Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Grand Theft Auto V – zobacz oficjalny trailer gry studia Rockstar!

12następnaostatnia
02.11.2011 11:40
1
niesmiertelny21
35
Pretorianin

Kupuje na Xboxa , najlepiej grać w takie właśnie na tej konsoli.Bo znając zycie na Ps3 znów będzie w nieksie rozdzielczości.

02.11.2011 11:41
2
odpowiedz
dj_sasek
78
Freelancer

Mnie najbardziej interesuje wersja PC na równi z konsolowymi.

02.11.2011 11:41
3
odpowiedz
Connor_
3
Senator

Żebyś się nie zdziwił jak GTA V zostanie wydane na konsolach nowej generacji...

02.11.2011 11:42
4
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Bo 1280x720, to bardzo duża rozdzielczość. lol

02.11.2011 11:42
5
odpowiedz
PSXFAN
63
Last Samurai

Nie konieczne bo L.A noir wygląda lepiej na ps3

Connor_..>Sklepy podają ze ps3 i X360 to pewniaki dla gta 5:)

02.11.2011 11:59
6
odpowiedz
Econochrist
105
Nadworny szyderca

Jeśli kupię to tylko na PC.

02.11.2011 12:01
7
odpowiedz
Will Barrows
94
BOTOX

mam nadzieje ze poznamy glownego bohatera i miasto, ale to raczej pewne :)

02.11.2011 12:07
8
odpowiedz
nikizuk
33
Chorąży

Kupię na pewno na PC.
Seria GTA jest lepsza na pc oto powody
- kosztuje o wiele mniej
- lepsza grafika
- możliwość wgrania spolszczenia (jak wyjdzie)
- można wgrywać mody , które urozmaicają rozgrywkę po przejściu gry

02.11.2011 12:12
9
odpowiedz
SAEB
31
Centurion

Żeby nie mody do GTA IV już dawno bym o tej grze zapomniał. Mam nadzieje że w GTA V też będą :D

02.11.2011 12:19
10
odpowiedz
Sid67
150
Konsul

Ciekawe czy im serwery wytrzymają jak trailer się ukaże :)

02.11.2011 12:20
11
odpowiedz
xsas
121
SG-1

Oby to tylko nie był taki trailer jak pierwszy z L.A. Noire, bo wtedy guzik poznamy.
No ale liczę, że R* nie zawiedzie i trailer będzie bogaty w informacje.

02.11.2011 12:22
12
odpowiedz
shoal
29
Centurion

4 mnie nie porwala jakos, chyba mnie juz znuzyla ta cala seria. Najlepsza czesc jak na moje to san andreas

02.11.2011 12:22
13
odpowiedz
Kuba_3
129
Generał

Na pewno ukaże się na konsole obecnej generacji, przecież Rockstar nie zapowiadałby gry na nikomu nie znane jeszcze konsole, które na dodatek najpewniej ukażą się dopiero w 2013 roku.

02.11.2011 12:25
14
odpowiedz
skatefish
31
Generał

Liczę na gameplay lub ujęcia na silniku gry a nie jakiś render albo inne nic nie pokazujące video.

02.11.2011 12:27
15
odpowiedz
kęsik
72
Legend

GTA V będzie tytułem ekskluzywnym dla PC. Sprawdzone info.

02.11.2011 12:31
16
odpowiedz
jaro1986
107
Generał

@up LOL :D Zarobiliby po prostu kokosy na takim kroku :P HAHAHA

02.11.2011 12:36
17
odpowiedz
Kozzo
94
czlowiekzwanyfoka

Nie ma co się podniecać....jak zwykle dostaniemy kilkunastosekundowy trailer który niewiele pokaże. Cały ten szum jest z powodu premiery Saints Row 3, chyba tak za 2 tyg. Najlepsze GTA było w Vice City, był klimat, humor, wszystko. Potem było tylko gorzej, mam nadzieję, że dobre czasy wrócą. W tej grze nie trzeba ogromnego świata, wystarczy go porządnie zaprojektować, osobiście nie sikam po spodniach, ale na trailer poczekam i zobaczymy.

02.11.2011 12:36
18
odpowiedz
Connor_
3
Senator

Rockstar kiedykolwiek wydał exclusiva na PC?

Jestem zdania, że zostanie pokazana minuta traileru z czego 40 sekund to będa napisy w stylu "najbardziej oczekiwana gra roku" na czarnym tle i do tego 20 sekund jakichś scenek z których i tak nikt nic nie zajarzy...Nie liczyłbym na jakiś story trailer czy gameplay trailer...

02.11.2011 12:38
19
odpowiedz
Drau
82
Legend

@Connor_ [ gry online level: 9 - Aen Seidhe ] >Żebyś się nie zdziwił jak GTA V zostanie wydane na konsolach nowej generacji...

A jaki sens mialoby zapowiadanie gier na konsole nowej generacji.. zanim takie konsole zostana w ogole zapowiedziane?

@Damian1539 [ gry online level: 22 - Legend ] >Bo 1280x720, to bardzo duża rozdzielczość. lol

Nikt nie mowi nigdzie, ze to super wysoka rozdzielczosc, wiec skad ta blazenada z twojej strony?

02.11.2011 12:39
20
odpowiedz
AIDIDPl
100
PC-towiec

kęsik ---> Co znaczy "sprawdzone info"? Poza tym od kiedy R robi exclusivy na PC? Ironia czy co?

Dałem się podpuścić? Bo zapytałem? Jak to kuźwa trzeba uważać...

02.11.2011 12:41
21
odpowiedz
Connor_
3
Senator

[20] To znaczy, że kęsik trolluje i prowokuje a ty się dałeś podpuścić...

spoiler start

...bo GTA V będzie exem na PS3 sprawdzone info

spoiler stop

02.11.2011 12:45
22
odpowiedz
_MaZZeo
41
Legend

Pamiętam jak cały internet siadł w momencie premiery trailera GTA IV... fajne czasy :)

02.11.2011 12:47
23
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

Connor_-->nieprawda,GTA V będzie exem dla psx,sprawdzone info ;]

nikizuk-->
możliwość wgrania spolszczenia (jak wyjdzie)

Gdybyś chciał wiedzieć to można wgrać spolszczenie na ps2 niemal każdego spolszczenia GTA (oprócz Vice City i GTA I i II rzecz jasna). I co,łyso Ci ? ;]

02.11.2011 12:48
24
odpowiedz
.:Jj:.
98
     Frank Sinatra     

Pieprzenie, przecież już na ostatnim E3 powiedzieli że przez pierwsze 1,5 roku to bedzie ex dla 3DS. Sprawdźcie w Necie zamiast pisać głupoty :/

02.11.2011 12:50
25
odpowiedz
huqo
24
Chorąży

1. Głównym bohaterem będzie Hiszpan o imieniu Adrian.
2. Akcja gry rozgrywa się w San Andreas w 2012 roku, toteż możemy liczyć na żarciki odnoszące się do przepowiadanego końca świata.
3. Zabawę rozpoczniemy w Los Santos, gdzie zostaniemy pobici i okradzeni.
4. Oczywiście fabuła w dalszym ciągu będzie kręcić się wokół gigantycznej sumy pieniędzy.
5. W grze pojawi się multiplayer pozwalający na rywalizację w gronie 32 graczy oraz tryb cooperative.
6. Odwiedzimy te same miasta, do których mieliśmy okazję zawitać. Mimo wszystko te stały się odrobinę większe i bardziej dopracowane.
7. Powracają wojny gangów, każdy z nich będzie miał własne graffiti, a w przypadku naszej "paczki" będziemy mogli sobie takowe zaprojektować.
8. Posłuchamy jednej z dziewięciu stacji radiowych.
9. System krycia się za osłonami będzie działa znacznie płynniej.
10. Skorzystamy z dobrodziejstw spadochronu.
11. Ponownie będziemy mieli możliwość ulepszania swoich bryk.
12. W dziewczynach będziemy przebierać niczym w skarpetkach.
Chciałbym żeby to była prawda :)

02.11.2011 12:52
26
odpowiedz
kęsik
72
Legend

Hehe, bo kęsik jest przykładnym userem dlatego też nikt się po nim nie spodziewa prowokacji a potem wychodzi mega prowo jak kiedyś w Leniwej Karczmie.

kęsik ---> Co znaczy "sprawdzone info"? Poza tym od kiedy R robi exclusivy na PC? Ironia czy co?

Sprawdzone info znaczy wewnętrzna korespondencja. Ironia? Raczej nie. Prędzej wielka chęć z góry skazana na klęskę.

Pieprzenie, przecież już na ostatnim E3 powiedzieli że przez pierwsze 1,5 roku to bedzie ex dla 3DS.

A nie na Wii U?

Teraz na serio wyjdzie pewnie na X360, PS3 i PC. Albo równo albo PC pół roku później. Jeże;li chodzi o miejsce akcji to ciągle trzymam kciuki za Vice City.

02.11.2011 12:53
27
odpowiedz
PitbullHans
89
Legend

Czekam z niecierpliwością. Chociaż prawdę mówiąc już nie tak jak kiedyś, chociażby na San Andreas.

02.11.2011 12:58
28
odpowiedz
CHESTER80
92
Nintendomaniak

Ale dzisiaj będzie oglądanie i analizowanie. Lubię takie emocjonujące chwile w życiu gracza. Obstawiam że bohaterem GTAV będzie Libijczyk, a platformą docelową Facebook :)

02.11.2011 13:02
29
odpowiedz
mietek_zul
14
Centurion

ja pierdole to tylko teaser nic ciekawego nie pokaza moze glowna postac i kawalek miasta nie ma sie czym podniecac

02.11.2011 13:04
30
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

nie teaser, tylko trailer, po drugie to GTA więc schowaj swoje mądrości ;p

02.11.2011 13:10
31
odpowiedz
Connor_
3
Senator

potem wychodzi mega prowo jak kiedyś w Leniwej Karczmie.

Już nie ściemniaj, że ta twoja niby laska której zdjęcie zobaczyło pół internetu to była prowokacja...Ale wtedy była beka, fajnie sobie przypomnieć...

02.11.2011 13:14
32
odpowiedz
kęsik
72
Legend

Już nie ściemniaj, że ta twoja niby laska której zdjęcie zobaczyło pół internetu to była prowokacja

Było prowo, od razu to napisałem ale byliście tak zafascynowani, że nie chcieliście uwierzyć (szczególnie ty nie chciałeś). Tak jak napisałem wyżej. Nikt się nie spodziewał prowo a wyszło mega prowo. Sam miałem z was beke.

02.11.2011 13:16
33
odpowiedz
gucio666spoko
9
Chorąży

A mnie dziwi ze potrafili utrzymac w tajemnicy prace nad tak duza gre, ze do ostatniej chwili nie wiadomo kiedy i gdzie bedzie sie toczyc akcja.

Pare tygodni jeszcze nikt nie byl przekonany ze gta 5 wogole powstaje.

Co do trailera/teasera/sneak peak/preview to jestem przekonany ze bedzie to wygladac identycznie jak pierwszy trailer do gta4. Pokazania paru miejsc, na chwile glownego bohatera na koniec logo i to wszystko.

02.11.2011 13:22
34
odpowiedz
Connor_
3
Senator

[32] Dobra dobra :p Beka z ciebie była to się zaczałeś ratować, że prowokacja :) Jakby to była prowokacja to byś się nie spinał tyle czasu ]:p No ale mniejsza o to...To były czasy :p

<wspomnień czar mode off> Koniec offtopu...

Ja bym jednak preferował Vice City i nadal mam nadzieję na klimaty Miami w latach współczesnych...

Nawet jakby ten trailer miał wyglądac tak:

http://www.youtube.com/watch?v=WFcp7MPOxSI&feature=fvst

To i tak spoko, przynajmniej poznamy bohatera i miasto a to najważniejsze...

02.11.2011 13:23
35
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

[19]wiec skad ta blazenada z twojej strony?

[1]Bo znając zycie na Ps3 znów będzie w nieksie rozdzielczości.

Jeśli gościu krytykuje niską rozdzielczość na PS3, to nie wiem jakim cudem zachwala tą od xboxa. 1280x720 było dobrą rozdzielczością 5 lat temu.

02.11.2011 13:30
36
odpowiedz
Predi2222
96
CROCHAX velox

Ja bym jednak preferował Vice City i nadal mam nadzieję na klimaty Miami w latach współczesnych...

Marzenia............,dobrze je mieć.Jeśli akcja wróci do srak andreas to koniec z serią dla mnie.

02.11.2011 13:31
37
odpowiedz
kęsik
72
Legend

Beka z ciebie była to się zaczałeś ratować, że prowokacja :)

Nie prawda. Od początku to miała być prowokacja. Nie jestem na tyle głupi, żeby naprawdę wstawiać zdjęcie mojej laski wśród tej bandy kretynów, która tam pisała. Można byłoby przewidzieć jak to się skończy. I skończyło się dokładnie tak jak to przewidziałem i beke miałem z was wszystkich mega. Groziłem samobójstwo bo musiałem iść się kulgać po ziemi. Pamiętam mega post Kubomiła: "kęsik popełnił samobójstwo po czym wylogował się z Xfire." Też miałem beke.

Jakby to była prowokacja to byś się nie spinał tyle czasu ]:

Spinał czym? Cyckami? Głównie to wy się tym interesowaliście. To było prowo zaplanowane dużo wcześniej przed finałem. A tak btw, który to zdjęcie potem wrzucił do sieci po już nie pamiętam, Rap czy Mef?

To były czasy :p

Ano były i już nigdy nie wrócą...

Ja bym jednak preferował Vice City i nadal mam nadzieję na klimaty Miami w latach współczesnych...

Całkowicie się zgadzam. Najlepsze GTA to właśnie VC.

02.11.2011 13:32
38
odpowiedz
TeRiKaY
120
Senator

łał fajnie, ale Liberty City, Vice City, San Andreas? c'mon serio? ja bym z miłą chęcią zobaczył coś nowego.

02.11.2011 13:33
39
odpowiedz
gracz12301
73
AFC

Cholera. Akurat dziś o 5 mam jazdy... Grhh.

Dopiero jak wrócę to zobaczę trailer..

02.11.2011 14:06
40
odpowiedz
alhaszasz
86
Generał

a be waiting

02.11.2011 14:07
41
odpowiedz
flavorflav69
30
Konsul

Rockstar ciekawa firma wszystko zawsze chowają w tajemnicy, trzymają nas w niepewności (chyba mają nas za idiotów) ;D

02.11.2011 14:10
42
odpowiedz
Connor_
3
Senator

A tak btw, który to zdjęcie potem wrzucił do sieci po już nie pamiętam, Rap czy Mef?

Nie wiem, mefa to ja wkręciłem. Nikt się nie przyznał...

02.11.2011 14:14
43
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

@gracz12301
No wiesz... Ja bym na Twoim miejscu olal jazdy ;)

02.11.2011 14:17
44
odpowiedz
kaszanka9
82
Delbralstroperslerartor

No to po trailerze będzie niezła sieka, shitstorm się zacznie i spadnie na każdego.

02.11.2011 14:19
45
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
62
Strogg

Czekamy.Ciekawe jakie miasto będzie.

02.11.2011 14:20
46
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Qwerty - Rockstar nie ma w zwyczaju wypuszczać trailerów w postaci renderów, ani takich przy których przez połowę czasu gówno co widać. Możesz być więc spokojny, na pewno zobaczysz bohatera, miejsce akcji, być może jakiś zarys fabuły no i jej charakter...

02.11.2011 14:22
47
odpowiedz
gracz12301
73
AFC

@gracz12301
No wiesz... Ja bym na Twoim miejscu olal jazdy ;)

Nie, no bez przesady. Aż tak ważne wydarzenie dla mnie to nie jest :>

02.11.2011 14:33
48
odpowiedz
Juice
54
Pretorianin

mówię wam - New York!

a jedną z misji będzie strzelanie do finansistów z Wall Street i wysadzenie budynku giełdy ^^

02.11.2011 14:43
49
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

No gorzej jak pójdziesz a okaże się, że instruktora nie ma bo w domu trailer GTA V ogląda :D

02.11.2011 14:51
50
odpowiedz
antolus22
32
Centurion

Kurde, a ja mam laborke z geologii:/

02.11.2011 14:52
51
odpowiedz
gracz12301
73
AFC

[49]

heh, taa... :P

02.11.2011 15:00
52
odpowiedz
Marcinkiewiczius
128
Hautameki

[48] haha :P

Na 100% nie będzie to Nowy Jork - Liberty City. Nie chcę żadnych powrotów, VC średnio mnie się podobał, San Andreas było za duże i nie w moim temacie.
Nadal moją ulubioną grą z serii jest GTA IV, a tuż za nim GTA III, mam "świra" na punkcie Nowego Jorku, a umiejscowienie GTA w tym mieście to dla mnie bajka, pamiętam godzinami przechodziłem na piechotę całe miasto w IV by delektować się tym nowojorskim klimatem ;)

02.11.2011 15:03
53
odpowiedz
gucio666spoko
9
Chorąży

2 godziny!

Fap,fap fap

02.11.2011 15:05
54
odpowiedz
TomiLeo8
19
Centurion

mam prośbe do wszystkich pseudo poszukiwaczy informacji, informacji na ten temat jest nie wiele wiec prosze nie piszcie " słyszalem ze " czytalem że " czy inne podobne na temat tej gry bo to tylko smiac sie chce a nie czytac naprawde jesli juz chcecie sie " pochwalić " to napiszcie ze widzieliscie tutaj ( podajcie link ) i wtedy napiszcie co tam takiego az waznego bylo co chcecie przekazac, mysle ze wiele osob tez tak mysli na ten temat :) przyłaczcie sie i zniszczmy dzieci ktore chca zaskoczyc informacjami ktore nei sa potwierdzone nigdzie ( nie wiem jak tutaj ale we wczesniejszym newsie było tego tylko ze az szkoda gadac )

02.11.2011 15:09
55
odpowiedz
ProTyp
91
work work

Czekamy

02.11.2011 15:18
56
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

nieważne

02.11.2011 15:24
57
odpowiedz
Darencjo
21
Pankracy

nie podniecajcie się tak, i tak zostanie nic konkretnego pokazane :)

02.11.2011 15:34
58
odpowiedz
Harry M
111
Master czaszka

Mam w uszach muzykę z GTA IV!

02.11.2011 15:40
59
odpowiedz
Mr.Eko
71
Yeezus

Mam nadzieję, że będzie jakieś nowe miasto, a jak już ma być powrót, to oby było to San Andreas.

02.11.2011 15:41
60
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Nie mogę się doczekać =D
Niestety, ale wersja PC będzie opóźniona, tak jak było to z gta 4..

02.11.2011 15:54
61
odpowiedz
TCPiP
63
Pretorianin

Łaaaa nie moge sie doczekac. Batman, Bf3,MW3 i inne to dla mnie przy GTA pikuś.

02.11.2011 15:55
62
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

[57] tak, zostanie... R* nie pokaże badziewnego teasera z samymi dźwiękami albo renderami...

02.11.2011 15:58
63
odpowiedz
bogi1
122
The Best in the World

Ciekawe ile komentarzy posypie się po 17. Dla mnie nie ważne gdzie będzie rozgrywać się akcja i tak spędzę z tą grą godziny.

02.11.2011 16:27
64
odpowiedz
Matekso
95
Generał

To, to pozostało niespełna 40 minut do hitu trailera 2011 roku. Ja na tę okazję kupiłem sobie browar i z radością odtworzę sobie zwiastun w pełnym full HD LCD 42cal i na bank będę się nim delektował tak długo po kilkakrotnie aż do ostatniej kropli w kufelku/

oby trwał ponad 2min, no pewnie to będzie max 1,5 ale zawsze coś. Niech to będzie hit, kto odpali fajerwerki? a premiera pewnie się obsunie i zobaczymy 2013 rok fajnie dla mnie może być. po Drodze max pejn i la noire więc gry od Rockstara zapewnią nam sporo czasu, a na zakończenie gram w TLaD ze spolszczeniem. IS THX a lot

02.11.2011 16:40
65
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

Czuję się jak jakiś no-life... Od rana czekam na ten trailer ^^

02.11.2011 16:49
66
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

10 minut

02.11.2011 16:52
67
odpowiedz
Kiera1
6
Centurion

Trailer już za pięć minut :)

02.11.2011 16:54
68
odpowiedz
piotrek200852
4
Legionista

5 minut !!!!!!!!!

02.11.2011 16:55
69
odpowiedz
PETRAS-36
37
Centurion

3.30 min xDDDD

02.11.2011 16:55
70
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

@UP
Nie patrz na swój zegarek a na odliczanie na stronie ;)

4 minuty!

02.11.2011 16:56
71
odpowiedz
Onomatopeter
37
Generał

Co za napięcie. Cały się trzęsę. Jeszcze 3 minuty !

02.11.2011 16:58
72
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

To dzisiaj taki nasz (graczy) sylwester :)

2 MINUTY

02.11.2011 16:58
73
odpowiedz
OSSA14
54
Pretorianin

Emocje jak na grzybach.

02.11.2011 16:59
74
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

Ok minuta

Ciekawe kiedy strona padnie :)

02.11.2011 16:59
75
odpowiedz
PETRAS-36
37
Centurion

3...2...1...

02.11.2011 17:00
76
odpowiedz
janosik6
43
Pretorianin

Ale bez podniety ok?

02.11.2011 17:00
77
odpowiedz
Adrian 108
106
Stone Cold

1:30, oby było jak najwięcej w trailerze pokazane

02.11.2011 17:00
78
odpowiedz
kęsik
72
Legend

jEST!

02.11.2011 17:00
79
odpowiedz
janosik6
43
Pretorianin

GDZIE

02.11.2011 17:00
80
odpowiedz
gucio666spoko
9
Chorąży

L.A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02.11.2011 17:01
81
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Coś nie bangla... :D

02.11.2011 17:01
82
odpowiedz
Will Barrows
94
BOTOX

Vice City?

a nie : P

02.11.2011 17:01
83
odpowiedz
amigo2000
121
Generał

Los Angeles !

02.11.2011 17:01
84
odpowiedz
Piecia_____18
90
Generał

Ludzie jak żywi! :P

02.11.2011 17:02
85
odpowiedz
Darencjo
21
Pankracy

lol

02.11.2011 17:02
86
odpowiedz
logistic
4
Legionista

kurcze... nie powaliło mnie na kolana..

02.11.2011 17:02
87
odpowiedz
piotrek200852
4
Legionista

już obejrzałem :D zajebiste !!!!! w san andreas to będzie :)

02.11.2011 17:02
88
odpowiedz
filip1305
61
Pretorianin

Wypas

02.11.2011 17:02
89
odpowiedz
Matixq
14
Legionista

dosłownie obejrzałem ten trailer z otwartą japą :)

02.11.2011 17:02
90
odpowiedz
krzychu2k7
39
Konsul

Nie da się oglądać. Ja bym ich wychłostał.

02.11.2011 17:03
91
odpowiedz
Astolus
30
Chorąży

Nijaki ten trailer. Nie podobają mi się kolory i miasto - może to przez ujęcia. No cóż pożyjemy zobaczymy

02.11.2011 17:03
92
odpowiedz
huqo
24
Chorąży

:O

02.11.2011 17:03
93
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

Chyba o konsolach obecnej generacji można zapomnieć :D

02.11.2011 17:03
94
odpowiedz
fredzio92
65
Senator

Szału nie ma.

02.11.2011 17:03
95
odpowiedz
MrFrost
78
Pretorianin

Obejrzane.California here we come.

02.11.2011 17:03
96
odpowiedz
janosik6
43
Pretorianin

Miasto bedzie sie zwało Los Puerto

02.11.2011 17:03
97
odpowiedz
Darencjo
21
Pankracy

Los Puerta

02.11.2011 17:04
98
odpowiedz
skaylet89
37
Centurion

JUZ WIDZE ZE WYMAGANIA BEDA Z KOSMOSU :D

02.11.2011 17:04
99
odpowiedz
LordSettlers
71
Generał

Ok trailer ok jest.

02.11.2011 17:04
100
odpowiedz
SLAWCO
34
Chorąży

i co i nic?????

02.11.2011 17:05
101
odpowiedz
rog1234
77
Dragon Install

Okolice z San Andreas. W sumie fajnie - będzie miła odmiana po zurbanizowanym w 100% GTAIV.

02.11.2011 17:05
102
odpowiedz
Simeone1984
33
Chorąży

wg. mnie na 99% pójdzie to na PS3 i Xklocku.

02.11.2011 17:06
103
odpowiedz
Gothi
9
Legionista

Wow, spoko trailer, zajebista grafika zapowiada sie epicko : )

02.11.2011 17:06
104
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Dla mnie to tak tylko dziwnie wygląda? Szału nie robi.

02.11.2011 17:06
105
odpowiedz
janosik6
43
Pretorianin

Grafa prawie jak gta 4, jakaś taka bajkowa. Do gta 4 z tym modem http://www.youtube.com/watch?v=5m3oxZBpaGQ&feature=related nie ma startu.

02.11.2011 17:06
106
odpowiedz
smith_skc
54
Centurion

oj tam nie przeżywać...mam nadzieje ze zrobia tylko na PC :P

02.11.2011 17:06
107
odpowiedz
Quake Wars 256 :D
62
Strogg

AAA kurwa san andreas fap

02.11.2011 17:06
108
odpowiedz
Adrian 108
106
Stone Cold

Jest całkiem dobrze, świetni żywi ludzie, strzelam że w wymaganiach będzie minimalnie 4 GB RAM i procesor 4-rdzeniowy.

02.11.2011 17:06
109
odpowiedz
Pizkes
42
Pretorianin

Jestem ogromnie zawiedziony. Miasto jest do dupy, takie samo jak w SA. Nienawidzę tego typu klimatów. IV była świetna, tutaj zachowałbym dystans.

02.11.2011 17:07
110
odpowiedz
kęsik
72
Legend

No cholera czemu nie Vice City? Czemu to musi być LA?

02.11.2011 17:07
111
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

Los Santos panowie, super!

02.11.2011 17:07
112
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

i czy to nie Tommy z Vice city ;p ? | sorry za podwójny

02.11.2011 17:08
113
odpowiedz
Batman001
64
Pretorianin

A mi się wydaje, że gra będzie korzystać z tego samego silnika graficznego co gta iv, aczkolwiek mogę się mylić. Wymagania nie będą przerażające na bank.

02.11.2011 17:08
114
odpowiedz
amigo2000
121
Generał

No i nie podali platform ani daty premiery.

02.11.2011 17:08
115
odpowiedz
BAR1992
20
Legionista

Znów ciepło jak w Vice City :D

02.11.2011 17:09
116
odpowiedz
j.a.c.k
56
u wot m8

jest klimat :D

02.11.2011 17:09
117
odpowiedz
Playa89
14
Centurion

Panowie bez ekscytacji to dopiero pierwszy trailer....

02.11.2011 17:09
118
odpowiedz
xJsHx
13
Chorąży

Nie San Andreas, tylko samo Los Angeles. I nie wiem czy to miasto aby na pewno to Los Puerta, bo przecież było tam napisane Vinewood, a odpowiednikem LA jest Los Santos. Btw. Wie ktoś jak wygląda główny bohater? Bo ja tutaj nie wiem, który to który.

02.11.2011 17:09
119
odpowiedz
Marcines18
59
Senator

Jak dla mnie grafika gorsza niż w gta IV ;o jakaś bajkowa strasznie

02.11.2011 17:09
120
odpowiedz
zdx
5
Junior

Silnik gry na pewno mocno tuningowany rage, sam trailer dobry choć nie powala. Pożyjemy, zobaczymy...

02.11.2011 17:09
121
odpowiedz
Oseth
83
Wild animal

Bedzie miło, słonko, góry... family man... hahahaha.

02.11.2011 17:09
122
odpowiedz
smith_skc
54
Centurion

jesli chodzi o grafike to szalu nie ma....mysle ze bedzie cos w podobie do wymagan z gta4 ale moze chlopaki lepiej tym razem zoptymalizują to na PC hehe

02.11.2011 17:10
123
odpowiedz
Remix2222
36
Centurion

średni ten trailer ;/ nawet beznadziejny bym powiedział ;]

02.11.2011 17:10
124
odpowiedz
śmigli
37
Generał

Jak dla mnie szału nie ma; może w przyszłości po jakimś gameplayu zmienię zdanie.

Nie orientuje się ktoś, to będzie na nowym silniku?

02.11.2011 17:11
125
odpowiedz
Darencjo
21
Pankracy

SAN ANDREAS :) nawet na tablicach aut to pisze :)

02.11.2011 17:11
126
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

Ten starszy z początku

02.11.2011 17:12
127
odpowiedz
czekers
28
Legend

0:54

graffiti 'LOS SANTOS'

02.11.2011 17:12
128
odpowiedz
TeRiKaY
120
Senator

nie powala? beznadziejny? chyba z jucha spadliście, ten zwiastun ma taki feeling, że głowa boli; już czuję ten klimat. KTO SIĘ NIE JARA TEN Z POLICJI

http://gta.wikia.com/Vinewood

02.11.2011 17:13
129
odpowiedz
kęsik
72
Legend

Czyli Los Santos... eh....

02.11.2011 17:13
130
odpowiedz
stefanel
64
Centurion

dla tych co jeszcze nie widzieli: http://www.rockstargames.com/videos/video/8001

02.11.2011 17:14
131
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

Od pierwszych sekund widać że to LS, a nie po grafiti ;D

02.11.2011 17:15
132
odpowiedz
smith_skc
54
Centurion

z tego co wyczytalem na tym traileru to sa: san andreas, los puerta i vinewood

02.11.2011 17:15
133
odpowiedz
oskarxdd
32
Generał

JEST O KURWA TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02.11.2011 17:16
134
odpowiedz
Marcinkiewiczius
128
Hautameki

Nie powala na kolana - San Andreas 2

02.11.2011 17:17
135
odpowiedz
BartK1342
14
Legionista

Ej a skoro na samym początku jak szła para wraz z psem po plaży to może w końcu dodadzą zwierzęta :)

02.11.2011 17:17
136
odpowiedz
alhaszasz
86
Generał

bd dobrze

02.11.2011 17:17
137
odpowiedz
Murabura
94
Generał

szalu nie ma jak to juz niektorzy powiedzieli wiec nie rozumiem tej podniety. strasznie dziwne kolory i nie wiem czy to tylko ten trailer (prawdopodobnie) czy sama gra. graficznie wyglada troche lepiej niz IV ale nie to jest przeciez najwazniejsze w GTA. dobre wrazenie sprawiaja przechodnie ale przypominam ze to tylko trailer i wszystko moze byc oskryptowane tylko do tego urywka. oby tylko wersje na 3 platformy ukazaly sie jednoczesnie a nie jak to od kilku lat bywa ze PC traktowany jest jak ubogi krewny i dostaje zwykle porty i to z opoznieniem :|

02.11.2011 17:19
138
odpowiedz
bad16
24
Chorąży

Dla mnie trailer po prostu świetny. Przede wszystkim chodzi mi o ten klimat. Vice City i San Andreas to moje ulubione części od czasów "3", czyli przejścia w kamerę zza pleców.
Tak jak kolega wyżej napisał... feeling jest niesamowity, od teraz czekam na tę grę, poza tym oczywiście magiczny klimat tego kolorowego świata połączonego z gangsterką. Grafika jest według mnie niezła a gra wyjdzie najwcześniej w grudniu 2012 podobno, więc sporo jeszcze poprawią.
Ciekawi mnie pies i slumsy. Czyżby w tej części pojawiły się psy? W MW już można było je zabijać, więc zapewne GTA V też nie będzie żadnych kontrowersji. Gościu, który mówi nie brzmi jak Hiszpan, czyli info z 4chana mogło nie być w 100% potwierdzone, chyba że tak dobrze wyrobił akcent. Powiedział jednak zdanie: "Dlaczego tu przyjechałem? Chyba przede wszystkim dla pogody/klimatu...". Hiszpania to nie Wyspy, czy Europa Wschodnia, żeby wyprowadzać się "dla pogody".

02.11.2011 17:19
139
odpowiedz
graf_0
117
Nożownik

Dziwny trailer.
Miasto STRASZNIE brudne. A jednocześnie bardzo kolorowe.
Wygląda na to że będzie tuning, będą chaty, będą siłownie. Jednym słowem odchodzą od powagi IV i wracają do wygłupów z SA. Może to i lepiej? Lubiłem latać samolocikami, jeździć kombajnem i inne bzdurki.

02.11.2011 17:19
140
odpowiedz
Matekso
95
Generał

No i bańka pękła, zajebisty trailer i piękna lokalizacja, mnóstwo przestrzeni plaże, góry, lasy, odrzutowce i Hydra* To co GTA san Andreas nam pokazało. Siłka dla starszego pana? he heh. Tak racja to jest nieco bajkowe, pewnie do premiery zmienią filtr koloru, tylko by nie przesadzili bo w gta kolory były przytłaczające. Do tych co mówią że szału nie ma i słaby trailer- a co wy masakrę chcieliście, i sieczkę na ulicy, to nie gra dla maniaków i zbrodniarzy a zwiastun był sielankowy! to było wprowadzenie do historii o Włoskiej zapewne mafii i upraw winorośli patrz opryski* Czyli w kulturę włoską trafili

02.11.2011 17:20
141
odpowiedz
Remix2222
36
Centurion

graficznie to przypomina bad company 2 (pustynne mapy) ;]

02.11.2011 17:20
142
odpowiedz
Kazioo
86
Senator

No i nie mówiłem, ze przy zmodowanej czwórce z PC będzie biednie? ;D
A naiwni liczyli, że GTA 5 będzie wyglądać jak wypicowane GTA IV, mimo ze konsole nie wyrabiają.

Ostateczny dowód na to, jak konsole mordują rozwój technologiczny gier.

02.11.2011 17:20
143
odpowiedz
xJsHx
13
Chorąży

Kurwa, ludzie. Ta gra najprawdopodobniej wyjdzie za rok, a wy narzekacie na grafikę i wszystko co się da. Ona jest nadal tworzona!

02.11.2011 17:20
144
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

Grafika,a zwłaszcza oświetlenie jak na sandboksa jest świetne ;] Ważne,że będą tereny pozamiejskie (góry) bo tego mi w IV brakowało ;]

ps.Cenega-->liczę na SPOLSZCZENIE wersji konsolowych ;] Walczcie o nie jak lwy !!!

02.11.2011 17:20
145
odpowiedz
TeRiKaY
120
Senator

właśnie kolory imo zajebiste, West Coast pełną gębą!! ten żar, aż piecze; jak nic 2cztery7 trzeba będzie wrzucić do mp3. Jestem spalony innym słońcem

02.11.2011 17:21
146
odpowiedz
Shinigam1
25
Centurion

gra kozacka i ten klimat ala Vice City:D

02.11.2011 17:22
147
odpowiedz
nostromo2092
2
Junior

gta 4 z poprawionymi teksturami i renderowaniem, no i piękna gra świateł, widać że fizyka też jest bardzo dokładna (powiewające czerwono-białe wstążki na placu budowy przy ulicy)
przydało by sie więcej info od rockstar

02.11.2011 17:23
148
odpowiedz
BOLOYOO
75
Generał

Więcej info będzie za miesiąc, żeby nas zamęczyć ^^. Trailer obejrzany to wychodzę z domu :P

02.11.2011 17:24
149
odpowiedz
Gwynbleidd13
17
Chorąży

Ja pierdziele, mój wyraz twarzy jest jednoznaczny - o.O !.
Rockstar pozamiatał...krótko mówiąc.

02.11.2011 17:24
150
odpowiedz
xJsHx
13
Chorąży

Tu macie trailer z jutuba

http://www.youtube.com/watch?v=z9N_Dg5A_8o

02.11.2011 17:24
151
odpowiedz
janosik6
43
Pretorianin

Dzwoniłem właśnie do wójka który pracuje w Rockstar, i powiedział że premiera wakacje 2012 :O

02.11.2011 17:27
152
odpowiedz
puyol93
49
Pretorianin

@Kazioo

Gdybym wiedział gdzie mieszkasz, to bym Ci piwo postawił :D

Co do trailera, to na prawdę szału nie ma... Czym się podniecanie? "ach, co za feeling", "Ach, co za klimat"- Chcecie tego? To grajcie w RPG... Jak już ktoś pisał wyżej, wrócą pewnie do tego kiczu z SA... A szkoda.

02.11.2011 17:29
153
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

Aha,zapomniałem dodać,że według mnie to już będzie na nowych konsolach ;] Dlatego nie dodali nic o platformach,może jeszcze nie mają upoważnienia od Sony i Microsoftu aby podawać takie info.

02.11.2011 17:30
154
odpowiedz
janosik6
43
Pretorianin

A czy na trailerze gta 4 było coś o platformach? bo sobie nie przypominam.

02.11.2011 17:32
155
odpowiedz
filip1305
61
Pretorianin

nawet są rowery

02.11.2011 17:33
156
odpowiedz
janosik6
43
Pretorianin

I PSY

02.11.2011 17:36
157
odpowiedz
jaceks2106
1
Junior

Włączyłem kompa, z czystej ciekawości chciałem sprawdzić ile jeszcze czasu do wydania pierwszego trailera. Patrze 8 minut. No to czekam z zapartym tchem.
10 sekund do trailera, 5, 4, 3, 2, 1, error, trzeba odświeżyć xD, ale nie o to. Trailer sam w sobie jest słaby, grafika przeciętna (mi to nie przeszkadza, bo może jeszcze zagram na mojej maszynie xD) i to może się nie spodobać konsolowcom, jak dokładnie się wejrzycie w poszczególne tekstury, np. drzewa to zobaczycie wielkie podobieństwo do GTA San Andreas. Jakby w paincie to rysowali.
Jeśli graliście na konsoli w gta iv w pełnej rozdzielczości i obejrzycie sobie w tym momencie trailer na YT, zobaczycie, że grafika była identyczna (w wielu grach na trailerach przesadzają z ta super ekstra grafiką). Jeśli w tym przypadku będzie to samo, to czarno to widzę. Oby fabuła to nadrobiła i soundtrack :)
Miejmy nadzieję, że nowy GTA V to nie będzie kaszan. Wg. mnie, na razie na pierwszym miejscu stoi poczciwy, stary, dobry San Andreas i się to nie zmieni.

02.11.2011 17:36
158
odpowiedz
gucio666spoko
9
Chorąży

Jezli sie potwierdza plotki o tym ze glosu urzyczyli min. Charlie Sheen i Megan Fox to ta gra klimatem zmiecie wszystko z powierzchni ziemi.

Stacje radiowe i soundtrack tez bewnie bedzie MEGA moc.

Mikolaj przyszedl miesiac wczesniej. Spelnily sie moje wszystkie oczekiwania a z czasem bedzie bewnie coraz lepiej wraz z ujawniwniem kolejnych trailerow.

02.11.2011 17:37
159
odpowiedz
xJsHx
13
Chorąży

ZLOT EKSPERTÓW Z WYCHWYTYWANIA SZCZEGÓŁÓW I SPEKULACJI UWAŻAM ZA OTWARTY.

Taak. Teraz każdy się zleci, i będzie pieprzył swoje. No pewnie, zobaczyliście psa, to teraz będziecie srać, i mówić, że może zapożyczyli podstawki zwierząt z Red Dead Redemption.

No i nie zapominajmy o wielce niezadowolonych, którzy potrafią tylko narzekać. BO PRZECIEŻ TO NIE TO MIASTO CO CHCIELI!!!111

02.11.2011 17:39
160
odpowiedz
Azazell3
107
Legend

http://www.youtube.com/watch?v=cObGI6PW6QY - oficjalny zwiastun z Grand Theft Auto V!

02.11.2011 17:41
161
odpowiedz
mikolajec
3
Junior

Jeeeest San Andreas a protagonista wygląda jak starszy Tommy Vercetti,jeżeli to on to będzie klimacik w pytkę :)Hehe a ten menel to wygląda jak Nicko xDDD

02.11.2011 17:42
162
odpowiedz
przemas478
99
Senator

W każde GTA grałem bardzo długo i prawdopodobnie i tym razem nic się nie zmieni. Trailer tylko mnie nakręca ;p

02.11.2011 17:42
163
odpowiedz
kęsik
72
Legend

[160] Sorry stary ale spóźniłeś się 40 minut.

02.11.2011 17:43
164
odpowiedz
mikolajec
3
Junior

a w ogóle to po grafice jedziecie a to przeto jest obraz renderowany jak od niedawna grę robią,nie odzwierciedla faktycznej gry :|

02.11.2011 17:44
165
odpowiedz
Arti1999
79
Generał

A ten murzyn CJ z San Andreas :). Nawet fajnie by było gdyby akcja toczyła się z nimi.

02.11.2011 17:45
166
odpowiedz
lukas517
17
Chorąży

Tak a ten murzyn to CJ

02.11.2011 17:46
167
odpowiedz
mikolajec
3
Junior

No była plotka o 4 postaciach więc może będą to dawni bohaterowie?xDD Zajebiście by było :)

02.11.2011 17:46
168
odpowiedz
ProTyp
91
work work

Ta grafika mi coś nie pasuje, no ale IV na trailerach też inaczej wyglądała, niż finalny produkt.
No i szkoda, że nie VC.

02.11.2011 17:48
169
odpowiedz
TeRiKaY
120
Senator

spoiler start

Wszystko zależy w jakich czasach się rozgrywa, bo jak dobrze pamiętamy w czwórce można się dowiedzieć, że Cj. nie żyje

spoiler stop

02.11.2011 17:50
170
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

CJ,Tommy i Nico w jednej grze ? Chyba się popłaczę ze szczęścia ;]

02.11.2011 17:52
171
odpowiedz
Vanderhast
47
Pretorianin

Cóż to tylko trailer nie ma o czym pisać , czekam na gameplay :)

02.11.2011 17:53
172
odpowiedz
Qiuster
1
Junior

Siemka..Bedzie można pobrać to gta z tej srt??Jestem nowy na tej Str.:)Więc?

02.11.2011 17:54
173
odpowiedz
TeRiKaY
120
Senator

sure

02.11.2011 17:57
174
odpowiedz
DogGhost
105
The Way of The Samurai

Cóż, bez szału - ogólnie trailer solidny, ale chyba spodziewałem się czegoś więcej. Jak dla mnie zanosi się trochę na powtórkę z rozrywki - nie czuję niestety powiewu świeżości.

02.11.2011 17:58
175
odpowiedz
Krzysiek201213
26
Konsul

A ja ten klimat już czuję! To będzie to! :D

02.11.2011 17:58
176
odpowiedz
PitbullHans
89
Legend

http://i725.photobucket.com/albums/ww257/Vortex345/ProtagGTAV.jpg

Za często się pojawia, na 90% główny bohater. Gość w tle to pewnie zleceniodawca. Tatuaże pewnie znowu będzie można sobie zrobić.

02.11.2011 17:59
177
odpowiedz
exkazer
97
Generał

czy 4 rdzeniowy procek + 8GB pamięci i karta 1GB wystarczą na tą gre???

02.11.2011 18:02
178
odpowiedz
Kherlon
63
Senator

[177] Mój pies mówi, że tak. Dokup jeszcze 2 gb ramu i będzie na very high.

02.11.2011 18:03
179
odpowiedz
Jenot
58
Pretorianin

Przecież jeszcze nie wiadomo czy gra będzie na PC. Ja nie mam zamiaru nic kupować od Rockstara bo olewają rynek PC tworząc żałosne optymalizację. Nie mówiąc już o tym, że sama gra mnie osobiście nie rajcuje i nie rozumiem jej fenomenu.

02.11.2011 18:03
180
odpowiedz
kęsik
72
Legend

Aha,zapomniałem dodać,że według mnie to już będzie na nowych konsolach ;] Dlatego nie dodali nic o platformach,może jeszcze nie mają upoważnienia od Sony i Microsoftu aby podawać takie info.

Taa, jasne. R* robi grę na konsole, które nie istnieją. Śnij dalej.

02.11.2011 18:04
181
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Głos narratora jak najbardziej pasuje do tego "emeryta" i bardzo dobrze, wolelibyście jakiegoś szczeniaczka w roli głównej?

Tutaj jest przynajmniej duża nadzieja na poważne klimaty, może nie w stylu "Ojca Chrzestnego", ale na pewno w podobie do "Chłopców z ferajny" czy "Człowieka z Blizną".

02.11.2011 18:04
182
odpowiedz
glimi
70
Pretorianin

Jak R* nie nauczyło się czegoś po GTA IV to już widzę optymalizacje na PC :D. Znów masa łatek i będzie można sensownie pograć bez dodatkowego grzejnika :D

02.11.2011 18:07
183
odpowiedz
Qiuster
1
Junior

Kiedy bedzie Gta V na pc??

02.11.2011 18:07
184
odpowiedz
mgr. Kuba
71
-

[176]

Podbijam, nie przewiduje innej opcji jeśli miała być to postać z trailera to tylko ten.

Patrząc na pierwszy trailer z GTAIV a premierę gry obstawiam że na konsole gra pojawi się w grudniu 2012 a na PC czerwiec 2013.

02.11.2011 18:08
185
odpowiedz
Gwynbleidd13
17
Chorąży

@exkazer

Ech, ledwo co wyszedł pierwszy trailer, a Ty się już nas pytasz czy pójdzie Ci na takim sprzęcie ? -.-.

02.11.2011 18:08
186
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

Za często się pojawia, na 90% główny bohater

Ja bym powiedział,że głównym bohaterem będzie ten "dziadek",który mówi,że się przeniósł do miasta dla pogody ;] I moim zdaniem jest to Tommy po latach,który przeniósł się do miasta tak ciepłego jak Vice City i kupił niezłą chatę ;] Jak wiemy,zazwyczaj bohatera GTA nie stać na początku na dom,a Vercetti nieźle zarobił w Vice City,więc mógł zaszaleć.Do tego Nico,któremu się raczej nie powodzi i CJ ??? uciekający przed policją w jakiś slumsach.Czyżby jakiś wspólny interes tych Panów ? Oj będzie się działo ;]

02.11.2011 18:09
187
odpowiedz
PitbullHans
89
Legend
02.11.2011 18:09
188
odpowiedz
jaro1986
107
Generał

Gdzie wyście się dopatrzyli CJ'a, Tommy'ego i Nico? Biorąc pod uwagę, że lektor mówi, że przeprowadził się tam na emeryturę (odpoczynek), to raczej nie CJ, bo on tam mieszkał. Szczerze mówiąc, żadnej gęby nie poznaję :P A tak w ogóle, to pomysł z rzekomymi 4 bohaterami jest moim zdaniem bardzo zły. Od zawsze GTA to była historia jednego człowieka i takie przełączanie się zabije klimat. No chyba, że na początku gry będziemy wybierali kim chcemy grać, w co wątpie, bo to nie RPG. Poza tym gdyby mieli robić 4 różne historie, albo co najmniej początki historii inne dla każdego, to chyba by nigdy tej gry nie ukończyli. Trochę też lipa, że nie podali nawet przybliżonej daty premiery. Może faktycznie skończy się na 2013 roku :/ Ale wątpię w premiery na next-genach, gra nie robi takiego wrażenia, żeby nie uciągnęła tego obecna generacja.

02.11.2011 18:09
189
odpowiedz
Drace66676
108
D.R.A.C.E

Mam nadzieję, że wyjdzie na PC. Ewidentnie moje klimaty.

02.11.2011 18:10
190
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

[176] to może być jakaś ważna postać, a nie bohater od razu, lol

02.11.2011 18:11
191
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

Taa, jasne. R* robi grę na konsole, które nie istnieją. Śnij dalej.

Nie wiedziałem,że pracujesz w Sony lub Microsofcie i wiesz,że nie istnieją ;] Pozdrów Gates'a ode mnie,ok ? ;]

02.11.2011 18:11
192
odpowiedz
Qiuster
1
Junior

nom ja czekam na pc ale sie troche oczekam;)

02.11.2011 18:14
193
odpowiedz
victripius
89
Joker

Liczyłem na coś lepszego, a tak to kilka ładnych widoków i nic poza tym.. Mimo wszystko to w końcu GTA, więc na pewno jest na co czekać.

02.11.2011 18:16
194
odpowiedz
Stra Moldas
93
Wujek Samo Stra

No proszę, Los Santos. Ciekawe, czy samo Los Santos, czy cały stan San Andreas będzie.

Główny bohater to ten ciemnoskóry, czy ten starszy facet w czarnych włosach? Intrygująco wygląda, dużo poważniejszej od Nika. Fajnie, gdyby był tuning.

02.11.2011 18:16
195
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

zczerze mówiąc, żadnej gęby nie poznaję :P

Nico to ten żul,co trzyma tabliczkę ;] CJ ucieka przed policją,chociaż koleś tam jest trochę za młody...A Tommy to ten koleś z niebieskiej fury i robi napad (ten po prawej).

A tak w ogóle, to pomysł z rzekomymi 4 bohaterami jest moim zdaniem bardzo zły. Od zawsze GTA to była historia jednego człowieka i takie przełączanie się zabije klimat. No chyba, że na początku gry będziemy wybierali kim chcemy grać, w co wątpie, bo to nie RPG

Przecież CJ,Tommy i Nico mogą mieć wspólny interes i będziemy Nimi grać na przemian ;] O historię się nie martwię,przecież to R*,HELLLOOOOOO ;]

02.11.2011 18:17
196
odpowiedz
Mepha
71
Mhroczny Pogromca

Trailer dobry, ale nic nadzwyczajnego, na pewno zagram, bo to w końcu Rockstar, więc gra powinna być co najmniej bardzo dobra.

02.11.2011 18:17
197
odpowiedz
Onomatopeter
37
Generał

Czytałem gdzieś że będzie cały stan ale większy i dokładniejszy. Główny bohater to Hiszpan i będzie miał na imie Adrian. Chyba będzie w gangu Aztecas.

02.11.2011 18:18
198
odpowiedz
Devorels
64
The Phenomenal One

maluśi spoiler z GTA 4 wielka ciekawostka dla GTA V

Jeżeli wierzyć Easter Eggowi z GTA IV, Tommy Vercetti zmarł w 2008 roku, i pochowano go w Liberty City.

02.11.2011 18:19
199
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

Nico to ten żul,co trzyma tabliczkę ;] CJ ucieka przed policją,chociaż koleś tam jest trochę za młody...A Tommy to ten koleś z niebieskiej fury i robi napad (ten po prawej).

lol wymień se oczy ;D

02.11.2011 18:19
200
odpowiedz
conix
4
Junior
02.11.2011 18:19
201
odpowiedz
Niezmordowany
49
Generał

Jak wyjdzie to pozamiata wszystko co do tej pory ukazało się na Commodore 64.

02.11.2011 18:19
202
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Nico to ten żul,co trzyma tabliczkę ;] CJ ucieka przed policją,chociaż koleś tam jest trochę za młody...A Tommy to ten koleś z niebieskiej fury i robi napad (ten po prawej).

Ty tak na poważnie?

Główny bohater to ten ciemnoskóry, czy ten starszy facet w czarnych włosach?

Wszystko wskazuje na to, że ten drugi...

02.11.2011 18:19
203
odpowiedz
Abeztoz
20
Pretorianin

jestem rozczarowany

TEN sam engine co w IV, tylko teraz ponownie Los Santos i okolice, gra bedzie dostepna pod koniec 2012 na konsole a 6 miesiecy pozniej na pc.

SAFE PLAY from rockstar, nic nowego!!!

02.11.2011 18:22
204
odpowiedz
Devorels
64
The Phenomenal One


Jeżeli wierzyć Easter Eggowi z GTA IV, Tommy Vercetti zmarł w 2008 roku, i pochowano go w Liberty City.

A co myślicie o tym ?

02.11.2011 18:24
205
odpowiedz
_D_R_A_G_O_N_
19
Legend

A co myślałeś, że inny silnik od razu dadzą? Jeszcze nie wykorzystali maximum z RAGE. Ja się cieszę, że będzie ten sam silnik, przynajmniej jest jakaś możliwość, że wymagań dużo nie zwiększą. A trailer ciekawy. Już czuję te wszystkie smaczki. Będę grał w to z wielką satysfakcją tak jak w GTA IV. Czekam kurwa!

02.11.2011 18:28
206
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

Nico to ten żul,co trzyma tabliczkę ;] CJ ucieka przed policją,chociaż koleś tam jest trochę za młody...A Tommy to ten koleś z niebieskiej fury i robi napad (ten po prawej).

Ty tak na poważnie?

To tylko przypuszczenia,ale fajnie sobie to tak rozkminiać ;]

02.11.2011 18:28
207
odpowiedz
Devorels
64
The Phenomenal One

Na Rockstar Games Social Club w GTA IV sekcji Story Gang, jest Air Sol bilet na samolot, który był najwyraźniej zakupione przez Niko Bellic latać z Liberty City do San Andreas.

------------------------>

Czyli następny do kolekcji

02.11.2011 18:30
208
odpowiedz
moro.
83
Pretorianin

Brak mi słów co się tutaj dzieje w komentarzach. Kiła i mogiła.

02.11.2011 18:32
209
odpowiedz
Onomatopeter
37
Generał

To będzie najważniejszy rok w moim życie. 1- Ukończona Pełnoletność 2-EURO 2012 3-GTA V

02.11.2011 18:32
210
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

fajnie wygląda, ale nie sądzę aby była to jakaś przełomowa część

02.11.2011 18:36
211
odpowiedz
PitbullHans
89
Legend

http://img42.imageshack.us/img42/3233/vlcsnap2011110303h26m48.png

Wydaje mi się, że gra będzie się toczyć wokół tych trzech jegomości. Jeden z nich główny bohater "V", dwóch pozostałych w DLC (jak przy GTA IV).

02.11.2011 18:37
212
odpowiedz
PSXFAN
63
Last Samurai

Główny bohater jest Ok więc gra bedzie Ok

Czekam:)

02.11.2011 18:40
213
odpowiedz
Piątek555
48
Ja to bym zjadl batona

Fajny... ciekawe kiedy premiera...

02.11.2011 18:40
214
odpowiedz
kolo10017
44
Konsul

To jest typek z GTA I ! Poznaje po twarzy

02.11.2011 18:41
215
odpowiedz
ozoq
59
Generał

Dobrze wrozy glos narratora, ktory pewnie bedzie bohaterem. Jak dadza czarnuchowi glowna role to ja za piatke podziekuje.
Jasne, ze ten sam silnik, czego sie spodziewaliscie? Zyjemy w erze ps3/x360. Naprawde pecetowcy lcizeli na to, ze zrobia gta pod ich platforme?:D To juz bardziej prawdopodobne, ze na pc nie wyjdzie wcale.

02.11.2011 18:42
216
odpowiedz
Bieniu05
71
Master

Mam nadzieję że będzie coś ciekawego bo IV było cienkie, a ten trailer nic nie pokazuje ciekawego.

02.11.2011 18:48
217
odpowiedz
Zielokop
2
Junior

w sieci pojawił się trailer GTA V z napisami polskimi! dostępny jest tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=HzQSdBZAt7E&feature=player_embedded

02.11.2011 18:52
218
odpowiedz
SebaF11
3
Junior

Muzyka z Trailera http:www.youtube.com/watch?v=5bVETbI-RLg

02.11.2011 18:56
219
odpowiedz
unkas16
19
Centurion

jestem POD WRAŻENIEM !!!!!SUPER SUPER SUPER .... a gdzie główny bohater ?

http://graczedlagraczy.pl/

02.11.2011 19:05
220
odpowiedz
PitbullHans
89
Legend

Często występuje zbieg okoliczności w postaci 2405 (24.05). Czyżby 24 maja 2012 :P

02.11.2011 19:06
221
odpowiedz
flavorflav69
30
Konsul

lol, nie porównujcie GTA 4 na modach graficznych z GTA 5, RockStar może zrobić grę wyglądającą lepiej niż te mody do GTA 4 ale komu to ku*wa pójdzie ? 2% użytkowników komputerów? czy może w NASA ?

02.11.2011 19:06
222
odpowiedz
Zielokop
2
Junior

w sieci pojawił się trailer GTA V z napisami polskimi! dostępny jest tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=HzQSdBZAt7E&feature=player_embedded

02.11.2011 19:13
223
odpowiedz
Trzynaście;
74
Trzynastka

lol na co wy liczyliście? Na nowy engine? Na starych konsolach to nie możliwe. Z tego silnika nie da się już więcej wycisnąć i tyle ;)

02.11.2011 19:13
224
odpowiedz
gracz12301
73
AFC

Na razie dobrze to wygląda.

Czekam na kolejne info o tej grze.

02.11.2011 19:14
225
odpowiedz
xJsHx
13
Chorąży

Dla wszystkich gdybających. Tommy z VC bodajże zmarł w 2008. CJ stał się milionerem, więc nie wyobrażam go sobie biegającego w slumsach, a Niko tutaj coś nie widzę. Oczywiście nie wiemy jaki czas rozgrywki będziemy mogli doświadczyć.

02.11.2011 19:27
226
odpowiedz
MrFrost
78
Pretorianin

Przestanie gdybać, kim jest główny bohater. Narrator mówi z włoskim akcentem i na pewno nie jest to postać znana z wcześniejszych produkcji R*.

02.11.2011 19:28
227
odpowiedz
kęsik
72
Legend

W ogóle to skąd wypłynął pomysł, że głównym bohaterem będzie dziadek?

02.11.2011 19:30
228
odpowiedz
xsas
121
SG-1

Mógłby to być Kent Paul ( http://pl.gta.wikia.com/wiki/Kent_Paul ) obecnie (2011r.) miałby coś ok. 46 lat, czyli dość podobnie do gościa z trailera.
Zwłaszcza wzmianka: Dom Vinewood, Los Santos

Bodoba mi się słoneczny klimat, przypominający Vice City, a jeśli będą możliwości z San Andreas, to będzie jeszcze lepiej.

02.11.2011 19:35
229
odpowiedz
Kreek
65
Senator

[227] Eee, a uważasz, że głos narratora pasuje bardziej do 20-letniego, uciekającego murzyna, który chce się ustatkować i mieć gromadę dzieciaków?

02.11.2011 19:35
230
odpowiedz
dzony600
41
ru ru ru rurkowców

[227] z trailera?

02.11.2011 19:35
231
odpowiedz
scorpion34
0
Generał

jeśli wloskim akcentem to tylko stallone

02.11.2011 19:36
232
odpowiedz
gameboywik
88
Generał

Narrator mówi z włoskim akcentem

Nie wiem gdzie Ty tam słyszysz włoski akcent ;]

Jak dadza czarnuchowi glowna role to ja za piatke podziekuje.

Pieprzony rasista...

02.11.2011 19:37
233
odpowiedz
Mafioso_PL
31
Chorąży

Główny bohater jak główny bohater, ale znów będzie San Andreas i na pewno Los Santos (rejestracje na autach SA, napis na VANie LS) także wraca duuuuuża mapa :D

02.11.2011 19:38
234
odpowiedz
komarek
34
Konsul

Hmm, ciekawe ...

02.11.2011 19:38
235
odpowiedz
|kszaq|
104
Legend

Los Santos

Mam nadzieję, że Axl Rose wróci jako DJ radiowy

02.11.2011 19:39
236
odpowiedz
_MyszooR_
12
Legend

Wyglada na to, ze szykuje sie zakup na ps3 :)

02.11.2011 19:39
237
odpowiedz
kęsik
72
Legend

[227] Eee, a uważasz, że głos narratora pasuje bardziej do 20-letniego, uciekającego murzyna, który chce się ustatkować i mieć gromadę dzieciaków?

Może do 20 letniego nie, ale 30 już tak. Skoro bohater miałby te 50 lat to nie miałby jeszcze dzieci? Wyraźnie mówi, że byłby ojcem jak inni ojcowie i jego dzieci byłyby jak inne. Przecież to nie pasuje to siebie.

[227] z trailera?

No popatrz, niesamowite.

02.11.2011 19:41
238
odpowiedz
scorpion34
0
Generał

a bedzie piggsy

02.11.2011 19:41
239
odpowiedz
Rod
35
Niereformowalny Sceptyk

Trailer średni. Wręcz słaby. Spodziewałem się czegoś lepszego.

02.11.2011 19:42
240
odpowiedz
ArbuzMW2
11
Chorąży

fajnie będą piesie w gta teraz tylko czekać na dzieci :D

02.11.2011 19:45
241
odpowiedz
TeRiKaY
120
Senator

a mi się wydaje, że głównego bohatera nie ma na trailerze, sam trailer miał prezentować miasto, klimat, jak się sprawy mają, ogólnie styl i feeling

cj

spoiler start

Cj tez nie żyje, w IV można było znaleźć gazetę, w której były informacje jakoby Cj miał zginąć

spoiler stop

02.11.2011 19:45
242
odpowiedz
xJsHx
13
Chorąży

Również się zgadzam. Nie lubię bawić się w eksperta od katastrofy smoleńskiej, ale głos do 40-50 latka z traileru nie pasuje. Tym bardziej do gangusa ze slumsów. Nie mam pojęcia kto to i nie zamierzam zgadywać.

02.11.2011 19:47
243
odpowiedz
Maro2202
18
Chorąży

Murzynem...

02.11.2011 19:50
244
odpowiedz
ozoq
59
Generał

[232] Owszem, rasista. Stac cie na dluzszy komentarz czy juz pokazales jaki jestes tolerancyjny, fajny i amerykanski?

02.11.2011 19:50
245
odpowiedz
Kreek
65
Senator

Może do 20 letniego nie, ale 30 już tak. Skoro bohater miałby te 50 lat to nie miałby jeszcze dzieci?

A skąd wiesz, że ma 50 lat? Może tylko na tych ujęciach tak staro wygląda. Zresztą zwróć uwagę, że ten "dziadek" bierze udział także w napadzie.

02.11.2011 19:55
246
odpowiedz
kostyan
48
Centurion

No i VICE CITY poszło się JE..Ć: (

02.11.2011 20:00
247
odpowiedz
mietek_zul
14
Centurion

vinewood? wtf

02.11.2011 20:13
248
odpowiedz
mikolajec
3
Junior

To że Tommy umarł w 2008 roku nic nie znaczy ponieważ czasu są co prawda w XXIw ale jest tam budynek w budowie co powstał dopiero 5 lat temu,gdybali na IGn na ten temat i najprawdopodobnie coś koło 2005 roku bo budynek jest jeszcze w budowie

02.11.2011 20:15
249
odpowiedz
serek25
92
Pretorianin

Wygląda to jak Simsy!

02.11.2011 20:19
250
odpowiedz
marcinos709
31
Konsul

Wow,, trailer naprawdę świetne. Brawa dla Rockstar, że zdecydowali się stworzyć grę w lekko komiksowym stylu, coś jak Vice City, czyli bardzo żywe kolory. To po prostu pasuje do GTA idealnie, i tylko podsyca klimat. Gratulacje, również za wybór lokacji, widac, że jest to miasto ciepłe i nadmorskie, po prostu wpasowujące się klimatem w serię GTA.
Naprawdę, bardzo się cieszę, z tego trailer-a, liczyłem własnie na taki wybór lokacji, i udało się!
Teraz trzeba czekać na kolejne informacje dotyczące gry, jak i oczywiście( co chyba najważniejsze) na datę premiery.;D

Wiadomość Grand Theft Auto V – zobacz oficjalny trailer gry studia Rockstar!
12następnaostatnia