NVIDIA prezentuje możliwości najnowszych czipów graficznych, technologii PhysX oraz silnika Unreal Engine
Super sprawa z tymi technologiami, tym bardziej ze juz niedługo gry beda powstawac na nowym silniku UE 4 + PhysX będą ciekawe gierki ;) Mało tego odniosłem wrażenie ze Frosbite 2.0 ze swoim modelem zniszczę cos blado wypada przy tym co mogliśmy zobaczyć na filmiku.
Wszystko fajnie, pięknie, ale jak konsole nie będą miały kart graficznych od Geforce to o grach z taką fizyką można pomarzyć.
@Kam9111
Większych głupot w życiu nie czytałem x0
ps. To futro wygląda... brzydko.
To wszystko na PhysX od NVIDI. Więc jakbyś to sobie wyobrażał gdyby któraś z konsol miała układ graficzny od AMD???
Ale to jest demo technologiczne, ktore pokazuje tyko jakie mozliwosci moze miec gra, to nie ma ladnie wygladac, dopiero w gamedeveloperzy zrobia z tego cos ladnego no...
ja nowy Xbox i PS bedą na komponentach amd to nie wóże temu dobre przyszłości
a na PC tytuły te bedą pojawia sie raz na kkilka miesięcy
szkoda ze takie cos jest tylko u nvidii bo przez to trzeba zrezygnować albo władować kase
w efekty ktorych nie kazdy zobaczy
A później powinni wsadzić tego goryla do zaprezentowanej galerii, wypełnić ją dymem i wodą bazującą na efektach cząsteczkowych, wsadzić kilku tych gości w realistycznie falujących ubraniach, wyposażonych w rakietnice, którymi zaczną walczyć z tym gorylem, demolując przy okazji wszystko co się da, dzięki czemu ludzie obecni na prezentacji doświadczyli by również niezwykłych wrażeń zapachowych w postaci smrodu palonego plastiku :D
Ja, ile razy to pokazywali te swoje demo cuda, a w grach do dzisiaj tego nie ma, po co komu jakieś futra, systemy cząsteczkowe, po co komu takie efekty skoro można zastosować kilka trików i oszukać oko, ale zaoszczędzić kupę mocy na o wiele ważniejsze rzeczy.
Jak dla mnie jedynie demonstracja samarytanina jest możliwa niedługo do zrealizowania w prawdziwej grze, jako jedyne demo prezentuje coś realnego mimo kilku wad, a reszta tych ich demo badziewi skończy tak jak poprzednie prezentacje "włosów i futra" w ciemnej d...
Jestem ciekaw jak to będzie działać na dużych lokacjach i jak dodadzą tekstury wysokiej rozdzielczości +AA. Teraz prezentuje się świetnie. Chciałbym to zobaczyć w grze bo już wcześniej widziałem te demo cuda techniki i też robiły wrażenie. Po zastosowaniu ich w grach już tak różowo nie było.
Już ci mówię 20fps z najlepszym GPU... Zanim takie coś zobaczysz w grach to minie trochę czasu...
To wszystko na PhysX od NVIDI. Więc jakbyś to sobie wyobrażał gdyby któraś z konsol miała układ graficzny od AMD???
^^ Podobnie jak teraz (kwestia licencji), tyle że lepiej bo i sprzęt będzie nowszy. Z gier stricte konsolowych PhysX działa choziażby w Gears of War 2 i Castlevania:Los - i GPU od AMD (wtedy jeszcze ATI) nie jest tu żadną przeszkodą.
W nowych konsolach też nie będzie, aczkolwiek nie jest powiedziane, że będzie to najpopularniejszy silnik fizyczny - w końcu konkurencja też ni śpi (zarówno euphoria jak i havok maja się dobrze i wciąż są rozwijane).
Nie wiem czy to kwestia doboru materiałów reklamowych, ale w kwestii fizyki, modelu zniszczeń nie widzę nic czego nie miał havok już dawno i w dodatku dający to posiadaczom radeonów. Natomiast jesli chodzi o system cząstek wygląda naprawdę dobrze.
ten physx jest nie obslugiwany przez konsole dlatego lezy bylo juz demo z wlosami i woda i tylko jedna gra ma wode tzn just cause 2 a wlosy sa robione w inny sposob tak aby mogla je obslugiwac consolka
Nie ma co się zastanawiać ile fpsów wyciągnie skoro i tak taka technologia nie zawita do gier. Twórcy nie będą się bawić w coś takiego, przecież można zrobić dużo gorzej a kasa i tak będzie.
Wocash --> wcześniej czy później zawita, o to raczej się nie martwmy. W końcu po to programuje się takie rzeczy żeby je wykorzystywać.
Smierdzaca stara generacja konsol do kosza.
;)