Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fort - Maine (cz. 2) | Opis przejścia - 24.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Po przymusowej kąpieli przejdź po schodkach na podest - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Po przymusowej kąpieli przejdź po schodkach na podest. Tam zwróć uwagę na ciężką metalową drabinę (zbliżenie), której Nicole nie jest w stanie podnieść. Zwisa nad nią lina z haczykiem, który zaczep o drabinę. Teraz przeskocz na dwa kątowniki (w lewo) oraz podest i maszeruj dalej na platformę (w lewo).

2 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wespnij się po schodach na podest - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wespnij się po schodach na podest. Znalazłszy się na górze, sprawdź wejście do fortu, oczywiście - jest zamknięte. Z wiszącej na wprost niego łodzi zdejmij wiosło. Zadziałaj nim na wiszącej tuż obok (po prawej) stalowej linie. Teraz zawróć i maszeruj niżej, na platformę, po drodze ponownie przeskakując kątowniki.

3 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
4 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
5 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Podejdź do leżącej na końcu podestu (po prawej) miny (zbliżenie) - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Podejdź do leżącej na końcu podestu (po prawej) miny (zbliżenie). Przywiąż do niej dopiero co strącony koniec stalowej liny. Zawróć i podnieś kątownik , który przed chwilą spadł na podest. Wsuń go pod minę (zbliżenie) i przy jego pomocy zepchnij ją z pomostu.

6 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Maszeruj w lewo, a potem po schodkach na podest - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Maszeruj w lewo, a potem po schodkach na podest. Dotarłszy pod ustawioną właśnie drabinę, dostań się po niej na dach nad wejściem. Tam wespnij się po schodkach wiodących na luk ładowni. Sprawdź usytuowany centralnie uchwyt, rzecz jasna, nie ma szans, by Nicole ruszyła wielgachną klapę sama. Potrzebny jest dźwig.

7 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
8 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
9 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Zawróć i wędruj na lewą stronę dachu fortu - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Zawróć i wędruj na lewą stronę dachu fortu. Niestety, drzwi latarni są zamknięte, a szczeble na prawo od nich ledwo się trzymają. Ponownie zawróć i maszeruj w stronę dźwigu (w prawo). Podejdź do sterującego nim panelu (zbliżenie).

10 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Zabierz wetkniętą za jego obudowę kartę jokera i wciśnij zielony przycisk, by uruchomić panel - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Zabierz wetkniętą za jego obudowę kartę jokera i wciśnij zielony przycisk, by uruchomić panel. (Klikając PPM na kolejne dźwignie, dowiesz się, do czego służą).

Przeciągnij lewą pionową dźwignię (podnoszenie lub opuszczanie ramienia dźwigu na określoną wysokość) w górę (1) - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Przeciągnij lewą pionową dźwignię (podnoszenie lub opuszczanie ramienia dźwigu na określoną wysokość) w górę (1). Następnie przesuń górną poziomą dźwignię (obrót dźwigu) 2x w prawo bądź w lewo (2, 3). Teraz przesuń dolną poziomą dźwignię (wysuwanie lub chowanie ramienia dźwigu) w lewo (4), po czym pociągnij prawą pionową dźwignię (wciąganie i opuszczanie haka) 2x w dół (5, 6).

11 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Maszeruj w prawą część dachu i wespnij się na luk, gdzie zaczep hak dźwigu o uchwyt klapy - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Maszeruj w prawą część dachu i wespnij się na luk, gdzie zaczep hak dźwigu o uchwyt klapy. Wracaj do panelu, gdzie najpierw ponownie uruchom go zielonym przyciskiem, a potem popchnij prawą pionową dźwignię 2x do góry (7, 8). Biegnij do łuku i przez otwartą klapę dostań się do ładowni fortu. Porozmawiaj z mężczyzną, którego tam zastaniesz.

12 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
13 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
14 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
15 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
16 - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Po wszystkim podnieś leżący na lewo od ciała duży klucz - Fort - Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Po wszystkim podnieś leżący na lewo od ciała duży klucz . Zabierz też stojącą obok miotłę . Przyjrzyj się również leżącej po prawej konstrukcji, a konkretnie miejscu pomiędzy stojakami (w jej dolnej części; zbliżenie). Weź stojące tam wiadro oraz leżący pod nim mały klucz . Rzuć także okiem na kanał (po lewej; zbliżenie). Którymkolwiek kluczem podważ kratę, teraz potrzebujesz jeszcze odprowadzić z niego wodę (w tym momencie do Nicole odezwie się morderca).