Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość 11 października duża aktualizacja Gran Turismo 5

05.10.2011 19:17
1
zanonimizowany52907
182
Senator

brawo, w koncu udalo im sie skonczyc GT5:]

05.10.2011 20:04
2
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Mam pytanko - czy GT5 posiada funkcję "cofania" czasu (tak jak jest w Forza Motorsport 3 czy Dirt 3)?

05.10.2011 20:09
jaro1986
3
odpowiedz
jaro1986
174
Generał

TobiAlex - Kiedy ostatnio grałem, czyli ze 3 miechy temu, nie posiadało. Ale od tego czasu wyszło pewnie z 5 patchy :P Ale wątpię, żeby mieli to dodać.

05.10.2011 20:09
😊
4
odpowiedz
zanonimizowany649085
20
Konsul

@up

Nieeeeeeeee i nigdy nie będzie. Gran Turismo - gra dla nie noobów.

05.10.2011 20:25
5
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

SDRaid nie nooby to się ścigają w realu a nie grają w śmieszne gierki.

05.10.2011 20:29
6
odpowiedz
Saves35
46
Konsul

Pffff 11 października to dzień Forzy 4 a nie tam jakiejś aktualizacji do GT5 :D

05.10.2011 20:34
7
odpowiedz
Bodokan
191
Starszy od węgla

HA! Czyli czasem brak czasu na granie jest plusem :-) Kupiłem EK i nie żałowałem, ale teraz tym bardziej się cieszę, bo dopiero za jakiś czas będę mógł sobie spokojnie pojeździć...

05.10.2011 20:46
dj_sasek
8
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Kurde zróbcie coś z tą reklamą mentosa, bo mi się wpierdziela w okienko cały czas... A aktualizacja, jak na darmową to jest elegancka. Więcej takich.

05.10.2011 21:03
9
odpowiedz
fenfir
173
Generał

Najbardziej cieszy mnie możliwość zapisu podczas wyścigów wytrzymałościowych oraz oficjalne wsparcie dla G25.

Jestem również ciekawy tego poprawionego interfejsu.

05.10.2011 21:12
10
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

SDRaid => Tylko co ma mozliwosc "przewijania" wyscigu wspolnego z tym czy gra jest dla noobow czy nie. Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze gt5 jest dla noobow, bo mozna wlaczyc asysty i jechac jak po szynach.
Zreszta co tu duzo mowic, gt, forzy, shifty i inne popularne scigalki sa dla noobow. Inaczej nie bylyby tak popularne. The real driving simulator - to dobry text, ale mozna go wlozyc miedzy bajki przy grze, ktora da sie bez wysilku opanowac na padzie bez asyst.

Jestem ciekaw jak wygladac bedza kokpity "standardow". W koncu moze przejde na kamere z wnetrza, bo poki co wiekszosc moich ulubionych furek wystepuje tylko w wersji standard.

05.10.2011 21:13
Lil' Sauce
11
odpowiedz
Lil' Sauce
17
Legionista

usprawnienia do gry która powstawała tyle lat... brawo

05.10.2011 21:16
ma_ko
12
odpowiedz
ma_ko
61
 

A mi sie nie podoba możliwość zapisu wyścigów wytrzymałościowych :P

05.10.2011 21:44
13
odpowiedz
MChef
40
Konsul

To nie zapisuj, nikt nie każe tego robić.

05.10.2011 22:18
14
odpowiedz
Barteek88
58
Konsul

@MChef

To tak jakby ktoś podsunął ci zaj***stą dupę, a ty nie chciałbyś jej ruchnąć.

05.10.2011 22:44
15
odpowiedz
zanonimizowany649085
20
Konsul

StoogeR --> To ma do tego, że jeżeli wypadnie z trasy to nie da restartu wyścigu tylko cofnie czas.

Co to znaczy opanować? Zrób wszystkie wyzwania, licencje i wyścigi na złoto to wtedy mogę Ci powiedzieć, że opanowałeś grę. A przypadków ukończenia tego na całym świecie jest zaledwie kilka i to po ogromnym trudzie, po 5 miesiącach męczenia... Stawianie GT na równi z Forzą, a Forzy na równi z Shiftem nie świadczy o tobie zbyt dobrze. To trzy różne ligi, a wyżej są tylko gry Simbimu (jeśli dobrze pamiętam) i pojedyncze przypadki z PC, które kiedyś też grałem, ale znudzony monotonnością i powtarzalnością tych produkcji, przeszedłem na konsolę. Xboxa prawdopodobnie też kupię, ale TYLKO dla Forzy, bo w GT5 zrobiłem już dosłownie wszystko, więc w przypadku większości tras kolejne okrążenie to już setne, czy dwusetne...

Co do standardów, zaledwie 100 spośród ośmiuset zostało stworzonych na potrzeby GT5. Reszta pochodzi z GT4 i w tym przypadku widok z kokpitu albo zostanie poprawiony, albo będzie mała padaka i oczekiwanie na patcha SPEC 3.0 choć wolałbym, żeby skupili się na GT6. W końcu muszą wyrobić na start PS4.

05.10.2011 22:44
16
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Barteek88 a co, Ty ruchasz wszystko, co Ci podsyłają? Zajebiście!!!

06.10.2011 00:22
17
odpowiedz
zanonimizowany199068
87
Senator

Gdyby Turn10 tak dbał o graczy jak Polyphony Digital to forza byłaby znośna. Ale na X360 prawie wszystkie DLC sa za kaske, multi jest za kaske, kiedyś nie było nawet obsługi dobrych kierownic.

06.10.2011 00:49
18
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Pichtowy akurat nie uważam, aby zrobili łaskę dodając wnętrza to wszystkich samochodów - to powinno być w dniu premiery. Jak to napisał Conath w pierwszym poście - nareszcie udało im się skończyć GT5...

06.10.2011 01:00
19
odpowiedz
zanonimizowany38189
107
Senator

Stooger
Zycze powodzenia w osiagnieciu dobrych czasow z pelnym wspomaganiem, gdzie kontrola trakcji nawet na 2/10 potrafi zjesc z 3 sekundy na okrazeniu. Juz nie mowiac o automacie i innych. Moze i wygrasz pare wyscigow, ale to nawet nie 10% tego co GT5 oferuje.

06.10.2011 01:58
20
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Karrde co byś nie napisał i nie wymyślił to i tak nie zmienia tego, iż jest to tylko gra i daleko jest do rzeczywistości nawet w trybie symulacji.

06.10.2011 11:36
👍
21
odpowiedz
djsoundtronic
104
Konsul

We wszystkich standardowych pojazdach udostępniona zostanie kamera umieszczona wewnątrz pojazdu. Ilość detali będzie różniła się w zależności od wybranego modelu samochodu.

Przestali robić sobie jaja z miłośników 4 kółek? A nie... czekaj. Czują na plecach oddech czwartej forzy :) A tak na serio jeśli te kokpity będą jako tako wykonane (czytaj - nie to co na PSP) to chyba sobie kupię te GT5 (znowu) bo co jak co, ale model jazdy był niesamowity.

06.10.2011 11:43
22
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Karrde co byś nie napisał i nie wymyślił to i tak nie zmienia tego, iż jest to tylko gra i daleko jest do rzeczywistości nawet w trybie symulacji

Mimo to śmiem twierdzić, że FM więcej do rzeczywistości brakuje. Jest jak to się mówi 'enjoyable' ale w stosunku do FM2 gdzie nawet położenie silnika można było wyczuć i miało spory wpływ na tor jazdy na zakrętach to nie jest krok tylko 5 w tył.

06.10.2011 12:11
vojak_2
23
odpowiedz
vojak_2
40
Generał

+

06.10.2011 13:00
24
odpowiedz
zanonimizowany38189
107
Senator

TobiAlex
Każdej grze jest daleko do rzeczywistości, cokolwiek by nie mówiono. Spytaj gości którzy wygrali GT Academy i teraz ścigają się naprawdę i odnoszą spore sukcesy. GT5 jednak jest bardzo blisko granicy możliwości, stopnień może niżej niz rFactor, ale z dobre trzy wyżej niż Forza.

Odpowiadałęm tylko na post Stoogera, który napisał: "Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze gt5 jest dla noobow, bo mozna wlaczyc asysty i jechac jak po szynach."
Asysty włączyć można i jechać jak na szynach, problem w tym, że niewiele wtedy zdziałasz. I dopóki nie jesteś wystarczająco dobry, aby prowadzić auto bez TC i innych popierdółek, nigdy nie wykręcisz dobrego czasu - a o to przecież chodzi.

Notabene GT5 nie ma czegoś takiego, jak tryb symulacji - w ogóle nie ma trybów (poza sekcją wyścigów arcade, ale to inna para kaloszy). Możesz jedynie włączyć parę asyst, które jednak bardzo negatywnie odbijają się na wynikach.

06.10.2011 13:09
25
odpowiedz
bob destruktor
14
Generał

Ja tam nie cieszę się z tego zapisywania... To po to ja siedziałem tyle godzin nad konsolą na raz i robiłem 24h i modliłem się, żeby prądu nie wyłączyli, żeby teraz jakiś gruby amerykanin zrobił to samo grając 1 godzinę dziennie?

06.10.2011 16:41
26
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

SDRaid => 3 rozne ligi? LOL. Jesli chodzi o sam model jazdy, to fm2 (3 nie licze, to byla porazka) i gt5 sa jak najbardziej zblizone. Jesli chodzi o plusy gt5 w stosunku do fm2, to jest ich troche, ale sa to zupelnie inne rzeczy jak dla mnie.

Co to znaczy opanować? Zrób wszystkie wyzwania, licencje i wyścigi na złoto to wtedy mogę Ci powiedzieć, że opanowałeś grę.

Ok wiec nie opanowalem gry (singlowe tluczenie rekordow jakos mnie nie bawi na dluzsza mete), ale kiedy gralem nie mialem problemu z zadnym samochodem, ba nawet jezdzilo mi sie latwiej niz w fm2. Dopiero ostra jazda na mokrym torze byla jakims wyzwaniem, ale poziom trudnosci jazdy na mokrym to ja mialem na suchej nawierzchni w fm2 przy niektorych samochodach. Nie jezdzilem wszystkimi samochodami oczywiscie, ale te ktorymi jezdzilem byly bardzo proste do opanowania (i mowie to tez o kilkuset konnych potworkach z napedem na tyl). Wrecz nie moglem uwierzyc jak ludzie mowli, ze w gt5 zle sie gra na padzie. To do fm2 musialem podlaczac kiero by wygrac pare trudniejszych wyscigow, gdzie przy hard ai byla wymagana nieludzka precyzja prowadzenia.
Wdajac sie w szczegoly, moze i gt5 ma w paru miejscach troche wiecej realizmu i na pewno nie mozna powiedziec, ze gt5 nie ma sie czym bronic przed forza, ale gadanie o jakiejs innej lidze to przegiecie.

Wiadomość 11 października duża aktualizacja Gran Turismo 5