Ceville - poradnik do gry

Poradnik do gry Ceville – klasycznej przygodówki point & click – to opis przejścia, prowadzący od początku do końca przez zawiłą historię, która dotknęła mieszkańców baśniowej krainy Faeryanis.

6 lipca 2009Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Ceville – klasycznej przygodówki point & click – przeprowadzi Cię od początku do końca przez zawiłą historię, która dotknęła mieszkańców baśniowej krainy Faeryanis - Ceville - poradnik do gry

Poradnik do gry Ceville – klasycznej przygodówki point & click – przeprowadzi Cię od początku do końca przez zawiłą historię, która dotknęła mieszkańców baśniowej krainy Faeryanis. Niniejszy poradnik pomoże Ci przywrócić porządek w królestwie i pokrzyżować nikczemne plany zdrajców rządnych przejęcia władzy.

Kolorem pomarańczowym oznaczone zostały wszystkie postaci, które napotkasz na swej drodze, zielonym wszystkie przedmioty, jakie będziesz musiał zabrać do swojego ekwipunku, natomiast niebieskim moment ich użycia. Kolor brązowy odnosi się do obrazków (#1 – lewy, #2 – prawy). Dodatkowo, nazwa bohatera rozpoczynająca pewien fragment tekstu odnosi się do poczynań, jakie musisz wykonać kierując właśnie tą postacią. Przełączać między postaciami możesz się w dowolnym momencie, klikając na ikonkę wybranego bohatera w lewym dolnym rogu ekranu. Spacja podświetla wszystkie przedmioty/osoby z którymi możesz wdać się w interakcję.

Artur „Arxel” Justyński

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Ceville - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 lipca 2009.

Patche (łatki) do gry Ceville

komentarze czytelników

OSSA14  2009-07-21 - 13:12

Świetny poradnik

andrzej1  2009-07-22 - 12:29

W grę nie gram to i z poradnika nie będę korzystał.