Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Poradnik do gry Art of Murder: Karty Przeznaczenia przeprowadzi Cię przez trzecią już odsłonę przygód sympatycznej agentki FBI Nicole Bonnet.

Nowością w tej części jest ukryty ekwipunek, pojawia się on dopiero po najechaniu kursorem w dół ekranu. Z jego prawej strony znajdują się: telefon komórkowy bohaterki (który zawiera takie opcje jak: Kontakty, Dialogi, Dokumenty i Dziennik), system podpowiedzi (znak zapytania) oraz przejście do menu. Przedmioty w inwentarzu można oglądać w powiększeniu i obracać je (przeciągając LPM lub strzałkami z boków zbliżenia), co polecam robić, często bowiem z ich tylnej strony znajdują się dodatkowe elementy czy wskazówki. Łączenie znajdziek odbywa się w ustalonej kolejności, toteż jeśli kliknięcie jednym przedmiotem na drugi nie przynosi efektu, warto spróbować wariantu odwrotnego. Rzeczy, które powinny trafić do ekwipunku oznaczone są kolorem czerwonym , a rozwiązania zagadek pogrubieniem.

W grze występują zręcznościówki, parę razy można też zginąć, na szczęście program dokonuje automatycznego zapisu, wspominam też o tym w poradniku. Kursor tradycyjnie ma kształt myszki komputerowej, a po jego bokach ikonkami zaznaczone są akcje, jakie można wykonać danym klawiszem (oko, ręka czy strzałki symbolizujące obrót).

Podwójny klik (LPM) przyspiesza bohaterkę, pojedynczy przewija dialogi, a klawisz "Esc" filmiki. Lupka oznacza przybliżenie widoku, złote kółko ze strzałką - zmianę lokacji.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

Informacje o Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 30, ilustracje: 396 .

Popularne strony w Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-10-22 - 168166Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-10-22 - 168165Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-10-22 - 168164Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-10-22 - 168163Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-10-22 - 168162Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-07-30 - 157462Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-07-30 - 157461Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-07-30 - 157460Art of Murder: Karty Przeznaczenia - screen - 2009-07-30 - 157459

16.03.2010 16:47
Marcines18
59
Senator

Hmm, jakoś nigdy nie słyszałem nic o tej grze ;p No, ale fajnie, że nawet do takich gier wychodzą poradniki ;]

16.03.2010 17:31
odpowiedz
Kayleigh_
52
Centurion

A grywa kolega w przygodówki czy tylko w mordobićki? :D

29.03.2010 10:08
odpowiedz
Deadmann
4
Legionista

Przeszedłem w życiu kilka przygodówek (bez opisów), ale nie są one moim ulubionym gatunkiem. O tym tytule ja także nie słyszałem. Ale wygląda interesująco. Pewnie rozejrzę się na Allegro.

31.03.2010 17:05
odpowiedz
Kayleigh_
52
Centurion

Tylko miej na uwadze, ze to juz trzecia czesc serii. Tak ze pasowaloby rozejrzec sie najpierw za Art of Murder: FBI Confidential (Sztuka Zbrodni), potem AoM: Hunt for the Puppeteer (Klatwa Lalkarza), a dopiero potem AoM: Cards of Destiny (Karty Przeznaczenia).
Choc trzecia, moim zdaniem, najlepsza z nich :D.

29.07.2015 15:49
odpowiedz
kuba1294
1
Junior

Dlaczego w grze napisane jest jak wanga nie ma że nie mogę opuścić laboratorium tylko muszę posprzątać?