http://www.facebook.com/BlackMesaDevs
"When the Black Mesa facebook page hits 20,000 likes we'll be posting some exciting new media! Care to help?"
W dodatku ich strona też coś zaczyna wariować. Może jednak wyjdzie do 2015.
Screeny w wyższej jakości:
http://wiki.blackmesasource.com/images/d/dd/Bm_mr_01.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/0/0f/Bm_mr_02.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/9/93/Bm_mr_03.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/7/77/Bm_mr_04.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/9/99/Bm_mr_05.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/f/f8/Bm_mr_06.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/7/74/Bm_mr_07.jpg
http://wiki.blackmesasource.com/images/6/6f/Bm_mr_08.jpg
^jest to początek ich pseudo-kampanii "promocyjnej" zmierzającej do pierwszego release'u.
"Może jednak wyjdzie do 2015."
Gra jest gotowa (wszystkie mapy mają status gold) i wychodzi w tym roku na 99%.
Mam nadzieję, że Valve pójdzie po rozum do głowy i da im łaskawie dostęp do silnika Portala 2, co by mogli to przeportować na nowszy silnik niż ta staroć z Orange Box, bo to trochę żałosne, że z jednej strony klepią ich po plecach,a z drugiej nawet im nie dają tych narzędzi, co mają Indie deweloperzy.
O żadnym płaceniu nie ma mowy, to zwykły mod. Raz, że twórcy tego nie chcą, a dwa - nawet jakby Valve chciało to zamienić w projekt komercyjny to i tak jest to prawie niemożliwe - nad tym modem pracowało kilkadziesiąt ludzi z całego świata w różnych odstępach czasu (mało kto został z początkowej ekipy), więc musieliby się z nimi wszystkimi kontaktować i "odkupić" od nich ich twórczość, bo o ile Valve ma wyłączne prawa do marki i silnika, to jednak te wszystkie modele, tekstury, dźwięki, dialogi to własność intelektualna hobbystów z całego świata.
Bla, bla bla. Będzie do ściągnięcia to ściągnę, będzie do kupienia to kupie. Nie ma co się napalać bo może być tak jak w poście [1].