Xbox One – narzędzia deweloperskie ukryte w każdym egzemplarzu konsoli
W zabawę w modowanie nie do końca wierzę, bo do tego potrzebny by był raczej inny "input device", może i kontroler jest lepszy w niektórych grach, ale jak masz wykonać precyzyjną robotę to wolisz pracować z klawiaturą i myszką. Ponadto system Xboxa to system zamknięty, a mody to byłyby programy bez certyfikacji, takie, które w skrajnym przypadku mogłyby doprowadzić do uszkodzenia konsoli (tak jak np. na PC mamy mod do GTA4 ICE, który może doprowadzić do przepalenia karty graficznej.
mod do GTA4 ICE, który może doprowadzić do przepalenia karty graficznej
Jak ktoś nie dba o sprzęt, to i start windowsa mu przepali kartę graficzną.
Tworzenie gier na padzie:D A grafiki, skrypty, algorytmy itd będziesz kupował sobie w Sklepiku za hajs, całkiem realny:D
Fajnie szybciej konsole złamią i bedzie mozna grac w kopie zapasową :)) ^^
A po co kopia zapasowa? Płyty się nie rysują, mam nadzieję, że konsole nie zostaną złamane, żeby złodzieje mieli używanie.
A pomyślał ktoś z was, że tu może nie chodzić o mody i tworzenie gier na konsoli?
Jak ktoś ma konto deva i przypisaną konsolę to chyba łatwiej odpalać nieautoryzowane kopie np. gier które właśnie robimy i chcemy przetestować lub gier pokazowych które premiery nie miały itp.
-> bishfcrew - to jest sprawa oczywista, dlatego o tym nikt nie wspominał.
Też mam nadzieję, że tego nie złamią.
exkazer [4]
Ależ jak to? Przecież "na konsolach nie ma piractwa". (sławny cytat pewnego użytkownika tego portalu)
@dj_sasek
Zapewne temu użytkownikowi chodziło o porównanie do PC. Nie ma co się czepiać słówek.
Na bank złamią te konsole i na pewno XONE poleci jako pierwszy. Panowie z microsoftu są mistrzami w robieniu zabezpieczeń antypirackich, pokazali to nie jednokrotnie xD Microsoft nie uczy się na swoich błędach niestety i znając życie trzeba będzie tylko sflashować napęd tak jak to miało miejsce w x360 haha.... Ciekawe tylko ile to zajmie?