Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Star Citizen - na konto twórców wpłynęły ponad 34 mln dolarów

09.12.2013 10:23
1
DSLMarvel
21
Chorąży

A po przekroczeniu 37mln $ dodadzą jedną lampkę w kokpicie więcej. Przecież to wszystko i tak byłoby zawarte w grze. Ustalili sobie projekt, co w nim będzie i na tym się skupiają. To działa jak szkic budowy domu. Najpierw robi się szkic ,później buduje. A tak ludzie ciągle nabijają im kasę.

09.12.2013 10:31
2
odpowiedz
ww1990ww
95
Konsul

Jestem coraz bardziej przekonany że to jest jeden wielki szwindel.

09.12.2013 10:55
3
odpowiedz
karvimaga
157
Generał

To się robi śmieszne.

09.12.2013 11:03
4
odpowiedz
wcogram
153
Generał

Dostali 68x więcej niż zakładali - jestem przekonany iż gra nie będzie perfekcyjna, i rzeczy, które wpisali jako cele będą zrobione na odwal się.

Nie zdziwił by się jak by w przyszłym roku napisali, że brakuje i kasy na dokończenie projektu.

09.12.2013 11:39
😍
5
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

.... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34... I straciłem rachubę... :P

09.12.2013 11:43
dj_sasek
6
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Znowu news o tym? Jeszcze trochę i zaczniecie co pół miliona robić news, a potem co 100 tysięcy... Weźcie to ogarnijcie w podsumowaniu tygodnia w końcu. Tak trudno to zrobić?

09.12.2013 11:50
Piotr44
😁
7
odpowiedz
Piotr44
205
Generał

Ale narzekają bo... bo ktoś zarabia pieniądze, cóż za zawistne polaczki :-D

09.12.2013 12:04
8
odpowiedz
Amiga4ever
99
Konsul

2mln zeby stworzyc nowy system??? WTF?? To jakis absurd...

09.12.2013 14:20
iwo607
9
odpowiedz
iwo607
76
Pretorianin

Innym 2mln starczy na stworzenie całej gry...

09.12.2013 14:28
10
odpowiedz
Mattjas
58
Pretorianin

Ok gra już gotowa. Teraz potrzebujemy już tylko 10mln $ żeby ją wydać.

09.12.2013 14:32
WildCamel
11
odpowiedz
WildCamel
103
gry-online.pl

GRYOnline.plRedakcja

Skoro ludzie chcą grę kupować/wspierać, to w czym problem? A kwota, którą zebrali faktycznie jest imponująca. Po pierwszych opiniach na temat Dogfighting Module, którego beta ma się pojawić w tym roku jeszcze, sam poważnie zastanowię się nad wsparciem ich odpowiednim pakietem :)

09.12.2013 14:42
12
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

Powinni przeznaczyć trochę kasy na marketing, bo samą jakością wielkiej publiki nie zbiorą (jeśli będzie w ogóle ta zakładana jakość).

09.12.2013 14:52
Asasyn363
13
odpowiedz
Asasyn363
160
Senator

Szczerze to zaczyna mnie to powili hm... irytować. Niby fajnie, że gra ma takie wsparcie i chwalą się ile to baniek wpływa co miesiąc na konto gry tylko ciekawe ile tych wszystkich "bajerów", które wchodzą z każdą nową bańką będzie w finalnej grze. Jeśli coś pójdzie nie tak, coś nie wypali to jak wtedy będą się tłumaczyć dlaczego nie ma tego co zapowiadali i gdzie poszły pieniądze, które niby miały pójść na zapowiadany "bajer". W najgorszym wypadku wprowadzą ów "bajery" jako płatne DLC... I te newsy typu "dajcie nam jeszcze 2 miliony to dodamy 1 laser więcej albo podłokietnik w fotelu pilota".... Jakoś po pierwszym trailerze bardziej skłaniam się w stronę No Man's Sky. Dupy technologicznie nie urywa ale ma w sobie to "coś" czego po SC jakoś nie widzę.

09.12.2013 16:31
dj_sasek
14
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Piotr44 [7] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13024083&N=1#post0-13024169

Co tydzień o tym trąbią, że kolejny milion otrzymali. Ileż można? Każdy news wygląda tak samo kopiuj/wklej poprzedni + zmiana kwoty. Chore! I jak byś miał rozum zrozumiałbyś, że nie chodzi o kasę a o powtarzanie w kółko newsa.

09.12.2013 16:55
A.l.e.X
15
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Jeśli ten projekt okaże się strasznym rozczarowaniem to będzie to koniec kickstartera. Szczerze powiem że wierze w sukces, ponieważ przy takim budżecie powstają największe już produkcje których średnia ocen przekracza grubo ponad 80/100. Wyobrażacie sobie jaką grę za takie pieniądze zrobili by ludzie z Obsidian, lub nawet od naszego CDPRed ?

09.12.2013 17:46
16
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@wcogram
Ten projekt od samego początku zakładał 24 miliony budżetu jako konieczne MINIMUM. To nigdy nie miała być gra w 100% kickstarterowa, tylko z udziałem inwestorów. Sprawa uległa teraz zmianie, dzięki fanatycznym fanom, wliczając takich którzy wydali ponad 12 tys. $ na statki, a gdy im powiesz, że to śmierdzi Pay2Win to cię zbluzgają :D

@PortalGta
Pudło. Marketing tej gry jest fenomenalny i to dzięki niemu mają już tyle na koncie. Ten projekt robi aktualnie to, co najgorsze produkcje Pay2Win i ludzie zamiast hejcić - kochają. WIN, WIN, WIN.

09.12.2013 17:55
Hayabusa
17
odpowiedz
Hayabusa
231
Tchale

Nie sądzę, żeby to był szwindel albo skończyło się na szwindlu. Spore rozczarowanie po premierze - owszem, to jest jeden z możliwych scenariuszy ale szwindel oznaczałby, że osoby które za tym stoją są spalone.

Tak czy tak - jestem autentycznie ciekaw ile w sumie kasy zbiorą jeszcze przed premierą i jak będzie wyglądał produkt końcowy. Marketingowo są geniuszami, ale podejrzewam, że w RSI ludzie zastanawiają się, jak wyhamować obecny trend - oczekiwania graczy rosną z kosmos i sprostanie im w pewnym momencie może okazać się niemożliwe.

PS Co do tych statków - nie jest przypadkiem tak, że zasadniczo i tak będzie je można normalnie kupić/wygrindować po premierze?

09.12.2013 19:31
18
odpowiedz
zanonimizowany741412
22
Chorąży

Wszystkie statki które sprzedają na stronie będą dostępne w grze za standardową walutę, jedyne co "zyskujesz" to możliwość oglądania tychże statków w hangarze przed premierą, latać nimi w module dogfight który ma wyjść lada moment, i "ubezpieczenie", to jest gdy twój statek robi "bum" to nowy dostajesz za darmo.

Oczywiście ograniczenia czasowe takiego ubezpieczenia mają zostać unormowane, i obejmuje ono jedynie kadłub. Broń, silniki i inne sprzęta można ubezpieczyć za walutę w grze. Ubezpieczenie kadłubu za walutę w grze też jest możliwe/zalecane.

Koniec końców ludzie którzy kupili statek zyskują:
1) wczesny dostęp do swojego rumaka
2) minimalnie mniejsze koszta utrzymania statku

Jeżeli ktoś powie że śmierdzi to Pay2Win to go zbluzgam *wink wink*

09.12.2013 21:20
19
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@Cuntar
- LTI (dożywotnie ubezpieczenie) niedostępne za wirtualną kasę w grze = Pay2Win
- zapłać dolarami za potężny statek zamiast spędzać dziesiątki godzin aby na niego zarobić, będąc w międzyczasie niszczonym przez wydajniejsze statki kasiatych graczy = Pay2Win

Moja definicja P2W jest taka: "przewaga za kasę". Wierzę, że SC będzie bardzo delikatnym P2W, który nie zaburzy frajdy z grania bez $, ale jednak nadal określam to jako P2W.

09.12.2013 21:29
20
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

@A.l.e.X
Budżet budżetem, ale nawet 500 milionów nie pozwala na MAGIĘ, a tylko magia umożliwiłaby dodanie do CryEngine 3 możliwości generowania przestrzeni kosmicznej lub chociaż pojedynczej planety nie tracąc przy tym nic z dotychczasowych funkcjonalności i wydajności.
Cały problem tego projektu leży tam, gdzie 99,99% graczy się nie spodziewa - w tym super wypasionym silniku, który zupełnie nie nadaje się do space simów. Do tego każda wzmianka o rozbudowywaniu aspektu FPS jeszcze bardziej mnie utwierdza w tym, jak duży problem z tym mają.

Nie zmienia to faktu, że gra będzie miała mnóstwo innych wypasów. Mass Effect też nie miał ani kosmosu ani planet, ale iluzja wystarczała i grało się świetnie :) Co prawda ME nigdy nie próbowało udawać najwspanialszego space sima, ale to tylko kwestia nazewnictwa.

09.12.2013 22:16
bone_man
21
odpowiedz
bone_man
200
Omikron Persei 8

Współczuję tym, którzy mocno czekają na ten tytuł. Coś czuję, że się mocno zawiodą.

09.12.2013 22:53
22
odpowiedz
ww1990ww
95
Konsul

Ja za to mam taki mały tyciuteńki apel. Nie piszczcie jak ta gra zbierze kolejny milion tylko co powiedzmy 5 lub 10 milionów ze spisem co osiągnięto. Bowiem śmiechem żartem ta gra ma chyba więcej newsów niż taki Wieśek 3 czy AC 4.

10.12.2013 07:58
23
odpowiedz
mikecortez
91
Senator

Czekam, az balonik peknie.

10.12.2013 13:35
😁
24
odpowiedz
zanonimizowany916771
7
Senator

Niewiarygodne jak "rasa panów" chodzi na postronku i wpłaca kolejne miliony w ciemno.

10.12.2013 13:51
25
odpowiedz
zanonimizowany861943
46
Generał

A czym się to różni od jakie-kogokolwiek pre-ordera? Domyślam się, że w tym momencie i przy takich funduszach, pewna część (pewnie stosunkowo spora) nie idzie już w rozwój gry a jest po prostu traktowana jako zyski ze sprzedaży. Kolejne cele traktowałbym bardziej jako zabieg marketingowy (i szczerze, wole coś takiego niż "kup pre-ordera i dostań super-duper DLC niedostępne nigdzie indziej") a nie faktyczną potrzebną kwotą do implementacji dodatkowych rzeczy.

Wiadomość Star Citizen - na konto twórców wpłynęły ponad 34 mln dolarów