Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Wzburzenie w obcowisku

Zleceniodawca: Arl Eamon [Denerim - Posiadłość arla Eamona ]

Opis: Wyjdź z posiadłości i z mapy Denerim wybierz nową lokację - [Denerim - Elfie obcowisko ] (M66, 1) - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: Wyjdź z posiadłości i z mapy Denerim wybierz nową lokację - [Denerim - Elfie obcowisko ] (M66, 1). Ruszaj prosto. Po drodze możesz rozmawiać z cywilami , jak również zajrzeć do [Denerim - Elfie obcowisko - Dom Cyriona ] i zagadać do uratowanego w lochach Sorisa . Ważniejsze jest jednak to żeby dotrzeć do centralnej części obozowiska i obejrzeć krótką cut-scenkę (M66, 4). Po jej zakończeniu porozmawiaj z Shianni by dowiedzieć się więcej na temat szerzącej się tu zarazy i tajemniczych zniknięć zarażonych elfów. Dowiesz się na temat dziwnych rzeczy dziejących się w hospicjum, a także o możliwości dostania się do środka tylnymi drzwiami.

Pierwszy krok to odwiedzenie hospicjum i do środka możesz przedostać się na kilka sposobów - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pierwszy krok to odwiedzenie hospicjum i do środka możesz przedostać się na kilka sposobów. Bardziej oczywiste rozwiązanie zakłada zaatakowanie uzdrowiciela Verasa i innych stojących tu ludzi Loghaina (M66, 9). Byłoby to możliwe po nakierowaniu rozmowy na właściwy tor. Mniej oczywistym rozwiązaniem jest udanie się na tyły budynku (M66, 12) i porozmawianie ze stojącym tu wartownikiem . Mężczyznę możesz zaatakować (nikt mu nie przybiegnie na ratunek) lub go przekupić. Niezależnie od wybranego rozwiązania musisz wejść w posiadania klucza do hospicjum.

Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko - Tevinterskie hospicjum ] (M68, 5) należy rozprawić się z niewielką grupką wartowników - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko - Tevinterskie hospicjum ] (M68, 5) należy rozprawić się z niewielką grupką wartowników . Możesz już udać się do niewielkiego pomieszczenia zlokalizowanego w jednym z narożników (M68, 6) i uwolnić więzione w środku elfy . Po wykonaniu tej czynności powróć do Shianni (M66, 4) i zdaj jej raport z dokonanych odkryć. Okaże się, że wśród uratowanych nie było przywódcy elfów, a na dodatek przetrzymywane elfy nie były chore. Uważaj, bo po powrocie do [Denerim - Elfie obcowisko ] zaatakują Cię ludzie Loghaina . W trakcie tej bitwy skup się jak najszybszej eliminacji mini-bossów , bo są oni magami.

Teraz musisz ponownie udać się na tyły budynku hospicjum, przy czym zajmij się zlokalizowaniem i otwarciem drzwi prowadzących do [Denerim - Elfie obcowisko - Zrujnowana kamienica ] (M66, 10) - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Teraz musisz ponownie udać się na tyły budynku hospicjum, przy czym zajmij się zlokalizowaniem i otwarciem drzwi prowadzących do [Denerim - Elfie obcowisko - Zrujnowana kamienica ] (M66, 10). Po dotarciu na miejsce (M68, 1) skieruj się od razu do ostatniego pomieszczenia, które będzie pilnowane przez ludzi Loghaina (M68, 3). Pokonaj wszystkich przeciwników i zabierz notatkę , którą odnajdziesz na stole. Z dokumentem tym możesz powrócić do Shianni (M66, 4), bądź też kontynuować przeprawę.

Kawałek dalej znajdują się drzwi (M68, 4), które będziesz mógł otworzyć z użyciem odnalezionego razem z notatką klucza - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Kawałek dalej znajdują się drzwi (M68, 4), które będziesz mógł otworzyć z użyciem odnalezionego razem z notatką klucza . Po znalezieniu się na zewnątrz (M66, 11) dojdzie do krótkiej wymiany zdań z jednym z przeciwników , którego nie będziesz niestety mógł przekonać do swoich pokojowych intencji. Zlikwiduj wszystkich obecnych tu wrogów . Zanim jednak skorzystasz z drzwi prowadzących do [Denerim - Elfie obcowisko - Tevinterski magazyn ] (M66, 13) zapisz stan gry, a to dlatego, że za niedługo będziesz musiał podjąć decyzję o wyborze zakończenia tego questu.

Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko - Tevinterski magazyn ] (M68, 7) zostaniesz automatycznie zatrzymany przez Deverę i jej ludzi - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po znalezieniu się w [Denerim - Elfie obcowisko - Tevinterski magazyn ] (M68, 7) zostaniesz automatycznie zatrzymany przez Deverę i jej ludzi . Ważną informacją jest to, że niezależnie od tego co się z nią stanie nie będzie miało to wpływu na zakończenie. Mimo wszystko warto całą sytuację przemyśleć. Jeśli dążysz do złego zakończenia poproś ją o uzyskanie audiencji u Caladriusa (M68, 8). Jeśli zaś dążysz do dobrego zakończenia, przegoń ją z użyciem zastraszania lub zaatakuj już teraz. Warto dodać, że w tych dwóch ostatnich przypadkach będziesz musiał dotrzeć do Caladriusa o własnych siłach (północne pomieszczenie), zabezpieczając po drodze kilka pomieszczeń z przeciwnikami i pułapkami.

Pójście na ugodę z Caladriusem:

Rozwiązania z tej grupy są naturalnie zarezerwowane dla postaci o złym usposobieniu - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Rozwiązania z tej grupy są naturalnie zarezerwowane dla postaci o złym usposobieniu. Wyboru będziesz musiał dokonać po dotarciu do pomieszczenia, w którym przebywa Caladrius (w otoczeniu Devery lub samodzielnie). W trakcie rozmowy wyraź chęć pokojowego załagodzenia sprawy. Pożądane dowody możesz pozyskać na dwa sposoby - przekupując Caladriusa (100 złotych monet ) lub wykazując się mocno rozwiniętą perswazją. W obu przypadkach bandyta opuści Denerim wraz ze swoimi niewolnikami, a w Twoim inwentarzu pojawią się dokumenty obciążające Loghaina.

Walka z Caladriusem:

Do walki z Caladriusem (M68, 8) najlepiej doprowadzić już po pozbyciu się Devery (M68, 7), a to dlatego, że nie weźmie ona wtedy udziału w bitwie - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Do walki z Caladriusem (M68, 8) najlepiej doprowadzić już po pozbyciu się Devery (M68, 7), a to dlatego, że nie weźmie ona wtedy udziału w bitwie. Po rozpoczęciu walk wyeliminuj chociaż część z obstawy Caladriusa, pełniącego rolę pełnoprawnego bossa. Nie warto wycofywać się do wcześniejszych pomieszczeń, bo jest bardzo prawdopodobne, że mógłby skorzystać z zaklęć, których padłbyś ofiarą.

Do atakowania bossa przystąp dopiero wtedy gdy uda Ci się pokonać większość wojowników i przynajmniej część towarzyszących mu łuczników - Wzburzenie w obcowisku | Questy - Denerim | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Do atakowania bossa przystąp dopiero wtedy gdy uda Ci się pokonać większość wojowników i przynajmniej część towarzyszących mu łuczników . Nie musisz zabijać wszystkich, bo bitwa ta zostanie zatrzymana w momencie wyczerpania jego paska zdrowia. Możesz teraz wybrać pomiędzy poświęceniem życia niewolników w zamian za poprawienie statystyk (ostatnia szansa dla złego bohatera) oraz pozbyciem się Caladriusa. W tym drugim przypadku możesz go wypuścić lub zabić. Niezależnie od wybranej wersji wydarzeń w Twoim inwentarzu pojawią się dokumenty obciążające Loghaina i będziesz mógł porozmawiać z Valendrianem .