Wiedźmin 3 od kuchni - rozmawiamy z twórcami! [2/2]
Jak zwykle dużo niczego co z wymaganiami z zastosowanym silnikiem współpracą z firmami takimi jak amd czy nvidia, co z długością gry czy choćby dlc myślę że takie informacje o wiele bardziej zainteresowały by wszystkich niż fabuła którą wszyscy sobie indywidualnie ocenią przechodząc grę. Jak dla mnie to ten wywiad jest o niczym
Ja tam wole pytanie zadane przez Kacpra.
O tym ile gra zajmie i jakie wymagania będzie miała jeszcze będą wszędzie trąbić.
Moim zdaniem wywiad bardzo fajny, tylko pan od concept artu chyba gdzieś poszedł... :(
Panowie wyżej - po części się z Wami zgadzam, ale zdecydowanie nie w tym, że wywiad jest o niczym.
Weźcie pod uwagę, że o zagadnieniach technicznych będzie się prawdopodobnie jeszcze dużo mówiło przed premierą (dzisiaj zresztą był news na gry-online), a takie rzeczy jak budowanie questów zasłyszane prosto od twórców raczej trudno znaleźć.
Fajnie, że w ogóle tvgry znalazło sposobność, żeby z nimi pogadać.
Jak można zakończyć taką świetną i rewolucyjna grę. Mam nadzieją ze zrobią jeszcze parę gier z Geraldem.
Tyle że wszystko o długości gry, DLC, itp. było w wielu innych wywiadach, więc po co do tego wracać? Świetnie że pojawią się smaczki z Sezonu Burz. Bardzo fajny artykuł, oby jak najwięcej takich :)
Kacper dobrze się przygotował do wywiadu, a do twórców szacun. Nie mogę się doczekać.
Przecież to są ludzie od side questów, dlaczego mieliby mówić o silniku gry?
"ostatnia gra o wiedźminie Geraldzie" ... czyżby kontynuacja z innym bohaterem np. z Ciri ?
Wywiad fajny, choć wiele rzeczy już słyszałem. Zabrakło mi informacji o systemie umiejętności Wiedźmina, o broni i jej ulepszeniach i pancerzach. Ponadto chciałbym więcej informacji technicznych an temat nowego silnika. Tego czy i jak wersja konsolowa gry i pcetowa bedzie się różnić. Wiem ze za wczesnie mowic o wymaganiach ale coś o ewentualnej optymalizacji mogli by wspomnieć.
Gonsiorr --> To jest ostatnia część o Geralcie, ale prawdopodobnie nie ostatnia w świecie wiedźmińskim lub z innym wiedźminem w roli głównej.
Świetny wywiad, gratuluję.
Powtórzę to co napisał Marcins94 - Ci ludzie odpowiedzialni są za questy, więc czemu mieli by mówić o silniku czy jakichkolwiek innych aspektach gry, a nie o tym nad czym pracują?
trzymam za nich kciuki, tym bardziej że na pierwszej części po prostu się przejechałem, zacznę od tego jak bardzo uwielbiam potwory ze świata wieśka i jak bardzo bolał mnie ich zmarnowany potencjał, całą grę czekać na chyba nr 1 spośród nich dla mnie, wyższego wampira bruxe żeby mi w jakimś zamku padła po kilku atakach nawet ciosu nie wyprowadzając :( albo ten cmentar czy tam graveir chyba, skoro to taki niebezpieczny trupojad to mogliby coś lepszego z nim zrobić zamiast przy pierwszym spotkaniu stawiać czterech od razu, jeszcze jak te pałki stojących nieruchomo pod koniec gry w tym mieście co już płonęło, zwykłe mięso armatnie... mimo to grę przeszedłem całą, co już jest wielkim plusem bo rzadko bardzo mi się to w ogóle zdarza
Gra jest na zbyt wczesnym etapie żeby mówić o długości gry, DLC czy ostatecznych wymaganiach (pewnie jeszcze walczą z optymalizacją). Plus dla Kacpra za "Sezon burz" :)
Tu Kacper. :)
Chciałem się ustosunkować do tego, dlaczego nie zadawałem pewnych "oczywistych" pytań. Na płaszczyźnie technicznej ta gra ciągle się zmienia - na taką skalę, że pewne rzeczy są kompletnie przebudowywane, oczywiście z korzyścią dla graczy. Produkcja W3 jest na bardzo zaawansowanym etapie, ale wciąż nie na takim, żeby mówić o potrzebnym sprzęcie. Uwierzcie mi, że pytania padają również przed wywiadem. :) Dzięki czemu wiadomo, na co raczej nie warto marnować czasu podczas nagrywania.
Dokładnie tak samo jest ze scenariuszem, a nawet różnymi mechanikami gameplayowymi, które cały czas są modyfikowane. Wiadomo, że twórcy gier nie raz chwalili się czymś, co parę miesięcy później zostało wywalone i domyślam się, że REDzi chcą unikać takiego szumu informacyjnego.
No i oczywiście jest też kwestia, o której ktoś z Was wspomniał. Wiadomo, że większość osób pracujących przy grze wie, co się z nią dzieje, ale zagłębianie się w temat systemu walki z ludźmi, którzy tworzą fabułę i questy, nie zaoowocuje raczej żadnym rewolucyjnym odkryciem. :) Dlatego postanowiłem ugryźć bardziej szczegółowo temat zadań i mam nadzieję, że pewne detale, które udało się w tej rozmowie przedstawić, są dla Was interesujące.
Twórcy sami decydują o tym, kiedy ujawnić pewne rzeczy. To nie jest tak, że już sama możliwość pogadania z nimi jest Świętym Graalem i można lecieć z listy: "wymagania sprzętowe, data premiery, ile będzie umiejętności, jaki maksymalny poziom, czy pojawi się Ciri?". Łatwo w taki sposób stworzyć materiał, w którym bardzo dużo razy usłyszycie "jest zbyt wcześnie, żeby o tym mówić". :) Nie zjadłem zębów na robieniu wywiadów i jeszcze sporo przede mną, ale pytania nigdy nie są tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać z dystansu.
witam mimo ze to ma być ostatnia cześć twórcy powinni ukryć w trojce możliwość kontynuacji bo nigdy nic nie wiadomo / ot takie przemyślenie /
ten kto nie kupi tylko będzie pobierał z jakiś torrentów to BURAK !!!!!
Wiedźmin 3 porównując do FPSów to taki BF poprzednia odsłona bardziej CoD :] TES nie wychodzi, więc można nawet powiedzieć że W3 to GTA V wśród gier RPG. Jeśli to ostatnia część serii niewykluczone jest Oogromne DLC.
Wiedźmin 3.. DLC... a następnie.... Wiedźmin Online? Gildie Elfów , Gildie Wiedźminów i Wiedźm, Rycerzy, Orków, stworów itp. co o tym myślicie?
no i po piszecie artykuł na gry-online o wywiadzie z twórcami jak wcześniej wrzucacie wywiad w formie video na tv-gry
naprawdę nic tak nie "cieszy", jak oglądając wywiad słyszy się to samo co przed chwilą przeczytało się :/
Bicie piany na święta. Niestety niczego nowego z tego materiału się nie dowiedziałem.
Dobry wywiad, nie ma gry na którą tak bardzo bym czekał jak na trzeciego Wieśka. Co do zakończenia historii Geralta, to mam nadzieję, że powstaną kolejne części i będzie w nich fajny edytor postaci, dzięki pomocy którego od podstaw stworzymy własnego, unikalnego wiedźmina :)
"ostatnia gra o wiedźminie Geralcie" to brzmi okrutnie przykro. Ale nie zmienia faktu, że nie mogę się doczekać już na grę roku 2014, rpg roku 2014, bohatera roku 2014 itd, itp. :P
Kieruje to do ludzi, którzy mówią "ten materiał jest o niczym, nic nie powiedzieli".
A mają zrobić? Myślisz, że jak pójdziesz do ich studia z kamerą i z mikrofonem, powiesz, że oglądnie to 1000 osób to oni ci wszystko powiedzą? Niech wyjawią całą fabułę, na pewno będzie się nam świetnie grało.
Naprawdę tego chcecie?
Questów tak naprawdę nie musi być masę. Ale im więcej tym lepiej , zwłaszcza jeżeli chodzi o długość.