Najważniejsze informacje o Grand Theft Auto V z magazynu Game Informer
Mam nadzieję, że z ten nowy styl jazdy nie będzie za bardzo uproszczony. Wielu osobom w tym i mnie do gustu przypadł ten z czwórki. No i jak już jechali z opcjami simsopodobnymi to mogli te romanse dodać. Reszta zmian/rzeczy mi się podoba.
Hmmm wygląda ciekawie...tylko, nie za bardzo podoba mi się ten pomysł z 3 bohaterami. Nie wiem, czy dla mnie to czasami przywiązanie do bohatera nie było najmocniejszą stroną GTA, czy to właśnie nie przez to że śledziło się każdy jego krok, gra była wciągająca. Obawiam się że teraz może to mocno ucierpieć. A po za tym gra wygląda ładnie, widać że miasto będzie żyło, zastanawia mnie tylko jak poradzą sobie z tym wszystkim konsole...
A co z braniem narkotyków jakiś czas temu krążyły plotki ze będzie dostęp do rożnych używek
Zapowiada się kapitalna gra. Choć trochę nie bardzo podchodzi mi sterowanie trójką bohaterów...
Trzech bohaterów i stare konsole - to mnie najbardziej nurtuje. Reszta to po prostu cud, miód i orzeszki <3
3 bohaterów? Sceptycznie podchodzę do tego pomysłu ale mam nadzieję, że Rockstar wie co robi. Z całego tekstu nie podobała mi się tylko wzmianka o nowym modelu jazdy, ten z IV odsłony był jak dla mnie najlepszym z wszelakich możliwych sandboxów i liczę, że nie zastąpią go czymś płytkim na wzór Need for Speeda.
Trójka bohaterów działająca wspólnie w niektórych misjach to brzmi świetnie
Na początku nie podobał mi się pomysł z dwoma bohaterami, a co dopiero trzema. Ale po przeczytaniu jak ma to mniej więcej działać i dłuższym namyśle, doszedłem do wniosku, że to po prostu 3 razy więcej funu z gry.
Robi wrażenie ta zapowiedź. Podoba mi się patent z trzema bohaterami. Nie podoba mi się grzebanie w modelu jazdy. W IV był fajny. Ale to jedyny minus jaki widzę. Ale będzie hicior na wiosnę!
Jak im się uda i wyjdzie gra na 9-tki, to uwierzę Rockstarowi we wszystko. Nawet jeśli w GTA VI sterowalibyśmy rybą.
Chyba coś wam się pokręciło... Trevor to ten łysiejący, były pilot, psychopata i narkoman, a Franklin to ten czrnoskóry. I od kiedy „repo man” to „pracownik firmy sprzedającej samochody”??
Jeżeli chodzi o 3 protagonistów to na początku pomyślałem sobie „WTF? Rockstar odwalasz kaszanke!” ale po przeczytaniu całego artykułu GI stwierdzam, że to najlepszy pomysł EVER! Ile to stwarza możliwości! Na ile sposobów można przechodzić grę (wielokrotnie!). Samo przełączanie się między postaciami (na podobę Google-Earth) zapowiada się ciekawie. A ta cała trójca to już mistrzostwo świata :D
@Spanky87 --> Masz rację, już poprawiłem. Dzięki ;)
Teraz tylko czekać, aż zostaną zarysowane charaktery postaci. Na razie wygląda to bardzo interesująco.
FAP FAPFAP
"wracają sklepy z bronią" przeciez w GTA IV były sklepy to co wy pierniczycie :D
a model sterowania samochodami z gta IV bardzo mi sie podobal
Wersja PC prawdopodobnie będzie spolszczona. Rockstar przecież szukał polskich tłumaczy, a Max Payne 3 pojawił się po polsku w dniu premiery.
Michael = Ned Luke
Trevor = Matheus Nachtergaele
R* nie pierwszy raz odwzorowuje wygląd prawdziwych ludzi.
@adi123321 --> Prawda, były sklepy podziemne. W tym przypadku chodzi o sklepy sieci Ammu-Nation, których w GTA IV nie było.
mi też z początku nie podchodziło to że będzie 3 bohaterów ale teraz wiem że dzięki temu wydłuży się gra bo zawsze wszystko będzie się chciało zobaczyć z każdej perspektywy:) graficznie też niewiele różni się od IV dodano tylko znany z San Andreas Efect Blur
Ale widać na tych obrazkach że na konsolach grafika nie jest świetna wiadomo konsole mają już swoje lata. Ciekawe jak to będzie wyglądało na PC. I ile miejsca będzie zajmowało na pewno z 50 GB
Tak sobie mysle, ze skoro bedzie mozna dowolnie przelaczac sie miedzy trzema bohaterami, to dlaczego nie pozwolic na przechodzie singla w coopie z kumplami? Saints Row 2/3 (nie wiem jak 1, nie gralem) na to pozwalalo i gralo sie jakies 2 nieba lepiej z kumplem niz samemu.
PierwszyWolnyJestZajęty jeżeli już to san andreas... uważasz żę nowa mapa nowi bohaterowie nowa fizyka modele nowa fabuła na użytym już silniku którego działanie zostanie zoptymalizowane to kotlet? Chyba masz jakiś uraz po zakupie geforcow , to jakbyś powiedział na każdą strzelankę na silniku unreala czy cryengine ze to odgrzewany kotlet bo w każdej sterujesz postacią i strzelasz .... egoista
CO do gry martwi mnie jakość grafiki na xboxa gta VI nie wyglądało już dobrze w porównaniu z pc a co będzie dopiero duużej mapie z większa ilością szczegółowy i detali w modelach? Nie mogę się doczekać filmików lub ss z prawdziwego gameplay'a
Skoro będzie można swobodnie przełączać się pomiędzy bohaterami i oprócz tego będą wspólne misje to ciekawe jak to będzie wyglądać jeśli przejdę pół gry jednym gościem i dopiero wtedy się przełączę. Czy przepadną mi jakieś wątki czy będę jechał przygodę od nowa.
@kacper1818 - na Xboxie360 to będziesz żonglował płytami jak cyrkowiec, to jest pewne :)
@Tomeq87 - zapewne rozwiążą to w ten sposób, że po prostu misje dla jednej postaci nie będą się pojawiać dopóki nie zrobisz misji pozostałych dwóch bohaterów.
Przykładowo, po zjechaniu z drogi na pustynię, po jakimś czasie natrafimy na dwa samochody otoczone wieloma martwymi ciałami – to, czy zdecydujemy się zabawić w detektywów i wyjaśnić zagadkę ich śmierci będzie zależało wyłącznie od nas
To trochę jak w No Country for Old Men. Nie miałbym nic przeciwko takim klimatom.
Grafika lepsza niż w GTA4, co akurat wyczynem nie jest.
Lekki posmak komiksowy, zaleciało Crackdownem.
Oby postacie były bardziej mobilne i nie było fizyki jak w poprzednim GTA, wtedy to była komedia po której wywaliłem grę po któreś próbie ścigania tego gówniarza na motorze.
a jego żona skuruplatnie dba o wydawanie jak największych sum. - wyczaiłem mały błąd. :) Pierwszy akapit odnośnie bohaterów.
Czy tylko mi się wydaje, że grafika z ostatniego screena jest brzydka?
3 bohaterów hmm.. Daję Rockstarowi kredyt zaufania. :)
[ed.]
Taki mały szczegół
Mam nadzieję, że poprawią to, co w GTA 4 mnie trochę irytowało. Mianowicie. Jadę sobie ulicą coquette (odpowiednik Corvetty), dojeżdżam do świateł, a tam 5 identycznych samochodów. Fajnie by było ujrzeć kilka modeli aut. :)
Nie czaję jednej rzeczy a mianowicie: GameInformer w oryginale ma 18 stron to dlaczego do k....wy nędzy przetłumaczone mamy jakieś 30%? kto to tłumaczył.....sami zobaczcie że w Game informerze jest jeszcze duuuuuuużo więcej informacji....niech ktoś DOSŁOWNIE przetłumaczy te 18 stron a nie 5 :(..PARANOJA...nie sądzicie?
PARANOJA...nie sądzicie?
Paranoja, to jest nie umieć języka angielskiego w dzisiejszych czasach.
Jak w tej grze nie będzie coopa to będzie wielki fail. Troje bohaterów i misje idealne pod coopa.
Oby gra była jak najdłuższa. Ale myślę że będzie. Tak wielki świat, tyle fajnych miejsc że to trzeba jakimiś misjami zapełnić...
a powiedzcie mi jedno...czy GTA V na konsolach będzie takie samo jak na PC? (NIE MÓWIĘ O GRAFICE)..tylko..np. "odpukać w niemalowane"..na konsolach będzie mniejszy świat (mniejsza moc konsol) niż na PC(większa moc)? co myślicie?....bo wg mnie tak na logikę: Skoro gra robiona jest pod KONSOLE to raczej nic nie bedzie okrojone...przeciwnie... jeśli mieli by okrajać to jak już to na PC..ale to UTOPIA...a BOJĘ SIĘ i to NAJGORSZE że Większy świat na konsolach będzie NIESTETY kosztem GRAFIKI I PŁYNNOŚCI a wy jak sądzicie? zgadzacie się ze mną?
Już GTA IV zmierzało w kierunku zmian, ale mimo świeżego podejścia, stara mechanika spowodowała, że gra stanęła okrakiem między nowym a starym GTA. Ale po tym co przeczytałem po V spodziewam się prawdziwego skoku i to w dobrym kierunku. Takiego odświeżenia był trzeba tej fajnej, ale nieco podstarzałej serii. Wszystkie, nawet najbardziej kontrowersyjne, zmiany uważam za udane, ale zobaczymy w praktyce :). Zmiany są potrzebne, bo tylko wojna nigdy się nie zmienia...
Szkoda ze nie będzie można pójść na siłke nie będzie można tyć fryzur zmieniać tatuaży robić...
3 Bohaterów to ciekawy sposób ale mnie zastanawia jak to będzie wyglądać w sensie ta zmiana podczas misji... że niby jest cut-scenka i nagle wybór Trevor czy Franklin trochę to może być dziwne... Albo to że jak kierujesz Trevorem i nagle w wielkim mieście np. przez przypadek spotkasz Michael'a i go zabijesz to co wtedy ? Chyba że po prostu nigdy się ich przez przypadek nie spotka albo będą nieśmiertelni bo niby mają robić coś innego kiedy my będziemy chyba że spotkać będziemy ich tylko w misjach... A z innej beczki Lepiej jak jest tak że od razu podają 3 bohaterów bo w GTA IV vs episodami były trochę błędów co do bohaterów, chodzi mi głownie o samą GTA IV bo wtedy R* nie miał w planach EFLC bo w EFLC już było normalnie... Przykładowo Niko zabija motocyklistów na zlecenie Reya 2 białych jeden z włosami długimi a 2 łysy gruby... A w TLAD Jimmy dowiaduje się że Jim nie żyje bo zabił go ktoś to był Niko tylko że w GTA IV R* nie wiedział jak rok później wyglądać będzie Jim i, że będzie się tak nazywał (chodzi mi o produkcję)... Ale tu mogą się ze mną czytelnicy forum nie zgodzić...No ale teraz widać ze R* się na to przygotował...
Jak to nie będzie można zmieniać fryzur?! Poje**ało ich tam w R* czy co? :O :D
s1'- ale grafika i tak na PC będzie lepsza niż na konsolach NIESTETY no nie?
Świetnie się zapowiada - szczególnie areał do odwiedzenia i narracyjne przenikane się bohaterów wybija się przed szereg nowości. O muzykę się nie martwię - co jak co ale repertuar utworów w serii GTA zawsze stał na wysokim poziomie. Wprawdzie maniakiem serii nie jestem jednak tak naprawdę najlepiej wspominam chwile spędzone z GTA III. Vice City oraz San Andreas nie specjalnie mi podeszły. "Czwórce" z kolei w mojej ocenie najbliżej było ulubionej części trzeciej, jednak na dłuższą metę okazała się nudna. Mam nadzieję, że GTA V wniesie nieco więcej finezji i polotu ;)
Ten ostatni screen jest brzydki. A propo, R* wprowadza zmiany, mi się te zmiany podobają. czekam na gre z niecierpliwością.
Mmm. Czekam z niecierpliwością :) Po przeczytanym wyżej artykule coraz bardziej nakręcam się na tą grę :). Trzech bohaterów ? :) tego jeszcze nie było, mam nadzieję że im to wyjdzie :). ucieszyłem sie gdy przeczytałem że jeden z bohaterów to czarny, Bo co to za Los Santos bez czarnego ;). bardzo podoba mi sie pomysł z napadami na bank :D zawsze lubiłem rabowanie w grach a nie wiele jest gier gdzie można kraść, A tutaj napad na bank, to będzie świetne. Zaciekawiło mnie też to zmienianie postaci w trakcie rozgrywki, jestem bardzo ciekaw jak im to wyjdzie. Liczę na dopracowanie walki wręcz. :) jest to coś co bardzo lubię w grach, a w GTA IV było to dość niedopracowane i mało efektowne. Oby gra na X360 wyglądała ładnie i nie wcinała się w mieście czy przy większym ruchu( jak to miało miejsce w GTA IV). Tak więc licze na świetną gre i kupe zabawy :D
[46]
screamer czy wirus?
"The issue is now available on Mac/PC, iOS, and Android. Go get your copy!"
W grze nie dostaniemy możliwości kupowania nieruchomości,
Lipa..
Poza tym trzech bohaterów? Oby nie skończyło się to tak jak w najnowszy Resident Evill.
czy tylko mnie pierwsza grafika nie pasuje? Facet ma oogromną lewą rękę:D Obejmuje całą lufę tego M ileś tam
Patent z 3 bohaterami i sposobami w jaki można ich przełączać zapowiada się niesamowicie ciekawie.
Cieszy mnie także fakt, że Rockstar bierze sobie do serca opinie graczy i ulepsza elementy, które w GTA IV nie do końca grały, czyli np. mało sposobów na wydawanie pieniędzy, mała liczba zadań pobocznych, zbyt dużo rozmów telefonicznych i model jazdy który moim zdaniem w czwórce był za bardzo realistyczny jeśli można tak powiedzieć, Houser wspominał nawet w wywiadzie, że samochody prowadziły się jak wielkie, ciężkie łodzie na ulicy.
Nic tylko czekać na kolejne informacje i materiały filmowe w tym gameplaye, o ile Rockstar ma w ogóle zamiar pokazać rozgrywkę przed premierą.
Co do pojazdów nie podoba mi sie zmiana stylu jazdy na uproszczony... ;( uważam że w GTAIV był najbardziej realistyczny ruch pojazdów ze wszystkich części, uwielbiam jak tam samochody bujają sie po szosie, odrywają sie od powierzchni koła np na wybojach albo przy wjeździe na krawężnik, a tu pewnie znowu będziemy jeździć sztywną bryłą ;(
Właśnie bardzo dobrze, że poprawiają model jazdy. Ten z GTA IV to porażka. Już wolę ten z Sleeping Dogs
W każdej części GTA można się było utożsamić z głównymi postaciami,a kierowanie trzema będzie jeszcze ciekawsze.Zresztą Rockstar nigdy mnie nie zawiódł i czuję,że GTA V wciągnie na wiele godzin.
Nie wiem czy wolno, ale
http://www.strefagier.pl/aktualnosci/24452/gta-v---masa-nowych-informacji-oraz-galeria
Dobrze, że zrezygnowali z tych pierdół typu zmiana fryzury bo to jest dobre dla dziewczynek grających w simsy
[60] Wiem, że tam model jazdy był tragiczny (szczególnie na klawie, bo na padzie jest o klasę lepiej), ale to jak jeździ się pojazdami w GTA IV to po prostu brak słów.. Samochody ruszają i ślizgają się jak muchy w smole.
Z dwojga złego wolę jeździć w SD
Tu są króciutkie gameplaye z wersji beta GTA V:
http://www.youtube.com/watch?v=NiFyFrAmW1w&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=eewX3uhCNkQ&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=FRD4llFxOzA
Wyglądają na dość prawdopodobne.
nie lubie grand thief auto - bo mi przypomina PL gdzie jest tak właśnie dokładnie jak w tej grze- jak widze tych trzech kolesi to jakbym widział polskich prezesów jakiś firm . Wole zdecydowanie Skyrim on-line i mam nadzieje , że to będzie rewolucja wśród gier on-line . The elder scrolls jest przykładem gier w których nie muszą wygrywać przestępcy i to jest to piękne
Model jazdy w SD jest tak porażająco drętwy, że może konkurować pod tym względem z GTA III, albo i jeszcze niżej.
Jak można narzekać na jeżdżenie w GTA IV? Wystarczy wrzucić odpowiednie mody, a poza tym sporo ustawień można dostosować do swoich wymagań, modyfikując samemu w notatniku. Modowanie GTA IV to przyjemność, a jazda szybkimi (wolnymi też) autami z niskim i twardym zawieszeniem (nie mówię tu o terenówkach, które u siebie podwyższyłem ^^) w GTA IV jest świetna! Motocyklami również. No chyba że ktoś gra w GTA na konsoli - to jego strata :P
konsole to w ogóle jest jedna wielka strata. Gry na konsolach są dużo gorsze - plus płacisz dodatkowo
tomzkat przypadkiem się herbatką nie zachłyśnij.
[70] - mi nawet na konsoli zajebiście się prowadziło auta, jak i motory. Na dodatek bez żadnych modów.
Szymo dzięki wielkie!
[70] Dla czego niby jazda motocyklem na konsoli ma być stratą w porównaniu do PC?
Jak ktoś ogarnia pada to jazda w GTA IV wcale problemów nie przysparzała.
Jedyne co mnie strasznie denerwowało, to sytuacja kiedy jedziemy z dużą prędkością przez np. most, a co 2 kretyn wjeżdża na pas.. Ja rozumiem że czasem, ale nie dało się przyzwoitych prędkości często rozwinąć.
Gra zapowiada się po prostu genialnie, żeby nie powiedzieć wyśmienicie - Jednak mam wielkie obawy co do zmiany "stylu" jazdy na dużo bardzie arcade'owy, co w mojej skromnej opinii jest kiepskim rozwiązaniem. GTA od zawsze szło w przeciwną stronę niż Saints Row (Cyt. większy realizm) co mi się bardzo podoba. Jeżeli twórcy postanowią upodobnić mechanikę jazdy do tej z Sleeping Dogs, to zepsują mi cały "fun" z gry, jazda w SD lub nawet SR jest dla mnie zbyt lajtowa - Najlepszym rozwiązaniem byłoby udostępnienie opcji umożliwiającej zmianę mechaniki jazdy z prostej na bardziej realistyczną (Coś na styl Mafii II). Aż chyba pokuszę się o napisanie maila do Rockstara.
Pozdrawiam :)
@Szramq
Oj napisz. Możesz nawet jakąś petycję zorganizować a ja się chętnie podpiszę. Pewnie nie tylko ja. Twoja propozycja jest najrozsądniejsza bo zadowoli laików, hardkorowców, tym co się model jazdy podobał i tym którym nie przypadł do gustu. Wiadomo, trochę więcej pracy, ale klient nasz pan :)
Szramq- w sumie masz racje. Gta IV miał świetny model jazdy, aby V nie poszła właśnie w strone sr3 albo sleeping dogs, bo to w ogóle nie pasuje do tej gry. Uwielbiam model jazdy z IV.