Stranger'owe podsumowanie 2010 roku - największe rozczarowania
Więc tak : z Dead Rising nie było tak źle choć na pewno gorzej od jedynki , Sniper : Ghost Warrior to wiadomo , Arcania to zdecydowane rozczarowanie , i c.d Medala się zgadzam. Natomiast : jeżeli chodzi o F1 to ja jestem wśród grona ludzi którzy zainwestowali w kierę ( G25 ) i gra się bardzo przyjemnie , a jeżeli chodzi o DLC do Mafii to aż takiej tragedi nie było. Osobiście na pierwszym miejscu widziałbym właśnie Medala.
Z listy grałem w K&L2, DeadRising 2 oraz Medal of Honor i wszystkie trzy sa w moim TOP3 porażek roku. Miałem jeszcze taki problem, że nie tylko w nie grałem, ale jeszcze "poradnikowałem" i w takiej sytuacji zobaczenie szybkich napisów w K&2 było baaaaardzo pozytywnym zaskoczeniem ^^
10. Blur - to chyba zależy od gustu, bo wcale nie jest słabsza od Split/Second, który jest dla Ciebie jedną z lepszych gier. Przynajmniej dla mnie S/S powinno wylecieć w listy najlepszych gier, a Blur z najgorszych rozczarowań, ale to Twoja lista, nie moja. :D
9. Dead Rising 2 - mnie się tam podobała, aczkolwiek na żadną listę bym jej nie wrzucił.
8. Sniper: Ghost Warrior - tu mogę się zgodzić, aczkolwiek czego spodziewać się po City Interactive? Owszem zapowiadali coś czym Sniper w rzeczywistości nie jest i zapewne to zadecydowały o pojawieniu się na listę rozczarowań.
7. Kane & Lynch 2: Dog Days - No cóż gra nie zachwyca, więc zasłużone miejsce na tej liście.
6. Need for Speed: World - kolejny shit od EA Black Box, poprzednim ich crapem był Undercover. Gra gówno, jak dla mnie podium największych rozczarowań tego roku.
5. Lost Planet 2 - słaba gra, nic dodać, nic ująć.
4. Arcania: Gothic 4 - Ewidentnie przereklamowana seria, generalnie rozczarowaniem może być w stosunku do dobrej dwójki. Dla mnie ta seria nigdy nie była niczym fajnym, a 3 czy 4 to koszmarki wykorzystujące znaną i o dziwo lubianą markę.
3. F1 2010 - bardzo fajna gra, aż dziwi mnie pojawienie się jej na tej liście, prędzej dałbym ja na listę najlepszych gier zamiast Split/Second.
2. Medal of Honor - jako, że nieco znam te serię, oczekiwałem, że otrzymam produkt podobnej zwyczajnej jakości. To co jednak ujrzałem mogło jedynie całować innym odsłonom tej serii stopy. Niedopracowana, nudna, krótka - choć to ostatnie dla mnie było w tym przypadku zaletą. Gra nijaka, bez charakteru, za dużo jest tu COD'a. Na nie szczęście twórców elementy "zapożyczone" od konkurencyjnej serii wypadły tu bardzo blado. Wielki zawód mimo tego, iż moje oczekiwania wcale duże nie były względem tej gry.
1. DLC Do Mafii II - największe chamstwo i gówno w jednym ze strony twórców. Zbezcześcili markę Mafia. Nigdy im tego nie wybaczę!
Dla mnie największym rozczarowaniem jest DB Raging blast 2 która jest bez fabuły pierwsza gra z cyklu DB bez Fabuły.
raziel88ck --> Dokładnie, kwestia gustu. :) Przy Split/Second świetnie się bawiłem przez około dwa tygodnie, a Blura miałem już serdecznie dosyć po paru dniach.
U mnie największym rozczarowaniem w tym roku była Mafia II. Po ponad 8 latach przerwy od genialnej pierwszej części gry okazało się że autorzy uraczyli nas strasznym średniakiem. Miasto może i wyglądało ekscytująco ale co z tego skoro okrojona wersja( płatne DLC ) nie spełniała moich oczekiwań. Mam nadzieję że Czesi ogarną się trochę i jeśli kiedyś wydadzą 3 część to nie popełnią tych samych błędów.