Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Prey 2 - wyciekły screeny z gry

03.08.2013 14:10
Koktajl Mrozacy Mozg
1
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Ale co im sie nie podobalo? Ze gra byla za trudna? Zle dopasowanie kolorow? Bugi? Bo gra prezentuje sie fantastycznie i oby udala sie ja dokonczyc w takim stanie jaki przedstawial kiedys filmik z urywkami gameplayu jak pamietam sprzed 2 lat

03.08.2013 14:17
Ogame_fan
2
odpowiedz
Ogame_fan
127
SpiderBoy

Bleh jakie to brzydkie.

03.08.2013 14:21
3
odpowiedz
zanonimizowany850052
14
Generał

id tech 4 w końcu..

03.08.2013 14:50
kaszanka9
4
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Koktajl Mrozacy Mozg [1] https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12828372&N=1#post0-12828372

No nie podobała im się jakość produkcyjna, to może być wszystko, aczkolwiek najmniej raczej o grafikę się martwili, zapewne świat mało żywy, fabuła za słaba albo gameplay mało wciągający czy też nużący, może i też bugi czy niedopracowane elementy, co w sumie dawało kiepski rezultat i takie coś trzeba poprawić.

A jak wiemy nie ma takiego czegoś jak "wyciek", zawsze za takim czymś stoi ktoś związany z produkcją, więc według mnie to nie przypadek, że akurat teraz te screeny "wyciekły", chcą zobaczyć jak gracze zareagują.

03.08.2013 15:00
Kałasz
5
odpowiedz
Kałasz
133
Pretorianin

Podoba mi się styl gry. Uniwersum przypomina mi taki mroczny Scrapland, w którym wcielamy się w Bounty Hunter'a. Mam nadzieję, że projekt nie zostanie wstrzymany i ostatecznie wyjdzie. Byleby tylko dopracowany.

03.08.2013 16:28
6
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

kaszanka9
"No nie podobała im się jakość produkcyjna, to może być wszystko, aczkolwiek najmniej raczej o grafikę się martwili, zapewne świat mało żywy, fabuła za słaba albo gameplay mało wciągający czy też nużący, może i też bugi czy niedopracowane elementy, co w sumie dawało kiepski rezultat i takie coś trzeba poprawić."
Właśnie zdefiniowałeś gry Bethesdy, więc również nie wiem co im nie pasowało. Może gra była zbyt ambitna?

03.08.2013 16:59
Dym14
7
odpowiedz
Dym14
109
Senator

"No nie podobała im się jakość produkcyjna, to może być wszystko, aczkolwiek najmniej raczej o grafikę się martwili, zapewne świat mało żywy, fabuła za słaba albo gameplay mało wciągający czy też nużący, może i też bugi czy niedopracowane elementy, co w sumie dawało kiepski rezultat i takie coś trzeba poprawić."
Właśnie zdefiniowałeś gry Bethesdy, więc również nie wiem co im nie pasowało. Może gra była zbyt ambitna?

+1 chociaż jest parę wyjątków np. Skyrim ma całkiem nieźle "żyjący" świat. Reszta leży oczywiście. Ostatnio sobie grałem znowu i umierałem przy tych idiotycznych animacjach przy próbie walki ze smokiem na Gardle Świata. Machają toporami 10 metrów od smoka, raz trafiają(nie mając prawa żeby trafić) a raz nie - masakra.

03.08.2013 17:24
8
odpowiedz
MChef
40
Konsul

Bethesda martwiąca się bugami? Co?

03.08.2013 18:16
xsas
9
odpowiedz
xsas
184
SG-1

Hm, nie wiem jak inni, ale ja tam nie czuję klimatu Prey'a... zupełnie jakby to inna gra była. Nie powiem, może być to coś ciekawego, ale specjalnie "podszywać się" pod Prey'a?

03.08.2013 19:01
10
odpowiedz
MChef
40
Konsul

Bo to jest zupełnie inna gra.

03.08.2013 22:55
Herr Doktor
11
odpowiedz
Herr Doktor
47
Pretorianin

Do dlaczego nazywa się Prey2?
Aaaa ...juz wiem. Bethesda i jej przyzwyczajenia z wydawaniem np: tytułów idSoft. Quake I i II miały tyle wspólnego że ho, ho :>

03.08.2013 23:00
Irek22
👎
12
odpowiedz
Irek22
154
Legend

Z rewelacyjnego i klimatycznego FPSa "starej szkoły" nawiązującego gameplayem do Doomów i Quakeów chcą zrobić Masseffekto-podobne-coś... Nie, dziękuję. Wolę po raz kolejny zagrać w "jedynkę".

03.08.2013 23:47
13
odpowiedz
Murabura
161
Generał

trailerami, screenami i gameplayami ostatniego Aliena tez sie wszyscy zachwycali a wyszla kaszana. mozliwe ze w tym przypadku bylo podobnie dlatego Bethesda nie chcac wydawac czegos co nie spelnia ich wymogow prace wstrzymala.

04.08.2013 00:36
14
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

Herr Doktor ponieważ historia toczy się w tym samym świecie, poza tym bohater z części pierwszej miał się w niej również pojawić jako postać niezależna.

04.08.2013 00:41
viesiek
15
odpowiedz
viesiek
147
the doge

Gra piękna faktycznie nie jest, ale mi się przede wszystkim nie podoba ten interfejs. Jest po prostu paskudny ><

04.08.2013 09:21
16
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

@Herr Doktor
Jesteś takim debilem że nawet nie wiesz że to nie Bethesda wydawała Quake 1 i 2

04.08.2013 09:57
😉
17
odpowiedz
zanonimizowany850052
14
Generał

O ile na początku nie miałem nic przeciwko zmianie koncepcji gry tak teraz widzę, że jednak lepiej byłoby gdyby zrobili normalną kontynuację jedynki.. Ewentualnie niech sobie to nazwą Prey 201X czyt. restart.

04.08.2013 10:02
deTorquemada
18
odpowiedz
deTorquemada
245
I Worship His Shadow

te screenshoty to raczej ukazują moment jakiegoś "skanowania" postaci. docelowo raczej grafika tak wyladac nie bedzie.

04.08.2013 17:56
19
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Kolejny problem współczesnych produkcji - niemożność stworzenia akcji w realiach pozaziemskich dających poczucie obcości, zero wydziwiania. Tak jakby przebrać ludzi w kostium jakichś humanoidów i udawać, że to obcy.

Tak jak w Outcast to uczynił - lądujemy w dziwnym świecie, na jakieś planecie. Panują dziwne zasady, pojawiają się nieporozumienia...
Na upartego Morrowind (mimo zupelnie innego gatunku) również wybijał się otoczeniem - dziwnym, egzotycznym.

Ba, nawet E.Y.E. Divine Cybermancy (mimo, że dzieje się w świecie z ludźmi) daje większe poczucie przebywania w obcym świecie niż inne współczesne gry z kosmitami.

04.08.2013 23:47
20
odpowiedz
zanonimizowany674990
53
Pretorianin

SpecShadow, urok masy. Kowalskiego nie interesują udziwnienia, ma mieć na czym oko zawiesić, gra musi być maksymalnie przystępna w każdej formie.

02.06.2014 15:37
21
odpowiedz
Nieprzyjaciel
42
Centurion

pfff z taką grafiką w 2016 roku ? powodzenia poza tym ten suchar bardziej mass efekt przypomina

Wiadomość Prey 2 - wyciekły screeny z gry