Diablo III w kilku częściach?
WoW Fajnie jakby juz robli IV :DD chociaz niech lepiej skoncza III i Starcrafta i moze IV :D
Ja bym się raczej skłaniał ku temu, że po prostu powstanie jeden dodatek dodający ze dwie klasy jak miało to miejsce w Diablo 2, nie sądzę żeby rozbili "diabełka" w taki sam sposób jak Starcrafta 2.
>sinbad78
Starcraft ma zapowiedzianą podstawkę i dwa dodatki w cenie dodatków. Tak samo pewnie będzie z Diablo. Jeszcze nie zdarzyło się żaby jakakolwiek gra Blizzarda po 96 roku wyszła bez dodatku.
>Kartis
Bo blizz wydał tylko 4 tytuły 2 części diablo. WoW'a i W3
>Demix_12
5 tytułów, zjadłeś Starcrafta.
Moim nieskromnym zdaniem zapowiadanie pełnoprawnego dodatku do gry w czasach gdy co chwilę wychodzą ubogie DLC jest potwierdzeniem długofalowego wsparcia dla produktu.
Demix_12 => chyba zapomniałeś o Starcraft, Warcraft, Warcraft 2 !!
Vikary --> On mowil o grach wydanych po 1996 czyli Warcraft 1 i 2 sie nie liczą.
W sumie sam nie grałem w pierwszą i drugą część Warcrafta, ale z tego co pamiętam też miały po jednym dodatku. No w każdym razie nazbierało się już siedem gier z których każda miała 1 dodatek, a do samego WoW-a będzie wychodził już trzeci. Więc zdziwił bym się gdyby Blizz powiedział że dodatków do Starcrafta 2 i Diablo 3 nie będzie.
no tak ale co to za diablo jak na koncu nie bedziesz ubijac "wielkiego zlego wcielenia wszelkiego zla"
Nie zdziwiłbym się.
W końcu ogólnie obniżyły się standardy grania pod względem długości rozgrywki - niektóre gry kończymy w 5-6 godzin, inne w niewiele więcej. Niektóre nie mają multi i słaby replay value, a pomimo tego ludzie to kupują :).
Chociaż z drugiej strony mogłoby to wyjść nam na dobre, bo różne części wypełniłyby rolę wymierającego gatunku dodatków. I może do wyboru byłyby w końcu rożne kampanie, zamiast powtarzanie w kółko tych samych epizodów :).
W posladkach im sie poprzewracalo. Zagram, ale nie kupie jesli zrobia z Diablo 3 to samo co ze Starcraft 2. Nie dam sie wydymac przez takich oszustow.
Widze nowa forme dzielenia gry, wczesniej bylo nia DLC a teraz tworzymy gre dla 1 postaci, sprzedajemy, za 3 miesiace wydajemy druga postac, sprzedajemy,itd
Na szczescie od czasu polaczenia activision-blizzard odpuscilem sobie zupelnie gry wychodzace spod skrzydel tego duetu. Widze ze niewielka strata.
Co zlego jest w wydawaniu dodatkow ?
Smiech mnie ogarnia jak slysze ze taki MW2 byl mego krotki, jak i inne dzisiejsze produkcje.
Nie kazdy gracz ma 15 lat i nic do robienia poza siedzeniem przed kompem i dlubaniem w nosie.
Bardzo dobrze ze beda dodatki, tytul bedzie rozwijany i caly czas zywy.
WoW poza platnymi dodatkami mial chyba zmilion patchy ktore bardzo duzo wniosly nowinek. Po roku od premiery Wow byl zupelnie inna gra, w przeciwienstwie do WH Online ktory lezy i sie kurzy a od casu premiery jak bugi byly to do tej pory takie same (grac sie w to nie da poza fanami WH).
@raziel88ck a czym przepraszam Blizz Ciebie oszual w SC2 ? Oszykali bo wydaja tytul w 1 podstawa i 2 dodatki ? heheh nie chcesz nie kupuj. Tak tak najlepiej jakby gralo sie w singla 1000h i kosztowal 19,99 dodany do TwojegoWeekendu. Proooosze .....
Co za bękarci z was ;]. Wiadomo, że chodzi o dodatek, w którym dojdą 2 nowe postaci i nowy akt (idąc wzorem Lord of Destruction). A co do Starcrafta, to kampania dla 1 gracza to tylko przekąska do multi, a i nie przeszkadza mi to, że dostajemy kampanie tylko Terran, jak się okaże dobra to nie widzę, żadnego problemu. Ważniejsza jest jakość, a nie ilość.
Ja bym zrobił co lokacja nową część i za każdą żądał sobie po 129zł ;) Grubo lecą. Takimi poczynaniami napędzają piractwo. Za takie podejście do graczy należy się kopniak w d... Może jak zobaczą ilość ściągniętych kopi w stosunku do kupionych to zrozumieją, że "coś" robią nie tak ;) Życzę im tego, chociaż jestem przeciwko piractwu, ale jak oni nie postępują fair play to niech poniosą tego konsekwencje.
>Backside
Standardy grania nie wiele się zmieniły.Czy taki Neverhood, Doom albo Quake zapewniały 50 godzin gry? Pomimo tego są klasyką. Od niedawna (tzn. od czasu kiedy gry wydawane są w ilościach uniemożliwiających przejcie wszystkich wypuszczanych nowości) konsumenci zainteresowali się stosunkiem cena/długość gry. Jeszcze 15 lat tamu grało się w każdy większy nowy tytuł który się pojawił, a długą rozgrywkę zapewniały RPG i RTSy. Wynikało to jednak raczej z cech charakterystycznych tych gatunków gier niż z świadomego ustalanie czasu gry.
Dodatki mają inne zadanie niż nowe odsłony. Dodatek pogłębia rozgrywkę dodając nowe opcje do istniejącej gry. Sequel ma natomiast za zadanie przeniesienie starego modelu rozgrywki do nowego produktu z bardziej zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi (grafiki,engine, fizyka)
SzrediDedi - A wyobrazasz sobie Warcrafta 3 podzielonego na 4 czesci? Podzielili Starcrafta 2 i za kazda kampanie chca kasy. To jest oszustwo i nabijanie kasy. Jak tak dalej pojdzie, to zapis stanu gry bedzie platny i bedzie trzeba wyslac smsa z kodem, ktory da nam taka mozliwosc.
>raziel88ck
Przecież Warcraft3 był podzielony na 2 części, i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. Tak samo Jak Diablo, Diablo2 i Starcraft. A WoW aktualnie jest już podzielony na 4 części, a ma być a jeszcze więcej (planowany 100lvl cap). Czy dodatki DLC okazały się aż takie dobre że ludzie darzą nienawiścią firmy wypuszczające pełne dodatki?
Kartis - warcraft 3 nie byl dzielony na 2 czesci. Podstawka byla wystarczajaco dluga i oferowala 4 kampanie. Dodatek byl rownie dlugi i rowniez oferowal 4 kampanie. a Co robia ze starcraftem 2? Wydaja po jednej kampanii za olbrzymia cene. Tam byly pelnoprawne dodatki, a tu jest podzielenie gry na 3 czesci. To roznica.
raziel88ck: Każda kampania jest przewidziana na 30 godzin gry: 30 misji, średni czas na przejście jednej godzina. Jeżeli ilość misji będzie się zgadzać to nie widzę powodów oby nie dawać wiary w te zapewnienia. Patrząc na betę multi do SC2 widać że czas rozgrywki jest taki sam jak w pierwowzorze. Starcraft: 30 misji, Brood War: 30 misji, każda z części Starcrafta 2: 30 misji. Nie widzę powodu do niepokoju. Jeżeli widzisz taki nic nie stoi na przeszkodzi żeby poczekać na relacje po wydaniu gry. W dwa tygodnie po premierze będzie mnóstwo recenzji. Dla mnie i tak najważniejszy jest multi. Singla w pierwszym Starcrafcie nawet nie przeszedłem.
"a Co robia ze starcraftem 2? Wydaja po jednej kampanii za olbrzymia cene."
I każda kampania ma mieć mniej więcej tyle misji, co poprzednie StarCrafty - niecałe 30. Tylko zamiast 3 * (10T + 10Z + 10P) będzie 1 * (30T + 30Z + 30P). Fakt, cholerni złodzieje!
I owszem - z perspektywy czasu można mówić, że WC3 był podzielony na dwie części, bo gdybyś pominął FT, to znałbyś jedynie połowę historii. To samo tyczy się zresztą WC2 i SC. W D2 byłoby jeszcze gorzej, bo nie znałbyś samego zakończenia fabuły. Niekanonicznego HF nie liczę.
[edit]
Widzę, że nie jestem sam. Tylko mały szczegół - BW miał 28 misji (26 zwykłych + 1 alternatywna + 1 ukryta).
@Szaku: wiesz co znaczy chociaz slowo bekart? Jesli nie, to STFU gnojku cholerny. Mozna ludzi wysmiewac, ale obrazac w tak ciezki sposob to ja sie nie dam, szczylu.
A co do niusa:
czekam na premiery obu gier. Jelsi faktycznie okaze sie, ze sa pociete, to strace te resztki szacunku dla Blizzard, jakie jeszcze mam [a jest ich niewiele i tak].
Bardzo zmienił się sposób patrzenia na gry. Kiedyś było: "nowy dodatek? super!" teraz jest?: "nowy dodatek? znowu zgredy chcą wycisnąć z nas kasę!" ;)
to samo co ze starcraftem.... dla pieniedzy... pomyślałby kto że BlizzAct bankrutuje i na gwałt pieniedzy potrzebuje
[25]raziel88ck
Skad wiesz czy kampania terran nie bedzie dluzsza, niz trzy kampanie z s1 czy cztery z w3?
Misje w kampanii starcraft 1 byly nudne jak flaki z olejem, bo raczej trzymaly sie klasycznej koncepcji rts - zrob cos, rozbuduj baze, zniszcz baze; a w kolejnej misji to samo, tylko z nowa jednostka. W warcraft 3 widac juz ewolucje podejscia do singla, bardziej w strone fabuly, rpg, i roli indywidualnych jednostek. Mysle, ze dla s2 tworcy mogli ten schemat jeszcze lepiej rozwinac, i przygotowac naprawde ciekawa( i dluga) przygode dla pojedynczego gracza.
[32]Mephistopheles ponizej
Potwierdzam, fabula s1 z dodatkiem jest super, i tylko dzieki niej udalo mi sie przebrnac przez nudny schemat rozgrywki. Dlatego licze, ze w s2 bedzie wiecej krotkich misji pchnacych fabule do przodu i tylko kilka epickich bitew, wymagajacych pelnej rozbudowy.
Singiel w SC mocno nadrabiał wszelkie niedostatki jednym - fabułą (czy raczej, jak to u Blizza, jej przedstawieniem). Pod tym względem o lata świetlne wyprzedził wcześniejszego WC2, jak i większość pozostałych RTSów, w których zresztą też niemal zawsze obowiązywał ten sam schemat rozgrywki.
tmk13 - no zobaczymy czy faktycznie bedzie taka dluga, ale blizz bedzie sie musial niezle wysilic aby nie zanudzic graczy.
Dlatego Warcraft 3 jest dla mnie najlepszym rtsem.
Nie, nie i jeszcze raz nie. Cholera jasna, tak samo jak ze StarCraftem 2. Co mnie to obchodzi, że kampania będzie długa? To skrócie, żeby była taka jak w jedynce i wrzućcie trzy kampanie do jednej części, normalnie i po bożemu. Trzy oddzielne gry z jednej zrobić - żenada, żenada i jeszcze raz żenada. Nie trafiają do mnie tłumaczenia... Stop, właściwie jakie tłumaczenia? Kampania za długa? Na płycie im się nie mieści, czy co? Niech dorzucą drugą. Zamiast 30 misji (akurat, niech mnie zbanują na GOLu, jeżeli każda kampania będzie oferowała tyle misji), każda kampania będzie miała 30? CO Z TEGO? Co stoi na przeszkodzie, żeby to wszystko upchnąć w jednej wersji gry?
Jeżeli zrobią coś takiego z Diablo 3... Ech, wolę nie myśleć. Pierwszy Akt - 119 PLN, Drugi Akt - pół roku później, też 119, a na trzeci poczekamy znowu pół roczku. Heh.
Activision-Blizzard to chyba najbardziej pazerny wydawca na rynku : |
Zdenio: Powód jest prosty, dodatki do S2 są dopiero robione. Istnieje ogólny scenariusz który nadaje jakiś kierunek fabule, ale na razie studio zajęta jest pierwszą częścią.
Z resztą czegoś tutaj nie rozumiem. Czy przez te wszystkie lata gryzło cię to że nie znasz zakończenia Starcrafta czy Warcrafta? Prawda jest taka że prawdopodobnie nigdy go nie poznasz. Sytuacja jest podobna do np. Warhamera. Świat po prostu trwa, nie ma zakończenia.
kurde wy tak serio ?? czy jak usłyszeliście ze wychodzi diablo 3 to pomyśleliście sobie "wow nareszcie wychodzi nowa gra od wydawcy który do prawie wszystkich swoich gier wydawał dodali (które nawiasem mówiąc były na wysokim poziomie) wiec niema szans żeby były dodatki do diablo 3"
ja się osobiście ciesze ze to będą dodatki a nie jakieś dlc .....bo pudełkowe dodatki to nie są jakieś 1 godzinne odpadki wycięte dla kasy w trakcie produkcji tylko coś tworzonego po wypuszczeniu gry ...
a codo ludzi co płaczą nad sc2 ZDRADZĘ WAM TAJEMNICE TYLKO CIIII *szept* gdyby wypuścili wszystkie 3 kampanie naraz to musieli byście czekać aż będą zrobione czyli sama gra wyszła by sporo czasu później *szok* */szept* to nie jest tak ze blizz ma już gotowe wszystkie kampanie i tylko czeka żeby wyłudzić od was kasę ><
ludzia serio się w dupach poprzewracało chyba w czasach gdy gry są sprzedawane na części w formie dodatkowych map czy zbroi dla konia plączą nad pełnoprawnym pudełkowym dodatkiem D:
Kartis - do takiego Doom, Quake mozna wrocic z mila checia ale grac kolejny raz w MW2, Halo3 mi sie nie widzi. Borderlands jest dlugi i zawalisty, wlasnie drugi raz gram w oczekiwaniu na JC2 a potem na DLC w formie plytowej do Bordera.
Ja cenie nowe podejscie do tematu a nie chwalenie sie grafika. Borderlands, Brutal Legend, Blur, Split Second, Left 4 Dead kazda z tych gier dala nowy powiew swiezosci.
Borderlands polaczyl udanie RPG+FPP, dlugi czas gry, 4 osoby coop w tym dla 2 na 1 konsoli,
Brutal... humor, swiat, klimat, kilka gier w 1, Jack Black.
Blur - mamy Mario, Crash Racing i ostatnia gre Sonic Racing - fajnie sie gra ale wciaz to samo, mozna powiedziec ze mod TC z MK. Blur daje nam prawdziwe auta, prawdziwy swiat, plus powery z tych gier
Split Second - Burnout to duza predkosc i efektowne kraksy, tutaj mamy ciekawy hud umieszczony na tylnim zderzaku przez co nie trzeba sprawdzac kazdego rogu ktore okrazenie, itp. Fajnie wygladajace kontrolowania otoczenia.
Left 4 Dead - masa zombie, 4 osoby, jedna z nielicznych gier w ktorej liczy sie tak mocno kooperacja. Ciekawy tryb Versus
A teraz mamy
Modern 2 - kopia poprzednich CODow, oraz dodanie pewnych rzeczy ktore lepiej by sie sprawdzaly w BC2 jak Predator, Chopper Gunner czy nuke
Forza 2 - duzo aut, duzo eventow (chyba 999), swietny model jazdy i grafika - nuuda po 5h
Koktajl Mrozacy Mozg: trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem. Sam nie kupuję żadnej gry która oferuje mniej niż 15 godzin w single player. chyba że nadrabia rewelacyjnym multi. Kiedyś po prostu nie miałem możliwości takiego wybrzydzania, brało się co było. Co do samego Borderlands jest to jeden z nielicznych przykładów dobrze zrobionych DLC, 5 godzin gry za małą opłatą jest moim zdaniem dobrym kierunkiem rozwoju tej formy dystrybucji. Szkoda tylko że większość firm obecnie wypuszczających DLC liczy na brak informacji po stronie klienta, co kończy się dodatkami po 1-2 godzin lub zbroją dla konia.
Odnośnie wracania do gier: to robimy to głównie z sentymentu. Starsze pokolenia oglądają "Czterech Pancernych", my spędzamy czas przy Quake'u. Problem w tym że pojawia się mnóstwo gier których model rozgrywki nie zmienił się od czasów przeboju ID software. Ale moim zdaniem gracze się wyrobią i za kilka lat albo stracą zainteresownie rynkiem gier, albo zaczną spędzać czas nad bardziej rozwiniętymi produkcjami.
Całość dobrze podsumował Von Zay w programie wspominającym System Shack'a. No cóż, za czasów świetności tej gry też cieło się w Dooma. Teraz my wspominamy stare hity i zachwycamy się nad niedocenionymi grami a nowa fala graczy spędza czas przy dzisiejszych klonach Dooma.
A może robią skrycie konwersję na konsolę :p fajnie by było i na pewno nie jest to coś, czego te maszynki nie uciągną.
A co do gier wydawanych epizodycznie - Half-life 2 poległ w tej kwestii - gra wydana w 2004, a my wciaz czekamy na epizod 3...To samo było było z Sin:episodes, które nawet nie doczekało się drugiego epizodu. Nie cieszy mnie też, że dzielą starcrafta na 3 części i że diablo może spotkać ten sam los.
Diablo ma wielu fanów więc mogą już spokojnie tworzyć dodatki do trójki. Gracze czujący niedosyt kupią je na pewno.
Jesli to nie blad to pewnie jakis dodatek do Diablo.
Jestem tez bardzo ciekaw tego MMO "nowej generacji".... zobaczymy co tam wymysla
Według mnie to Diablo III to będzie lipa z reszta Diablo 1 było najciekawsze nie wiem może to przez to że nie było w tedy w co grać ale Diablo 2 już nie przypominało w ogóle 1 części z mrocznego klimatu na jakieś tam polanki i pustynię cóż pożyjemy zobaczymy ale nie napalajcie się tak StarCraft wygląda przyzwoicie ale chyba też go za bardzo zbajerowali.
ja myśle że chodzi o dodatki bizzard chyba jaj sobie robi trzy MMO to co najmniej o jeden za dużo