Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Metro Last Light - nowy filmik ukazujący elementy survival horroru

27.05.2012 10:07
1
rom
30
Pretorianin

Wygląda na to że Artem dostał zegarek z kosmosu, bo nie pamiętam żeby miał takie cacuszko w pierwszej części.

27.05.2012 10:17
2
odpowiedz
AIDIDPl
100
PC-towiec

Usprawnili strzelanie i wygląda na to że nie trzeba będzie ładować tyle amunicji żeby powalić szczura...

27.05.2012 10:20
3
odpowiedz
Sir Xan
76
Senator

Cieszę się bardzo, że nie skupiali się tylko na przemocy i akcji. Dodali też możliwości skradanie w cieniu i misje bez walki. Oby było więcej takich gier i twórcy gier. Ostatnio było aż za dużo gier skupiające na przemocy, krwi, walki w stylu Devil May Cry, masowe zombie i seksowne kobiety (np. Dead Island)... Że zwariuję i mam ich dosyć! Za dużo to niezdrowo.

27.05.2012 11:40
4
odpowiedz
Mortalking
94
Senator

Dzięki takim grom THQ ma cień szansy aby wyjść z kłopotów finansowych.
Jeżeli w sierpniu Darksider II zawiedzie pod względem sprzedaży to już można będzie THQ spisać na straty.

27.05.2012 11:55
5
odpowiedz
Predi2222
96
CROCHAX velox

Scenka z tą maską na początku jest niezłe,niby mała rzecz a cieszy.Tylko ten elektroniczny zegarek trochę mi nie pasuje.
Chyba THQ zostanie moim faworite studiem (ubisoft precz) :P

27.05.2012 12:05
6
odpowiedz
Irbis056
20
Chorąży

Jego kompan nawet zwraca uwage na ten zegarek, wiec pewnie znajduje sie go gdzies na powierzchni ;p Troche mi nie pasuje ten moment w ktorym patrzą na słońce, przeciez od życia w podziemiach wypaliło by im slolenczko gały. No i mam nadzieje, ze zima wroci :D

27.05.2012 12:16
7
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Fajnie jakby Artjom więcej mówił..on w ogóle coś mówił w jedynce? ;p Nawet nie pamiętam.
Co do zegarka, może znaleźli go w tym wraku samolotu.

27.05.2012 13:49
8
odpowiedz
adi313
13
Legionista

@Marcines18 - W pierwszej części gry Artem mówił, podczas wczytywania misji. Ale faktycznie, fajnie by było, jakby mówił w samej grze. Nie zaszkodziłoby, gdyby dodali jakieś fajne dialogi.

27.05.2012 14:00
9
odpowiedz
kaszanka9
82
Delbralstroperslerartor

To ma być sequel rozumiem?

27.05.2012 16:38
10
odpowiedz
Kisiel_34
20
Centurion

Proponuję dodać spację między dwoma słowami zaraz pod pierwszym obrazkiem, które rozpoczynają: "Wydanedwa lata temu Metro 2033...". Ja wolę zegarek z pierwszej części. Ciekawe jakie będzie to miało wymagania na PC? Czekam na nią. Pierwsza część była zajebista.

27.05.2012 16:40
11
odpowiedz
StefanBurczymucha
2
Generał

Z tego co widzę będzie klimacik :D

Wiadomość Metro Last Light - nowy filmik ukazujący elementy survival horroru