Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Grand Theft Auto Online – Rockstar próbuje rozwiązać problem zaginionych postaci

08.10.2013 21:48
szyszka_PC
😜
1
szyszka_PC
101
Generał

A gdzie hejt o wydaniu niegotowego produktu? :P

08.10.2013 21:49
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany942483
1
Konsul

Dlatego m.in warto poczekać na wersję Pecetową gdzie wszystko będzie o klasę lepsze i dopięte na ostatni guzik.

08.10.2013 22:09
👍
3
odpowiedz
PortalGta
53
Generał

Moje 30 tysi może jeszcze wrócić :D

@szyszka_PC -
hejt, hejt, hejt - proszę ;)

08.10.2013 22:19
dj_sasek
4
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Właśnie dlatego zawsze warto się wstrzymać z zakupem gry przed premierą lub jakiś czas po. Zawsze jakieś "kwiatki" wyjdą, widać R*, który zawsze był uznawany za dobrze dopracowane gry też nie podołał. Doprawdy nie wiem, co ci beta testerzy robili, skoro wypuścili tak niedopracowany produkt w postaci GTA Online. Ma się wrażenie, że teraz trwają beta testy. A wersja grywalna będzie dostępna gdzieś za miesiąc lub dwa. Oby tylko wersja PC była pozbawiona tych bolączek.

08.10.2013 22:54
5
odpowiedz
Saves35
46
Konsul

Nie widzę powodu żeby wstrzymywać się z zakupem mając niszczącego wszystko singla a Rockstar uprzedzał od samego początku że nie będzie kolorowo i ma nadzieje że to my gracze pomożemy by online stał się idealny

09.10.2013 00:49
Koktajl Mrozacy Mozg
6
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Przeciez to nie BF czy COD ze gra jest tylko pod multi, sa problemy to gramy w SP ktory starcza na dlugo

09.10.2013 09:55
7
odpowiedz
wcogram
153
Generał

Zastanawia mnie czy takie firmy jak RockStar/T2 czy Blizzard nie maja kasy na przeprowadzenie testow syntetycznych ruchu na serwerach? Gre zrobili na dwie platformy, konsole i nie dało się tego przetestowć. Na konsolach nie da się wydawać patchy co drugi dzień za względu na opłaty. dojdzie do tego, że spadnie słupek sprzedaży i gra nie doczeka się wszystkich poprawek bo koszty patchy przekrpczą. zyski ze sprzedanych kopii. Ewentualnie patche i poprawki będą częścią przyszłych dodatków i DLC.

09.10.2013 10:19
PitbullHans
8
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

Sami są sobie winni. Save od Online powinien zapisywać się na dysku konsoli, a nie w jakiejś chmurze Rockstara. Istny debilizm. To było oczywiste, że serwery nie wytrzymają takiej ilości ludzi.

09.10.2013 17:14
😊
9
odpowiedz
maciek.ittech
40
Pretorianin

1.Tak to jest, jak wciska się głupoty, że granie w chmurze to przyszłość, możliwe że jest to przyszłość, ale baaardzo daleka i napewno nie będzie miała tylu zwolenników co np. Hmm Co lepsze gra pudełkowa, czy cyfrowa, gdyż zawsze będzie ogromne grono graczy cierpiących na słabe łącza.

2.Gry od Rockstar'a są genialne, ale przez długi czas nie nauczyli się robic multi, może ten bląd naprawią jeszcze, przecież GTA V będzie cały czas wspierane przez twórców, kto wie...

3.Ale.... w tej chwili multi jest może nie tyle co porażką, bo bez przesady, ale jest to średnia gra do multi, to fakt nie zaprzeczalny.

4.Kocham GTA V :)

Wiadomość Grand Theft Auto Online – Rockstar próbuje rozwiązać problem zaginionych postaci