Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Jak się kupuje u konkurencji ! - przestroga

26.05.2013 18:15
1
Legioner1974
2
Junior

Jak się kupuje u konkurencji ! - przestroga

Pozwoliłem sobie w sklepie u konkurencji dać się ponieść wiośnie (wiosennobranie w muve)

Zakupiłem sobie nowe UFO wraz z dodatkiem. Radośnie starałem się dodać grę do steama i .... Niespodzianka !!! klucz jest już wykorzystany. A dodatku nie mogę nawet próbować zainstalować dopóki nie mam podstawki. Napisałem do działu obsługi z danymi cztery dni temu. Po dniu dostałem lakoniczne : prosimy o numer zamówienia (natychmiast go wysłałem) i... nic się nie stało. Dział obsługi klienta działa do 16 (ku zaskoczeniu niektórych ludzie pracują !!!) a na pytania e-mailowe głucha cisza. I tak weszliśmy w XXI wiek frontem do klienta.

OSTRZEGAM INNYCH ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY !!!

26.05.2013 18:23
2
odpowiedz
Llordus
214
exile

Legioner1974 - muve to przecież nic innego niż ta sama stara cenega, tylko ubrana w nowe "szaty". Co więc Cię dziwi?
Ja tam ich unikam jak ognia, nawet jak dają coś darmo, nie biorę - żeby się nie ubrudzić.

26.05.2013 19:14
kęsik
😉
3
odpowiedz
kęsik
148
Legend

Jest weekend jakbyś nie zauważył...

26.05.2013 19:20
4
odpowiedz
zanonimizowany773549
45
Senator

Kupiłem dziś Borderlands 2 i wszystko śmiga.

26.05.2013 20:40
😁
5
odpowiedz
zanonimizowany668247
168
Legend

Legioner1974 -> Nie mow, ze napisales do supportu w sprawie problemu z zakupiona gra, nie podajac numeru zamowienia. Geniusz.

PS: Chyba nie wyslales do nich samego numeru zamowienia?

0/10

26.05.2013 21:01
Bezi2598
6
odpowiedz
Bezi2598
140
Legend

A dodatku nie mogę nawet próbować zainstalować dopóki nie mam podstawki.

Skandal

26.05.2013 21:05
X@Vier455
7
odpowiedz
X@Vier455
118
Szynszyl

Street Fighter IV kupiony za 6,75 zł -- pobieranie z zawrotną prędkością 50 kb/s - bezcenne.

26.05.2013 21:13
😊
8
odpowiedz
zanonimizowany777435
34
Senator

Muve to najlepszy sklep z digitalami jak obecne na polskim rynku istnieje. Dziękuję, dobranoc.

26.05.2013 21:14
ma_ko
😊
9
odpowiedz
ma_ko
61
 

[8] +1

26.05.2013 21:19
john_himself
10
odpowiedz
john_himself
166
krush, kill n' destroy

Ogólnie uważam że Muve to bardzo profesionalny sklep z bardzo pomocnym supportem.

Co do transferów, owszem ich downloader ssie pałe, dlatego u nich kupuje wyłacznie klucze Steam i ciągne prosto z serwerów Valve z transferem ok. 8 mb/s.

26.05.2013 21:27
11
odpowiedz
zanonimizowany655049
62
Generał

Digitalowego muve.pl jeszcze nie miałem okazji testować, ale kupowałem już 3 pudełkowe gry i mogę szczerze sklep polecić. Cenędza nie cenędza, ale ceny, support sklepu i tempo mają świetne.

26.05.2013 21:39
ambu_
😁
12
odpowiedz
ambu_
96
Smoke Mid Everyday

Drodzy Klienci,

w celu zachowania najwyższej jakości usług podczas promocji Wiosnobranie, tymczasowo wyłączyliśmy możliwość wejścia do muve.pl spoza terytorium Polski.
Ekipa muve.pl
Jeżeli znajdujesz się na terytorium Polski i nie możesz skorzystać z naszej promocji wyślij maila na adres [email protected] wraz ze swoim adresem IP.

Nakupowalem :))))))))

26.05.2013 21:55
Wismerin
13
odpowiedz
Wismerin
92
Generał

Zakupiłem już kilka gier na muve i nigdy nie miałem żadnych problemów. Gdy zamawiałem pierwszą grę byłem nastawiony trochę sceptycznie tak teraz mam do nich pełne zaufanie i nie widzę powodów dla których miałbym wierzyć w twoją małą historyjkę. ;)

26.05.2013 22:03
14
odpowiedz
ElNinho
159
STROH 80

ambu - witaj w klubie :)

26.05.2013 22:19
Viti
👎
15
odpowiedz
Viti
266
Już z Nowej Zelandii

Legioner1974 -> A ostrzegaj sobie. Napisał bym inaczej ale by było to niecenzuralne. Jak już ci ktoś napisał, jest niedziela. Inaczej mówiąc; to że jesteś klientem nie oznacza, że pracownicy mają być dla ciebie jak niewolnicy dla pana. Korona ci z głowy nie spadnie jak zaczekasz do jutra.
Tak więc wyluzuj, bo świat nie kręci się wokół ciebie.

26.05.2013 23:13
16
odpowiedz
Legioner1974
2
Junior

Viti Napisałem w czwartek i w piątek a w sobotę wysłałem maila przypominającego. Ja rozumiem, że jest weekend. Ale skoro muve przyjmuje moje pieniądze w weekend to i support mogłoby mieć. A jeśli nie to chociaż automat z odpowiedzią kiedy i jak będą próbowali rozwiązać mój problem. Tym bardziej, że wina leży w 100% po stronie sklepu.

27.05.2013 09:52
17
odpowiedz
Haszon
125
Senator

Napisałeś w piątek (sam piszesz, że dopiero wtedy wysłałeś im numer zamówienia), zapewne już po godzinach pracy, więc czego oczekujesz? Po prostu musisz być cierpliwy.

27.05.2013 10:06
18
odpowiedz
poltar
176
Senator

W wiosnobraniu kupilem

UFO
Tomb Raider
Sleeping Dogs
Borderlands 2
Darksiders 2 z oboma dodatkami

Wszystko smiga az milo, bez problemow. Ale dzieki za ostrzezenie na przyszlosc bede uwazal ;)

27.05.2013 10:11
Stra Moldas
19
odpowiedz
Stra Moldas
98
Wujek Samo Stra

Kupowałem w Muve wielokrotnie, co prawda nie w wersji cyfrowej, ale nigdy nie miałem żadnych problemów. Bardzo dobry sklep.

27.05.2013 10:11
pecet007
20
odpowiedz
pecet007
178
~

Kupilem trzy dodatki do borderlandsów 2 i lego lotr i śmiga ładnie, polecam dobry sklep z dobrymi cenami.

27.05.2013 10:15
lordpilot
😊
21
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

[1]

Podałeś wadliwy klucz ? (jest to zaznaczone w dziale supportu). Miałem identyczny problem z Tomb Raider z tegorocznego wiosnobrania i o pomocy technicznej nie powiem złego słowa.

Wklepałem key w steam - pojawiło się info, że to duplikat. Wysłałem (był późny wieczór) maila do supportu muve - podałem key i numer zamówienia. Na drugi dzień (około 10, od 10 chyba pracują ?) miałem już na mailu przeprosiny i nowy klucz. Jakąś godzinkę później drugi mail z supportu czy nowy klucz działa.

Działał. Więc wybaczam, bo błędy zdarzają się każdemu. Także Tobie, bo początkowo nie podałeś numeru zamówienia, a to jest przecież podstawa przy każdej reklamacji. Życzę pomyślnego rozwiązania problemu, myślę że będzie dobrze.

27.05.2013 11:57
22
odpowiedz
zanonimizowany907924
4
Pretorianin

Właśnie tam wlazłem i znalazłem jakieś gry po 3,75zł. Na mojego słabego kompa parę fajnych tytułów zakupiłem (w sumie to jeden) i zacząłem pobierać.
Nie no czapki z głów. Max prędkość 107 kilobajtów na sekundę ... Czyli jakąś grę mającą 7 lat będę zasysał ponad 11 godzin..
Abo PS+ i gry zasysają się ok 3/4 mega na sekundę...
Już nie wspomnę o torrentach gdzie prędkość dochodzi mi do ponad 5 mega :D

Śmiech na sali :D

27.05.2013 12:43
😱
23
odpowiedz
Child of Pain
179
Legend

[22]
Beznadziejne serwery ale przynajmniej poczujesz jak mniej szczesliwi korzystaja z internetu, jak mi leci 200 na sekunde obojetnie ze steama, ftpa, torrenta, launchera jakiejklwiek gry to jestem zadowolony, nie ma jak mieszkanie na zadupiu. A ja z muve kupilem Dungeon Siege 3, brat rowniez, dostalismy kod na steama i wszystko smiga.

27.05.2013 13:20
pecet007
24
odpowiedz
pecet007
178
~

no ja nie rozumiem jak można gdziekolwiek kupować gry które nie są steamowe, dlatego kupuje tylko steamówki, a z tymi jak mówiłem na muve także nie ma problemu :)

27.05.2013 13:43
_dZZ_
25
odpowiedz
_dZZ_
9
Centurion

Kumpel zakupił kiedyś klucz do gry wspieranej przez ich program, nie dość, że syf prawie położył mu komputer to jeszcze ostro namieszał w rejestrze. Stanowczo odradzam kupowanie czegokolwiek co nie opiera się na steamie ;)

27.05.2013 13:50
kjx
26
odpowiedz
kjx
135
Mighty Pirate

Bzdura. Mam u nich kupione ponad 30 gier (żadna nie jest podpinalna pod Steama) i nigdy nie miałem żadnych problemów. Ani z grami, ani z downloaderem. Jak się nie myśli podczas korzystania z komputera, to tak się właśnie to kończy.

27.05.2013 14:18
PatriciusG.
27
odpowiedz
PatriciusG.
97
Inaction Figure

To ja wyzywam strasznie na ten ich downloader. Myślę, że nawet stary marynarz mógłby się czegoś nauczyć, gdyby mnie słyszał przy próbie zmagania się z tym gównem.
Zrobiłem wszystko jak było w FAQ, napisałem do nich maila, miało się coś zmienić i nic się nie zmieniło. Gry mi się od nich ściągają max 25kb/s.

Dlatego jak nie dają klucza steam to nie jestem zainteresowany nawet jakby to było za darmo.

27.05.2013 16:36
28
odpowiedz
Legioner1974
2
Junior

Wszystkich broniących Muve powiadamiam że właśnie dostałem od nich kolejnego e-maila proszącego o numer zamówienia. Problem z tym że ... List taki z numerem wysłałem już kilka dni temu. Dziś wysłałem po raz kolejny. Fajna obsługa.

27.05.2013 16:39
_dZZ_
29
odpowiedz
_dZZ_
9
Centurion

Gratuluje logiki, skoro ktoś ma problem z badziewnym programem, to zdecydowanie nie potrafi obsługiwać komputera. Rewelacja.

27.05.2013 17:00
30
odpowiedz
Legioner1974
2
Junior

Tadam ! o 11 przysłali mi nowy klucz (bez choćby zająknięcia się słowem przepraszam) a o 16:05 z automatu wysłali kolejnego e-maila proszącego o numer zamówienia (który mnie wkurzył.) Tak czy siak maja niezły bajzel w tym swoim archeo ale gra się w końcu ściąga przez steama.

Forum: Jak się kupuje u konkurencji ! - przestroga