Forum: Rezygnacja z gruponu po dokonaniu przelewu

11.07.2011 14:30
1
Aniceman
23
Pretorianin

Rezygnacja z gruponu po dokonaniu przelewu

Witam czy ktoś rezygnował z gruponu po dokonaniu przelewu bo kupiłem wycieczke ale są jakieś dziwne kruczki i chce moj szmal z powrotem czy długo się czeka na przelew od nich bo chciałbym kupic inna wycieczke i zalezy mi na czasie

11.07.2011 15:26
2
odpowiedz
Dym14
106
Senator

Czytaj FAQ na ich stronie http://www.groupon.pl/faq

Jak mogę zrezygnować z zakupu?
Aby zrezygnować z kuponu, należy w ciągu 10 dni od zakończonej oferty (tj. od otrzymania kuponu) wysłać wiadomość na info@groupon.pl pochodzącą z adresu e-mail, pod którym dany użytkownik jest zarejestrowany na Groupon. W wiadomości należy podać numery niewykorzystanych kuponów oraz preferowaną formę zwrotu:

premia do wykorzystania na Groupon
przelew na konto bankowe (prosimy o dane do przelewu: nr konta bankowego, adres)
zwrot na kartę (o ile płatność dokonana została w ten sposób)

A co do czasu to wydaje mi się, że jak spełnisz powyższe warunki to będziesz czekał tyle, ile idzie przelew.

Edit: Na wszelki wypadek zadzwoń i zapytaj +48 22 496 08 88. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od godz. 9 do 17.

Forum: Rezygnacja z gruponu po dokonaniu przelewu