Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Modern Warfare 2 to kompletna solucja, opisująca zarówno wszystkie misje z trybu singleplayer, jak również Operacje Specjalne. W tekście wypunktowano też liczne osiągnięcia i materiały wywiadowcze (laptopy).

17 grudnia 2009Autor solucji: Arxel (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry Call of Duty: Modern Warfare 2 zawiera opis przejścia wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza - Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry

Poradnik do gry Call of Duty: Modern Warfare 2 zawiera opis przejścia wszystkich misji w kampanii dla pojedynczego gracza. Znalazła się tu również lista wszystkich materiałów wywiadowczych (laptopów) oraz osiągnięć zdobywanych podczas rozgrywki. W tekście zawarto również opis Operacji Specjalnych wraz z poradami dotyczącymi ich ukończenia na najwyższym poziomie trudności. Całość została bogato zilustrowana, a niektóre zadania i kłopotliwe elementy zabawy zostały dodatkowo objaśnione przy pomocy filmów wideo. Taka konstrukcja solucji pozwala na bezstresowe i przyjemne cieszenie się grą.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis przejścia kampanii fabularnej składającej się na tryb singleplayer;
  • Lista wszystkich materiałów wywiadowczych (laptopów);
  • Zestawienie wszystkich osiągnięć;
  • Opis Operacji Specjalnych wraz z wieloma poradami;
  • Przydatne wskazówki i sugestie dotyczące walki z przeciwnikami;
  • Wiele screenów i filmików ilustrujących optymalne rozwiązania.

Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry

Call of Duty: Modern Warfare 2 - opis przejścia, operacje specjalne, dane wywiadowcze - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Call of Duty: Modern Warfare 2 - osiągnięcia - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Call of Duty: Modern Warfare 2 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 17 grudnia 2009.

Komentarze Czytelników (22)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
24.11.2009 17:26
Zingus123
22
Antyterrorysta

przydatne dla niektórych :)

24.11.2009 17:43
odpowiedz
AIDIDPl
85
PC-towiec

Poradnik jest tak szczegółowy, jakby w tę grę miały grać 10. letnie dzieci, a przecież gra jest 18+. Nie ma w tym poradniku nic specjalnego, szkoda że za to żeby dowiedzieć się gdzie są ukryte laptopy trzeba zapłacić....

25.11.2009 19:49
odpowiedz
B@rt -=gdansk=-
55
Pretorianin

CoD MW2 na veteranie ukonczylem jakis czas temu (jak i MW1) ;P uwielbiam CoDa w kazdej postaci (IIWW i MF) ;) na poradnik czekalem dluugo (chodzi o intele) ale sie nie doczekalem i zebralem je juz dawno z pomoca innej strony ktora wie ze jak jest hype to wie ze trzeba sie z takimi rzeczami jak poradnik do CoD MW2 spieszyc ;P coz, masa poszla do konurencji ktora zarobila na reflexie ;P

25.11.2009 20:14
odpowiedz
Arxel
130
Kostka Rubika

Konkurencja dość często uaktualnia poradniki na bieżąco - jeden z większych serwisów wciąż nie ma Operacji Specjalnych.. Tak więc czy są szybsi? Wątpię..
Czy mają wypasione poradniki z obrazkami i filmikami? Wątpię..
Opracowywanie poradników na pirackich wersjach konsolowych (które jak wszyscy wiemy pojawiły się ponad dwa tygodnie przed premierą).. Proszę nie podawajcie tego jako argument wykonania poradnika szybciej..

Poradnik do kampanii i lapków to było kilka dni, nieco dłużej, niż się spodziewałem, zajęły niestety Operacje Specjalne.. :)
Do tego równolegle pisany poradnik do osiągnięć (pojawi się zapewne na dniach)..

08.12.2009 10:57
odpowiedz
sinbad78
111
calm like a bomb

hihihih na screenach: mła

08.12.2009 12:41
odpowiedz
Harry M
96
Master czaszka

czy jest tu misja na lotnisku??

08.12.2009 13:14
odpowiedz
d@wcioo
19
Legionista

Harry M - tak, ma ona tytuł "Nic po rosyjsku".

08.12.2009 13:32
odpowiedz
teERROR
11
Legionista

Trzeba być kompletną łajzą, żeby w tej grze się zaciąć :/

08.12.2009 13:40
odpowiedz
mikAS :)
1
Senator

w sumie po co poradnik do tak prostej gry jak MW 2 ? chyba że jako opis broni czy różne ciekawe hm ciekawostki

08.12.2009 13:53
odpowiedz
Harry M
96
Master czaszka

Thanks

08.12.2009 13:56
odpowiedz
U.V. Impaler
143
Hurt me plenty

Poradniki do gier tworzy się po to, by pomóc ludziom ukończyć grę. My bardzo dobrze wiemy do jakich gier potrzebne są poradniki i do tych gier będziemy poradniki tworzyć. Koniec tematu.

08.12.2009 14:50
odpowiedz
Nolifer
84
The Highest

nie no fajny ale po co xd

08.12.2009 18:14
odpowiedz
filip2808
25
Chorąży

Po prostu tylko dla laptopów i może się przydać przy operacjach specjalnych.

08.12.2009 19:26
odpowiedz
sewor
16
Centurion

fajnie ale mam 100% gry bez poradnika!! więc to zależy od skilla a nie inteligencji;p

09.12.2009 00:48
odpowiedz
Narmo
87
Legend

A co tak właściwie daje zdobycie wszystkich laptopów? W Modern Warfare 1 odblokowywało jedną pozycję w menu, a tutaj?

09.12.2009 00:52
odpowiedz
Arxel
130
Kostka Rubika

Dwa osiągnięcia tylko :)

09.12.2009 07:41
odpowiedz
miXbhaal ini
27
Chorąży

Alternatywny poradnik do MW2, całkiem za darmo.
Przez cały czas grania w kampanię sp (tj. jakieś 5-7 h) należy być trzeźwym. To wszystko czego potrzebujesz aby ją ukończyć.

Ponieważ jestem graczem od wielu lat, wiem kiedy brać komputerowa potrzebuje pomocy. bardzo dobrze wiem do jakich gier potrzebne sa poradniki i do takich gier je tworze. Są to gry kurewsko skomplikowane, wymagające od gracza wielkiego doświadczenia, bezwzględnego zaangażowania, nieprzeciętnego intelektu i nie lada sprawności manualnej. Aby ukończyć MW2 trzeba być nieomal członkiem sił specjalnych typu grom bądz rangers.
Doświadczenie podpowiada mi, iż nie każdy z zainteresowanych tą grą posiada takie umiejetności, dlatego tez zdecydowałem się napisac ten poradnik. Mam nadzieje, ze dzieki niemu wielu graczy zaoszczędzi sobie frustracji.
Tymczasem zegnam i pozdrawiam :):):)

24.12.2009 11:15
odpowiedz
XERXES[PL]
0
Pretorianin

poradnik raczej do zebrania wszystkich laptopów,ale tutaj dają TYLKO osiągniecie w steamie

06.02.2010 11:30
odpowiedz
BartekNapster
1
Junior

nie mogę pobrać mam abonament

07.02.2010 13:16
odpowiedz
TommyAngelo
16
Centurion

Po co ci poradnik jak nie potrafisz czytać...?

"Koszt poradnika to 6 PLN + VAT (7,32 PLN z VAT)." - wyraźnie napisane. Jeśli chcesz pobierać poradniki (jakichkolwiek gier) musisz wykupić tzw. oddzielny abonament sms-em. Albo od razu kupić sobie GOLMAX bądź MAYCLUB.

03.06.2013 20:57
odpowiedz
SKIBAA10
18
Chorąży

Dla mnie najtrudniejszy moment w grze to poziom, gdzie trzeba w chacie pilnować, by nie rozwalili kopiowanych danych z komputera. Najgorsze było, bo ze wszystkich stron i całą gromadą walili do chaty. :-/

14.01.2015 23:10
odpowiedz
banan1000
15
Generał

Przestałem grać jakieś 3 miesiące temu ale chyba jutro zagram bo wreszcie się dowiedziałem gdzie jest ostatni laptop :)