Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nitrous Engine - wspaniały pokaz możliwości silnika studia Oxide Games

16.01.2014 09:59
1
komenty
69
Senator

DICE pisało, że wzrost wydajności jest do 45 % ("up to 45 %"), nie o 45 %, a może być duża różnica, bo 45 % to może być w wybranych tytułach, momentami i przy konkretnej konfiguracji, a nie wszędzie, cały czas i niezależnie od sprzętu.

16.01.2014 10:36
A.l.e.X
2
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

To jest oczywiste że wzrost jest do 45%, gdzie 45% oznacza wzrost w trybach 4K i jest to różnica na poziomie kilku fpsów ;) Mantle to na razie jest tylko propaganda. Zanim nie pojawią się gry szeroko je wspierające nic na ten temat nie warto ani pisać, ani mówić, przynajmniej pod kątek wydajności.

16.01.2014 12:40
3
odpowiedz
UbaBuba
106
Generał

Cieszy to ze w koncu cos jest robione w kwestii innej niz "upiekszacze wizualne". Od lat gracze czekaja na pelna destrukcje, zaawansowane fizyke czy wlasnie ogromna ilosc jednostek na polu bitwy.

Kto by nie chical uczestniczyc w wojnie, gdzie na lini frontu znajduje sie kilkaset jednostek, a nie kilkanascie jak do tej pory. Nie mowie tu tylko o grach kosmicznych ale tez wszelkiej masci FPSy jak Battlefield.

16.01.2014 19:15
4
odpowiedz
marek20kce
28
Pretorianin

 

16.01.2014 22:45
5
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

@ UbaBuba
Zeby tylko szlo tyle jednostek pozniej ogarnac w czasie wojny :)

Wiadomość Nitrous Engine - wspaniały pokaz możliwości silnika studia Oxide Games