Bravo - Saperzy Operacje Specjalne

Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry

8 grudnia 2009Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3

Bravo - Saperzy

Poziomy trudności różnią się czasem, jaki otrzymujesz na rozbrojenie bomb.

Twoim zadaniem jest rozbrojenie trzech bomb w określonym czasie. Aby rozbroić bombę, musisz przytrzymać.

Weteran: 5 minut

1 - Bravo - Saperzy - Operacje Specjalne - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Wpierw wbiegnij na targowisko #1 , po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników bombę znajdziesz tuż przy rowerze #2 - Bravo - Saperzy - Operacje Specjalne - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Wpierw wbiegnij na targowisko #1 , po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników bombę znajdziesz tuż przy rowerze #2 .

2 - Bravo - Saperzy - Operacje Specjalne - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry
Wróć się i udaj na drugą stronę - Bravo - Saperzy - Operacje Specjalne - Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Wróć się i udaj na drugą stronę. Uważaj na wrogów czyhających w oknach . Powoli skieruj się do kolejnego budynku #1 . W środku znajdziesz kilku gości do wyeliminowania. Po rozbrojeniu bomby czas na najtrudniejszy obszar. Oponenci chowają się za masą osłon , które tam znajdziesz #2 . Jeśli czas Ci na to pozwoli, nie spiesz się i wyeliminuj wszystkich powoli. Ostatnia bombę znajdziesz tuż przy ścianie .

Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry
Call of Duty: Modern Warfare 2 - osiągnięcia - poradnik do gry