Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

gameplay.pl Kreacja świata i poziomów w grach komputerowych

15.05.2013 19:00
1
karvimaga
156
Generał

Mnie poruszył poziom w Bioshock Infinite przy samym koncu gry. Chodzi mi o wierze,molo,zachód słońca. Dla mnie mistrzostwo!

15.05.2013 20:35
Xsardass
2
odpowiedz
Xsardass
141
The Next Pirate King!

Od siebie mogę polecić TESIII Morrowind oraz Dark Souls. Bardzo fajnie tam są zrobione lokacje.

15.05.2013 21:06
Azerath
3
odpowiedz
Azerath
156
Senator

Autora może zainteresować ten tekst: http://polygamia[kropka]pl/Polygamia/1,96455,9336959,Wielki_niezrozumiany__You_Are_Empty.html Pamiętam też, że było wiele innych, ale za cholerę nie mogę sobie przypomnieć żadnego. Bardzo miłą lekturą był dla mnie album dołączony do edycji kolekcjonerskiej Gothica 3, gdzie była masa zdjęć i wyjaśniony proces myślowy twórców odnośnie wielu aspektów produkcji, w tym też właśnie przedstawionej krainy i zamieszkujących ją istot. Skąd się wziął pomysł, skąd czerpali inspiracje, prześledzone zmiany w projekcie itp. itd.

Jeśli chodzi o ciekawy pomysł stojący za wykreowanym światem, to z ostatnich miesięcy można wymienić Fez'a. A jeśli już przy grze indie jestem, to mogę iść dalej z Bastionem, a jeszcze dalej może nawet z The Binding of Isaac.

A jeśli chodzi o poziomy w grach, to tych dobrych są dziesiątki, jeśli nie setki. Można by wymieniać bez końca. Wiem o tym dobrze, bo jedną z moich ulubionych czynności w grach jest właśnie eksploracja. Nie mam też ulubionych, bo tych, które mi się podobają, jest za wiele. Zwłaszcza, że łatwo mi dogodzić.

16.05.2013 09:44
4
odpowiedz
zanonimizowany307509
99
Legend

Lokacje z Metro, Half-Life 1-2 też są świetne dla mnie. Są sporo gier, którzy mają świetne zrobione lokacje. :) Po prostu raj dla poszukiwacze przygód i podróżników. :D

16.05.2013 14:31
myrmekochoria
5
odpowiedz
myrmekochoria
45
Konsul

Karvimaga poziomy w nowym Bioshocku są piękne. Te kamienice unoszące się lekko w powietrzu. Piękno

Xsardass Morrowind ma bardzo ciekawy styl i architekturę. Pisałem o tym w miastach i lokacjach, ale warto wspomnieć, że budynki mają w sobie coś z koptyjskich domów i afrykańskiego budownictwa.

Azerath pewnie nie uwierzysz, ale miałem właśnie o tym pisać, ale widzę, że nie ma już potrzeby. Chciałem napisać coś o socjalistycznej architekturze w grach. Miało się tam znaleźć You are Empty i kilka innych gier. Bardzo dobry tekst, dzięki za link. Odwdzięczę się czymś http://pyl1998.wordpress.com/2013/01/09/pyl-i-stara-huta/#comments . Podobnie jak Ty, mógłbym wymieniać i wymieniać.

Metro 2033 jest świetne Sir Xan (czy to z Unreal Tournament?). Wielu ludzi nie doceniło grafiki i brudnej stylistyki tej gry. Cudowne poziomy. Zwłaszcza ostatnie jak z amerykańskiego filmu szpiegowskiego.

gameplay.pl Kreacja świata i poziomów w grach komputerowych