Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość WildCamel podsumowuje rok 2013

02.01.2014 13:05
Ojboli
1
Ojboli
141
Konsul

Ja to bym chciał ,żeby gry RPG były robione w rzucie izometrycznym z możliwością oddalania i przybliżania kamery, oraz walce w czasie rzeczywistym no i oczywiście otwarty świat a walka z Boss-mi tak trudna jak w Dark Souls.Do tego osobno mul-tik taki H&S ,coś w stylu mapek z PoE , dla tych co chcieliby z kumplami pograć w swoim ulubionym uniwersum.

02.01.2014 14:24
2
odpowiedz
komenty
69
Senator

Rzeczywiście nieźle brzmi ten dubbing do Diabła. Tyle że w tę grę już praktycznie nikt nie gra.

02.01.2014 19:31
tosiekkeisot
👍
3
odpowiedz
tosiekkeisot
93
Kapitan Hatteras

..."Mój kontakt z konsolami w tym roku ograniczył się do zakupienia… pada do Xboksa 360 (niestety, jako zdeklarowany fan myszek, "...

nie trzeba było od razu kupować pad od xklocka, doświadczony PCowiec wie że można emulować pady tak, aby dało grać się nawet na klawiaturze.

02.01.2014 20:06
4
odpowiedz
Naczelnyk
161
Witch Hunter

"Hack'and'slash Path of Exile jest zdecydowanym pogromcą Diablo III i – jak dla mnie – ostatecznym chyba grabarzem gry Blizzarda."
---\
Nie. To po prostu brzydka gra, która zagospodarowała część tych, którym D3 nie przypadło do gustu - w dodatku gra darmowa, co w ogromnej części przyczynia się do popularności. Niestety, jakościowo nie ma nawet startu do D3, a szczególnie jego wersji konsolowej.

"znudzili się nam Osadnicy z Catanu czy Battlestar Galactica."
---------
BSG nie może się znudzić, mogą tylko znudzić się gracze - jeżeli gra się bez rotacji w tym samym gronie.

02.01.2014 22:53
WildCamel
😊
5
odpowiedz
WildCamel
103
gry-online.pl

GRYOnline.plRedakcja

@tosiekkeisot: Pad faktycznie zazwyczaj nie jest potrzebny (no może poza tak fatalnymi konwersjami jak Dark Souls), ale miałem nadzieję na "przyjemne" konsolowe granie. Niestety, najpierw trzeba opanować pada, a na to chyba cierpliwości mi zabraknie.

@Naczelnyk: Miałem dokładnie takie samo wrażenie jak Ty na temat PoE przez pierwsze 5-10 godzin grania. Dopiero potem doceniłem system rozwoju postaci (pewnie dopiero wtedy zacząłem go rozumieć). Podobnie było z wciągającym craftingiem, którego chyba jeszcze do końca się nie nauczyłem. No i faktem jest, że pierwszy akt jest najmniej ciekawy i najbrzydszy (brudny i nijaki), a najładniejsze lokacje są dopiero w trzecim akcie.

Co do BSG: faktycznie nie zmienialiśmy ekipy. Mam jednak wrażenie, że problemem gry jest jej lekki brak balansu - Cyloni są po prostu w lepszej pozycji od ludzi; w zasadzie na 5 gier "tostery" wygrywały 4. Mam jednak wrażenie, że to taka specyfika planszówek Corey Konieczki - przez to, że są zupełnie inne i łamią wszelkie standardy, miewają problemy z balansem.

03.01.2014 08:28
😜
6
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

No, taki pogromca, ze wyjdzie RoS i znow D3 sprzeda sie w milionach :)

Wiadomość WildCamel podsumowuje rok 2013