Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet.

29 marca 2010Autor solucji: Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet.

Nowością w tej części jest ukryty ekwipunek, pojawia się on dopiero po najechaniu kursorem w dół ekranu. Z jego prawej strony znajdują się: telefon komórkowy bohaterki (który zawiera takie opcje jak: Kontakty, Dialogi, Dokumenty i Dziennik), system podpowiedzi (znak zapytania) oraz przejście do menu. Przedmioty w inwentarzu można oglądać w powiększeniu i obracać je (przeciągając LPM lub strzałkami z boków zbliżenia), co polecam robić, często bowiem z ich tylnej strony znajdują się dodatkowe elementy czy wskazówki. Łączenie znajdziek odbywa się w ustalonej kolejności, toteż jeśli kliknięcie jednym przedmiotem na drugi nie przynosi efektu, warto spróbować wariantu odwrotnego. Rzeczy, które powinny trafić do ekwipunku oznaczone są kolorem czerwonym , a rozwiązania zagadek pogrubieniem.

W grze występują zręcznościówki, parę razy można też zginąć, na szczęście program dokonuje automatycznego zapisu, wspominam też o tym w poradniku. Kursor tradycyjnie ma kształt myszki komputerowej, a po jego bokach ikonkami zaznaczone są akcje, jakie można wykonać danym klawiszem (oko, ręka czy strzałki symbolizujące obrót).

Podwójny klik (LPM) przyspiesza bohaterkę, pojedynczy przewija dialogi, a klawisz „Esc” filmiki. Lupka oznacza przybliżenie widoku, złote kółko ze strzałką – zmianę lokacji.

Katarzyna „Kayleigh” Michałowska

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 29 marca 2010.

gra Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Art of Murder: Cards of Destiny

przygodowe

komentarze czytelników

Marcines18  2010-03-16 - 16:47

Hmm, jakoś nigdy nie słyszałem nic o tej grze ;p No, ale fajnie, że nawet do takich gier wychodzą poradniki ;]

Kayleigh_  2010-03-16 - 17:31

A grywa kolega w przygodówki czy tylko w mordobićki? :D

Deadmann  2010-03-29 - 10:08

Przeszedłem w życiu kilka przygodówek (bez opisów), ale nie są one moim ulubionym gatunkiem. O tym tytule ja także nie słyszałem. Ale wygląda interesująco. Pewnie rozejrzę się na Allegro.

Kayleigh_  2010-03-31 - 17:05

Tylko miej na uwadze, ze to juz trzecia czesc serii. Tak ze pasowaloby rozejrzec sie najpierw za Art of Murder: FBI Confidential (Sztuka Zbrodni), potem AoM: Hunt for the Puppeteer (Klatwa Lalkarza), a dopiero potem AoM: Cards of Destiny (Karty Przeznaczenia). Choc trzecia, moim zdaniem, najlepsza z nich :D.