Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie NVIDIA prezentuje możliwości najnowszych czipów graficznych, technologii PhysX oraz silnika Unreal Engine

11.03.2012 18:48
NexuS_
👍
1
NexuS_
14
Legionista

Super sprawa z tymi technologiami, tym bardziej ze juz niedługo gry beda powstawac na nowym silniku UE 4 + PhysX będą ciekawe gierki ;) Mało tego odniosłem wrażenie ze Frosbite 2.0 ze swoim modelem zniszczę cos blado wypada przy tym co mogliśmy zobaczyć na filmiku.

11.03.2012 18:52
2
odpowiedz
Shagwest
56
Centurion

Samarithan to nie UE4.

11.03.2012 19:20
3
odpowiedz
zanonimizowany759561
40
Konsul

Wszystko fajnie, pięknie, ale jak konsole nie będą miały kart graficznych od Geforce to o grach z taką fizyką można pomarzyć.

11.03.2012 19:27
😐
4
odpowiedz
123Eddy123
46
Centurion

@Kam9111
Większych głupot w życiu nie czytałem x0

ps. To futro wygląda... brzydko.

11.03.2012 19:35
😉
5
odpowiedz
zanonimizowany759561
40
Konsul

To wszystko na PhysX od NVIDI. Więc jakbyś to sobie wyobrażał gdyby któraś z konsol miała układ graficzny od AMD???

11.03.2012 19:37
matisf 
6
odpowiedz
matisf 
87
Generał

Ale to jest demo technologiczne, ktore pokazuje tyko jakie mozliwosci moze miec gra, to nie ma ladnie wygladac, dopiero w gamedeveloperzy zrobia z tego cos ladnego no...

11.03.2012 19:45
Sasori666
7
odpowiedz
Sasori666
186
Korneliusz

ja nowy Xbox i PS bedą na komponentach amd to nie wóże temu dobre przyszłości
a na PC tytuły te bedą pojawia sie raz na kkilka miesięcy
szkoda ze takie cos jest tylko u nvidii bo przez to trzeba zrezygnować albo władować kase
w efekty ktorych nie kazdy zobaczy

11.03.2012 20:11
jaro1986
8
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

A później powinni wsadzić tego goryla do zaprezentowanej galerii, wypełnić ją dymem i wodą bazującą na efektach cząsteczkowych, wsadzić kilku tych gości w realistycznie falujących ubraniach, wyposażonych w rakietnice, którymi zaczną walczyć z tym gorylem, demolując przy okazji wszystko co się da, dzięki czemu ludzie obecni na prezentacji doświadczyli by również niezwykłych wrażeń zapachowych w postaci smrodu palonego plastiku :D

11.03.2012 20:17
kaszanka9
9
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

Ja, ile razy to pokazywali te swoje demo cuda, a w grach do dzisiaj tego nie ma, po co komu jakieś futra, systemy cząsteczkowe, po co komu takie efekty skoro można zastosować kilka trików i oszukać oko, ale zaoszczędzić kupę mocy na o wiele ważniejsze rzeczy.

Jak dla mnie jedynie demonstracja samarytanina jest możliwa niedługo do zrealizowania w prawdziwej grze, jako jedyne demo prezentuje coś realnego mimo kilku wad, a reszta tych ich demo badziewi skończy tak jak poprzednie prezentacje "włosów i futra" w ciemnej d...

11.03.2012 20:19
Cziczaki
10
odpowiedz
Cziczaki
183
Renifer

Szkoda że mam Radeon'a. :[

11.03.2012 21:21
dj_sasek
11
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Jestem ciekaw jak to będzie działać na dużych lokacjach i jak dodadzą tekstury wysokiej rozdzielczości +AA. Teraz prezentuje się świetnie. Chciałbym to zobaczyć w grze bo już wcześniej widziałem te demo cuda techniki i też robiły wrażenie. Po zastosowaniu ich w grach już tak różowo nie było.

11.03.2012 21:32
12
odpowiedz
zanonimizowany759561
40
Konsul

Już ci mówię 20fps z najlepszym GPU... Zanim takie coś zobaczysz w grach to minie trochę czasu...

11.03.2012 21:34
lordpilot
😊
13
odpowiedz
lordpilot
211
Legend

To wszystko na PhysX od NVIDI. Więc jakbyś to sobie wyobrażał gdyby któraś z konsol miała układ graficzny od AMD???

^^ Podobnie jak teraz (kwestia licencji), tyle że lepiej bo i sprzęt będzie nowszy. Z gier stricte konsolowych PhysX działa choziażby w Gears of War 2 i Castlevania:Los - i GPU od AMD (wtedy jeszcze ATI) nie jest tu żadną przeszkodą.

W nowych konsolach też nie będzie, aczkolwiek nie jest powiedziane, że będzie to najpopularniejszy silnik fizyczny - w końcu konkurencja też ni śpi (zarówno euphoria jak i havok maja się dobrze i wciąż są rozwijane).

11.03.2012 21:40
ollbrzym
14
odpowiedz
ollbrzym
39
Pretorianin

Nie wiem czy to kwestia doboru materiałów reklamowych, ale w kwestii fizyki, modelu zniszczeń nie widzę nic czego nie miał havok już dawno i w dodatku dający to posiadaczom radeonów. Natomiast jesli chodzi o system cząstek wygląda naprawdę dobrze.

11.03.2012 21:44
😁
15
odpowiedz
zanonimizowany595208
20
Pretorianin

ten physx jest nie obslugiwany przez konsole dlatego lezy bylo juz demo z wlosami i woda i tylko jedna gra ma wode tzn just cause 2 a wlosy sa robione w inny sposob tak aby mogla je obslugiwac consolka

11.03.2012 22:06
Wocash
16
odpowiedz
Wocash
37
Centurion

Nie ma co się zastanawiać ile fpsów wyciągnie skoro i tak taka technologia nie zawita do gier. Twórcy nie będą się bawić w coś takiego, przecież można zrobić dużo gorzej a kasa i tak będzie.

12.03.2012 11:11
17
odpowiedz
dweYn
8
Legionista

Wocash --> wcześniej czy później zawita, o to raczej się nie martwmy. W końcu po to programuje się takie rzeczy żeby je wykorzystywać.

13.03.2012 05:37
18
odpowiedz
zanonimizowany805126
26
Konsul

Smierdzaca stara generacja konsol do kosza.
;)

Technologie NVIDIA prezentuje możliwości najnowszych czipów graficznych, technologii PhysX oraz silnika Unreal Engine