11
Martius_GW
22
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

Narazie wszystko co widziałem po prostu nie nastraja mnie pozytywnie to tego restartu. Tym bardziej takie durnoty jak inspiracja Assassins Creed czy animacje ogłuszania strażników inspirowany filmem Sherlock Holmes z 2009 (tam gdzie Holmesa grał Robert Downey Jr) czy jakże niezbędny tryb detektywa który musi być wciskany do każdej gry.

http://www.gatheryourparty.com/articles/2013/07/01/e3-thief-4-gameplay-demo-analysis/
To jest dobra analiza dema z e3, z punktu widzenia osoby znającej poprzednie Thiefy.

Dlatego radzę Ci wstrzymać przed pisanie takie komentarze, tak będzie najlepiej.
Zaraz po tym ludzie przestaną pisać jak to Thief będzie świetny. Jak sam powiedziałeś życie jest pełne niespodzianek.

28.01.2014 19:26
😉
23
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@Mephistopheles Być może. Ale narzekanie na obecne cechy i elementy gry, co już są pokazane na prezentacje to jedno i zrozumiałe. Ale narzekanie na to, że gra będzie niedopracowana i pełno bugi, to podsuwa mi pytanie - "A skąd to wiesz, skoro jeszcze nie grałeś w nią, ani nie widziałeś?". To już inna sprawa i na tym polega różnica.

@Martius_GW -> Cytat: "Zaraz po tym ludzie przestaną pisać jak to Thief będzie świetny." - Czy pisałem, że Thief będzie udany i świetny? Ja tylko zwróciłem uwagę, że pomysł o zaawansowane opcji trudności jest dobry i nic więcej. Wiadomo, że nowy Thief nie będzie ten sam co stara trylogia. O afera o SimCity i Alien Colonial Marines to już wiem. Dlatego również byłem przygotowany, że Thief albo Wiedźmin 3 będzie nieudany. Nie jestem aż tak naiwny, ani dzieciak, o nie! Pozdrawiam.

28.01.2014 19:29
Martius_GW
24
odpowiedz
Martius_GW
61
Generał

@up
Czy pisałem, że Thief będzie udany i świetny?
Nigdzie nie pisałem o tobie, to po co pytasz? Twój poprzedni post to typowa hipokryzja.

28.01.2014 19:31
😁
25
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

@Martius_GW Ja tylko pisałem na wypadek, gdyby tak myślisz. ;) Słowo "ludzie" też mogę być jednym z nich. Mylę się? :)

P.S. To mój ostatni komentarz na tym temacie, bo ostatnio mam za dużo posty. :P

05.02.2014 17:43
Marder
26
odpowiedz
Marder
249
Senator

A takich wypowiedzi byla cala masa w poprzednim topicu o tej grze, gdzie nawet niektorzy smieli byc obrazeni, ze developer, posiadajac prawa do marki, zabral sie za nowa gre w serii (technicznie reboot).

I mieli rację. Dlaczego cały przedstawiony w grze świat tak misternie wypracowany przez Looking Glass i Fan Misje teraz firma posiadająca przecież wszystkie prawa zmienia ? Po co ten cyberpankowo-wiktoriański świat ? Dlaczego strażnicy wyglądają jak z XIX wieku ? Gdzie są Poganie, Hammeryci, zombi, grywalna woda ? W czym był problem, co stało na przeszkodzie ? Zadecydowało widzimisię szefa firmy, pijarowców, księgowych ?

Wiadomość Thief – zobacz opcje konfiguracyjne gry na nowym filmie