Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek poradnik Dragon Age: Początek

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Lothering

Mapa M25: Lothering

CIEKAWOSTKI - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Ważne informacje na temat obszaru

CIEKAWOSTKI

- W południowej części [Lothering ] (M25, 1) będziesz świadkiem kłótni pomiędzy Kupcem , a uchodźcami , żądającymi obniżenia opłat za jego towary - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

- W południowej części [Lothering ] (M25, 1) będziesz świadkiem kłótni pomiędzy Kupcem , a uchodźcami , żądającymi obniżenia opłat za jego towary. Problem możesz rozwiązać na kilka sposobów:

1) Przegonić uchodźców, zyskując w ten sposób uznanie Kupca i zdobywając 100 srebrnych monet . Dodatkowo możesz poprosić go o obniżenie cen.

2) Przegonić Kupca, pozwolić mu odejść lub go zabić. Za każdym razem nic nie zyskasz, a wiele stracisz.

3) Wykazać się siłą perswazji i nakłonić Kupca do obniżenia cen.

4) Użyć opcji zastraszenia, zmuszając Kupca do obniżenia cen.

W tych dwóch ostatnich przypadkach mężczyzna nie odejdzie, ale przepadnie szansa na niższe ceny dóbr.

- Niedaleko wejścia do [Lothering - Świątynia ] zaczepi Cię Czarnowidz (M25, 2). Możesz odpowiedzieć na jego zaczepki, zignorować go, wysłuchać jego historii, przekonać go do pokojowego odejścia, a także skorzystać z zastraszania i siły perswazji. Równolegle możesz wpłynąć na przebywających tu uchodźców - zapewnić ich, że wszystko będzie w porządku, przegonić, a nawet nakłonić do oddania wszystkich drogocennych rzeczy w zamian za obietnicę spokojnej przyszłości.

- Od Sir Donalla w [Lothering - Świątynia ] (M25, 3) możesz dowiedzieć się na temat choroby, która dopadła arla Eamona i prób odnalezienia Urny Świętych Prochów.

- W trakcie rozmowy z Sir Bryantem w [Lothering - Świątynia ] (M25, 4) możesz poruszyć temat bandytów , których spotkałeś na moście - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

- W trakcie rozmowy z Sir Bryantem w [Lothering - Świątynia ] (M25, 4) możesz poruszyć temat bandytów , których spotkałeś na moście. Także i tu do wyboru jest kilka opcji, a wszystko uzależnione jest od tego czy jedynie Cię przypuścili czy pozbyłeś się ich na dobre. Najlepsze rozwiązanie to zakomunikowanie o ich zabiciu lub ucieczce, za co (po sprawdzeniu) zostaniesz nagrodzony (perswazja może tu dodatkowo pomóc). Od Bryanta możesz ponadto uzyskać klucz do skrytki znajdującej się w zachodniej części świątyni. W szafie znajdziesz trochę środków leczniczych.

- Wielebna Matka [Lothering - Świątynia ] (M25, 5) może Ci udzielić błogosławieństwa o ile zaoferujesz datek w wysokości co najmniej 30 srebrnych monet .

- Na północny-zachód od miasteczka zaczepiony zostaniesz przez grupę uchodźców , którzy będą dążyli do zdobycia nagrody za Twoją głowę (M25, 6) - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

- Na północny-zachód od miasteczka zaczepiony zostaniesz przez grupę uchodźców , którzy będą dążyli do zdobycia nagrody za Twoją głowę (M25, 6). Od razu po rozpoczęciu bitwy ucieknij na południe, gdyż wieśniaków będzie sporo. Najlepiej jest likwidować mniejsze grupki, zamiast atakowania wszystkich od razu.

- Niedaleko wyjścia z [Lothering ], a konkretnie w północnej części planszy (M25, 9), odnajdziesz ciało maga krwi . Zbadaj je i podnieś zapieczętowany list , a dowiesz się o istnieniu kryjówki z cennymi skarbami w Wieży Kręgu.

- [Lothering ] w dalszej fazie gry zostanie zniszczone przez Plagę, tak więc dobrym pomysłem byłoby zaliczenie wszystkich questów związanych z tą lokacją póki to jeszcze możliwe.

DRUŻYNA

- Po dotarciu do [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 7) zostaniesz zaczepiony przez ludzi Loghaina - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

- Po dotarciu do [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 7) zostaniesz zaczepiony przez ludzi Loghaina . Niezależnie od wyboru opcji dialogowej wkrótce rozpocznie się walka. Podobnie jak w przypadku bitwy z bandytami skup się na atakowaniu Dowódcy . Po wyczerpaniu jego paska energii będziesz mógł zadecydować czy chcesz dobić wrogów czy puścić ich wolno. W tym drugim przypadku możliwe będzie również przekazanie jakiejś wiadomości Loghainowi. Porozmawiaj teraz z Lelianą , którą będziesz mógł dołączyć do drużyny.

- Druga postać, którą możesz przyłączyć do drużyny, to Sten (M25, 8). Jeżeli nie dysponujesz odpowiednio rozwiniętą umiejętnością otwierania zamków zmuszony zostaniesz do rozwiązania questu Uwięziony qunari.

ZAKUPY

- Kupiec [Lothering ] (M25, 1 ) - tylko jeśli go nie przegoniłeś

- Barlin [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 2 )

GILDIE

- Kontakt Blackstone'a [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, B )

- Tablica u kantora [Lothering ] (M25, K )