Mam tmobile na karte juz wiele lat, tydzien temu dostaje telefon od Tmobile ze maja dla mnie dobra oferte. Oferta byla naprawde dobra wiec wziolem.
Telefonu od tego czasu nie moge uzywac a nie mialem czasu jescze tego zalatwic czy zadzonic. Dzisiaj wchodze na strone tmobila i pisze ze mam do zaplacenia ponad 1000zl rachunku.
czy ich pogielo? niby za co, przeciez ja od kad wziolem ten ich nowy plan nie moglem wykonac ani 1 telefonu a dostepu do internetu tez nie mam 0_0
spotkal ktos sie kiedys z taka sytuacja? Pewnie jak jutro bede dzwonil to beda mi jakis kit wciskali, ehh i po co bralem ten plan tak jak mialem bylo dobrze
DanuelX
Mam nadzieje ze bede kiedys tak fajny jak ty ze moja Polska gramatyka bedzie na tyle dobra ze bede mogl wchodzic na rozne fora i wytkac bledy wszystkim caly dzien, a tak na serio to przykre jest to troche dla mnie ze nie masz lepszych zajec :(
Wszystko zależy od dwóch rzeczy, mianowicie czy potrafisz udowodnić, że z twojego telefonu nie da rady wykonać żadnego połączenia lub wysyłać smsów oraz co Ci dokładnie powiedzą w T-mobile.
Może to być jakaś pomyłka i tak też na chwilę obecną raczej nikt Ci nie powie w czym jest problem.
Mam kumpla, który miał podobną sytuację z Orange, musiał zapłacić też coś koło 1000 zł. Jak uda mi się z nim pogadać dam Ci znać jak sprawa się rozwiązała.
PS. Swoją drogą w dzisiejszych czasach kiedy to każda przeglądarka oferuje korygowanie błędów chyba każdego stać na to aby swoje posty pisać w miarę normalnie. ;]
Wybacz ale pisanie czegokolwiek na odwal się nie świadczy dobrze o autorze.