Forum - Wątek

Forum: Gra Hard Truck 18 Wheels of Steel

Lista WątkówOdpowiedz V
05.04.2003
23:37
1

tymczasowy143594 [ 1 ] - Junior

Gra Hard Truck 18 Wheels of Steel

Cze wszystko ładnie i pięknie w tej grze :) hmm ale mam pytanie: Czy ktoś wie jak zdobyć licencję na jazdę innym kierowcą w tym samym momencie po innych miastach ?? :)

Gra Hard Truck 18 Wheels of Steel

11.02.2005
00:03
2

CJ [ 8 ] - Pretorianin

Zarąbista gierka na długie dni =p jeszcze ktoś pamięta o starych gierkach :P

08.04.2006
09:24
3

janis [ 6 ] - Legionista

gierka spoko ale zeby bylo wiecej tirow i zeby jezdzily jeszcze jakies inne oprocz mnie

11.04.2006
16:37
4

defenencjał [ 40 ] - police officer

Cieniutka, te przyczepy ciągle wcinają się w glebę

11.04.2006
16:39
5

Industry [ 0 ] - Chorąży

dokitu

29.04.2006
10:16
6

lhmjkojkm [ 75 ] - Moonbeam

obleci

09.07.2006
16:26
7

Przemo_888 [ 85 ] - Legend

Grałęm w to i jak po 4 miechach mi sie znudzila to se zamowilem teraz 18WoS:Across America.

"The game of chess is like a swordfight - You must think first, before you move" | http://www.lastfm.pl/user/Przemo_3x8
20.12.2006
19:09
8

rambo4 [ 1 ] - Junior

nic sie nie da do dupy

20.12.2006
19:11
9

rambo4 [ 1 ] - Junior

na serjo nic fajnego w tej grze nie ma

20.12.2006
19:12
10

KoRniasty [ 26 ] - Centurion

Super gra bo ja ją mam i grałem ją już 50 razy

30.01.2007
11:19
11

SimMa$ter [ 6 ] - Chorąży

Znakomity symulator kierowcy ciężarówek. Grafika stoi na całkiem przyzwoitym poziomie (3D) jak na 2002 rok. Dodatkowo w grze świetnie odwzorowano wygląd wszystkich siedmiu tirów. Na plus zasługują także bardzo dobrze dobrane odgłosy do poszczególnych pojazdów, które można spotakć na drodze. W dodatku gra jest niezwykle grywalna (teoretycznie można grać bez końca), dzięki czemu nie musimy się obawiać ani niepotrzebnie stresować, że niedługo koniec gry i cały czar pryśnie. Jedynym minusem jest mała ilość dostępnych map oraz mało zróżnicowana infrastruktura.
Moja ocena 6/10.

STOP dzieciom Neostrady!
30.01.2007
11:22
12

HENIO55 [ 55 ] - Generał

ajny symulator .. ale troche stary :D haulin rzadzi :D

AMD Athlon II x2 250 ; Gigabyte GF 9800gt 512/256 ; Goodram 2gb 800mhz ; 500gb WD Blue Caviar :> no i CHieftec 500w :>
11.02.2007
13:33
13

trainer [ 1 ] - Junior

no fajna gra ale malo tirów i tylko ja sam jeżdze i to jest wada ,gra na pare dni

11.02.2007
14:02
14

trainer [ 1 ] - Junior

ale gierka jednak fajna

20.02.2007
10:42
15

Bryniu16 [ 1 ] - Junior

nędzna gra w porównaniu do 18 Wos Haulin' czy też Pedal to te Metal lub Acros America zawiodłem sie

21.02.2007
16:10
16

matrix18 [ 2 ] - Junior

fajna gra jak sie ma kody to można zostać milionerem
kkody do tej gry
wyszukaj plik config.cfg otwurz go za pomocą notatnika
wyszykaj uset g_console "0" zmień na "1"
i włącz gre i wciśnij ~ (tylde)
i wpisz kody cheat truck x zmienia ciężarówki (zamiast x wpisz od 1-8)
cheat money x zmienia stan konta (zamiast x wpisz dowolną liczbe)
cheat skil x zmienia notowania firmy (zamiast x wpisz od 0 do 4

spoiler start

18.03.2007
16:35
17

:-P [ 12 ] - Legionista

NUDY NUDY SAME NUDY

23.03.2007
09:21
18

kysiut [ 1 ] - Junior

licencje zdobywa sie na wadze tylko musisz miec iles kasy

23.03.2007
09:23
19

kysiut [ 1 ] - Junior

Czy ktos ma nowego hard trucka haulina

03.04.2007
18:34
20

komp1234567890 [ 2 ] - Junior

Super gra!!!!!!!!

18.04.2007
09:53
21

Reservoir Dog [ 6 ] - Centurion

wielki plus dla tej gierki potrafi wciagnac naprawde na wiele godzin:)

21.04.2007
14:16
22

trypak [ 19 ] - Suck ?

baredzo fajna !

21.04.2007
14:41
23

KAPICOLOT [ 1 ] - Legionista

gra fajna tylko że Convoy lepsze

04.05.2007
23:19
24

Gradka [ 1 ] - Junior

NO tak gra jest nawet fajna ale też nie które rzeczy walą się np. tiry troche zamało trasy 3 no i uziemieni

spoiler start

gdyby był jakiś edytor to by było bardzo dobrze jest tylko trailer na tej stronie www.stp.pl ale najpierw trzeba wysłać sms'a żeby dali ci kod naszczęście wysłałem sms'a i macie ten kod: 85715p88txcugzan
to dozobacznia ludzie

06.05.2007
15:46
25

piotrekpio [ 1 ] - Junior

cięzarowka rozpedza sie za dlugo grafika jest nudna nie ma w niej tego czegos sama zielona tarawa albo pustynia czy tez zima

06.06.2007
14:45
26

Trader19191552 [ -8 ] - Konsul

fajna gra fajna seria

07.06.2007
17:55
27

Wojtekkon [ 1 ] - Junior

odpowiem na twoje pytanie leopa w Hard Trucku można zdobyć licencje w dwa sposoby jeden sposub to
- zdobądź reputacje poprzez doworzenie na czas ładunków dorywczych
-potem pojawią ci sie ładunki cykliczne kturych mósisz dowieść conajmniej dwa na tą samą trasę
-ładunek cykliczny dowieź w terminie i bez uszkodzeń
-mósisz wypełnić wszystkie wymienione punkty bo jak nie to w pegerze wyświetli ci sie napis "licencji na trase nie przyznano".

Powodzenia z Hard Truck-iem!!

20.06.2007
20:44
28

raziel88ck [ 85 ] - Reaver is the Key!

I od tego sie zaczelo... gra bardzo niedopracowana pod kazdym wzgledem, ale ma to cos w sobie :) Ze chce sie jezdzic, pewnie przez klimat, rodzaj rozgrywki, muze jak i nowatorski pomysl jak na owe czasy ^^

Gigabyte GA-EP35-DS3L||Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz||Gigabyte AMD Radeon HD6770/1GB||KINGSTON 4GB/800MHz DDR2||Western Digital Caviar Blue 1TB||Zasilacz Corsair 550W||Raidmax Sagitta||
16.07.2007
17:38
29

Maly1993 [ 24 ] - Scareface

Super gra pierwsza część kultowej serii o tirach świetna

16.07.2007
18:52
30

Ranczo [ 28 ] - Generał

Ta gra była fajna przeszedłem cała i polecam

26.07.2007
10:55
31

Tomek600 [ 2 ] - Junior

wie ktoś może jak zdobyc licencje HC

18.08.2007
21:14
32

paXon22 [ 1 ] - Chorąży

Ciekawy pomysł ale kiepskie wykonanie ..

I like to smoke weed, a good sensimilla
Like smoke weed, a good sensimilla Like smoke weed, a weed, good sensimilla Who am I, Natural Dread Killa
24.08.2007
15:22
33

adi_adi_adi_adi [ 7 ] - Chorąży

Gra super

Kupuj Call of Duty 4 i nie gadaj :)
05.01.2008
00:45
34

adiwin [ 1 ] - Junior

zajebista bo mam i gram i jerzdże F1

15.01.2008
13:06
35

miki331 [ 1 ] - Junior

ten filmik jest o 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal. Ogólnie gra jest fajna

24.01.2008
15:00
36

czacha321 [ 1 ] - Junior

ktoś wie ile trzeba mieć kasy żeby zdobyć inne licencja poza HC

16.03.2008
14:38
37

Xelon [ 20 ] - Pretorianin

Mnie sie gra spodobała od razu. Pomysł w miarę oryginalny a jak jeszcze będzie dobrze wykonany to tylko pogratulować autorom! I nie zawiodłem się, jeżdżenie sprawia po prostu przyjemność. Dodatkowo można wysłuchać radia i nie można zapomnieć o tym żeby czasem spać. Super gra.

26.04.2008
20:19
38

raziel88ck [ 85 ] - Reaver is the Key!

milion trzeba miec

Gigabyte GA-EP35-DS3L||Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz||Gigabyte AMD Radeon HD6770/1GB||KINGSTON 4GB/800MHz DDR2||Western Digital Caviar Blue 1TB||Zasilacz Corsair 550W||Raidmax Sagitta||
26.06.2008
20:00
39

wenom66 [ 3 ] - Legionista

gry

26.06.2008
20:01
40

Vojtasek [ 0 ] - Konsul

Nudna i krótka.

22.07.2008
21:49
41

konriiiiiiiiiii [ 42 ] - Konsul

kiszka

22.07.2008
21:55
42

macuk [ 6 ] - Centurion

moja ulubiona gra :P

24.07.2008
19:55
43

luis08 [ 1 ] - Junior

gra zjebista nie ma co gram w niom 2 tydzien i mam nadzieje ze mi sie nie znudzi xd

30.07.2008
11:44
44

Godsmackxyz [ 11 ] - Centurion

Bardzo kiepska gra, nie wiam ja co niektórzy mogą grać w to tygodniami, to jest najnudniejsza gra w jaką grałem, grafika jest do dupy, wszysko jest do dupy

05.08.2008
18:36
45

dario97 [ 0 ] - Konsul

NIE POLECAM

06.08.2008
13:13
46

konzab [ 4 ] - Legionista

najlepsza gra dla miłośników ciężarówek

10.08.2008
17:52
47

Ivanović [ 1 ] - Junior

jak się tankuje ? podjeżdzasz to stacji i co dalej ? ;(

13.08.2008
02:11
48

sqirl [ 9 ] - Legionista

miałem przyjemność pobawić się to grą i powiem, że spędziłem przy niej kikla fajnych wieczorków, nie ma tu akcji rodem z NFS bo nie o to też chodzi;p...cudo to to nie jest ale ma już 6 lat oceniając z perspektywy lat, uważam to z dość udany zakup (10PLN) pozwoliło na trochę zabawy no i ten klimat wielkich ciągników z naczepami;p...

24.08.2008
00:46
49

kowal18913 [ 45 ] - Konsul

Pamietam jak kiedys w to napierdlalem to byly czasy ...

06.09.2008
16:41
50

Marcinho01 [ 2 ] - Junior

Oj, co tu dużo mówić- świetna gra, klasyka klasyk! Te klimaty amerykańskich pustyń, długich godzin jazdy, hardkorowej muzyki w stylu country, no i przede wszystkim WIELKICH maszyn z nazepami... To po prostu trzeba poczuć!!!

15.10.2008
17:37
51

Matei11 [ 2 ] - Legionista

Ja wiem ja zdobyć HC trzeba jechać na stacje kontroli wagi i można go kupić za 25000$ i mam wszystko tylko że szkoda że samochody nie spadają przy uderzeniu z mostu

16.11.2008
09:52
52

michal2445 [ 4 ] - Chorąży

Gra fajna chociaz ta grafika moglaby byc lepsza

08.02.2009
12:56
53

Mati228 [ 1 ] - Junior

Marninho01 popieram cie klasyk nad klasykami

18.02.2009
00:18
54

Michiq [ 67 ] - Pretorianin

Jak na 2002 r. gra jest dosyć dobra, ale niestety gra posiada bardzo dużo błędów, a to po jakimś czasie zniechęca do dalszej gry.

~ Ulubione gra: Baldur's Gate II : Cienie Amn ~ Ukończyłem 203 gry ~ Ulubiony gatunek gier Strategiczne~
13.04.2009
22:07
55

nukemaster [ 37 ] - Pretorianin

a co to za akcje masz w nfs - jesli wszyscy jadąc uderzają we wszystko co popadnie, karambol niesamowity - a tu nie pojeździsz po autach, ani od sciany do sciany, tu trzeba uwazac, jechac uważnie, zwazac na przepisy, ale wielu graczy nie rozumie na czym polega jazda 18-kolowcem, jesli ktos nie lubi ciezarowek to kazda gra o nich bedzie nudna, dla mnie taki styl gry jest sto razy ciekawszy niz bezmyslne wyscigi tirami, gdzie przyczepa lata na zakretach po samochodach a ty zniszczonym do reszty tirem dojezdżasz do mety i cieszysz sie (zniszczyles tira - ale wygrales)
jak dla mnie Hard truck 18 wheels of steel to najlepsza gra tego typu, nawet haulin nie dorównuje

14.04.2009
21:01
56

lamborghini534 [ 45 ] - Pretorianin

w 2004r ta gra to byla cos w mojej miejscowscie wszyscy prawie jom mieli

11.05.2009
14:27
57

berliso [ 20 ] - Chorąży

@up
a mieli też słownik ortograficzny ?

17.06.2009
14:40
58

nunciusz [ 1 ] - Junior

TA GRA JEST SUPER TYLKO NIEMA LUDZI MAM PRZED OSTATNI WUZ ZBIERAM NA NAJ LEPSZY MAM JUZ 160000$ I 4 GWIAZDKI

27.06.2009
16:12
59

jarek987 [ 12 ] - Chorąży

zeby sie rozpedzic to trzeba chyba z 10 min porazka

16.07.2009
09:06
60

XUN [ 14 ] - Chorąży

Ham gupi to ROMAN-Tem pacan....ham...on jest gupi,drobny i do psa podobny!!!!!!!!!HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMM GUUUUUPIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PORZYCZYŁEM MU HARD TRUCKA I ON DAŁ MU JEGO MŁODSZEMU BRATY A TEN SKURCZYBYK WYRZUCIŁ MOJĄ GRE PRZEZ OKNO Z 2 PIĘTRA A GRA JEST ZŁAMANA I NIE CHODZI!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wariaty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20.07.2009
23:34
61

Demonix [ 3 ] - Junior

Taa to jest klasyk i początek 18 WoS :>

20.02.2007
10:42

[15]
Bryniu16 [ Level: 1 - Junior ]

nędzna gra w porównaniu do 18 Wos Haulin' czy też Pedal to te Metal lub Acros America zawiodłem sie

Co ty kurwa chcesz od tej gry? Bo to pierwsza część WoS'u to zjebana? Co myślisz, że jak pierwsza część to ma dorównywać Haulinowi -.- Żal mi cię...

01.08.2009
19:53
62

ilikekomputergames [ 16 ] - Konsul

Gra jest dobra ale z czasem się znudzi

02.08.2009
12:45
63

Abdull Abmach [ 1 ] - Legionista

Gra super ale jak sie ustawi częstotliwość samochodów na max. to jest trochę trudno żeby zdążyć na czas.

10.11.2009
22:23
64

maciek123418 [ 1 ] - Junior

ee a wiecie gdzie jest sprzedawca ciężarówek w hard tracku across america???

16.11.2009
15:32
65

Jon221456 [ 24 ] - Chorąży

Najbardziej (Chyba) Głupia gra na świecie. Tu rosną minuty zamiast sekundy, a Godziny to minuty

16.11.2009
15:44
66

arti290895 [ 27 ] - KKS Lech Poznan

ja gram w te nowe wersje

28.11.2009
14:00
67

Pawlllosss [ 10 ] - Legionista

Dziwne gra mało rozbudowana i w ogóle, ale wciąga:D

16.12.2009
18:17
68

kuba1711 [ 50 ] - Konsul

Ta gra jest świetna, gdy ją włączę, gram w nią minimum półtorej godziny. Mam ją pięć lat i ani razu jej nie odinstalowywałem. Mnie takie gry wciągają i po prostu nie pozwalają się wykasować:)

Procesor: Intel Core i5 2,5 Ghz, Pamięć RAM: 8 GB, Grafika: GeForce 540M, Windows 7 64 bit
27.12.2009
19:35
69

Jascor [ 4 ] - Junior

Szacun dla ciebie kuba1711 pieć lat w nią grać, to i tak jesteś lepszy ode mnie ja wytrzymałem tylko rok i brat mi ciągle powtarzał jak moge w to grać jak to nudne jak flaki i się. I mam takie pytanie, przechodzi się ją po pierwszym milionie a jak ktoś czce grać dalej to co potem?

27.12.2009
19:53
70

Ilnik65 [ 4 ] - Legionista

pisze, że zdobyłeś pierwszy milion i normalnie grasz jak zwykle......
Ja grałem w 2000 roku przez 2 lata z przerwami......

AMD Athlon x2 32-bit 3.0 GHZ 2 rdzeniowy 8 GB Ram Monitor LCD 40'(cale)
28.12.2009
23:04
71

Jascor [ 4 ] - Junior

To ja wiem. Tylko czy da się ją przejść po milionie jak naciśniesz kontynuacja, czy dalej, bo już nie pamiętam co tam było. Ja grałem z sevem który zapisałem jak miałem ponad milion i długo nie widziałem tego komunikatu, ale mniejsza o to. Doszłem narazie do 400.00m i nudzi się.

27.01.2010
14:09
72

wueska125 [ 3 ] - Junior

Super gra. Pierwszy raz grałem w to u kolegi, długimiiiiii godzinami

11.02.2010
11:50
73

kowal18913 [ 45 ] - Konsul

Fajnie sie gra wieczorami odpreżająca giera

18.02.2010
21:56
74

=D=2 [ 38 ] - Legend

Kiedyś miałem tą grę, podobała mi się, ale zawsze wkurzało mnie w niej parę rzeczy.

08.03.2010
16:37
75

hbk18 [ 11 ] - Generał

Mam i się bardzo cieszę!!!!!!!!!!

08.03.2010
18:55
76

mp65 [ 1 ] - Junior

Witam właśnie zaczynam grać i mam pytanie jak zrobić przerwe tzn. jak iśc spać?

08.03.2010
18:57
77

Connor_ [ 3 ] - Senator

Kładziesz się w łożku, zamykasz oczy i czekasz.

08.03.2010
18:58
78

Hostel lucky [ -6 ] - Konsul

zal Connor po byku śmieszne mi tam do gustu takie gry nie przypadają

08.03.2010
18:59
79

mp65 [ 1 ] - Junior

możesz dokładniej wieżdżam na plac gasze auto i co dalej?

01.04.2010
07:45
80

Blood Death [ 5 ] - Junior

musisz pojechać do Motelu i tam będziesz miał odpowiednie opcje ( czas snu itd)

11.04.2010
14:36
81

nukemaster [ 37 ] - Pretorianin

Connor_ - ale wypowiedz. Szkoda ze sie nie da bo postawiłbym Ci piwo.

27.04.2010
22:58
82

luki431 [ 53 ] - bloody Cherub Killer

W 2002/2003 roku grafa jaką prezentuje gra była ok,dziś jest to już przeżytek.Zainstalowałem,odinstalowałem,sprzedałem.Jedyne co udało się programistom wykrzesać z tego obiektywnie pisząc dość słabego silnika to uczucie wielkości obszaru po jakim mamy się poruszać ale to udało się osiągnąć i w każdej późniejszej odsłonie,szkoda że z błędami przez lata nic nie zrobiono (a było co robić!,oj było bo 18 WOS to multum błędów i niedoróbek) w efekcie czego seria ta zeszła obecnie na psy a kwintesencją moich słów jest ostatni twór tej serii czyli "extreme trucker" który ukazał się w listopadzie 2009.W każdym bądź razie trzeba tej serii przyznać że dobrze sie zapowiadała,gry o tej tematyce to była luka na rynku...niestety zamiast rozwinąć skrzydła upadła,mimo wszystko szkoda.

"Są chwile liczące się podwójnie i lata nie warte jednego dnia."
15.06.2010
14:29
83

Jascor [ 4 ] - Junior

Pisze do "mp65" naucz się czytać w opjach masz podane wszystko na klawiaturze numerycznej masz "+" i możesz iść spać a jeżeli chodziło ci o motel to tam gdzie jest serwis albo butka z hot-dogami.

18.10.2010
17:16
84

hbk18 [ 11 ] - Generał

Skończyłem przed chwilą grać i powiem że fajna.

19.04.2011
19:52
85

lazarus cień [ 13 ] - Generał

Mnie się znudziła ta GrA,ALE NIE NAJGORSZA może być.

04.05.2011
18:14
86

Robosss [ 25 ] - Pretorianin

Nowsze czesci sa lepsze.

05.08.2011
16:35
87

Krzysiek210786 [ 3 ] - Junior

Mam taki problem. Jak jadę w nocy z miasta do miasta i zapalę światła to zapalają mi się tylko kontrolki w kabinie. Światła samochodu nie oświetlają mi ulicy i pozostałych samochodów. Wie ktoś co z tym zrobić. Mam wersję 1.2

16.08.2011
22:06
88

Guma - Szymek [ 16 ] - Chorąży

krzysiek moze w opcjach masz wylaczone efekty swietlne czy cos takiego. A co do gry to jest git. Daje 8,3/10.krzysiek moze w opcjach masz wylaczone efekty swietlne czy cos takiego. A co do gry to jest git. Daje 8,3/10.

14.12.2011
02:37
89

ntibazonkiza [ 1 ] - Junior

Ludzie które części pójdą na windows7 ?????????

14.04.2012
23:27
90

WooXon [ 10 ] - Pretorianin

Jak byłem młodszy, jakoś mi się podobała, teraz nudzi.

Say hello to my little friend!
30.04.2012
16:40
91

Ciachovsky(R) [ 37 ] - Pretorianin

tak jest ze wszystkim.. zwłaszcza z grami :/

Posiadam fabrykę piasku
i lubię pomagać ludziom.
09.08.2012
15:55
92

mati gothic I/II [ 3 ] - Junior

Cześć, nie wiem czy to jest ta gierka, ale raczej nie. Poszukuje takiej, w której jeździło się tirem po chyba autostradzie na czas, i prawdopodobnie tankowało się paliwo na przydrożnych stacjach, grałem w nią u kolegi kilka ładnych lat temu więc nie za dużo pamiętam, jakby ktoś znał tytuły podobnych gierek do tej co opisałem to proszę o kontakt.

27.08.2012
11:05
93

szymonel7900 [ 41 ] - Generał

Dobra gra :) Pamiętne czasy :)

17.01.2013
22:22
94

aries18 [ 23 ] - Pretorianin

Nudna. Ciężarówki jak jakieś ślimaki przyśpieszają z ładunkiem.

4.5

Quad Core i5 16 GB RAM GeForce GTX 660 Ti Windows 7 Home Premium 64 bit, PS2 Slim 8MB, XBOX 360 Slim 4GB, XBOX One 500 GB + Kinect,PS4 500 GB Asus Nexus 7, Xperia Z3
07.04.2013
10:41
95

Kita8000 [ 4 ] - Pretorianin

Świetna mam na razie 2 pracowników 3 tira i 50000$ :)

8.0

11.06.2013
15:54
96

KoRniasty [ 26 ] - Centurion

@Kita8000 - serio po tylu latach jeszcze w tą grę grasz? Są nowsze wersje

25.06.2013
23:01
97

Kita8000 [ 4 ] - Pretorianin

Lubię sobie powspominać stare dobre czasy. I ukończyłem ją już po raz trzeci :)

10.08.2013
12:25
98

MC LBN [ 1 ] - Junior

Gra jest bardzo fajna,jedna chyba z najlepszych Hard truck.Nie nudzi wgl.Chyba,se to ściągne ponownie :).Grafika nie jest zła jak na te czasy :).

01.12.2013
14:21
99

roboool [ 16 ] - Komandor MS

Wybitna gra, uwielbiam do niej wracać po wielu latach... Czasem chciałoby się cofnąć w czasie. :)

PC
GeForce GTX 260, 2GB RAM-u, 2x Intel Pentium Dual CPU E2220 2.40 GHz
11.06.2014
14:18
100

Bartek8000 [ 6 ] - Pretorianin

Pierwsza część serii o ciężarówkach... Od niej się wszystko zaczęło :p
Gra dzieciństwa z tej gry wzięła się moja miłość do ciężarówek :) Obecnie zagrywam się w ETS 2 ale do HT miło powrócić. Szkoda że sprzęt strasznie wolno się rozpędza. 8/10

17.09.2014
17:36
101

Hoora [ 16 ] - Explorer

Kurczę, na nostalgię mnie wzięło. Przegrałem na tej grze kawałek mojego dzieciństwa. Gra już dzisiaj przestarzała, z brzydką grafiką i biednym gameplayem, ale wtedy mi to nie przeszkadzało.

GeForce GT540M | Core i5-2410M | 4 GB RAM | Windows 7
22.09.2014
22:43
102

arkadius2 [ 61 ] - Dark Crusader

gra postarzała się niemiłosiernie, ale co by nie mówić - pierwszy z tzw. trików, gdyby nie one to nie było by ETS 2 :)

7.0

21.11.2014
14:12
103

Patryk7 [ 16 ] - Legionista

Tytuł gry to Hard Truck: 18 Wheels of Steel a nie Hard Truck 18: ..., poprawcie miejsce dwukropka :)

9.0

[img]http://www.convoytrucking.net/makesig.php?id=2889[/img]
Forum: Gra Hard Truck 18 Wheels of Steel
a
a
a