Kontroler Steam okiem twórców gier
Jestem zainteresowany tym kontrolerem, zapowiada się ciekawie, ale trochę przeraża mnie brak gałek analogowych, "symulowane" gałki nigdy nie sprawdzały się zbyt dobrze (np. w grach na telefony). Mam nadzieję że dostanę się do bety i będę mógł przetestować kontroler jak i SteamOS na własną rękę.
"Mam nadzieję że dostanę się do bety (...)"
No to na zapas szykuj pieniedze na oplacenie cla w przypadku gdybys wygral :) Maszynke dostaniesz za darmo, ale reszte oplat bedziesz musial pokryc z wlasnej kieszeni.
Kontroler według Tabara jest bardzo „elastyczny”. Jedną z jego ciekawszych funkcji jest możliwość konfigurowania poszczególnych stref na panelach dotykowych. Przykładowo można przypisać kombinację klawiszy Shift + W na jego samą górę, co spowoduje bieg postaci w pierwszoosobowej strzelance.
Bo na analogu nie da sie tego przypisac do maksymalnego wychylenia galki?
"No to na zapas szykuj pieniedze na oplacenie cla w przypadku gdybys wygral :) Maszynke dostaniesz za darmo, ale reszte oplat bedziesz musial pokryc z wlasnej kieszeni."
Tak, wiem. Czytałem regulamin ;)
Contributor [2]
Niby jak wyliczą cło, komputer jest za darmo, cło od ceny, także ileś % od 0 to nadal 0, na terenie UE po za tym nie obowiązuje cło na komputery, a valve może też z terenu UE to wysłać, także raczej nikt nic nie zapłaci.
Po prostu wyjęli mi to z głowy Dlaczego w normalnym kontrolerze palce umieszczone z tyłu właściwie nic nie robią? Dlaczego nie ma tam łopatek?
Od lat zadaję sobie to samo pytanie, widać valve podeszło do tematu bardzo poważnie, w sumie to nie dziwi, innej drogi nie ma, a nie robienie wciąż tego samego pod lat.
2 wypowiedzi i to są te wielkie opinie? Jakby ich było 20 to ja rozumiem. A tu 2 opinie po 2 zdania:D
Kaszanka9
Łopatek z tyłu nie ma ponieważ jakoś musisz trzymać pada stabilnie. przynajmniej 2 palce muszą go obejmować bez ruchu żeby reszta mogła trafiać w odpowiednie przyciski.
Jak sobie wyobrażasz używanie tych łopatek?
Nie mam pojęcia jak ten pad będzie działał. To co mnie martwi to tarcie. Smyranie po tej membranie może nie być uciążliwe. A co jeżeli palce się spocą? A spocą się bo nie ma innej opcji:) Już nie mówiąc o syfie który zalegnie na tych membranach:)
Wypowiedział się sam twórca Super Meat Boy i to w samych superlatywach gdy grał w swoją grę (która wymaga przecież ogromnej precyzji pada). Inne przykłady tu: http://www.gamasutra.com/view/news/201195/Select_game_developers_used_the_Steam_Controller_Heres_what_they_said.php
To przypisywanie kombinacji klawiszy do jednego pola to lekka przesada, ponieważ przykładowo nooby ze SFIV nadal będą "produkować" combosy jednym przyciskiem. Świetnie -_-' Także problem makr nigdy nie zginie...
Od kiedy makra są problemem? Boli Cię, że są większe możliwości niż kiedyś? Makra bardzo pomagają np. w MMORPGach lub strategiach. Nawet bez makr masz programy do Windowsa, w których możesz robić całkiem niezłe skrypty co do milisekundy.
Dla mnie, posiadacza wszystkich PSek do tej pory brak fizycznych analogów może być problemem. Obym się mylił!
jaalboja [6] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12916249&N=1#post0-12916504
Jak sobie wyobrażasz używanie tych łopatek?
normalnie...
Jaka jest roznica miedzy kontrolerami trzeciej i siodmej generacji konsol?
spoiler start
Jakies 30 lat
spoiler stop