Xbox One z podkręconym CPU i wsparciem dla ośmiu padów naraz
Fifa, jakieś inne strzelanki i wyścigi z widokiem z góry, gdy widać całą mapę na ekranie.
Ty mowisz o 8 graczach a popatrzmy ile gier bylo dla 4 graczy, nie mowiac o grach by pograc we 2 osoby... Skonczy sie na 8 padach na zasadzie goracego miejsca aka hot seat ;)
Czyli wychodzi na to że PS4 bedzie miał procek o taktowaniu 2,75 GHz a nie 1,6GHz?... coś mi tutaj nie gra? przecież to niemożliwe aby zwiększyli dwukrotnie CPU? a może jednak?
Czegoś tutaj nie rozumiem... XOne był chyba nastawiony na rozgrywkę online z znajomymi, czyli te wszystkie duperele społecznościowe, a tutaj jeszcze niby 8 padów do wspólnej gry. Gier wykorzystujących to, też chyba nie ma za wiele i jakkolwiek np. w jakieś tam wyścigi da się pograć na podzielonym na cztery części ekranie(TV), tak z ósemką będzie już gorzej.
No ale jest też coś jeszcze, zachęcanie M$ w postaci: "u nas więcej, lepiej i ogólnie awesome!"
Jest jeszcze kwestia podkręcenia - skoro jednak dało się to zrobić, to czemu na początku tego nie zrobili?
Wcale bym się nie zdziwił gdyby dało się jeszcze więcej wycisnąć z tego pudełka, ale żeby był "zapas technologiczny" na kolejne lata, to nie mogą tego zrobić.
FIREBLAST [6]
Nie, to ustalony maks, wątpię, że tyle będzie, ale liczę na chociaż te 2Ghz, dodam że ten papierek to certyfikacja fcc.
Nie rozumiem po co te newsy, skoro ten kloc i tak nie bedzie dostepny w polsce.
PS4 i tak jest tansze i mocniejsze.
Wyobrazam to sobie. Nie kazdy ma 8 padow do jednej konsoli ale niech kazdy przyniesie swojego. Powiedzmy, ze fifa bedzie obslugiwala tyle padow. Jednak nie wyobrazam sobie tego tlumu przed TV.
@kaszanka9
W Polsce nie będzie usługi XB:O live do chwili oficjalnego wydanie konsoli.
A jest ona niezbędna do aktywacji konsoli pierwszy raz oraz do gry w sieci. Oraz wiele gier będzie wymagało chmury czyli DRM'u non stop, która to usługa nie działa bez XB:O live.
Ale zobaczymy jak to będzie.
Mój PC i tak jest lepszy od tych śmiesznych konsol "nowej" generacji.
@wcogram @kaszanka9
Nawet jak by tej blokady nie było to tak jak to ktoś powiedział o M$ że kieruje tą konsole w strone Casuali, a mnie sie tak wydaje że oni wolą to kupować z najblizszego sklepu niż paprać sie ze ściąganiem jej tu z USA czy UK, po prostu nie rozumiem ludzi którzy bronią firmy która ich olewa :/
@CoZeMnieZaKonsolowiec
Możesz mieć nawet wielbłąda w pokoju i tak ludzi to będzie g#wno obchodzić ;) bez urazy ale za takiego PC lepszego od PS4 czy Xa kupiłbym ze 3-4 konsole
Strach się bać, Microsoft podkręca rakiete.
Podkręcenia takie, że każdy przeciętny PC-towiec robił większe... Doprawdy nie wiem czym tu się chwalić.
"PS4 i tak jest tansze i mocniejsze."
Czy będzie to się okaże, bo posiadacze PS3 nadal wierza we wszechpotęznego Cella w PS3, który ma nieograniczona moc, która mocna generuje niestety trochę słąbsza grafike niż x360.
tak "niesamowite" OC ze watpie aby przelozylo sie na zauwazalne zwiekszenie wydajnosci :D darowaliby sobie...
Czy będzie to się okaże, bo posiadacze PS3 nadal wierza we wszechpotęznego Cella w PS3, który ma nieograniczona moc, która mocna generuje niestety trochę słąbsza grafike niż x360
PS 3 był potężniejszym sprzętem niż Xbox 360 jednak jego skomplikowana architektura była problematyczna w użytkowaniu. Dlatego tytuły ekskluzywne na PS górowały nad tymi z X'a ale już multiplatformy miały tendencję odwrotną.
Obecnie architektury obu konsol są relatywnie nieskomplikowane i bardzo podobne poza tym że...ta w PS 4 jest najzwyczajniej w świecie mocniejsza. Kiepsko widzę przyszłość nowego Xbox'a. Microsoft będzie musiał się mocno ratować tytułami ekskluzywnymi.
KeicaM - w PS4 nie ma cella. Xbox One i PS4 beda miec bardzo podobne CPU wiec w tym przypadku bardzo latwo jest porownac moc obu konsol.
A co do cella - rzeczywiscie mocarny procek tylko nie nadajacy sie (ze wzgledu na architekture) do konsol. To z kilku PS3 budowno stacje robocze o oszalamiajacej mocy obliczeniowej, a nie z kilku X360.
Łohoho, wydajności to nie doda za dużo +1 fps może do 3 fps ? Pffff. Ale chyba wszystko składa się w spójną całość : Microsoft swoje gry pokazał na komputerach HP z Win 7 i GTX 680 dlatego, że gry na Xbox One jeszcze wtedy przed podkręceniem zbyt mocno sie przycinały..... Tylko to można wywnioskować
Oho już opinie ''znafców''. Z grami multiplatformowymi będzie podobnie na obu konsolach, więc to, że ps4 jest odrobinę mocniejsze jest bez znaczenia. Ten boost XO też nic nie zmienia. Możecie sobie popatrzeć na przykładzie obecnej generacji.
Łohoho, wydajności to nie doda za dużo +1 fps może do 3 fps ? Pffff. Ale chyba wszystko składa się w spójną całość : Microsoft swoje gry pokazał na komputerach HP z Win 7 i GTX 680 dlatego, że gry na Xbox One jeszcze wtedy przed podkręceniem zbyt mocno sie przycinały..... Tylko to można wywnioskować
Tego to nawet nie będę komentował. Tylko szkoda, że na konsolach fpsy są zablokowane w większości gier do ustalonej liczby, najczęściej 30.
Nawet nie próbowałem nigdy podłączyć 3 padów do konsoli, a tu 8 o.O.
W takich grach, jak fifa, to dobre rozwiązanie, ale ciężko sobie wyobrazić np. CODa lub Halo na ekranie podzielonym na 8 części.
Co wam po podkręconym CPU, skoro innowacyjny system MS zapobiegający przegrzaniu będzie co chwilę potem obniżał CPU do 200 Mhz hahha albo wyłączał skrzynkę na 25 minut hahaha.
Link do tego już był tu kiedyś.
Hihi będzie Rockband na 8 osób. ;)))
3x wokal, 2x gitara, perkusja, klawisze, a jeszcze jedno miejsce jest.
i co z tego skoro ma 50% mniej jednostek cieniujacych niz PS4, zastanawia mnie dlaczego o tym ciezko przeczytac w newsach, ja to bedzie kluczowe przy renderowaniu tych samych gier (bo architektura ps4 i xone jest prawie taka sama).