Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin 3 – system walki będzie prostszy. Kolejne informacje związane tytułem

28.11.2013 20:46
Asasyn363
😐
1
Asasyn363
160
Senator

Tja... jeszcze bardziej uprościć grę, słabo CDP słabo... Jeszcze niech zdrowie samo się odnawia, a efekty spożytych mikstur po odblokowaniu specjalnego perka niech nigdy się nie kończą. Lepiej niech wrócą do pomysłu z "jedynki" kiedy to trzeba było przełączać się pomiędzy stylami w zależności od przeciwnika.

28.11.2013 20:50
2
odpowiedz
zanonimizowany793837
39
Generał

Pomysł nie był zły z jedynki. Imo lepszy niż ten badziewny z dwójki. O stylach w drugiej części można było zapomnieć a przecież ciągle się mówiło o legendarnych wręcz umiejętnościach Wiedźminów, jeśli chodzi o szermierkę. W drugiej części tego nie zauważyłem. Bezmyślne bashowanie prawego przycisku to była dla nich rewolucja. A i jeszcze paplanie się w błocie jak świnka z tymi przewrotkami heh :) Wiedźmin upada w dól a wszystko przez głupie pomysły. Zamiast przypomnieć sobie stare nawyki i ewentualnie poprawić system walki z jedynki to wymyślają cuda na kiju i to się nie sprzedaję. Na pewno mnie odrzuca ten system walki i to może przesądzić jeśli chodzi o kupno tej gry.

28.11.2013 20:54
3
odpowiedz
wladsenty
32
Konsul

Ale o czym wy pieprzycie? Mowa o lepiej zbalansowanym poziomie trudności, a ci płaczą, że w jedynce było słit i w ogóle... no i że nie kupią gry. Brawo.

Wiesiek to obowiązkowy preorder kolekcjonerki.

28.11.2013 21:04
4
odpowiedz
zanonimizowany793837
39
Generał

Mówimy tutaj o "nowości" a nie cofaniu się do tyłu. Tutaj tego brak i na pewno nie kupimy czegoś, co jest gorszę od poprzedniej odsłony. Weź się zastanów. Nienawidzę fanatyków gier, którzy kupują wszystko co leci, bo to jest ich ukochana gra. Ja mam to gdzieś, czy Wiedźmin jest polski czy niemiecki. Jeśli mi się nie podoba i nie spełnia moich oczekiwań to tego nie kupuję. Nie kupuję bezmyślnie wszystkiego i za każdą cenę, bo to jest Wiedźmin. Ojej i co z tego ?

28.11.2013 21:06
5
odpowiedz
wladsenty
32
Konsul

Hłe, dobrze, że nowy Dragon Age sięga do korzeni, ne?

28.11.2013 21:14
6
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Odnośnie walki Vegost ma akurat rację. Pojedynki w drugiej części niczym się od siebie nie różnią przez co są trochę "nudne" i mało emocjonujące - nie ważne czy się walczy z ludźmi, potworami, jednym czy kilkoma przeciwnikami. Akcje kończące czyli tzw. finishery poprawiają nieco odbiór mechaniki ale mimo wszystko czuje się niedosyt.
Na szczęście było to do przebolenia ponieważ cała reszta stała na wyśmienitym poziomie (no może z wyjątkiem "turystyki krajoznawczej").

28.11.2013 21:15
7
odpowiedz
N0wak
68
Generał

Dobrze, ze kombinuja. System walki nie podobal mi sie ani w jedynce ani w dwojce - ten jednak byl zdecydowanie gorszy.

28.11.2013 21:22
8
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

@Vegost Teraz to dowaliłeś, czytałeś chociaż ten artykuł, bo po wypowiedzi wątpię :) Nie chodzi o uproszczenie gry, a lepszy jej balans, na początku W2 bez eq zaimplementowanego z pierwszej części było dość trudne,a pod koniec banalnie łatwe, teraz ma tego nie być, gra będzie na takim samym poziomie od początku do końca... Więc jeśli poziom komuś nie odpowiada, zmienia go sobie, tak by był odpowiedni od jego umiejętności. Ale ty wiesz swoje, kocham takich ludzi :)

W W2 również były style, lecz wplecione w walkę tak by nie trzeba było ich zmieniać (lpm styl szybki, ppm styl silny), oraz łączyć je w kombosy, których najwyraźniej ktoś nie potrafił robić :) W W3, mają byc zastosowane piruety, i wszelkie usprawnienia walki, więc...

Podsumowując, uwielbiam mało inteligentnych hejterów, którzy czytają GOL-a zamiast przeczytać wywiad (ze zrozumieniem). Aż szkoda gadać (w tym przypadku pisać)...

28.11.2013 21:39
9
odpowiedz
Unseen
116
Konsul

Wlasnie jedynke przechodze. Swietna muzyka. Jednak system walki w tej grze to masakra. Prostacki, ale trudny, nie dajacy satysfakcji z walki i ogolnie zniechecajacy. A przeciez to jden z podstawowych elementow gry crpg. A wystarczylo wykorzystac dobry i sprawdzony system z jakiejs innej gry. Chociazby taki oparty o kombinacje ciosow z gier Blade of Darknes, Age of Conan, czy Dark Souls. Swoja droga nic lepszego chyba dotychczas nie wymyslono. Wiec ogolnie informacja o zmianie systemu walki w W3 moze tylko cieszyc, bo od tego w 1 chyba gorszy byc nie moze.

A wlasnie. W W2 tez walka tez jest rozwiazana w podobny sposob co w W1?

28.11.2013 21:40
mastarops
10
odpowiedz
mastarops
132
Generał

Dla mnie w1 był mega słaby, poddałem się na początku, w2 tez szału nie było ogólnie nuda. Walki jak w dark souls? he bez jaj. W2 to przede wszystkim nudna walka, jeden rodzaj broni, 5 znaków i tyle. Fabuła mnie też nie jarała. Czekam z niecierpliwością na W3, liczę na ciekawy świat przede wszystkim, wciągającą fabułę i ciekawą walkę, błagam walka mieczem to nie tylko machanie mieczem, byłem w bractwie rycerskim wiem jak to jest, są łokcie, pięści, kolana, buty, głowa, barki itd. Ludzie troszkę innowacji, chciałbym walki między batmanem, a dark souls :)

28.11.2013 21:46
11
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

A czytałeś sagę? Tam walka była opisana perfekcyjnie, wiedźmin to nie byle rębajło, a tancerz wywijający piruety na polu walki, tnący witalne punkty samą końcówką miecza (tego w grze zrobić się nie da, przynajmniej z obecną technologią, by wyglądało realistycznie) w W2 tego nie było, nad czym bardzo ubolewam, w W1 system walki był bardzo dobry, choć ograniczała go przestarzała aurora. O gustach odnośnie fabuły, nie będę się wypowiadał, bo to osobista sprawa, jedyne co mogę powiedzieć, to to że gra jest trudna w odbiorze... Również odsyłam do sagi.

Co do rodzai broni, oraz znaków również odsyłam do sagi...

28.11.2013 21:49
lordpilot
👍
12
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

W W2 tez walka tez jest rozwiazana w podobny sposob co w W1?

^^ Na szczeście nie :) Pozostawia sporo do życzenia, ale jest o niebo lepsza od FATALNEGO systemu walki z jedynki. Niestety, pomimo buńczucznych zapowiedzi nie ma też nic wspólnego z systemem walki z Dark Souls, a szkoda. Da się jednak przeżyć, choć jest nieco monotonny.

Ale i tak lepszy niż to co było w części pierwszej - to coś jak porównanie Ferrari do Poloneza ;-). O ile pierwszy Wiedźmin był naprawdę fajny, o tyle walka była naprawdę zrąbana. Widać, że CDP tworzył taki wręcz prostacki system pod casuali (co nie do końca jednak wyszło), żeby mogli ogarnąć ;-). Absolutnie nie potrafię pojąć jak można ten system chwalić, przecież to było prostactwo do kwadratu. Czyste QTE ubrane w ciut inne szatki. Ot wybieram styl walki (jeden z trzech) i "mashuje" LPM jak jakaś małpa w momencie kiedy zapali się ikona miecza. No już bardziej prostacko się nie da - zero poczucia, że mam jakąkolwiek kontrole nad postacią, skoro o powodzeniu w walce decydowała tylko zręczność - ot musisz kliknąć LPM kiedy gra ci każe. Zero taktyki, zero myślenia, jedynie bezmyślne mashowanie LPM. Zgroza.

Nie wiem jak będzie w trójce, ale jeśli nadal będzie lepiej niż w jedynce, to ja nie mam zastrzeżeń. Bardziej się boje o wymagania, bo CDP się spiknął z Nvidią.

28.11.2013 21:53
mastarops
13
odpowiedz
mastarops
132
Generał

Czytałem sagę, bardzo mi się podobała, ale to ma być gra, a w grze liczy się gameplay i tyle. Walka w trailerze W3 była super, uniki, przechwycenia, wyglądała na fajną i przyjemną, mam nadzieję , ze to zapowiedź walki w grze.

28.11.2013 22:43
berial6
14
odpowiedz
berial6
155
Ashen One

@mastarops
To jest RPG. Tu najpierw jest historia (jak na miarę Dwójki, to podziękuję), dopiero potem gameplay. Ale jak gameplay jest zły, to nawet genialna fabuła (nie tutaj) nie pomoże.

28.11.2013 22:46
👍
15
odpowiedz
zanonimizowany705868
39
Pretorianin

@lordpilot
Absolutnie nie potrafię pojąć jak można ten system chwalić, przecież to było prostactwo do kwadratu. Czyste QTE ubrane w ciut inne szatki. Ot wybieram styl walki (jeden z trzech) i "mashuje" LPM jak jakaś małpa w momencie kiedy zapali się ikona miecza

Na jakim poziomie trudności grałeś? Gwarantuje, że dopiero na poziomie Hard system walki nabiera rumieńców i doskonale oddaje książkowy styl Geralta.

Zero taktyki, zero myślenia, jedynie bezmyślne mashowanie LPM. Zgroza.

Chyba graliśmy w dwie różne gry. Może pomyliło Ci się z Wiedźminem 2 albo God of War?

28.11.2013 23:08
wysiak
😊
16
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

kubi_tsw --> A moze tobie sie pomylilo, i piszesz o jakiejs innej grze, bo ja pamietam to dokladnie tak samo, jak lordpilot? 'System walki' rodem z Guitar Hero...

28.11.2013 23:20
17
odpowiedz
zanonimizowany705868
39
Pretorianin

@wysiak

Mi się nie pomyliło kolego, a z tym Guitar Hero to pojechałeś :D. Dziwne, że na całym świecie doceniono ten system walki i chwalono go za szczegółowe oddanie książkowych opisów, a u nas w Polsce gdzie powinno doceniać się takie rzeczy karci się twórców za nudne rozwiązania. Też istotnym jest czego oczekuje odbiorca. Jeżeli podoba Ci się walka w Dark Souls, Wiedźminie 2, Skyrim to wiadomym jest, że Wiedźmin 1 w twe gusta nie trafi, bo prezentuje po prostu inny styl.

28.11.2013 23:29
Koktajl Mrozacy Mozg
18
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Mi sie podobal mod przez jednego z tworcow gry ktory poprawia model walki

28.11.2013 23:36
Marcines18
19
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Dla mnie walka nie byla jakaś trudna w W2, no ale niektórzy faktycznie narzekali, ale na brak samouczka! a nie za wysoki poziom

28.11.2013 23:36
wysiak
😊
20
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Dziwne, że na całym świecie doceniono ten system walki i chwalono go za szczegółowe oddanie książkowych opisów
Gdzie konkretnie? I co to za argument na zasadzie "miliony much nie moga sie mylic"?

a u nas w Polsce gdzie powinno doceniać się takie rzeczy karci się twórców za nudne rozwiązania
Znaczy w Polsce powinno sie doceniac nudne rozwiazania tylko dlatego, ze sa polskie? Bo to wlasnie tu napisales.

Jeżeli podoba Ci się walka w Dark Souls, Wiedźminie 2, Skyrim to wiadomym jest, że Wiedźmin 1 w twe gusta nie trafi, bo prezentuje po prostu inny styl.
Jesli jednym tchem wymieniasz Dark Souls i Skyrim, twierdzac jakoby system walki byl w nich w jakikolwiek sposob podobny, to chyba rzeczywiscie nie mamy po co w ogole rozmawiac o 'systemach walki', bo nie masz pojecia o czym piszesz.
Kolego.

28.11.2013 23:39
21
odpowiedz
wcogram
153
Generał

I dobrze niech normal będzie łatwiejszy a gdy włączy się poziom trudny i wyżej powinien być bardziej wymagający.

Gorzej jak zrobią, że wszędzie będzie easy mode on dla matołów, hamburgerów i casuali.

Pamiętam te płacze, nawet płacze recenzentów z zagranicznych portali/czasopism, że gra jest za trudna, sterowanie za trudne.

Prawda jest taka, że gra W3 sprzeda się tak samo ze sterowaniem dla idiotów jak i ze sterowaniem dla normalnych graczy. Więc po co upraszczać wszystko do potęgi to wiedzą tylko deweloperzy.

28.11.2013 23:44
22
odpowiedz
zanonimizowany705868
39
Pretorianin

@wysiak
Jesli jednym tchem wymieniasz Dark Souls i Skyrim, twierdzac jakoby system walki byl w nich w jakikolwiek sposob podobny, to chyba rzeczywiscie nie mamy po co w ogole rozmawiac o 'systemach walki', bo nie masz pojecia o czym piszesz.

Nigdzie nie napisałem, że są podobne. Chodziło o inne od Wiedźmina 1. Kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem? ;)

Gdzie konkretnie? I co to za argument na zasadzie "miliony much nie moga sie mylic"?

Tutaj też nie napisałem, że "miliony" tylko, że było wiele osób, którym ten system walki przypadł do gustu. Oj na serio widzę problem ze zrozumieniem tekstu.

Widzę, że rozmawiam z profesorem doktorem habilitowanym i moje zdanie oraz poglądy są nic niewarte przy twoim jakże genialnym rozumowaniu. Nie trafiają argumenty sensowne o gustach więc nie trafią żadne. Idź podyskutuj z kimś ze swojej półki i nie zniżaj się do kogoś na moim poziomie, bo szkoda czasu i twego potencjału. Kolego profesorze ;)

28.11.2013 23:59
23
odpowiedz
Unseen
116
Konsul

/kubi_tsw
Na jakim poziomie trudności grałeś? Gwarantuje, że dopiero na poziomie Hard system walki nabiera rumieńców i doskonale oddaje książkowy styl Geralta.

A system walki zmienia sie zaleznie od poziomu trudnosci? Chyba jednak nie. A finezji w nim tyle co we wbijaniu gwozdzia mlotkiem. Wiesz, przeczytalem cala sage i opowiadania i nie wydaje mi sie by ten tragiczny system walki kojarzyl mi sie z czymkolwiek z ksiazki. Na czym w ogole opierasz takei stwierdzenia? :)))

Zreszta chyba eot, bo wlasnie widze, ze niezlego focha strzeliles.

29.11.2013 00:09
24
odpowiedz
zanonimizowany705868
39
Pretorianin

@ Unseen

A system walki zmienia sie zaleznie od poziomu trudnosci? Chyba jednak nie. A finezji w nim tyle co we wbijaniu gwozdzia mlotkiem. Wiesz, przeczytalem cala sage i opowiadania i nie wydaje mi sie by ten tragiczny system walki kojarzyl mi sie z czymkolwiek z ksiazki. Na czym w ogole opierasz takei stwierdzenia? :)))

Po pierwsze czy grałeś w Wiedźmina 1? Jeżeli tak to czy grałeś na Hard? Jak odpowiedziałeś tak na poprzednie dwa pytania to możemy przejść dalej. Sam system walki ogólnie się nie zmienia, ale niektóre czynniki tak jak np. podświetlenie kursora tak, na Hard go nie ma. Poza tym nie napisałem, że system jest finezyjny napisałem, że przypomina walkę Geralta z książki, a chodzi mi głównie o animacje wymachiwania mieczem, salta, cięcia, piruety itp. Na tym opieram swoje stwierdzenia czyli obserwacja i analiza. Każdy może mieć swoje zdanie prawda?

29.11.2013 00:12
wysiak
😊
25
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Nigdzie nie napisałem, że są podobne. Kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem? ;)
Klopoty z pisaniem ze zrozumieniem, czy z pamietaniem wlasnych wypowiedzi sprzed parunastu minut?
Napisales, ze walka w Wiedzminie 1 prezentuje "inny styl", niz walka w "Dark Souls, Wiedźminie 2, Skyrim", i jak komus sie podoba styl walki w grach z wymienionej grupy, to W1 mu sie nie spodoba, bo tam styl jest inny - jednoznacznie z tego wynika, ze dzielisz te cztery gry na dwie rozdzielne grupy - po jednej stronie W1, po drugiej W2, Skyrim i DS. Nie wiem doprawdy skad wziales smieszne zalozenie, ze jak komus np podobal sie W1, to 'wiadomym jest', ze nie podoba mu sie przykladowo Skyrim albo W2 (bo w takim razie w ta strone tez to dziala), ale az boje sie pytac, bo zaraz wzorem mevico stwierdzisz, ze miales 'calkiem co innego' na mysli, albo wrecz 'nic takiego nie pisales':) Nie zmienia to faktu, ze do jednej grupy - przeciwstawionej W1 - zaliczyles trzy gry, w ktorych walka jest KOMPLETNIE rozna, i miedzy nimi roznice sa na pewno wieksze, niz miedzy np W1 a W2 - ciezko chyba znalezc gry o bardziej rozniacych sie systemach walki, niz DS i Skyrim, chyba,ze wezmiemy pod uwage turowki:)
NO CHYBA, ze tak naprawde miales na mysli to, ze jak komus podoba sie walka w W1, to 'wiadomym jest', ze nie spodoba mu sie zadna inna gra (bo widocznie ma az tak spaczony gust):)

Tutaj też nie napisałem, że "miliony" tylko, że było wiele osób, którym ten system walki przypadł do gustu. Oj na serio widzę problem ze zrozumieniem tekstu.
"Miliony much nie moga sie mylic" to takie powiedzenie, nie wiedziales? Ale dopiero co stwierdziles, ze "na calym swiecie doceniono", teraz sie przynajmniej okazuje, ze 'wielu osobom przypadl do gustu'. Otoz informuje, ze rowniez wielu osobom nie przypadl do gustu. No ale jak rozumiem jesli przypadkiem jest sie Polakiem, ktoremu to cos nie przypadlo do gustu, to nie mozna o tym opowiadac, bo w koncu "u nas" powinno sie "doceniac" - szkoda tylko, ze ciagle nie poznalem powodu, dla ktorego Polak nie powinien twoim zdaniem posiadac innego gustu, niz ty (cytat u nas w Polsce gdzie powinno doceniać się takie rzeczy).

Widzę, że rozmawiam z profesorem doktorem habilitowanym i moje zdanie oraz poglądy są nic nie warte przy twoim jakże genialnym rozumowaniu. Nie trafiają argumenty sensowne o gustach więc nie trafią żadne. Idź podyskutuj z kimś ze swojej półki i nie zniżaj się do kogoś na moim poziomie, bo szkoda czasu i twego potencjału. Kolego profesorze ;)
Nie podales zadnych sensownych argumentow, dales tylko wyraz swoim gustom - tobie sie podoba, innym sie nie podoba, tyle. Wg ciebie 'doskonale oddaje ksiazkowy styl', a wedlug mnie klikanie w rytmie nadaje sie w sam raz do gry muzycznej, ale nie do cRPGa, i absolutnie zadnego klimatu nie oddaje (a dodam, ze ksiazki i opowiadania o Wiedzminie znam, powiedzmy, dobrze). Jesli napiszesz, ze film Wiedzmin z Zebrowskim 'doskonale oddaje klimat literatury', to tez nie bedzie mi wolno z tym polemizowac, bo uznasz, ze sie wywyzszam?

PS.
Poza tym nie napisałem, że system jest finezyjny napisałem, że przypomina walkę Geralta z książki, a chodzi mi głównie o animacje wymachiwania mieczem, salta, cięcia, piruety itp.
Ale zdajesz sobie sprawe, ze nikt tu (poza najwyrazniej toba) nie pisal o animacji postaci, tylko o durnowatym systemie prowadzenia walki - z ktorym same animacje maja niewiele wspolnego ('stylu walki' gracza, a nie prowadzonej postaci)?

29.11.2013 00:15
26
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

Bardziej chodzi tu o animacje, bo Geralt na pewno nie przyciskał lpm... Akurat system z W1 był chwalony na świecie, w mało gier graliście (RPG), że nie satysfakcjonuje was system nieoparty na zręczności...

Czyli powiedzmy system z Dragon Age, też był słaby, bo opierał się na aktywnej pauzie, zaznaczaniu wroga i wybieraniu skilli? Lub taki Final Fantasy (szczególnie cz. 7)... Tak może napisać tylko stosunkowo młoda osoba...

To jest taka mentalność "polaczka" (aż smutno że tak piszę, ale niestety to prawda), czyli narzekanie na wszystko, niezależnie czy dobre czy nie, bo WAM się nie podoba, więc jest złe i już... Ja jeśli jakiś aspekt gry mi się nie podoba (choć jest dobry), nie psioczę na niego, wręcz przeciwnie, doszukuję się wszelkich plusów...

Chodziło mu czysto o to że tamte gry są dużo bardziej zręcznościowe, więc problemy z czytaniem ze zrozumieniem, to najprawdopodobniejszy powód :)

29.11.2013 00:19
wysiak
27
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Shasiu --> System walki w W1 - w przeciwienstwie do gier z aktywna pauza, czy nawet Skyrima - w olbrzymiej mierze byl wlasnie oparty na zrecznosci. W takiej samej mierze, jak gra w gry muzyczne. I nie mowie, ze to zle, bo na zrecznosci oparty jest tez np system walki w Dark Soulsach - tylko w W1 bylo to po prostu nawet nie tyle zle zrobione, co od podstaw sie wymyslone.

29.11.2013 00:26
28
odpowiedz
zanonimizowany705868
39
Pretorianin

@wysiak
Klopoty z pisaniem ze zrozumieniem, czy z pamietaniem wlasnych wypowiedzi sprzed parunastu minut?
"Miliony much nie moga sie mylic" to takie powiedzenie, nie wiedziales? Ale dopiero co stwierdziles, ze "na calym swiecie doceniono", teraz sie przynajmniej okazuje, ze 'wielu osobom przypadl do gustu'.

Masz racje. Nie wiem co piszę i co gorsza nie wiem co myślę.

@Shasiu

Bardziej chodzi tu o animacje, bo Geralt na pewno nie przyciskał lpm... Akurat system z W1 był chwalony na świecie, w mało gier graliście (RPG), że nie satysfakcjonuje was system nieoparty na zręczności..

Jednak ktoś mnie zrozumiał :). To znaczy, że nie jest ze mną tak źle jak pisał pan mądrala - Wysiak. Huraaa

29.11.2013 00:29
29
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

Był zręcznościowy, ale w jakim stopniu... To ciągle jeden klawisz, na systemie tym opierał się też W2, ale mało kto to wie :) Otóż w W1 nie trzeba przyciskać w odpowiednim czasie, lecz to spowoduje niewykonanie kolejnych animacji, podobnie w W2, z różnicą odskakiwania za pomocą spacji, oraz możliwości bloku, więc nie wiem w czym rzecz...

29.11.2013 00:31
dj_sasek
30
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Mam nadzieję, że przez prostszy mówią: Mniej turlania się. Bo w W2 na wyższych poziomach to można było turlać się do usranej śmierci.

29.11.2013 09:16
31
odpowiedz
bidbid
51
Centurion

System walki w dwójce był totalnie do dupy,postać jakby pływała,kolizja z obiektami to jakieś nieporozumienie i do tego te śmieszne sekwencje combosów.

29.11.2013 09:32
32
odpowiedz
StilleR666
80
Pretorianin

Rzadko się spotykałem z hejtem systemu walki. Uważałem ,że ludzie narzekają bo trudno się gra i nie mogą wyprowadzać ciosów jak w innych AAA grach bo tam '' fajnie i prosto było ''. I dalej tak uważam :P . Co prawda wymaga on szlifu ale jest dynamiczny ,wymaga skupienia się i zastanowienia a nie mordowania cycka na klawiaturze. I o co chodzi z tą fabułą? To jest Wiedźmin , a nie Dragon gdzie w kółko wcielasz się w zbawce świata. Widocznie już przyzwyczajono do takiego stanu rzeczy. Galaktyczny bohater vs zagłada.

29.11.2013 09:57
AIDIDPl
33
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

Mają jeszcze dużo czasu na poprawienie, dopracowanie i dodanie nowych rzeczy do gry. Osobiście gorąco liczę na to że gra wyjdzie w drugiej połowie 2014.

29.11.2013 10:50
34
odpowiedz
realsolo
213
Generał

Widac, ze niektorzy nie zrozumieli w ogole tresci newsa. W Dark Souls system walki jest PROSTY, co nie znaczy ze LATWY. W W3 chca uproscic mechanike, bo byla troche kombinowana i abys nie musial zrobic 50 machniec, klikniec, wcisniec aby postac zrobila uderzenie mieczem. System walki z Demon Souls / Dark Souls jest jednym z prostszych a zarazem najlepszych jaki pokazal sie w TTP cRPG.

29.11.2013 10:58
35
odpowiedz
Murabura
161
Generał

hmm jakos nie pamietam zeby walka w premierowym Wiedzminie 2 byla trudna :| jedyne miejsce jakie zapamietalem bylo w pierwszym akcie gdzie pojawialy sie duchy i wowczas troche sie natrudzilem ale to wszystko. grajac drugi raz na najwyzszym poziomie trudnosci i znajac juz wiekszosc gry nie mialem specjalnych problemow.
po prostu niektorzy chca zeby walka byla niewymagajaca tak jak w innych grach gdzie nie trzeba specjalnie myslec co i kiedy sie robi zeby wyjsc calo z potyczek. jak dla mnie wielka szkoda ze poszli razem z nurtem bo rowniez jako fan Soulsow lubie wyzwanie a nie gladkie przechodzenie z palcem w bucie. wiekszosc gier musze przez to przechodzic od razu na hardzie bo po prostu poziom trudnosci w ostatnich latach jest coraz nizszy aby nie frustrowac hamburgerow. dzisiejszy normal to dawny easy albo i jeszcze nizej zaleznie od tego do czego porownywac.

29.11.2013 14:14
36
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

Najlepsze jest to że wywiad odnosi się tylko do poziomu normalnego, oraz do płynnego, nienachalnego wejścia w grę. A tyle hejtu powoduje bo GOL napisał że to system walki będzie prostszy, a nie poziom trudności... System walki nie będzie prostszy, a zmieniony i udoskonalony, przewroty zostaną zastąpione piruetami, każdy cios będzie się dużo lepiej czuło, itp.

Popieram StilleR666 w stu procentach, to nie system walki jest słaby, to gracze gdy mają z nim problem, strasznie go hejtują...

29.11.2013 20:25
37
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Shasiu od kiedy to krytyka jest tym samym co "hejt"?

29.11.2013 21:58
38
odpowiedz
zanonimizowany935386
37
Generał

A czytałeś komentarz StilleR666 do którego się odniosłem? Nie było w nim nic o konstruktywnej krytyce...

29.11.2013 22:39
39
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

Akurat system z W1 był chwalony na świecie, w mało gier graliście (RPG), że nie satysfakcjonuje was system nieoparty na zręczności...

WUT? Przecież walka w W1 to był zręcznościowy clickfest na całego...

29.11.2013 22:51
AIDIDPl
40
odpowiedz
AIDIDPl
172
PC-towiec

Mi walka w Wiedźminie 1 bardzo się podobała, była widowiskowa, zwłaszcza styl szybki i grupowy...

07.12.2013 22:45
41
odpowiedz
19Darecki89
27
Pretorianin

A ja jestem przeciw upraszczaniu walki w Wieśku bo co ma nas zachęcać do gry jak nie to, że wymaga od nas trochę więcej umiejętności własnych. A nie wciskanie bezmyślnie dwóch przycisków.

31.12.2013 01:03
😁
42
odpowiedz
zanonimizowany881864
21
Generał

Ja też jestem przeciw uproszczeniu :) Nic dodać nic ująć :)

Wiadomość Wiedźmin 3 – system walki będzie prostszy. Kolejne informacje związane tytułem